@Bouwjaar; owh wat ontzettend balen van die negatieve test ! Maar enigzins toch fijn dat het vandaag dan wel eindelijk is doorgebroken, al die spanningen en toch nog een beetje hoop. Nu weet je iig waar je aan toe bent, al had ik het graag anders gelezen natuurlijk! Hopelijk heb je van je wijntje genoten . @Joyce; dat kan indd ook, helemaal als je cyclus aardig regelmatig is. En met om de dag, kun je je ei ook niet missen . Onze auto moet zeer binnenkort ook naar de garage. De APK is nog tot mei, maar we denken beiden dat hij niet helemaal is zoals hij moet zijn.. Volgende maand word het zoontje van mijn vriendin 2 en dan moeten we helemaal naar Drunen, dus dan moeten de auto wel 100% veilig zijn natuurlijk. Hier gelukkig geen last meer van buren gehad. Hopelijk blijft dat zo . Fijne dag!
Nou ja dit is beter dan vaagheid. En ik heb zeker van m'n wijntje genoten, vanvond neem ik er lekker nog een hà! Zo wat heerlijk weer vandaag, ik wordt daar zo blij van. Door m'n vroege bio wekker was ik al op tijd uit. Huiskamer opgeruimd, ontbeten, gesport en net lekket uitgebreid gedouched. Nu zit er een chocolademasker op m'n knar dus ik zie er niet uit . Zo maar eens lunchen. Vanavond lekker niks en morgen wil ik misschien naar de vlindertuin de Orchideeën. Kan ik weer lekker testen met m'n camera. Jullie nog leuke plannen op het programma?
@Bouwjaar: je kunt dus gerust aan de wijn... Vervelend! Maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Heerlijk he als je ook je eigen emoties tijdens een film kunt laten gaan?! Toen het misging wist hij zich volgens mij geen raad met mij. Elke keer als ik weer begon te huilen, probeerde hij me zo snel mogelijk stil te krijgen (puur uit ongemak). Geen stomme opmerkingen nee, gelukkig maar, want ik denk dat ik het op dat moment niet zo had kunnen relativeren, dan had ik nu weer vrijgezel geweest... . Hij heeft het pas later moeilijk gehad, de echo met een lege baarmoeder vond ie verschrikkelijk! @Joyce: onkosten aan auto's, net zo iets als de belastingdienst: zonde va het geld . Ik hoop dat de kosten meevallen! Ik was trouwens vorige week vrijdag voor het laatst 'echt' ongesteld. Heb 2 dagen erna een paar druppels verloren, dus die tel ik bij FF maar als licht mee, dus al ruim een week na ongi buikpijn. Maandag bel ik de huisarts wel, vind het irritant. @all: ik ga even opschieten, ga zo naar een feestje! Fijne zaterdagavond meiden!
Goedemorgen dames, Fijn weekend gehad allemaal? De mijn was leuk/relaxed (buiten het ongi gebeuren om) @livelife nog buikpijn? @charity hoe laat heb je de echo morgen @moisie wanneer is jou nod, deze week? @summerbloom ik besef me net dat jullie de afspraak op een schrikkeldag hebben. Ben je er nog zenuwachtig voor? Alvast veel succes iig. Ik voel me eigenlijk helemaal niet sjagie meer ofzo, het is zoals het is.. op naar t volgende ei . Ik herinnerde me nog dat we een lijstje hadden en heb m even ge-update:
Goedemorgen! Hier leuk weekendje gehad! Gister wouden we eigenlijk met ons meisje naar een indoorspeeltuin, maar mijn zus kon niet mee met haar kindjes dus hebben we besloten het een weekje uit te stellen en dan gezellig met zn allen te gaan ! Dus zijn vriend en ik gister maar even met zn 2-en weg geweest. Hebben een film gepakt van 16.30. Waren alleen even vergeten dat ons clubbie moest voetballen en hebben dus eerst een half uur naar een parkeerplek moeten zoeken . @Livelife; Hoe is het nu? Ga je de HA vandaag nog bellen? @Bouwjaar; jullie morgen afspraak bij de gyn hé? Spannend! Ben je zenuwachtig? Hier morgen indd echo. Mag om 9.45 aan de ene kant kwam die tijd helemaal niet uit, i.v.m vriend zn werk en onze dochter die dan naar mijn moeder moet, maar een andere mogelijkheid was pas volgende week.. En het voordeel is toch wel dat je er nu ook niet de hele dag tegen aan hoeft te hikken.. Mijn moeder komt dus straks hier en die blijft slapen, zodat we dochter niet wakker hoeven te maken morgenvroeg.
@charity Morgen echo!! Spannend! Ik hoop dta je een mooi kloppend hartje ziet!! En idd welfijn dat je niet de hele dag hoeft te wachten! @bouwjaar Morgen naar de gyn? En het is idd zoals het is, we kunnen er nix aan veranderen, en hoe rot het soms ook is we moeten positief blijven. Ik heb zelfgemerkt hoe het is om negatief te zijn en dan is er echt niets meer aan Wij hebben ook wel een leuk weekend gehad, eerst moeten werken en daarna bij mijn ouders geweest. Alleen is mijn dochter ziek! Gister 39.3 koorts en vandaag 40.1! Hopelijk is het snel voorbij, vind het altijd zoooo zielig!
Bouwjaar: nod 22/2 + 28/02 afspraak zh Charity: echo 28/02 Joyce: eisprong rond 29-02 NOD rond 15-03 Livelife: eisprong 05/03 Moisie: eisprong ..... Summerbloom: eisprong 3/3 + 29/02 uitslag Zo ff ingevuld, mijn meissie word alweer wakker na een half uurtje slapen... Normaal 3 uur slapen smiddag... Ga der toch maar halen.
@charity, ik zie net dat de tijd gewoon in je handtekening stond. Nouja. Relaxed dat je moeder komt tukken. Ik ben voor morgen (nog?) niet zenuwachtig, ik hoor/zie het wel. Er zullen morgen geen rare dingen gebeuren. Poeh das best hoog toch? Hopelijk knapt ze snel op
Hey girls, @Bouwjaar: klaar voor morgen? Fijn dat je je in ieder geval goed komt. En dat volgende ei 'tik' je wel ff op de kop @Charity: spannend meis! Ik ben zo benieuwd voor je! @Joyce: ohjee, dat is pittig voor die kleine! Ze keek ook echt heel sneu op die foto op fb. Ik hoop dat ze snel opknapt! @Summer: al druk aan het klussen? Volgens mij zit je in je vruchtbare periode. @all: ik kon vandaag al bij de huisarts terecht. Ze denkt dat ik toch weer een blaasontsteking heb , weer!!! Theoretisch zou het kunnen kloppen, je kunt namelijk vals positief testen met een blaasontsteking. Morgen het boeltje inleveren en dan weet ik weer meer. Daarnaast heb ik meteen gevraagd hoe het zit met een doorverwijzing: telt mijn miskraam mee? Of mag ik wel rekenen met dat ik dan 10 maanden bezig ben? Omdat ik klus op alle goede momenten (en ik dat ook kan laten zien), snel een blaasontsteking heb, wil ze me als het niet lukt deze ronde, al doorverwijzen. Ik ben echt blij met mijn huisarts, ze is echt super begripvol. Maar enerzijds voel ik me ook een beetje bezwaard...
Moguh, @Joyce hoe'st met je kleine? @livelife waarom zou je miskraam niet meetellen? Ik zou denken dat ze tellen vanaf dat je probeert zwanger te worden. Oke met een miskraam kun je blijkbaar zanger worden, maar je sta nog steeds emt lege handen. Fijn dat je ha meedenkt. Wanneer krijg je uitslag of het blaasontsteking is? En heb je geen pijn bij plassen dan? Ik wist niet dat dat kon, maar hoorde laatst van iemand die dat niet had. Waarom voel je je bezwaard, omdat je nog niet een volledig jaar bezig ben? Mijn ha was ook meedekend en heeft ook een verwijzing gegeven voordat we een jaar bezig waren. Besefte me gister dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik met de a.c. gestopt ben. Tja ik toen nooit verwacht hebben dat we exact een jaar later bij de gyn zouden zitten. Nouja ik ben hier helaas niet bepaald de enige. @moisie jij zit toch niet ver voor nod? Ik zet de duimen voor je in werking hoor. Beetje roze hier zou wel goed zijn om de positieve stemming er een beetje in te houden. @charity ben benieuwd hoe t was vandaag (vanuitgaande dat je voor die tijd niet meer hier bent)
Goedemorgen dames! Net terug van de echo.. Thank god, alles is goed! Hartje klopte, kindje was 1,4 cm!! Ze zag gelijk al dat het klopte, heb zelf niets gezien en daarom liet ze het me horen, geweldig! Haar meting kwam uit op 7 weken en 6 dagen, maar omdat ik gewoon een uitwendige echo had, was dat niet raar dat ze er een paar dagen naast zat. Ik reageer zo wat uitgebreider, nu eerst een kopje koffie!
Dat is geweldig nieuws Charity!!! Gefeliciteerd! Wat bijzonder he dat er in een kindje van nog geen 2 cm gewoon een hartje klopt?! Blijft een wonder.
Nou heb ik ook wat.. Bel ik net de vk voor een intake en vraag ik hoe het zit met de vervolg echo's. Zegt ze ja dat legt ze je over 2 weken bij de intake wel uit. Dus ik zeg zo van ja dat is allemaal prima, maar bij mijn eerste miskraam is het kindje ook pas ergens in de 8e week gestopt en kwamen we daar ook pas met 11 weken achter. Dus ik heb er niet zoveel behoefte aan om nog 4 weken lang in spanning te moeten zitten en wil graag over 2 weken weer een echo. Kon ze me daar dus helemaal niets over zeggen!
@charity goed nieuws hoor. Vaag dat die vk niets kon zeggen of ze dan een echo wilde doen. Maar goed ik heb ook geen flauw benul hoe dat verder werkt.
@moisie had jij die banner al? Ik vroeg me eerder al af wanneer je nod is. Zit ik gewoon aldoor met prut in mijn ogen naar het scherm te staren?! Ik kwam gister door iets al achter dat ik soms eens wat beter moet lezen (de rust moet nemen), maar dit bevestigd het weer (en dat ik ook beter moet kijken)
Ha ha ha; ja de banner heb ik aldoor gehad. Maar die is op de gemiddelde berekeningen berust... Ik ben er nog niet zeker van of ik nu al mijn eisprong heb gehad of dat ie misschien nog komt... Tempen en ovutesten werpen nog niet echt zijn vruchten af zie je...
Ff snel, dalijk weer aan t werk. Charity gefeliciteerd met de goede echo! En ik zou idd ook niet zo lang willen wachten! @all dochter is weer koortsvrij, alleen erg verkouden nu. Maar gelukkig geen hoge koorts meer! Zo nu ff iets eten en dan weer aan t werk. Morgen ook de hele dag, en vrijdag mijn diploma!
Yeah Charity! Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! En inderdaad vreemd dat de vk daar niks over kan zeggen, gewoon aanhouden he dat je wel die extra echo wilt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan weigeren als jij aangeeft dat je heeeeeel onzeker bent... @Bouwjaar: ik ben vandaag door de drukte op het werk helemaal vergeten te bellen voor de uitslag, dom! En ik ben straks 10 maanden bezig, en wel al 1,5 jaar van de pil trouwens, maar toch voelt het een beetje als voordringen... Maar een vriendinnetje zei al dat ik genoeg shit had gehad en me niet zo moest voelen, dus daar denk ik dan aan! @Joyce: fijn dat ze weer opknapt! Werkse! @Moisie: wat verwarrend voor je dat het nog niet duidelijk is of je ei al geweest is of nog moet komen! Je voelt je ook niet anders ofzo? @all: hierbij even mijn twee ovulatietesten... Wanneer kan ik denken jullie mijn ei verwachten? Niet maandag pas toch? Ik hoop eerder! De testen zijn trouwens van gister en zonet. Thanks!
@ moisie hmm lastig hoor dat tempen ook geen duidelijkheid geeft @livelife oveer je ovulatie testen, was de test streep even donker als de controle streep? Ik vind het toch lastig of die van vandaag positief is of dat ie het bijna is. Vandaag naar de gyn geweest. Wat te basis vragen gehad, een chlamidyatest en ik kreeg meteen een inwendige echo. Daar waren wel een paar blaasjes te zien, je kan het een milde PCO noemen. Maar hij zei al verder wijst er verder niets op, was ook niet iets waar ze wat aan gaan doen omdat ik wel gewoon een eisprong heb. Volgende keer moeten een uitdraai van het zaadonderzoek meenemen (ingeleverd bij ander zh); dat moeten we volgende keer meenemen want in de verwijsbrief stond alleen dat het goed was. Dus de volgende stap is een HSG, die moet dus tussen dag 8 en 12 vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Nou die staat voor a.s. maandag al ingepland! 8-O De gyn zei ook wel meteen dat als die HSG goed is dat ze dan voorlopig niks doen, de beste kans heb je dan nog gewoon zelf.