Bedankt voor het warme welkom Jullie hebben ook al het eea mee gemaakt lees ik. Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent als je je kindje verliest doet dat erg pijn. En als je moet wachten duurt alles lang. We hebben in het zh een plan voor deze maand met onderzoeken, oa zaad onderzoek voor hem, bloed en inwendige onderzoeken voor mij op bepaalde punten in de cyclus. en 29 feb hebben we een afspraak voor alle uitslagen. Tempraturen jullie allemaal? Ik heb dat 1 maand gedaan en werd helemaal gek van mezelf ging elke keer van alles denken (wel of niet zwanger) hebben jullie daar geen last van. Dus ook geen idee of de kamer tampratuur invloed heeft, ligt er miss ook aan hoe je je tempratuur opneemt
@Moisie; ik gebruik indd FF. Heb ook al eens wat anders gebruikt maar die vond ik toch niet zo fijn. Omdat je daar alleen maar je temp in kan vullen en FF ook naar andere symptomen kijkt. @Summerbloom; helemaal gelijk! Als je graag zwanger wil worden, is elke ronde die niet lukt er gewoon één teveel. Hopelijk krijgen jullie goede uitslagen met de onderzoeken! Ik maak mezelf soms indd wel eens gek met dat tempen en heb me ook al eens voor genomen om eens een ronde over te slaan.. Maar als het dan zover is, doe ik het toch weer! Voornamelijk omdat mijn cyclus nog niet helemaal in regelmaat is en ik zou toch kan zien wanneer mijn eisprong is geweest en dus ook weet wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten, of beter gezegd; kan testen! Hebben jullie ook zo'n last van testdrang? Ik haal bewust al geen testen meer van te voren en neem me iedere keer weer heilig voor om niet te testen voor nod, maar uiteindelijk begint het toch weer te kriebelen en koop ik ze alsnog! Kan mezelf dan ook wel voor de kop slaan als hij weer eens negatief uit slaat.. Ben echt benieuwd naar mijn temp morgen. Hoop natuurlijk op een stijging maar ga er ook wel een beetje vanuit. Sinds vandaag namelijk ook geen ovulatiepijn meer. Fijne avond nog!
Hey ladies, Ik ben net thuis, even bij een vriendinnetje blijven hangen! Heerlijk na een dag hard werken! @Charity: ik ben ook zo hoor, mijn goede vriendinnetjes, naaste collega's en familie wisten het al. Ik was zo blij, ik kon het gewoon niet voor me houden! Ik had me nu al voorgenomen om het voor de meesten stil te houden, maar elke maand kijken ze me met vragen ogen aan, dus... Mocht het raak zijn, dan zal het opvallen, hahaha. Wat de temperatuur trouwens... Geen flauw idee. Misschien zou je temp wel iets kunnen verschillen, maar niet veel lijkt me. Uiteindelijk zal een minimaal verschil niet je curve 'onleesbaar' maken, maar dat weet ik niet zeker hoor! @Moisie: handig die banner! Kunnen wij je goed volgen @Summerbloom: wat duurt het eigenlijk nog lang zeg voordat je al die resultaten krijgt. Hoe kijk je zelf tegen het traject aan? Ik heb afgelopen ronde getempt, maar ik werd er knettergek van! Achter elke daling of stijging zocht ik iets, hoopte ik iets, maar verwachtte ik ook echt iets... Maar ik wilde voornamelijk even weten hoe het zat mijn eisprong en dat weet ik nu. Dus, voor mij deze ronde even niet.
@livelife; wij houden het bij een volgende zwangerschap ook even stil. Ik wil proberen de 12 te halen. Mijn moeder en zus zijn de enigen buiten ons om, die het wel gelijk te weten krijgen. Oh en mijn 2 beste vriendinnetjes! Ik heb even zitten 'spelen' met ff. Als ik bij mijn temp voor morgen, 37 in vul, dan zet ff gelijk mijn ei op dag 18 en zou ik morgen dus 3dpo zitten. Ik hoop het zo!
@Charity: hoe is je temp vandaag? Plaats anders je tempkaartje in een bericht, dan kunnen we even meekijken met je! Spannend weer! Ik heb weer een drukke dag voor de boeg, maar dat wordt vanavond beloond met Wie is de Mol. Fijne dag vandaag meiden!
Goodmorning! Ik vul ook in op FF; zo heb ik ook iets om te laten zien als ik misschien wel naar de huisarts ga. Ik wil dit liever nog even deze ronde en volgende ronde afwachten en dan ga ik me waarschijnlijk toch wel laten doorverwijzen. Dan vind ik het lang genoeg geweest voor zelf proberen.
Hallo, mag ik me bij jullie voegen? Ik ben wel meteen de meest bejaarde: 32. Ben niet getrouwd, maar al ruim 12 jaar een relatie. Verdere statistieken: zie handtekening Ik temp nog wel maar schrijf het op een papiertje en stop eht in een potje. Ik dacht zo ben ik er niet zo op gefixeerd. Helaas is, zover ik me herinner, de afgelopen week elke dag 37 graden geweest. Dus ja dat onthoud ik dan weer wel ... maar goed als ik het nu in de grafiek zet ga ik weer vergelijken enzo...schiet niet op. Zit nu op mn'werk (foei) bep vanavond wel even verder.
Temp was vanmorgen 36.9 maar FF zet wel mooi een kruis op dag 18 ! Zou betekenen dat ik vandaag op 3dpo zit.Hoop dus dat hij de komende dagen wel omhoog blijft gaan. Hier is de link: 39017f Ovulation charts on FertilityFriend.com @moisie; ik hoop dat het deze ronde raak zal zijn voor jullie of evt. dan nog de volgende, maar dat iig de verwijzing niet nodig zal zijn. Ach eigenlijk hoop ik dat we gewoon allemaal op roze mogen deze ronde! @Bouwjaar1979; Welkom ! Het begint al drukker te worden hier! Dat is ook wel een goed idee, om het wel bij te houden maar er gewoon niet na te kijken. Ik zie aan je banner dat je op 10 dpo? zit.. Spannend zeg! Heb je er een goed gevoel over? Je temp van 37 is in elk geval wel een goed teken .
@Bouwjaar1979: Welkom! Leuk dat je komt meekletsen! En iemand moet de oudste (en meest wijze) zijn he . Ik zie dat jullie ook al even bezig zijn... @Moisie: En gelijk heb je, maar ik hoop inderdaad dat het echt niet nodig is! Ik zag in je handtekening dat je al moeder bent, heb je een zoontje of een dochtertje? En hoe snel ging het toen? @Charity: Dat is een duidelijke eisprong volgens mij! Nu maar hoog blijven (en anders flink blazen! ) @all: ik heb het ook op FF ingevuld, hield het echt netjes bij! En dat heb ik 2x gedaan, nu maar hopen dat er geen 3e keer bij hoeft te komen. Vandaag een lekker druk dagje achter de rug! En nu met de voetjes op de bank! Heerlijk! Ik heb trouwens een app op mijn iphone die aangeeft middels een stoplicht of ik vruchtbaar ben of niet, best handig! Ik hoef vandaag nog niet in actie te komen , hahaha. Uit welke gebieden van het land komen jullie eigenlijk? En zijn er nog liefhebbers van Wie is de Mol?
Dank jullie voor het welkom @charity nou het lijk idd op een eisprong het zit vast wel goed. En wel bijhouden maar niet invullen werkt maar half. Eigenlijk zou er gewoon een computertje aan moeten zitten die elke dag registreert en opslaat en dat je t na 2 weken kan uitlezen. @moisie mijn nod is ehh ff opzoeken ..... 25 januari mag ik testen van FF. Ik ben ook niet van plan eerder testen, want ik heb in september al besloten dat ik geen witte test meer wil zien.
Ja, ik blaas mijn temp omhoog hoor! Heb er al zere kaken van, hahah . Ik kom uit Overijssel, een échte Tukker . En jullie? Hier geen druk dagje, lekker rustig vandaag. Morgen begint de drukte want dan gaan we heerlijk shoppen voor onze dochter die a.s zondag jarig is . Voel me net weer kind, die spanning die je vroeger had als je bijna jarig was.. Die heb ik nu ook, misschien nog wel erger, hahah!
Haha, even volhouden nog! En leuk, morgen verjaardagsshoppen voor je dochtertje. Dan is het maar goed dat je het vandaag rustig aan deed, shoppen kost een hoop energie Ik wil van het weekend nog even de stad onveilig maken. Ik heb altijd de tic om voor elke vakantie nog wat nieuws voor in mijn koffer aan te schaffen, daar word ik blij van . Ik kom trouwens uit Flevoland. @Bouwjaar: hoe voel je je? Heb je een goed gevoel bij deze ronde? de 25ste komt al snel in zicht!
Gaan jullie op vakantie? Wat leuk zeg! Waar naar toe? Heb ook al de kriebels om heerlijk een paar daagjes weg te gaan met zn 3tjes, maar voorlopig zit dat er nog niet in. Vriend kan even geen vrij krijgen van zn werk .
@charity, veel shop plezier en alvast een fijne zondag toegewenst @livelife waar gaan jullie naar toe? Lekker hoor een vakantie in vooruitzicht! Ik voel me gewoon goed en verder voel ik niks. Als je zwanger bent zul je toch wel ìets voelen denk ik dan. Ik houd er maar rekening mee dat wij niet tot de 80% behoren die binnen een jaar zwanger zijn. Ik heb trage eitjes dus het duurt gevoelsmatig weer zo lang voor een nieuwe kans. Nouja waar ik wel blij om ben (ook al wordt t niks) is dat ik tot nu toe geen bruinverlies heb gehad na m'n ei. Dan heb ik iig het gevoel dat een ei meer innestelingskans heeft . Nou maar weer hard aan t werk, ik spiek later nog wel even ps. ik woon in Noord-Holland, regio west-friesland.
Thnx ! Het is indd wel een goed teken als je nu geen bruinverlies hebt en dat normaal wel hebt. Je hoeft ook niet altijd iets te voelen als je zwanger bent hoor.. Bij de laatste zwangerschap heb ook helemaal geen kwaaltjes gehad.. Ik duim voor jullie hoor!
Weeeeeeeeekend! I like! Ik ga naar Amerika, maar met een vriendinnetje. Mijn vriend reist veel voor zijn werk en is dezelfde periode in het buitenland. Hij vond dat ik het verdiende om er even tussenuit te gaan, te relaxen en nog een ander doel te hebben dan zwanger worden. Dus wie weet helpt het! Vlak na de eisprong vertrekken we en mijn NOD is op de dag van terugkomst. Dus ik hoop zwanger uit de States terug te komen! @Charity: goed geslaagd voor de kleine prinses? @Bouwjaar: stomme vraag misschien, maar hoe weet je dat je trage eitjes hebt? Is dat uit een eerder onderzoek gekomen? En fijn om te horen dat je geen bruinverlies hebt, I'll keep my fingers crossed! Hoest met jullie Moisie en Summerblossom? Hebben jullie nog weekendplannen? Finale van The Voice kijken? Ik wel!
Heey Dames, Mag ik mee kletsen?? Ik ben Joyce 25 jaar en woon in brabant samen met mijn vriend en dochter van bijna anderhalf jaar. We proberen vanaf juli vorig jaar zwanger te worden. In december helaas een MA gehad... Dus nu weer volgoede moed verder! Dit is weer de eerste ronde na mijn miskraam. @livelife Wow Amerika cool zeg!! Ik ben in New York geweest, echt super!!
@livelife; Amerika! Wat gaaf zeg! Wij willen daar ook echt nog heel graag een keer naartoe! Weten nog niet wanneer, maar vroeg of laat zeker. Wens je dan ook alvast heeeeel veeeel plezier . En lekker met een vriendin weg is toch ook heel leuk? Heerlijk zeg, lekker shoppen.. Ga je al snel weg? @Joyce; Wat leuk zeg, weer een dame die mee komt kletsen! Welkom ! Ook al het nodige mee gemaakt m.b.t een zwangerschap . Hopelijk mag het ook jullie, heel snel gaan lukken! Ik ben aardig geslaagd! Had eerst eigenlijk helemaal geen idee wat we wouden kopen, iets van Hello Kitty of Dora, maar wat?! Na uuuuren alle speelgoedwinkels te hebben doorzocht, zijn we uit eindelijk terug gekomen met een treinstation, klein huis en wat losse blokjes van Hello Kitty. De blokjes passen ook op Dublo, dus kunnen we langzaam aan, lekker uitbreiden. Fijne avond dames!
@livelife cool hoor naar Amerika! @Joyce jullie hadden dus een rottig einde van het jaar Nou hopelijk wordt ons jaar 2012! Stomme vragen bestaan niet Nou ik vind mijn eitjes traag omdat ze zo laat springen: vanaf mijn 3e cyclus was dat op dag: 40,27,17,17,23 en 23. Dus soms beneid ik de dames met een korte cyclus wel. Als ik volgende week ongi wordt komt mijn volgende ei wsl pas weer 15 feb. Ik ben in mijn langste cyclus naar de huisarts geweest die heeft toen gevoeld en moest bloed laten pikken, later nog een keer bloed geprikt. Maar verder geen onderzoek gedaan hoor. Ben nog geen jaar bezig. Maar misschien dat ik na deze cyclus toch maar ga bellen. M'n cyclus is nou niet regelmatig te noemen. Ben een beetje bang dat ik pco heb.Al schreef iemand hier dat haar gyn een wat grote afwijking dan 1 a 2 dagen niet raar was. Maar vind mijzelf geen baardaap en heb ook geen overgewicht dus die 2 symptomen zijn er iig niet. Ben wel gevoelig voor pukkels maar afgelopen week was m'n huid nagenoeg gaaf.