Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    @bouwjaar; ga je vandaag informeren of je ergens anders eerder terecht kunt? Denk dat je daarna toch wel weer kan switchen als het indd zoveel reistijd scheelt?

Ik heb het idee dat ze die vriendin een beetje de gek aan steken op het ziekenhuis hier. Ze is echt een schat van een meid, zit geen kwaad in, maar ze is niet heel erg slim om het maar zo te zeggen.. Ik bedoel maar, ze hebben haar nog niet eens aangeraden om te gaan tempen ofzo. Ze heeft ook wat overgewicht en haar cycli is ook echt super onregelmatig. Ze word maar 4x in het jaar ongesteld ofzo.

Heb even je kaartje bekeken en snap wel dat je het er niet mee eens bent. FF kan soms ook best raar doen hé? Hij zette mijn ei ook 2 dagen later dan dat ik zelf dacht of eigenlijk wist ik gewoon zeker dat het niet kon.

@Joyce; wat ontzetten (#*$@&*%#* zeg! :(
    Ik hoop ook dat je ongi gewoon alsnog weg blijft en je over een paar dagen wel een mooie, positieve test in handen mag hebben!

Het weer viel hier gister wel mee, het sneeuwde iets. Vandaag zijn de straten echt net bedekt en ik geloof dat het hartstikke glad is buiten. Het is ook ontzettend mistig.

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Het is stom maar ik heb niet zo'n zin om te bellen, weenie kan me nu ook neit schele als het nog een week langer duurt. Wel een meeltje gestuurd naar een zelfstandig (?) behandelcentrum. Die werd als optie genoemd door de dame die ik aan de lijn had in 'ons eigen' zh.

Misschien zie ik er ook wel tegenop om verder te gaan: kost je dan meteen bijna een hele dag :(. Ik dan nog wel vragen of later switchen nog mogelijk is.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #183 Bouwjaar1979, 13 feb 2012
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
    Oke toch even gebeld naar 1 ziekenhuis verderop. Daar kunnen we gewoon al 28 februari terecht! Dat is over 2 weken al :).

Ben nu toch wel blij dat ik ff gebeld heb.

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden, even een egoberichtje hoor... Maar de rode duivels dienen zich aan! :( :( :( Ik had eigenlijk goede hoop! Dat worden een aantal cosmopolitans vanavond!!!

@joyce: balen meid, ik vloek met je mee!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lifelive gadver balen zeg! :( Geniet extra van een drankje en laat vooral niet je vakantie er door verpesten.

Vandaag wéér een zwangere, welliswaar de vrouw van een oud-collega maar toch. Het lijkt wel alsof het leven me pest en het voelt als falen dat het bij ons niet lukt.

Nou de sneeuw is iig weer weg, ik kan wel weer normaal over straat fietsen heerlijk. Heeft iemand verder nog iets positief te melden, daar heb ik behoefte aan.

@Charity hoe gaat eth bij jiou, iedere dag in spanning of heb je er wel vertrouwen?
    @Summerbloom nog steeds geen idee of je ei geweest is
    @Moisie jij al helemaal in carnavalsstemming? :)
    @Joyce geniet je er een beetje van dat je niks meer voor je opleiding hoeft te doen? Mag ik vragen welke opleiding je gedaan hebt?

Nou laterz maar weer

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @bouwjaar fijn dat je snel terecht kan! Over twee weken al, dat is wel snel!
    @livelife Balen he!!:x maar ik ben nog ni eens ongesteld! Ben bang dat dalijk alles in ee war is.....

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Livelife; He wat balen meis :(! Had nogwel zo hard geduimd! Hopelijk binnenkort dan toch eindelijk eens meer geluk!

@Bouwjaar; Dat is indd wel snel! Toch maar goed dat je gebeld hebt, beter 2 weken wachten dan 3 mnd! Snap dat je het ook allemaal wel eng en spannend vind. Het is ook niet niks om die stap te zetten. Maar de positieve kant ervan is dat je zo toch weer een stapje dichterbij komt en dan hopelijk binnenkort ook eindelijk eens positief nieuws kunt verellen!

@Joyce; Het kan even duren he dat alles weer in regelmaat is? Sinds mijn eerste miskraam in mei is het ook nog niet echt geweest zoals het hoort te zijn. Had voorheen namelijk een cycli van 33 dgn, kon de klok er echt op gelijk zetten. Aan onderschrift kun je wel zien dat dat niet meer geld.. Maar hee, nog niet ongi kan ook goed nieuws betekenen hé! Ik duim nog hoor!

Hier weinig verandering. Opzich begin ik er langzaam aan in de geloven dat het deze keer helemaal goed gaat komen! Heb er eindelijk echt vertrouwen in, voorzichtig aan nog wel, maar toch. Alleen geen kwaaltjes en dat maakt onzeker, weet niet of dat goed of slecht is.. Nog 2 weken en dan weten we hopelijk meer, pff.

8. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife & Joyce86: O, wat balen zeg dat jullie ongesteld worden/zijn geworden :(

@Bouwjaar: Nee, ik woon niet in het carnavalsgedeelte van het land ;) Dus we doen er niet aan. Alleen mijn zoontje op school (mag dan verkleed komen).

@All: Happy Valentine's Day!

9. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @joyce & livelife wat ontzettend balen zeg :x

@bouwjaar fijn dat je toch gebeld hebt en nu zo snel terecht kunt

@charity nog even spannend maar je moet wel genieten van je zwangerschap hoor!

en nog steeds geen idee, voel me wel anders als anders, net al elke maand ;)

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Moisie ach suf ik dacht dat jij geschreven had dat het al bijna carnaval was, maar dat was Joyce. Sorry!

Dus @Joyce outfit al klaar? :)

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha ha ha ha :D Dat geeft nix hoor :D

@All: Ik heb vandaag wat bruinverlies :( En dat terwijl ik net met de ovutesten wilde beginnen overmorgen....
    Hoe zet ik dat neer in FF? Valt dat onder ''spotting''?

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey hey,

Ik ben echt zoooo sjaggie!!! Ik heb totaal nergens zin in, niet eens in carnaval. Als ik weer wat vrolijker ben kom ik weer reageren maar nu ben ik een beetje depri............

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie als ik in de ergens midden in decyclus bruinverlies heb zet ik dat als spotting. Vaag dan eigenlijk hoe waarom dat nu dan opeens komt.

@joyce ik kan me voorstellen dat je sjagie bent. Hopelijk ben je tegen het weekend weer wat opgefleurd. De laatste tijd als ik me soms wat depri of hopeloos voel (of hoor dat er weer iemand uit m'n omgeving zwanger is) )denk ik maar hard bij mezelf: ik ga niet m'n leven laten "verpesten" door dit. En dat ik maar weer gauw met m'n vriend iets leuk moet gaan doen. Tja je moet toch wat hè?

Sterkte vandaag

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Moisie; Zou het ook op spotting zetten. Wel vreemd innd, misschien komt het omdat je ei eraan komt? Dat lees je wel eens vaker, dat vrouwen dat hebben rond de eisprong.

@Joyce; Sterkte! Hopelijk voel je je snel wat beter :).

@ Bouwjaar; 9 dpo zie ik?! Spannend! Heb je er een goed gevoel over?

Ben ook wel benieuwd hoe het intussen met livelife is, had ze nou afgelopen of dit weekend haar nod?

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee. Vind het ook niet spannend, ben alleen benieuwd of mijn LF dit keer weer 12 dagen is of zoals eerder 15. Eerst maar eens naar de gyn.

Lifelive schreef op 13 februari 2012 dit:

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #196 Bouwjaar1979, 16 feb 2012
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
    Ga ik net op de wc zie ik roze op het papier WTF?! Zal dit rondje nu al ten einde zijn? Godgloeiende het moet niet gekker worden, stom lijf :x. Zo'n 8 rondjes nagenoeg 15 dagen gehad, laatste 12 ...en nu 9? Dat is tekort (en heb nu ook niks bij me :( )
    Ik heb het helemaal gehad, gezeik. Nu ben ik ook sjagie

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben weer terug op NL bodem, wat gaan de dagen toch snel voorbij!

@Bouwjaar: grrrrr! Zet het door of blijft het weg? Denk aan het advies dat je Joyce gaf he? Maar ik snap dat het flink balen is! En zwaar irritant dat je lichaam zo onvoorspelbaar is! Maar ik hoop dat het loos alarm is voor je.

@Joyce: kop op meis! Ik sla even een digitale arm om je heen! Neem je tijd, maar blijf niet te lang depri he? Dan wordt het iedere ronde zwaarder en zwaarder...

@Moisie: ik zou het ook onder spotting zetten. Ben je nu begonnen met je ovutesten? Ik ga deze ronde ook maar weer tempen, als ik het los laat heeft het ook geen nut ;).

@Charity: Nod is geweest, zonder succes :x. Over 1,5 week je echo he? Spannend! En goed dat je er vertrouwen in hebt! En zoals je handtekening het al zegt, dit kleintje gaat er komen! :)

@Summerbloom: hoe is het bij jou? Temp je ook trouwens? Hoeveel dpo zit je nu? Ik duim voor je!

@all: boehoeeeeeee! Zo, het is er uit hoor! Wat baal ik gigantisch! Ik dacht even echt dat het raak was. Zag mezelf op een foto terug en vond mezelf er 'anders' uitzien :cool:, niet dus. Zelfs mijn vriendinnetje dacht dat ik zwanger was... Ik heb dit keer mijn tranen kunnen bedwingen, maar toen ik me bedacht dat het over 2 maanden alweer mijn uitgerekende datum is, kreeg ik het even moeilijk :(. Maar goed, ik ga mezelf geen 'deadlines' meer geven, ik word er gek van!

Ik raak af en toe even de kluts kwijt qua ei's, nod's en afspraken in het ziekenhuis. Is het handig om een lijstje bij te houden? Dan kunnen we deze bij wijzigingen even knippen en plakken.

Zoiets als dit (ik heb even een opzetje gemaakt):

Bouwjaar: nod ..... + 28/02 afspraak zh
    Charity: echo 28/02
    Joyce: eisprong .....
    Livelife: eisprong .....
    Moisie: eisprong .....
    Summerbloom: nod ...... + 29/02 uitslag

Ik heb de data en 'status' even uit mijn hoofd gedaan, dus mocht niet kloppen... Sorry! En dan nu maar hopen dat na de nod's er status zwanger mag volgen!!

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Zo! Even een nieuwe banner in een nieuw jasje, misschien helpt het ;)

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Lifelive, tja wel nu al weer terug maar wel een mooie herinnering rijker toch?! Ik kan me voorstellen dat die uitgerekende datum een gevoelig punt blijft.

Hier gaat ie wel weer. Hard mezelf blijven inprenten dag ik weiger m'n leven te laten verpesten door iets wat niet wil komen. Maar verlies van een beetje hoop heeft toch wel impact op je stemming :). Tot nu toe heeft het nog niet doorgezet, ik hoop dat het tot zondag en nog liever woensdag weg blijft, dan blijft dat iig een beetje regelmatig.

@Joyce hoe gaat het met jou stemming?

Aangevuld:

Bouwjaar: nod 22/2 + 28/02 afspraak zh
    Charity: echo 28/02
    Joyce: eisprong .....
    Livelife: eisprong .....
    Moisie: eisprong .....
    Summerbloom: nod ...... + 29/02 uitslag

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: goed dat het niet heeft doorgezet, ik hoop mee voor je! Ik heb trouwens je chart even bekeken, en is dit nu de enige met een dip in je temp na ovulatie? En was het roze een veeg of stipje, of echt vloeien?

Ik ben klaar voor de volgende ronde: ovulatietesten besteld, een VIP abonnement voor 3 maanden bij FF (ik mag toch hopen dat er niet meer nodig zijn ;)) en hernieuwde energie!

Deel Deze Pagina