Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    En een aangepast lijstje!

Bouwjaar: nod 22/2 + 28/02 afspraak zh
    Charity: echo 28/02
    Joyce: eisprong rond 29-02 NOD rond 15-03
    Livelife: eisprong 01/03, NOD 15/03
    Moisie: eisprong .....
    Summerbloom: eisprong 3/3 + 29/02 uitslag

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #302 Bouwjaar1979, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
    @moisie nice dat je je ei gespot hebt, wel apart dat ie op je te verwachten nod is gekomen. Maar idd beter laat dan nooit. Hoe zijn de kansen?

@lifelive Ik weet nog neit of mijn vriend komt. Ik ga iig alleen heen, hij zou van zijn werk heen en weer kunnen gaan. Maar ik vind dat hij er geen vrij voor hoeft te nemen, maar het is me nog niet duidelijk of hij er erg graag bij wil zijn.
    M'n moeder weet nog van niks, ik heb ook geen zin in haar mee te vragen (al zou ze eht zo doen) dan moet ik t meteen vertellen en daar ben ik nog niet aan toe :p
    Nou mooi dat je kansen high zijn, hopelijk heeft FF gelijk :)

Ennuh wat ga je dan eten vanavond? Ik maak dus elke week een planning wat we eten zo koop ik ook neit allerlei dingen in die we nooit meer opeten (en weggooien). Wij eten risotto met gegrilde garnalen vanavond.

Zo straks komt een vriendin me ophalen en gaan we naar een wijnproeverij (dat kan met een gerust hart nu :)). Vanavond lekker niks. Morgen met m'n moeder shoppen in Alkmaar, het is koopzondag. En daarna wsl chinees halen en met m'n ouders eten.

Owh ik hoor net dat m'n lunch klaar is :)

Vreemd mijn aanpassing is verdwenen, dus opnieuw

Bouwjaar: eisprong tussen 12 en 18/3
    Moisie: eisprong .....

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Heey heey

Sorry dat ik even niet gereageerd heb maar mijn dochter is nog steeds ziek, ze heeft een flinke oorontsteking en vraagt ff veel aandacht. En gister eindelijk mijn diploma gekregen:D!!!

@moisie Fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden!! En zeker beter laat dan nooit!!! Wel een lange cyclus nu, maar nu weet je het in ieder geval!

@bouwjaar en summerbloom ik heb het niet helemaal gevolgd maar als ik het goed begrijp krijgen jullie beide hetzelfde onderzoek, succes en hoop dat alles goed is!
    En lekker wijnproeverij!!! En hoe krijg je het voor elkaar dat je lunch word klaargemaakt??;) Gebeurd mij nou nooit!

@bouwjaar zou je het niet fijn vinden dan om wat steun te hebben zeg maar, of weet je moeder helemaal niet dat je bezig bent om zwanger te worden?

@livelife ooww jaa wij gooien ook regelmatig iets weg. Moet ik ook maar eens kijken dan of ik wat kan vinden op google. Bij ons komen vanavond mijn schoonouders eten, aardappeltjes uit de oven (mmmmmmmmmmm), kip en dan moet ik nog lekkere groente erbij. Ik zal eerst eens kijken of ik nog wat heb staan;)

Nou hier volgens mij mijn eisprong ook gehad. Ik heb niet getest, HELEMAAL niets! En ik voel me er wel goed bij. We hebben hopelijk t ei niets gemist, om de dag gezellig gemaakt;):D. Nu is het weer afwachten...... en daar heb ik een hekel aan!

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Kan ook mijn schuld zijn, ik zat terug te bladeren om de meest recente te vinden en kwam deze tegen. Maar ik zal vast met mijn neus hebben gekeken!

Hier wordt het vanavond een rijstgerecht met gehakt, shoarmakruiden, prei, ei en kaas uit de oven... :( Ben benieuwd of het smaakt! Jullie alvast eet smakelijk!

@Joyce: vervelend dat ze een oorontsteking heeft! Heeft ze er veel pijn aan?

Gefeliciteerd met je diploma! Nu heb je 'm in de pocket!

En top dat je er goed bij voelt door gewoon niks te hebben gedaan deze ronde! Op het gefeest natuurlijk na! ;) Gezellig dat je ook op het wachtbankje zit :D

Ik heb net gewoon 2 uurtjes op de bank liggen dutten, lekker! Hihi!

5. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is toch wel apart he?! En mijn kansen... heb ik meteen benut ;) Gisteravond geklust. Mijn temp was vanmorgen nog laag. Vanavond weer of morgen?....
    Ovutesten kopen is niet gelukt vandaag.... (ik moest werken). Dus dan laat ik het maar bij verder tempen.

Ik kan nu dus eindelijk ons lijstje aanvullen :):

Moisie: eisprong 02/03, NOD 15/03

We hebben met z'n drieen tegelijk de NOD!!!!

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Haha dat is grappig! Zullen we gewoon alledrie zwanger zijn?

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ joyce Gefeliciteerd met je diploma!
    Vervelend dat je dochter ooronsteking heeft, ik heb begrepen dat dat erg pijnlijk kan zijn.

Die lunch, tja een ei bakken en een boterham smeren is toch ook neit zo heel veel werk:)

Fijn dat je ei weer geweest duimen draaien maar weer.

Over de steun: ik weet niet, ben een nogal ikke-zelf-doen-type en regel m'n zaakjes graag zelf. Dan denk ik: ach niemand hoeft m'n handje vast te houden, moet ook zeggen dat ik er niet erg tegen op zie ofzo. Misschien valt het wel tegen, dat kan. Ik heb nooit uit gesproken tegen m'n moeder dat kindjes welkom zijn bij ons en al helemaal niet dat we bezig zijn. Daarom heb ik geen zin om haar nu mee te vragen.
    De vriendin met wie ik gisteren naar de wijnproeverij was, hengelde even ivm een eerder gemaakt opmerking door mij (die dus prima opgepikt was) en toen heb ik haar maar alles verteld. Ik heb een groepje vriendinnen die ik al sinds de middelbare school ken en dan is het wel vreemd om iets waar je mee bezig ben helemaal niet met hen over te praten. Maar goed eind vorig jaar kwam er van een van hen ook opeens een scheiding uit de lucht vallen. Bleek t al 2 jaar te rommelen; soms kies je er toch voor niet alles te vertellen.

@lifelive blijkbaar had je lijf wat slaap nodig nodig?

8. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce86: Hoe is het nu met je dochtertje? Mijn zoontje was ook ziek, maar is gelukkig weer beter na anderhalve week!
    Zou erg leuk zijn als we ook samen zwanger zouden zijn, ja!

@Bouwjaar & Summerbloom: ik las dat jullie beide voor een HSG moeten. Wat houdt dat precies in? Je krijgt dan een echo met contrastvloeistof, las ik? En wat balen dan dat je met condoom vrijen! Helemaal als je weet dat je je eisprong hebt...

@Livelife: je had mooie ovutestjes! En wie is de mol is spannend he?! Ik twijfel erg tussen Anne-Marie en Liesbeth....

Nou, ik heb bij deze weer een beetje proberen bij te lezen.
    Ik zat even in een dipje deze week en daardoor beetje ego :) geweest...

O ja; ik heb mijn banner nu wel even weggehaald want die klopte niet meer. Voor mijn rare cyclus heb ik even geen banner.

9. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moise wat fijn dat je je ei hebt gevonden idd beter laat dan nooit

@livelife mooi dat je temp klopt ik duim voor je. was je eten lekker?

@joyce wat vervelend dat je dochter ziek is, zo sneu als die kleintjes ziek zijn. en wachten is idd het ergste.

@bouwjaar ben benieuwdhoe de hsg bij je gaat morgen ik ben altijd een beetje bang om alleen te gaan (ben dan een beetje een stresskip omdat ik niet weet wat er met me gaat gebeuren) en onze ouders weten van onze kinderwens door onze miskraam van vorig jaar dus hebben we dit ook verteld. fijn dat je nu het nu tegen je vriendin hebt verteld, ik vind het wel fijn om er over te kunnen praten, hier en 1 van mijn collega's (werk ik al 10 jaar mee is mijn 2e moeder♥)

wow alle drie teglijk nod dat wordt extra duimen draaien ;)

Moisie: eisprong 02/03, NOD 15/03
    Summerbloom: eisprong 3/3, NOD 18/3 geen zwangerschap ivm hsg 7/3

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hihi, een drukke NOD-dag! Roze moet nu toch wel gaan komen?!! :) Ik heb al uitgerekend meiden, dat 22/11/2012 dan de uitgerekende datum is... Daar doe ik het voor! :D

@Bouwjaar: ik vind je wel dapper hoor. Alhoewel ik ook een doe-het-zelf-type ben, zou ik het toch prettig vinden iemand bij me te hebben. En fijn dat je het er met je vriendin over hebt gehad. Hoe was het bij de wijnproeverij? Kwam je tipsy naar buiten? ;)

@Moisie: heb jij je chart in je handtekening staan? Dan kunnen we meekijken met je temperatuur. Ik hoop dat je dit eitje flink te pakken hebt!

@Summer: ik snap heel goed dat je een beetje stressig wordt als je niet weet wat er gaat gebeuren. Zie je op tegen woensdag? Of valt dat wel mee? Mijn eten was niet voor herhaling vatbaar, haha!

@Joyce: *duimen draaien volop* :)

@Charity: hoe voel jij je? Gaat alles goed?

Mijn temp was vanochtend ook hoog, dus FF heeft nu met een mooi rood kruis mijn ovulatie bevestigd. Ik zag dat ik bij mijn vorige zwangerschap een dip had op dpo 4/5 om vervolgens weer te stijgen, dus ik hou het allemaal goed in de gaten, maar ja, elke zwangerschap is natuurlijk anders. In mijn omgeving weten veel mensen het van onze wens, maar dit komt ook doordat ik vorige keer zooooo blij was dat ik het niet voor me kon houden... 1ste kleinkind, 1ste achterkleinkind, in een vriendinnengroepje de 1ste baby. Dus nu wacht iedereen op het verlossende woord, hihi.

Ik ga zo even met vriendlief en vrienden naar Zandvoort, een hapje eten. Even deze lady sunday wat leven inblazen!

Hebben jullie nog wat te doen vandaag of even lekker niks?

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Livelife,

Nee, ik heb mijn chart er niet in staan nee...
    Misschien doe ik dat nog, maar denk het niet.
    Die van jou ziet er echt goed uit trouwens!!! Mijn temp blijft maar laag :( Daar snap ik nou weer niks van...
    Misschien dat ik mij chart dan toch maar eens moet plaatsen, kun je inderdaad meekijken.
    Veel plezier in Zandvoort. Ik ben een rustig dagje thuis: lazy sunday :D
    Wat betreft 22-11-2012: Ik had ook al november uitgerekend ;) Ik hoooooooop het zo!!!!

12. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    #312 moisie, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
    Ik heb toch weer even een (aangepaste) banner gemaakt.
    Vind ik toch wel leuk! En hoop dat (de babydust) me geluk brengt! Ha ha

En ik heb mijn chart ook meteen in mijn handtekening gezet, kunnen jullie meekijken :)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #313 Bouwjaar1979, 5 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
    Nou de HSG achter de rug. Ik was dus alleen, dame voor mij mocht haar moeder niet mee. Ben blij dat m'n vriend geen vrij genomen heeft. Dame voor mij kwam wel erg bleekjes de kamer uit dus daar schrok ik wel even van.
    Ze legden alles rustig uit vond het wel prettig hoe dat ging. Het onderzoek zelf is niet echt prettig, maar bij mij niet heel pijnlijk. Ze doen een cather door je bm-mond en dan blazen ze een belletjes op zodat ie blijft zitten: dat is een erg ongi gevoel. En vervolgens het inspuiten van die vloeistof is ff verrot, maar dat duurt maar even. De radioloog moet er nog naar kijken maar degene die het uitvoerde zei dat alles goed te zien was.

@summerbloom ik las op ZP ergens de tip iets aan te trekken wat iets langer was (trui ofzo) dan voel je je wat minder naakt. Moet zeggen dat ik dat wel prettig vond.

Ook vandaag de uitdraai van het zaadonderzoek opgehaald bij de ha. Natuurlijk even gekeken. Ik vind de referentiewaarden vreemd. De ha zei dat het goed was, maar ik vraag me af of die niet wel goed gekeken heeft. Als ik er zo naar kijk...maak ik me er eigenlijk best wel zorgen over. (zoals ik t lees is de concentratie laag en de beweeglijkheid ook niet helemaal denderend) Wil dus graag weten wat de gyn er van vind.

Volgende afspraak 20/3

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @livelife Ik vind het een mooie datum!!! 22-11-2012! Volgende ronde word december en daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten, maar we zullen zeker niet overslaan!

@bouwjaar Nou gelukkig dat het erop zit en dat het meeviel! Krijg je de uitslag ook pas 20-3?

@all NA vriendlief en dochter ben nu ik aan de beurt, voel me zooooo beroerd! Bleh! Maarja ik ben niet zo van het ziekmelden dus ga morgen toch mar gewoon naar mijn werk, zie ik t daar wel. Met dochtertje gaat het iets beter, wat hefet zij een pijn gehad zeg! Echt heel zielig!!

Heeft ziek zijn, verhoogde temp, een slecht invloed op de inesteling??

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    #315 livelife, 5 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
    @Moisie: hoe is je temperatuur vandaag? Gestegen? Ik moet zeggen dat je kaartje behoorlijk fluctueert, vindt moeilijk om er wat van te zeggen. Kun je toevallig zelf die piek van een aantal dagen terug verklaren?

EDIT: ik lees net op FF dat het normaal is dat je temperatuur fluctueert als je eisprong later is dan normaal.

@Bouwjaar: die heb je gelukkig achter de rug. Zoals je het beschrijft voelt het inderdaad niet prettig, maar is het dus wel te doen? Fijn dat zo op het eerste gezicht alles goed te zien was bij je. Weet je trouwens wel zeker of je de waarden goed interpreteert? Straks maak je je ongerust terwijl dat nog niet nodig is. En krijg je inderdaad 20/3 de uitslag van het onderzoek?

@Joyce: beterschap!!! Jullie zijn lekker bezig daar ;). Ik denk niet dat het effect heeft op een eventuele innesteling hoor, tenzij je misschien flinke koorts hebt, maar ik ben geen arts natuurlijk. Laten we hopen van niet!

Ik zat gisteren in de auto op mijn telefoon te klooien (en nee niet rijdend :p), en toen had ik ineens wat steken in mijn buik... Zo gevoelig dat echt even mijn gezicht vertrok. En ik was helemaal niet bezig met zwanger worden ofzo, dus dan kan ik het me niet inbeelden (lijkt me! ;)). Ik word nu al gek! Moet nog 1,5e week tot NOD!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #316 Bouwjaar1979, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    Goedemorgen,

Nog even een reactie op
    Ik had echt niet alles doorgeslikt, maar ik voelde m wel hangen ja :) Was leuk, de wijnkoperij zit in een oud fort en ze zijn nu de 3e. 2 flessen meegenomen van een prijs die ik anders nooit zo kopen (11 en 17.-) al was dat nog niet eens absurd ofzo.

@joyce Ja de eindconclusie komt de 20e. De definitieve uitslag HSG maak ik me geen zorgen om. Verder nog uitslag van t bloed prikken, de chlamydia test en ik wil de gyn zijn mening over de uitslag van het zaadonderzoek.
    Geen idee of ziek zijn slecht is voor de innesteling eigenlijk. Beterschap!

@ lifelive nee ik weet dus niet zeker of ik me nodeloos zorgen maak. Hopelijk heb ik t verkeerd. Ik denk ook niet dat het slecht is dus ik klus vrolijk verder, maar denk niet dat t optimaal is. Waar ik dan bijv aan denk, ik heb niet zoveel (vorige niks) van dat vruchtbaar slijm. Als hij dan wel goede maar geen ideale zwemmertjes heeft kan dat misschien net een reden zijn waardoor het net niet lukt.
    Laat jij je niet te veel gek maken door je lijf :)

@summerbloom sterkte morgen! Kun je een beetje bewust ontspannen?

Ik heb vandaan hoodfpijn en vraag me af of dat door het contrastvloeistof komt. Gister al bewust voldoende gedronken erna.

17. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife: Wat goed van jou gevonden! Thanks....
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik met een oorthermometer temp :), maar gaat altijd goed eigenlijk. Alleen de laatste paar dagen was hij wisselend als ik na elkaar meette... Ik heb maar 36.9 aangehouden, maar als ik de 37.1 invul op afgelopen 2 dagen dan zet FF wel al een lijn op dag 37 :) Maar ja nu niet dus...
    Gewoon afwachten maar.

@Joyce86: O nee! Nu ben jij ziek?! Beterschap meid!!! Ik weet ook niet of het invloed zou hebben op een innestelling?....

@Bouwjaar: Gelukkig heb je die HSG achter de rug... Ik vind het toch niet zo leuk klinken :$ Goed van je hoor! Wat je er al niet voor over moet hebben he?!

@All: Ik kon vannacht niet slapen! Ben er maar uit gegaan en wat tv gekeken... Ik sliep erg licht en had last van mijn rug en steekjes in mijn buik...

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Goedemorgen!

Zo ik had heel wat bij te lezen! Zal proberen om overal goed op te reageren, maar als ik iets vergeet dan alvast sorry!

@Bouwjaar; fijn dat je de HSG achter de rug hebt. Het klinkt niet zo prettig en vind het echt heel dapper dat je toch alleen bent gegaan! Ik zou dat niet durven denk ik, ben nogal een schijtluis wat ziekenhuizen en dokters betreft :).

@Summerbloom; zie dat jij morgen moet. Alvast heel veel succes!

@Joyce; beterschap meid! Ook ik heb geen idee of dat invloed zou hebben op een innesteling, maar denk dat het wel mee valt.

@Moisie; fijn dat je je eitje hebt gevonden! Net of het zo moest zijn met je laatste ovutestje en ook nog op je nod!

@Livelife; heb even je kaartje bekeken en hij ziet er goed uit hé!

Wat toevallig ook dat jullie allemaal rond dezelfde periode jullie nod hebben. Hopelijk betekend dat iets positiefs! Ik duim hoor!

@all; hier gaat het goed! Zo langzaam aan beginnen we er beiden in te geloven dat het deze keer écht goed komt. Hoewel dat nog wel heel dubbel is om te zeggen, want angstig zijn we natuurlijk ook nog steeds. Maar voor zover we durven, zijn we positief.

19. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, wel positief blijven hoor Charity2010! Dat helpt ook mee.
    Jee, je bent alweer 9 weken zwanger!!! Wat gaat de tijd snel.

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: je hebt een mooie stijging!!! En nu 9 maanden hoog houden :D
    Krijg je ook al 'voor nod-verschijnselen'? Of ben je niet helemaal lekker? Ik temp trouwens ook met een oording, ben toch wel een beetje van het gemakkelijke :).

@Summer: succes morgen meis! Ik hoop dat het allemaal onwijs meevalt.

@Charity: wow, alweer 9 weken! En goed dat je erin gelooft! Wanneer staat je volgende afspraak?

@Bouwjaar: hihi, lekker hoor! Ik ben dol op rosé prosecco, heerlijk! En zo'n fles wijn heb je verdiend. Ja joh, ik moet mezelf ook niet gek maken, maar ik denk echt van alles te voelen...! Ik zit bijna de hele dag aan mijn boobs om te checken of ze nog gevoelig zijn :), hahaha.

@Joyce: voel je je alweer iets beter?

Mijn temp is weer mooi hoog, dus daar ben ik blij mee! Maar goed, het zegt natuurlijk nog niks. Ik moet zeggen dat de testen die boven liggen wel al beginnen te roepen naar me :(, ben echt zo'n sukkel af en toe! Hihi.

Deel Deze Pagina