Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @charity Nou dat vind ik wel een positief bericht, als je vergeet te bellen dan heb je er zelf denk ik veel vertrouwen in!!! En dat is heel belangrijk!! En idd als je je zorgen maakt gewoon 06 bellen.

Vanavond uit eten met de zwangerschaps groepje van mijn dochter, we zien elkaar ongeveer 4 keer per jaar. Sommige hebben alweer een tweede of derde, zelfs 1 met maar 16 maanden ertussen!

En nu weer lekker van de zon genieten!!

2. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dan heb ik het ook even moeilijk. Ben vooral erg chaggie eigenlijk.
    Ik heb vanavond de ovutesten besteld dus we gaan er weer voor!
    Ik heb er wel 30 besteld i.p.v 15 vorige keer. Als ik weer zo'n lange cyclus krijg heb ik dat wel nodig. Ik zag ook dat je er 100 in 1x kan bestellen :$; lekker voordelig! Maar je hoopt toch iedere x dat het maar 1 ronde nodig is....;)

Ja, ze kunnen ook van een kweek testen op chlamydia.
    Volgens mij is het standaard procedure dat je daarop getest moet worden. Ik zou ook raar staan te kijken als we daar positief voor zijn :$

Ja; da's anders dan anders, maar ook fijn zonder pijn ;)

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Livelife waar ben je?......

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ben ik wieder! Had het deze week zoooo druk met werk, werk, werk en privé! Nu even een moment van bezinning :). Vriendlief was een week weg voor zijn werk, dus ik was overal en nergens. En zodra ik weer thuis was, vielen mijn ogen vrij rap dicht...

Ohja, over het ziekenhuis. Volgens mij had ik het wel genoemd, maar dan in de vorm van een check-up nav mijn MA. Maar de huisarts heeft ons volgens mij helemaal doorverwezen, want ik kreeg een brief van het ziekenhuis over kweetjes afnemen ed? Mijn cyclus is veranderd, heb de eerste dag van ongi echt veel pijn aan buik en rug (had ik normaal nooit) en ben het dan ook echt hevig (echt hevig :)). En het kan ook niet aan het ontpillen liggen ofzo, want ik ben een jaar voordat we gingen starten al gestopt. Ik ga het zien maandag, ben er nu al zenuwachtig van!

@Moisie: ik ga de ovulatietesten ook meteen even bestellen, goede!

@Bouwjaar: ik snap dat de lol er vanaf gaat... Onwijs balen! De positieve testen die volgen na een hsg was toch hoopvol.

@Joyce: hoe voel jij je verder? En lekker gegeten gister?

@Charity: vergeten te bellen? Dan heb je als het goed is een dag zonder onzekerheid gehad! Geniet ervan meis!

Hier trouwens geen huisdieren, en ook niet echt hobby's geloof ik. Het geijkte socializen en shoppen! :), jep lekker standaard! Fotografie vind ik ook erg leuk, heb 2 cursussen gevolgd, maar ik doe het te weinig.

Jullie nog plannen voor het prachtige weekend? Wij hebben straks een bbq-feestje! Wat zouden jullie doen meiden... 1 april als het goed is eisprong, dan kan ik nu toch nog wel een drankje doen?

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @charity idd als je vergeet te bellen betekent het iig dat je je er niet continueaan denkt.

@joyce gezellig & lekker etentje gehad?

@moisie ik bestel er ook meestal 25 of 30. Relatief goedkoper en ze gaan vanzelf op :(

@summerbloom lees je nog wel mee?

Hier gister gesport en verjaardag van een nichtje dat 7 werd, vriendlief is maar eens gaas onder de dakpannen gaan stoppen. Er zitten echt op 3 plekken kauwen onder en de slopen de hele dakisolatie. Stond in de badkamer en zag de stukje gewoon voorbij waaien :$
    Vandaag: het weer is nu nog niet zo mooi als gisteren, jammer. Eens kijken of m'n motor nog wil starten en dan eerst maar eens naar een benzine station om de banden spanning te checken. (gelukkig zit er 1 in de buurt)

6. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife: ah daar was je weer!

@Bouwjaar: Argh; wij hebben ook last van vogels (volgens mij ook kauwtjes) onder het dak. En in deze tijd van het jaar gaan ze altijd weer met een hele hoop herrie een nest maken....

Ja en dan beginnen we binnenkort weer met de ovutesten he?

Ik ga vandaag (proberen) in de achtertuin te werken. Vorige week gelukkig de voortuin al gedaan.

Fijne zondag!

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Allemaal van het weekend genoten?

Nou m.i. kan een drankje lachend. Gedaan of niet?
    Ik heb dit weekend het er maar even van genomen.;)

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Goedemorgen!

@Livelife; drankje moet kunnen hoor! Heb je het nog gedaan of niet?

Hier ook last van vogels in de dakgoot. We wonen in een flat en telkens proberen er van die duiven op het balkon te komen. Vorig jaar wouden ze een nestje onder onze tafel bouwen. Nu hebben een stuk touw van muur tot muur gehangen boven de railing zodat ze er niet meer op kunnen zitten en dan komen ze ook niet meer, gelukkig! Die beesten schijten je echt alles onder, grr.

Vanmorgen weer wat roze verlies. Vriend is als het goed is binnen nu en een half uur thuis en dan ga ik even de vk bellen. Vind het nu niet leuk meer en wil wel dat ze verder ga kijken. Word vervolgd dus....

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh wat verrot zeg.:( Sterkte.
    Hopelijk kun je snel terecht en is het loos alarm.

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heb morgen om kwart over 12 een echo. Ze probeerde er nog een voor vandaag te regelen maar ging niet lukken. Nu kan ik het tot morgen wel volhouden maar baal wel gigantisch want word nog een probleem met hoe ik er moet komen en met oppas voor dochter. Vriend kan morgen echt geen vrij krijgen, hij is helemaal alleen op het bedrijf. Mn moeder heeft haar auto vanmorgen naar de garage gebracht en mijn zus zit met de kinderen die ze dan van school moet halen, pff.

11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Charity: oh meis, wat een onzekerheid, bah! Het zal ongetwijfeld goed zitten, maar voor het gevoel is een echo wel fijn!

@Moisie: groene vingers?! Is het nog helemaal gelukt met de tuin?

@Bouwjaar: irritant die vogels! Nog op de motor weggeweest?

Ik heb trouwens nog wel een drankje genomen hoor! Die kon ik toch niet laten staan :p.

Net terug uit het ziekenhuis: vragen beantwoord, een echo gehad en er zijn kweekjes genomen van mijn baarmoeder. De baarmoeder lag hoog, maar dat kon geen kwaad zei ze... Ik dacht eigenlijk alleen dat met een zwangerschap de baarmoeder hoog lag? En rechts is een eiblaasje te zien van 13mm, dus die zal over 4 dagen springen zei ze (elke 2 dagen groeit ie met 3 mm). Wel weer eerder dan ik dacht, dus dan schuift de NOD ook weer naar voren. Verder heeft ze me geadviseerd om tussen dag 10 en 24 om de dag te feesten en geen ovulatietesten te gebruiken of te temperaturen, dus ik zal maar eens een keertje luisteren. Als het deze ronde weer niet lukt, dan krijgen we nog een vervolg met bloedtesten en zaadonderzoek en de uitslagen van deze kweekjes.

Ik ben benieuwd!

12. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charity: O, wat balen dat rose bloedverlies. Maar het is rose en geen rood? Sterkte meid.

@Livelife: Nou, met die groene vingers valt het wel mee, hoor ;) Het meeste is bestraat en dat heb ik gister dus schoon gespoten.
    O ja; jij had je afspraak vandaag! Geen ovutesten en tempen? Is zeker om evt. stress weg te nemen? Zag je cyclus er goed uit?

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Livelife; geen idee hoe dat zit met je bm. Volgens mij gaat hij naarmate de zwangerschap vordert, steeds hoger liggen. Die van mij lag met 10 weken al 1 vinger boven mijn schaambotje volgens de vk.
    Was ook helemaal vergeten dat je je afspraak had! Sorry! Hoofd is echt een zeef vandaag. Wel fijn dat je weet dat je eitje binnenkort springt, kun je hem zeker niet missen!

Het was echt roze indd, gelukkig geen rood. Letterlijk een geluk bij een ongeluk gehad vandaag. Vriendlief heeft een metalen buis op zn oog gekregen. Helemaal dik rood en morgen zeker hartstikke blauw. Hij heeft ook gigantisch hoofdpijn en is kotsmisselijk dus gaat morgen niet werken. Kan hij op ons meisje passen terwijl ik met mn moeder na de echo ga.

14. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charity: Nou een geluk bij ongeluk voor jou dan... Nu hoef je tenminste niet te stressen over je afspraak. Maar ga je nu helemaal alleen dan?....

@All:Even ons lijstje weer naar voren halen:

Bouwjaar: ongesteld
    Charity: Echo ivm bloedverlies 27/03. Uitgerekend: 08-10-2012!
    Joyce: ZWANGER!!! Uitgerekend: 20-11-2012

Livelife: Ma 26/03 intake gyn. Eisprong 1 april/NOD 16 april
    Moisie:
    Din 24/04 afspraak bij Fertiliteit NOD 28/04
    Summerbloom: NOD 18/3 geen zwangerschap ivm hsg 7/3

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nee ga niet alleen, mijn moeder gaat mee.
    Begin nu wel te zenuwen, pff.

16. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig! Nou rustig aan en succes.
    Ik hoor het later wel.

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @charity Hoe is je echo gegaan?? Ik hoop zoo dat het allemaal goed is!!

18. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charity: Ja, ik ben ook bezorgd... Hoe is het gegaan?

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Charity hoe gaat het? Ik ben nu wel ongerust dat je nog geen berichtje hebt gegeven. Laat je aub gauw iets weten?

Hier vandaag vervolgafspraak gehad. Nou de hsg is dus niet 100% oke. Er was maar 1 pijpleiding te zien. Je kan dus niet met zekerheid zeggen dat er 2 open zijn, maar je kan ook niet zeggen dat ie dicht is. Nou kan dat doordat de bm zich samentrekt of er kan een slijmprop zitten, maar ik ben er niet happy mee.
    Geen chlamydia. Aantal zaadjes was voldoende. Beweeglijkheid was ok, concentratie (/ml) was eigenlijk wel laag, maar doordat de hoeveelheid voldoende was is het totaal aantal voldoende.
    Conclusie ze kunnen nu de kansen niet hoger maken dan dat we zelf hebben. Half jaar wachten, dan kijkoperatie.

Hsg uitslag valt nogal rauw m'n dak, zie het momenteel ff niet meer zitten. M'n gevoel dat wij nooit een gezin gaan vormen is sterker dan ooit.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Check....
    @Charity nu moet ik aldoor aan je denken...what's happening?

Deel Deze Pagina