Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #321 Bouwjaar1979, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    @moisie innesteldipje vandaag? :)

@charity wat gaat de tijd toch snel. Ik blijf er bij hoor driemaal is scheepsrecht. Deze keer is het een plakkerd. 13 maart de vk ff lief aankijken (en een echo eisen ;) )

@lifelife het is pas 6 dpo, onderdrukken die testdrang! :p

@joyce ik hoop dat het al wat beter met je gaat

@summerbloom ik ben benieuwd hoe de hsg bij jou verlopen zal.

Pff ik heb eigenlijk al sinds gister last van kramp onder in het buikje, maar vind moeilijk te voelen of dit het voortplantingsgestel is of de darmen; komt het door de hsg of door de bruinebonensoep van maandagavond :p

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: ik ben benieuwd naar morgen met je dip, jij vast ook!

@Summer: hoe is het vandaag gegaan met de hsg?

@Bouwjaar: gast het ook? :D:p Dan is het de bruinebonensoep! Haha. En ja, ik onderdruk het! Maar het kost moeite!

Zo even met de belastingman rond de tafel, bleh... Hij is niet zo heel erg contactueel vaardig, zeg maar. En daar heb ik het als bladiebladiebla figuur nog weleens moeilijk mee, hihi.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lifelive nou het gast niet:p Echt ik moest lachen om een collega en opeens deed het gewoon ff pijn steken!
    M'n hele lijf lijkt raar, vandaag nod een sliert rood op t wc papier?
    En nu gevoelige tepels, past bij (naderende) eisprong maar dat is nog te vroeg. Ei is nog nooit voor dag 17 geweest.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    @Livelife; je kaartje ziet er goed uit hoor! Ga je het volhouden om tot nod niet te testen?

@Summer; Hopelijk is het goed gegaan vandaag!

@Mosie; Hier ook benieuwd naar je temp morgen!

@Bouwjaar; Lastig dat je lijf zo raar doet! Kan dat van de HSG komen?

Hier alweer 9 weken indd! Als ik terug kijk, is het best snel gegaan. Maar toch lijken op dit moment de dagen wel eeuwig te duren!
    Heb ook een afspraak gemaakt voor een pretecho. 23 april (precies 16 weken) zullen wij hopelijk weten wat 'het' word!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summerbloom heb je het overleefd?

@moisie nou temp weer mooi hoog vandaag, dat is iig goed.

@livelife wij vullen het altijd zelf in, de belastingmeuk. Stom verschrikkelijk iets:x. Als er niet te veel bijzondere omstandigheden zijn kom je met alle overzichten weer bijeenrapen een heel eind. Ik moet alleen nog op de verzendknop drukken, misschien gaan we het bedrag wat we terugkrijgen we in het badkamer potje stoppen.

Nou mijn bericht van gisteravond+ mijn temp vanmorgen is 1+1=2?Op dag 12 al? Achterlijk. Of ben ik besmet door mijn collega's en wordt ik ziek? Voel me nu helemaal prima, dus dat laatste geloof ik niet zo in. Als ik volgend rondje rekening moet houden met een ei tussen dag 12 en 23, daar valt toch niet tegenop te klussen :(. Ben er ff helemaal klaar mee, mijn lijf wil niet zwanger worden.

6. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    haai meiden ben een paar dagen niet geweest durfde namelijk niet meer te lezen hoe de hsg was voor bouwjaar, ik heb zoveel enge verhalen gelezen en dat het niks was, nou voor mij zat het er tussen in de voorbereiding was erg vervelend (bouwjaar beschrijft het goed) en de contrast vloeistof inbrengen vond ik erg pijnlijk.

de uitslag was goed de baarmoeder en eileiders zagen er schoon uit ben natuurlijk erg blij dat er niks mis is maar erg dubbel, nu weet ik nog niet waarom we nog niet zwanger zijn.

@all bedankt dat jullie zo aan me gedacht hebben :)

@bouwjaar bedankt voor de tip is idd fijner als je in wat langs kunt lopen, mijn moeder mocht wel mee naar binnen deden niks raar over ze moest wel achter een scherm staan toen de foto gemaakt werden.
    Fijn dat alles er goed uitzag mocht je de fotos ook zelf bekijken?
    Wat raar nu roze bloed zou het nog van hsg kunnen komen, ze zeiden bij mij dat het een paar dagen kon duren voordat alles weer normaal is. snap dat je even doorheen zit, al die onderzoeken gaan je ook niet in de koude kleren zitten, en elke keer die teleurstelling.

@joyce beterschap, ik weet niet je minder makkelijk zwanger wordt als je ziek bent, ik heb zelf als ik ziek ben gewoon minder zin om te klussen ;)

@moise zouden die steekjes de innesteling kunnen zijn? hoe voel je je nu

@charity volgende week bij de intake krijg je geen echo toch? vind ook echt dat je een echo moet eisen.

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    #327 moisie, 8 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
    Dus jij tempt ook met een oorthermometer? Het schijnt niet zo zuiver te zijn zeggen ze hier op het forum he? Maar ja, het ging altijd goed en vaak testte ik 2x om zeker te zijn. Alleen daarmee heb ik de afgelopen dagen steeds een andere temp:( Potverdorie dat kan ik nu net even niet hebben dus ik gok maar een beetje welke meting nou goed zal zijn. Daar heb ik natuurlijk weinig aan :( Dus wat de afgelopen dagen betreft ben ik wel erg onzeker wat mijn temp betreft.... En daarmee weet ik mijn eisprong ook niet helemaal. In ieder geval was het tussen afgelopen vrijdag en maandag, dat weet ik wel zeker. En we hebben vrijdag, zondag en dinsdag geklust :) Hopelijk raak :D

Wat betreft de ''voor-nod-verschijnselen''; ja, ik ben wel moe en last van me rug. Dat is vrij normaal rond mijn eisprong. Gisteravond voelde ik me niet helemaal lekker...

Jouw temp ziet er ook erg goed uit hoor, livelife! Ik ben benieuwd :D
    En wat testdrang betreft; dat heb ik ook hoor ;) Helemaal sinds het mijn CD42 is vandaag! ;) Langste cyclus sinds tijden. Daarvoor was mijn langste cyclus 43 dagen, maar dan werd ik ook ongesteld die dag en nu heb ik nog maar net mijn eisprong gehad. Maar voor mijn gevoel is deze hele cyclus een wachtbank geweest ;) Dus ik kan niet wachten tot testen. Maar ja; aan een witte test hebben we ook niks. Iritant dat ik nu dus niet precies weet hoeveel DPO ik zit, maar ik hou de laatste dag maar aan (afgelopen maandag dus) en dan zou ik nog maar 3 DPO zitten wha ha ha ha ha

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Summer; fijn dat de uitslag goed was en dat je het onderzoek achter de rug hebt. Kan me voorstellen dat het erg dubbel is.

@Bouwjaar; Wellicht dus tóch een vroeg ei?! Lastig hoor, dat je lichaam zo verschillend is..

@Mosie; Ook jouw kaartje ziet er goed uit! Hoe voel je je?

Ik heb altijd met een normale thermometer getempt. Heb ook begrepen dat het niet 'mocht' met zo'n oording en daarom ook maar niet uitgeprobeerd. Maar ik heb ook wel eens 2x verschillend getempt achter elkaar.

Ik ga indd een echo eisen dinsdag en ik sta nog een beetje in twijfel om straks misschien toch nog de vk te bellen.. Zo zeker als ik de afgelopen dagen was, zo onzeker ben ik nu. Heb het idee dat mn borsten helemaal niet meer zo gevoelig zijn :(.

9. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charity: Wat leuk dat je een pretecho gaat doen!!! Dat heb ik ook gedaan toendertijd. We zouden het eerst niet doen, maar rond de 30e week was ik zooooooo ontzettend nieuwschierig naar zijn gezichtje (we wisten wel al door de 20 weken echo dat het een jongen zou worden) en met zo'n 3D echo kun je dat zien natuurlijk. Dat was fantastisch!
    Wel moeilijk voor je dat je nu onzekerheid voelt (wel begrijpelijk) en hopelijk kun je snel weer een echo krijgen. Dat is ook weer stress verminderend dus zou in alle opzichten heel goed zijn.
    Had jij met je dochterje wel de hele zwangerschap last van gevoelige borsten of ging dat op een gegeven moment ook over?
    Wat zegt je gevoel? Of het goed zit of niet?

@Bouwjaar: vervelend dat je ei nu misschien eerder is... Mag je vanaf nu wel weer zwanger worden nu de HSG achter de rug is? En hopelijk wordt je niet ziek... sterkte

@Summerbloom: klinkt niet prettig die HSG nee... Zei ik ook al tegen Bouwjaar. Toch knap van jullie hoor! Dat heb je nu gelukkig achter de rug. Wat is nu verder het plan?

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Mosie; Ja wij hebben het ook bij mijn dochter gedaan. Ontzettend leuk! Wel een dure grap, maar ga ook spijt krijgen als we het niet doen. We hebben er een met 16 weken en een met 28 weken. Zo'n voordeel pakket. Laatst op het forum hier gaven sommige als tip om voor mijn geruststelling gewoon een pretecho te laten maken. Die wat we nu geplant hebben gaat ons 160 euro kosten en de goedkoopste die ze maken is 50. Goed bedoelde adviezen natuurlijk, maar om nou voor 10 min 50 euro neer te tellen..

Met mijn dochter had ik helemaal geen gevoelige borsten geloof ik. Pas op het eind toen ze 1 maat groter werden.. Mijn gevoel is verschillend. Gister nog (en voorgaande dagen) was ik erg positief, maar nu dus weer erg onzeker. Pff!

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die onzekerheid blijft misschien altijd wel een beetje. Maar probeer positief te blijven en ervan te genieten dat je leven in je buik hebt.
    Heb je nu weer een voordeelpakket genomen met de pretecho?

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: je bent weer gestegen vandaag! Nice! En wat betreft die oorthermometer... ik denk maar zo, als die afwijkt qua temp, dan wijkt ie mijn hele cyclus af, dus dan kan ik de curve gewoon volgen :). De hoogte van je temp zegt niks, maar wel de curve.

@Bouwjaar: als hij morgen nog hoog is, dan kun je er echt vanuit gaan dat FF een kruis voor je neerzet. Ga je wel voor de zekerheid even aan de arbeid?! En natuurlijk wil je lichaam zwanger worden, hij maakt het je alleen niet makkelijk (helaas). Blijf positief!

@Charity: leuk dat je een pretecho hebt staan! Dan kun je daar weer naar uit kijken! Misschien heb ik het niet goed gelezen, maar krijg je ook nog een 'normale' echo om de termijn nogmaals te bepalen ofzo?

@Summer: die heb je gelukkig achter de rug! En ook fijn dat de resultaten er goed uit zien. Wanneer heb je de volgende afspraak staan? En wordt er dan besproken welk pad jullie kunnen gaan bewandelen?

Hier verder niks bijzonders... De boobs zijn aanwezig, maar die waren sowieso al niet te missen ;), dus ik weet het niet! Ik denk wel wat in mijn onderbuik zo af en toe te voelen, maar goed, ik ben niet voor rede vatbaar deze dagen, haha.

@Joyce en Moisie: testen jullie voor NOD?

13. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg ook af en toe het idee vandaag dat mijn borsten iets gevoeliger zijn. Maar dat zijn ze vaker tussen ei en nod ;)
    En ik voel ook af en toe wat in mijn onderbuik. Ik hoop maar dat het daarbinnen gewoon hard aan het werk is voor een zeer gewenste baby :) Tja, en ik ben ook ook niet voor rede vatbaar, livelife ;) Dat is gewoon op het wachtbankje zo.

Ik ga denk ik wel van het weekend testen misschien :) Of niet?
    O, ik weet het niet... Ligt aan mijn temp en voortekenen denk. Maar zal zeker te vroeg wezen. Sommige dames op het forum testen al vanaf 7DPO licht positief he? Maar de meeste pas zo rond 10, 11 of 12 DPO.

Vanavond uitslag van Wie is de mol! Ik had het mis; ik dacht Liesbeth. Ik vind het wel leuk dat Hadewich gewonnen heeft. Ze had nog een lekker ''zwanger'' gezichtje he? 3 Weken terug is ze bevallen zei ze.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @joyce, nog steeds ziek? :( Hoop dat je gauw opknapt!

@summerbloom dubbel is dat dan. Er is niks mis, maar ook nog geen zwangerschap. Nou laat dat niks mis zich maar gauw bewijzen dan!

@livelife en moisie, het is natuurlijk nog wat voorbarig maar de kaartjes zien er vooralsnog goed uit :) Lifelive warmbloedig typje ben je zeg!

@charity als jij je er niet goed bij voelt is het misschien wel beter om de vk te bellen. Stress krijgen van de angst dat het misgaat lijkt me ook niet ok. Dus ik hoop dat ze sowieso niet moelijk gaat doen over echo dinsdag. En naar wat ik begrijp is elke zwangerschap andes, dus dat je borsten minder gevoelig zijn hoeft niets te betekenen. Die laten vast op het einde wel weer van zich horen :)
    Gaan jullie na de pretecho nog tegen anderen vertellen wat het wordt of houden jullie dat voor jezelf?

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Livelife en moisie; ik sluit me aan bij Bouwjaar. Jullie kaartjes zien er goed uit zeg! Misschien niet helemaal handig om te vertellen, maar mijn 3e zwangerschap, testte ik op 8dpo al positief ;). Licht, maar toch wel heel duidelijk!

@Bouwjaar; jouw kaartje ziet er ook positief uit! Toch een vroeg ei?!

Ik kan vandaag de vk niet meer bellen. Die zijn maar van maandag tot donderdag bereikbaar voor dat soort dingen. Echt spoed is het natuurlijk ook niet.. Maandag bellen heeft ook niet zoveel zin denk ik, omdat ik er dinsdag toch heen moet. Ga er gewoon op staan dat ik sowieso volgende week een echo krijg. Ik denk niet dat ik het geslacht voor me kan houden, vooral niet tegen mijn moeder.

A.s zondag is vriend jarig en dan komen mijn oh-zo-lieve schoonouders langs. Schoonvader is nog niet de ergste, die is met een half uur weer weg en niet zo opdringerig. Maar schoonmoeder blijft wellicht de hele middag hangen blehh ;). Vind haar nou niet bepaald de liefste laten we maar zeggen. Lang verhaal ook, maar als het contact niet binnen een paar weken beter word, dan verbreken we dat. Ik ben niet de persoon om dat te doen vind ik, aangezien vriend daar mee moet kunnen leven maar ik zou het zelf helemaal niet erg vinden om haar nooit meer te zien :)

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Even snel tussendoor, vanavond even een uitgebreide reactie op iedereen. Maar vanochtend me niet kunnen beheersen en toch een test gedaan... Witterrrrrr kon niet! Baaaah! Ik ben een sukkel! Hahaha

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Balen meid! Maar het zegt niets hé. Verschillend echt per zwangerschap. 1e en 2e niet voor nod getest, maar bij deze zwangerschap testte ik 'pas' op 12 dpo positief en die was misschien nog wel lichter dan die van 8dpo. Nog even hoop houden!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Denk het wel, was er 1 met haast. Gelukkig toevallig 1 dag ervoor nog wel geklust verder niet, rondje was bijna wegggegooid. Ik heb nu dus geen flauw benul meer wanneer mijn ei kan komen, hoe los ik dit volgend rondje op? Van dag 10 tot 25 konijnen :(. Dat houden we niet vol.

OWHHH waarom doe je jezelf dit aan?! :p 8 DPO is nog wel echt vroeg! Zijn geen conclusies aan te verbinden. Kan je vriend die testjes niet verstoppen tot dag 12 ofzo? ;)

19. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah jammer Livelife. Maar ja we wisten het al he? Te vroeg.
    We moeten ons echt nog even inhouden vrees ik.

20. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charity: Jee, dat klinkt niet aangenaam met je schoonouders. Sterkte dan als ze langskomen...

Deel Deze Pagina