Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!
    Ik ben er al vroeg bij :) Ik heb vanmorgen 37.3 getempt; dat is dus helemaal goed. Maar mijn FF kaartje bleef bij een stippellijn aanhouden (als je hier keken, zag je dat volgens mij niet). En ik twijfelde toch al of ik zondag en maandag wel goed ingevuld had, dus heb ik het toch omgezet. En nu heb ik een duidelijker kaartje vind ik zelf. Dan zou ik nu 7DPO moeten zitten, maar nog te vroeg om te testen helaas.

Hoe is het met jullie?

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: je kaartje ziet er inderdaad duidelijk uit zo, met een mooi rood kruis! En 7 dpo is inderdaad te vroeg om te testen (hoor mij dat zeggen :p:D), hihihi.

@Bouwjaar: hoe is jouw temp vanochtend? Ben benieuwd of FF een kruis gaat zetten bij je. En 1 dag voor ei zou een prima 'shot' moeten zijn ;) Meer heb je er eigenlijk niet nodig. Tja, oplossen voor de volgende ronde... Ik ben bang dat je inderdaad dan 2 weken flink los mag gaan! Of gebruik ovulatietesten, dan kun je wat 'rust' inbouwen, haha. Maar hopelijk is het niet eens nodig.

@Charity: ai! Schoonouders... *ril*. Vervelend dat het contact niet goed is. Maar inderdaad, het moet een keuze van je vriend zijn. Moeilijke situaties zijn dit altijd! Vooral voor je vriend is het vervelend, het is zijn moeder... Besteed morgen lekker je aandacht aan de leuke mensen, anders kost het je zoveel energie straks.

En dinsdag echt om een echo vragen! Stress is no good! Brutalen hebben de wereld zeggen ze, dus gewoon doen! Leuk dat je moeder wel het geslacht al mag weten dan, maar de rest nog niet? (en wij toch? :D).

Ik zou het geslacht niet willen weten, een verrassing tot het eind! Maar aangezien ik echt way too nieuwsgierig ben, wordt dat een moeilijke. Hebben jullie daar al over nagedacht?

En jaaaaaaa, ik weet het! Stom, stom, stom! Hahaha. Maar ik had echt geen rem. En vriendlief mag ze niet verstoppen hoor, dan hebben we ruzie :). Ik had eigenlijk met hem afgesproken niet zo snel te testen, dus dat werd me nog haarfijn ingewreven gisteren (balen dat hij die test gevonden had :D:p).

Jullie nog weekendplannen meiden?

Ik ga straks even richting de stad met mijn vriend. Hij wil een nieuwe bank, en ik een nieuwe eettafel, dus daar gaan we even voor kijken. Verder hebben we een rustig weekend, heerlijk! Geen afspraken, helemaal niks! :)

Morgen testen dan? :D

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife: En..... heb je nog getest?...

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Helemaal wit! :(

Maar goed, vorige keer testte ik op 11dpo positief en het is nu 10. Ik ga nergens meer vanuit trouwens! Even aan zelfbescherming doen.

Gisteren belde een vriendinnetje op dat ze zwanger is van de tweede. Ze zat net in het proces van bloedprikken etc en toen zagen ze een zwangerschap. Dus ik ben heel blij voor haar!

Ik wil dit keer niet met een witte test blijven zitten hoor!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @moisie temp ziet er goed uit. De stijgende lijn is mooi.

@lifelive kaartje ziet ook goed. Hoe lang duren jouw LFs ongeveer?
    Ff terug gezocht in eht lijstje schreef je nod 15/3, dus das pas over 4 dagen. Misschien ben je nog te vroeg.

@summerbloom in een ander topic zijn 2 dames zwanger na een hsg, hopelijk hebben wij ook dat geluk. Die berichten geven iig iig hoop.

@charity gefeleciteerd met je jarige vriend! Hopelijk overleef je je s-ouders. ;) Jammer dat het contact slecht is. Het hoeven niet je dikste vrienden te zijn, maar slecht contact is ook niet leuk.

@joyce Nog steeds ziek? Dan heb je het echt wel goed te pakken zeg. Ik hoop dat je gauw weer kan meebabbelen!

@hier Gister ge-high-tea-d met schoonzus en moeder, was gezellig en lekker! Kreeg ik nog van m'n verjaardag.
    M'n nichtje en neefje weer gezien, leuk. Alleen nichtje was ziek, koorts. Voordat ze weggingen was ze zo aan het huilen, hartbrekend. (moest er zelf bijna van huilen). Een tweeling is (leuk natuurlijk maar) wel zwaar hoor als ik hun zo zie. Pff.
    Vandaag geen plannen, maar wel mooi weer. Zo maar eens naar buiten

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja nog ff een update:
    Bouwjaar: NOD +/-28/3
    Charity: intake vk: 13/3
    Joyce: NOD rond 15/03
    Livelife: NOD 15/03
    Moisie: NOD 15/03
    Summerbloom: NOD 18/3 geen zwangerschap ivm hsg 7/3

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summerbloom in een ander topic zijn 2 dames zwanger na een hsg, hopelijk hebben wij ook dat geluk. Die berichten geven iig iig hoop.

Edit, ik lees net alweer een 3e persoon die zwanger is na een hsg. Zo krijg ik nog teveel hoop :)

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: wauwie, ik hoop dat jij en Summerbloom dat geluk ook hebben!!!

Is daarom je ei misschien ook eerder dan normaal?

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: looks good!!

@Bouwjaar: mijn lf's zijn volgens mij 14, maar aan mijn kaartje van december te zien 15. Ik zal inderdaad ook wel te vroeg zijn, en eigenlijk weet ik het ook wel, maar de hoop en nieuwsgierigheid nemen mijn gezond verstand over :).

@Joyce: hoe is het met jou meis? NOD begint ook te naderen voor jou!

Hebben jullie al vakantieplannen? Volgens mij alleen Joyce toch, naar Italie. Of was jij dat Moisie?

Ik ga even googlen! Hebben jullie tips?

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife: O, jammer dat je weer een witte test hebt :(

@Bouwjaar: Ja, mijn tempkaartje gaat nog goed he ;)
    Lekker zo'n high tea! Ik zat toevallig net naar de website van Pickwick te kijken dat je met zegeltjes sparen de 2e persoon gratis is.

@Joyce: hoe is het met jou? NOD datum nadert nu snel voor ons drie:

Bouwjaar: NOD +/-28/3
    Charity: intake vk: 13/3
    Joyce: NOD rond 15/03
    Livelife: NOD 15/03
    Moisie: NOD 15/03
    Summerbloom: NOD 18/3 geen zwangerschap ivm hsg 7/3

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen... Ik heb het dit weekend in ieder geval toch maar niet gedaan. Zou veel te vroeg zijn.

En waar ik ook nieuwschierig naar ben, is dat hoezo kun je misschien na een HSG (sneller) zwanger raken? Is dat een of andere trigger of zo?

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ga inderdaad naar Italie, had ik dat hier ook al verteld? Ik weet het niet meer. Eerst zouden we niet gaan, maar nu toch wel :)

Google tips? Moeilijk; je kan gewoon intypen wat je maar wilt ha ha ha

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hahaha, jaaa! Maar waar zal ik naar zoeken dan? :D Vakantietips! :p

Italie is lekker! Waar ga je precies heen?

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik heb trouwens een beetje last van mijn borst...

@Moisie: slim trouwens dat je nog niet hebt getest! Scheelt geld en een hoop frustratie! :)

14. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife: We gaan naar Umbrie en Toscane!
    Kijk eens op home away (voor google).

Ik heb 4 zwangerschapstesen liggen.... 2 dipsticks van zw&k, 1 cassette van zw&k en 1 Kv5 testcassette. Dus niet al te duur, maar zou wel zonde zijn om er te vroeg wit mee te testen.

Wat heb je precies met je borst dan? 1 Borst?

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: ik ga even googlen!

Ah, je hebt nog wat liggen. Ik zou de KV voor het laatst bewaren! Daar heb ik toch het meeste vertrouwen in.

Tja, beetje steken (alleen links) in mijn boob. Ik ben altijd een beetje gammel! Hihi.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou ik kan er ook geen logica voor bedenken hoor. Ik herinner me ook iemand die schreef dat het al 6 mnd had gehad en die was (nog) niet zwanger. Dus het zegt niks.
    Kweenie die pijpleidingen zijn doorgespoeld, misschien dat er dan makkelijker een meet and greet is?

Hier geen vakantieplannen. Eerst maar eens met de Paas ons 12,5 jarig jubilieum vieren. Hotelletje is al geboekt, zit nog te bedenken wat voor leuks/verrassing ik kan bedenken. Flesje (jip-en-janneke?)champie mee, lekkere chocolaatjes, ...ben nog in peins-modus

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Heey Dames

Nou ben ik weer even een keer, ben flink ziek geweest, heb mij echt zoo beroerd gevoeld!! Ik heb wel wat meegelezen, zal nu weer volop meedoen:)

@vakantie Wij gaan idd ook naar Italie! Naar Trentino heet t geloof ik, is noord Italie bij de meren in de buurt.We gaan lekker 2 weken kamperen! Camping Mario!

@livelife Balen dat je testen nog wit zijn!! Ik ga denk ik morgen even een testje wagen,maar voel echt helemaal niets dus ben er bang voor....:(

@moisie Weet je alof je een testje gaat wagen? T is morgen al 12 maart:D

@bouwjaar en summerbloom Ik hoop echt heel hard mee dat het voor jullie beide werkt!!! En dat jullie snel zwanger zijn!!!!

@bouwjaar al 12,5 jaar Getrouwd of samen?lekker ff weg met pasen! Ik ben dit jaar 10 jaar samen met mijn vriend, wij gaan een weekendje Londen doen.

Lekker weekend gehad iedereen?? Wij hebben vanavond lekker bij t pannekoekenhuis gegeten! Errrug lekker!!!

Ik ga morgen denk ik dus ff een test doen, maar voel echt niets. Niet moe, niet anders, echt helemaal niets...... En toen ik vorige keer zwanger was wist ik het al voordat ik teste. Dus ik verwacht er weer niet veel van. Ben toch zoooo bang dat er na de miskraam nog iets is blijven zitten ofzo, mijn menstruatie is ook helemaal veranderd. Maarja we blijven positief en geven zeker niet op!!!!!
    Maar elke dag dat ik niet zwanger ben is er 1 te veel:)

Ben blij dat ik hier zo af en toe me hart kan luchten, iedereen weet weldat we bezig zijn om zanger te worden maar ik praat er toch niet zo makkelijk over.

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Joyce: she's back! :D Spannend morgen! Ik hoop het voor je! Mijn vingers are crossed! Dus jij bent ook bang dat er iets is achtergebleven? Heb je wel een controle echo toen nog gehad? Ik krijg - als het deze ronde weer niet is gelukt - een doorverwijzing voor de gyn. Dan wordt er in ieder geval naar gekeken. Maar de laatste controle die ik had was goed.

En het is inderdaad fijn dat je hier je hart kunt luchten. Ik krijg nu te vaak te horen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en dan lukt het vast... Goed bedoelde adviezen, maar hoe kun je er niet mee bezig zijn? Dat wordt niet gesnapt...

@Bouwjaar: wat een tijd alweer he! 12,5 jaar! Zou toch gaaf zijn als dat bezegeld wordt met een zwangerschap! Waar heb je een hotel geboekt?

Ik heb vanmiddag weer geslapen, gewoon moe, geen energie en nergens zin in. Ik ga weer verder met hopen voor ons allen!

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @livelife ik heb een week na mijn miskraam een echo gehad bij de gyn, toen zat er nog wat verdikt slijmvlies zei die, maar verder schoon. Dus t zal er wel niets mee temaken hebben, maar toch..... ik raak dat gevoel niet kwijt dat er toen iets veranderd is wat niet meer goed gaat komen......
    Ik lig nu op bed en heb wat ongi krampjes, dus hoef eigenlijk geen test te doen. Maar doe t toch morgen, en als ie wit is ga ik ff flink janken!!

20. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bouwjaar: Ja, dat van de leidingen doorspoelen klinkt wel weer logisch, hoor. Vandaar.
    Leuk dat je met de Paas een feestweekendje in het vooruitzicht hebt!

@Joyce: Fijn dat je er weer bent, ziek zijn is maar niks he?!
    Ik ben benieuwd naar je test vandaag!

Ik heb niet getest vandaag. Heel misschien morgen...

Deel Deze Pagina