Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik heb mijn ei waarschijnlijk gister gehad.

@Fliertje: Ik heb een zoon van 5 jaar.
    Ik ben het met de andere meiden eens dat het schandalig is, je gewoon te laten werken nu!....

Nee, ik ben nog nooit in Thailand geweest, maar staat wel hoog op mijn verlanglijstje!

@Summerbloom: wat jammer dat die rondleiding zo kort was....

@Livelife: Leuk dat je naar de States geboekt hebt!!! Geweldig.

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Livelive, we willen naar phuket gaan:)

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @fliertje ook van mij nog een welkom.:) Vervelend dat het misgegaan is.:(

@joyce wat heerlijk dat je echo goed was. Nu op en top genieten?

@summerbloom, dus zeg een rondleiding van 5 min?! Bijna zonder van de tijd.

@charity inmiddels braaf bloed gerpikt? Waar testen ze op?

@lifelive, haha je wij gaan op meerdere manieren klussen. Afgelopen donderdag een mooie offerte gehad. Alleen leveren zij enkel de spullen, wel een tip voor een aannemer gehad. Dus daar nu maar eens offertes voor aanvragen.
    Heeerlijk dat je je vakantie al gepland heb, heb je lekker iets om naar uit te kijken. Zelf nog niet zo mee bezig.
    Ennuh wat is bij jou de status?

@moisie fijn geklusd? ;) Duimen draaien maar weer hè? Hier ook: ik had een na-pasen ei. FF heeft m'n nod op de 26e gepland. Afwachten dus weer.

Gisteren naar Cirque dus Soleil geweest. Mooi hoor, ik heb m'n ogen echt uitgekeken. Soms denk je echt dat kan gewoon niet wat ze doet (bijv. met 5 hoepels hoelahoepen op een danskoord :$) Beetje jammer dat de horeca misbruik maakt van het feit dat er verder niets te krijgen is... 5 euro voor bier/fris :(

Gisteren was het zo aangenaam weer maar vandaag staat er een stevige bries.. jammer. Zo toch maar even een frisse neus halen.

4. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18

@livelife fijn dat je een beetje afleiding hebt met je vakantie plannen

@fliertje idd net een achtbaan haha alleen viel deze erg tegen.

@moise leuke avond gehad??

@bouwjaar cirque du soleil leuk knap wat die mensen kunnen, en ze weten de prijzen altijd wel bij zulk soort evenementen. succes met wachten.

ik ben gister helaas weer ongesteld geworden veels te vroeg:( nu maandag naar het ziekenhuis bellen om een echo afspraak te maken dan krijg ik te horen wanneer en hoeveel puregon ik moet prikken

-Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie.NOD 26-04
    -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012
    -Joyce: 12/04 1e afspraak bij verloskundige. Uitgerekend: 20-11-2012

-Livelife: Ma 26/03 intake gyn. NOD 13/04
    -Moisie: Zaad- en bloedonderzoek = goed. Din 24/04 afspraak bij Fertiliteit NOD 28/04
    -Summerbloom: deze ronde start iui met lichte stimulatie NOD 12-05

-Fliertje: miskraam

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Summer: stom! Hoeveel vroeger dan normaal? Een lichtpuntje is dat je nu gaat starten met IUI, ik ga zoooooo voor je duimen!

@Bouwjaar: de 26ste NOD, nog 10 daagjes! En fijn dat je een goede offerte hebt gehad, nu de aannemer nog en het 2e klusproject kan starten! Ja mooi he CDS?! Echt super om naar te kijken!

@Fliertje: Klinkt goed! Phuket moesten wij helaas annuleren... Hoe gaat het verder met je? Heb je de bloedingen achter de rug nu?

@Moisie: we gaan weer duimen draaien! En volgende week naar de fertiliteit he? Spannend allemaal!

@all: hier gaat het allemaal nog een beetje 'bagger', geen bloed te zien, maar wel lichte rommel. Mijn buik doet verder ook een beetje raar, dus had ik die bagger niet gehad, dan had ik zeker nog hoop gehad. Gisteren weer even lekker in mijn eentje zitten janken en dan is het ook weer klaar! Het mag nu wel doorzetten, dan kan ik ook verder. Op mijn 3e cyclusdag moet ik bloed laten prikken en vriendlief zijn bijdrage (in)leveren ;).

Fijne zondagavond!

6. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Fliertje, hoe voel je je? Heeft je miskraam al doorgezet?... Lijkt me echt heel erg om er zo op te wachten.

@Bouwjaar: O wauw! Cirque de Soleil!!! Ik heb de voorstukjes gezien en lijkt me echt zoooo gaaf! Ook het thema wat ze nu hebben; een beetje die sfeer van vroeger vind ik geweldig! Alleen de kaartjes zijn behoorlijk aan de prijs.... Wat voor plaatsen had je? Kon je het goed zien? Wel jammer van de catering inderdaad.

Hier bij mij gaat het wel... Vanavond was mijn ovutest weer negatief dus mijn ei heb ik gehad (ik denk gister). Vandaag was mijn temp ietsje hoger dan daarvoor. Kijken wat het morgen is, dan zou het hoger moeten zijn.

We zijn dit weekend op kraamvisite geweest. Zo leuk om weer een baby vast houden en in het sfeertje te zijn.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ fliertje ik had niet goed gelezen en door de opmerking van moisie begrijp ik dus dat het nog niet achter de rug is. Gadver, lijkt me idd heel erg dat je erop moet wachten :(

@moisie we hadden 1e rang kaartjes (85 pleuro) maar die waren niet veel duurder dan 3e rang en bij die laatste is je zitplek beduidend minder. Wij hadden goede plaatsen en konden het prima zien. De VIP kaarten waren veel duurder waren en dan zit je dwel ichtbij maar meeste gebeurt toch in de lucht dus zit je de hele tijd omhoog te kijken. Nouja dit soort (dure) grappen doen wij bijna nooit.
    Je ei is duidelijk geweest he? Ik temp trouwens niet meer tot het einde vd cyclus. Volgende ronde weer tot m'n ei geweest is.

M'n broer was met de koters naar m'n ouders gegaan en na CdS reed m'n schoonzus met ons mee naar m'n ouders. M'n nichtje&neefje weer gezien, leuk! Ze worden groot, met lekker bolle toeten.:) Ze moesten veel lachen en gingen gelukkig niet huilen toen ze door oma en hun rare tante uit bed gehaald werden :p.

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Update! :x:x:x

Zegt genoeg he! Vriendlief zit weer in het buitenland, dus vanavond aan de comfortfood bij een vriendinnetje! ;)

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi dames!

Ja miskraam heeft gedeeltelijk uit zichzelf doorgezet.. Was zaterdag op mijn werk en had al 2dagen last van rug weeën en heb toen gebeld naar het ziekenhuis dat ik het echt niet meer volhield! Gelukkig kon ik daar gelijk terecht eenmaal aangekomen heb ik in de lift van het ziekenhuis een groot gedeelte verloren wel weer iets voor mij wachtte het zolang af ga ik naar het ziekenhuis gebeurt het gewoon in de lift haha.. Ik was toch wel erg opgelucht dat het natuurlijk was gegaan en dacht na de controle wel weer naar huis te mogen.. Helaas zagen ze bij de echo nog een groot gedeelte (scheen moederkoek te zijn) in de baarmoeder zitten.. Omdat het al zo lang aan de gang was hebben ze me opgenomen en heb ik 3pilletjes moeten slikken (cyotic ofzo) uiteindelijk hebben ze na 6uur met een tang en een eendenbek (sorry voor de details) het laatste bonkje eruit kunnen trekken een curettage is mij gelukkig bespaard gebleven en ik mocht tegen de avond weer naar huis :)

@Livelife aaaaarghhhh balen meid!! Maak er maar een extra gezellige avond van bij je vriendin dikke knuffel!!

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fliertje: Nou, dat is dan een behoorlijk heftige miskraam! Het is zo en zo al heftig, laat staan als je helemaal opgenomen moet worden...
    Hebben ze nog advies meegegeven over of je meteen of niet meteen weer mag zwanger worden?
    Sterkte met het verwerken! En je mag hier alles erover kwijt he?! Daar zijn we voor!

@LiveLife: O, nee! Ongesteld geworden.... Onwijs balen!
    Jij ook sterkte. Was het gisteravond nog wel gezellig?
    Hoelang blijft je vriend weg?

@Bouwjaar: Ja; dat is altijd onwijs duur he zo'n theateravond. Wel heel mooi altijd, net als musicals daar hou ik ook zo van. Als ik het geld had, zou ik vaker dat soort uitjes doen! Zeker weten!
    Dus jij tempt nu alleen tot je ovulatie en daarna stop je? Werkt misschien wel stress reducerend inderdaad. Zou ik misschien ook moeten doen, maar kan het niet laten... Ook wil ik een zo'n compleet mogelijk plaatje meenemen voor naar de gynaecoloog volgende week.

@All: Nou, mijn ei is inderdaad afgelopen zaterdag geweest! Nu maar duimen dat er zich nu wat gaat innestelen...
    Als je ei eenmaal geweest is, heb je niet echt een zwangerschapskans met klussen he? Wij hebben voor het laatst zaterdagavond geklust dus hoop dat we goed zitten.

11. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @livelife balen dat het door heeft gezet :x je moet nu morgen bloedprikken??
    ik was vorige periode een week te laat en nu een week te vroeg wel vreemd maar mag idd nu wel beginnen met de iui

@moise temp ziet er goed uit, nu nog even innestelen idd, na zaterdag klussen had volgens mij ook niet meer uitgemaakt

@bouwjaar hoe oud zijn je neefje en nichtje, heb dit weekend na een tijdje het kindje van vrienden van ons weer gezien, is nu ruim een half jaar en al echt baby af en wijs van zich af aan het kijken

@fliertje zo dat was wel heftig zeg, moet je nog een keer terug om te kijken of alles echt schoon is of hebben ze dat nu al gedaan?

ik ben vanochtend naar het zh geweest voor een echo om te kijken of ik mag beginnen, en ik mag vanavond beginnen met prikken 75 ie puregon
    ze heeft me alleen gewaarchuwd dat ik er niet te veel van moet verwachten om dat puregon eigenlijk fsh is en omdat ik daar al verhoogde waarden van heb zou het kunnen dat mijn lichaam er niet extra op reageert :(

12. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    O thanks! Ben ik weer een beetje gerust gesteld...

Wat houdt dat dan eigenlijk in? Kun je doormiddel daarvan zelf makkelijker zwanger worden? Of moet dit vanwege het verdere traject?
    En hoe vaak moet je prikken?

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Fliertje: heftig meis! Maar wel fijn dat een curettage je bespaart is gebleven, ik wilde dat ook liever niet. Heb je wel een nacontrole ingepland? Om te checken of alles nu ook echt weg is?

@Moisie: je hebt inderdaad maar weinig kans na je eisprong, dus echt een gemiste kans is het dan niet nee, don't worry! Ik hoop dat je post-paasei (zoals Bouwjaar het zo mooi noemde) echt het gouden ei is! :)
    Vriendlief is zaterdag weer 2 dagen thuis en dan moet hij weer 3 dagen weg, saaaaaai! Gelukkig weet hij zijn afspraken over de grens goed te plannen, dus het is niet voorgekomen dat ik mijn ei gemist heb.

@Summer: hmmm, wat voor effect moet het pregnyl hebben dan? Vind het zo raar dat ze zegt dat je lichaam er misschien niet op reageert. Op hoeveel CD zit je vandaag? Ik zou het zo te gek voor je vinden als de eerste IUI meteen raak is!

@All: ik zit ondertussen Barbie's Bruiloft te kijken, wat een schijtkind zeg die Barbie! Hopen dat ze een meisje krijgt, en dan helemaal juichen dat het ook zo is... Hoe had ze gereageerd als het een jongetje was? De zin 'als het maar gezond is' heb ik haar nog niet horen zeggen. Bah, sorry hoor!

Ik las gister op mijn formulier dat ik op CD2 bloed moest laten prikken, vandaag dus! Ik zat in mijn gedachten bij CD3, dus een check was op zijn plaats ;). Daarna even doorgelopen naar de poli om te vragen wanneer ik dan de uitslag krijg, maar toen kreeg ik te horen dat mijn vraag wel heel kort door de bocht was :(. Maandag levert vriendlief zijn legertje in, volgende week vrijdag heb ik een echo om mijn eierstokken en eitje te checken, dan volgen ze dit tot en met de eisprong (tussendoor weer bloedprikken), dan de dag na eisprong een echo als samenlevingstest, en dan pas een afspraak om alle uitslagen te bespreken. Ik stond daarna een beetje beduusd weer buiten... De snelheid zit er in zeg maar, zeker fijn hoor, maar ook best eng.

Ik ga even facetimen met mijn liefje! :D Voel me dan altijd net een puber, zelfs met alweer het 11e jaar voor de boeg! Hihi.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lifelive jammer dat je weer in een nieuwe ronde zit.
    Vaag dat je ze vraag kort-door-de-bocht vinden :(, lijkt mij een hele normale vraag. Pff je zit er zo met het bloedprikken en de echo's wel meteen helemaal in zeg. Dat is dus waar ik tegenop zie, zo vaak naar het zh.
    Is je vriend vaak weg? Mag ik vragen wat voor werk hij doet?

Ja, dat wilde ik eerder al maar toen kon ik het niet laten, nu wel. Moet zeggen dat ik het tot nu toe wel bevalt. Misschien kun je het wel laten nadat je bij de gyn bent geweest?

Ik mis dan de logica waarom je er dan aan moet beginnen, maar goed blijkbaar verwachten ze er wel iets van.

Mijn nichtje&neefje zijn nu 7 maanden, het eerste babyachtige is er idd wel af ja. Zo grappig toen ik hem wakker maakte om te eten ging hij zich eerst ff uitgebreid uitstrekken :). Zij is wat drukker dan hij , s-zus zei dat zij soms hem aan zijn haren te trekt en hij begint te huilen als zij met haar voeten in de duurt van zijn hoofd komt ...;). Ook pakken ze nu al speelgoed van elkaar af :D.

ps @lifelive ik heb bij voorbaat al medelijden met het kind van barbie, krijg het idee dat het een aankleed-pop wordt.

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

O, wat ik nou weer had! Ik stond gewoon te strijken en kreeg een beetje krampen in mijn buik. Toen ben ik gaan plassen en wow daarna leken het wel wee-achtige pijnen! Ik wist even niet hoe ik het had. Dat duurde zo'n 20 minuten heel pijnlijk. Maar ik wilde toch even checken wat het zou kunnen zijn en de pijn bleef, maar daarna meer menstruatie-achtig krampgevoel. De assistente vondt dat ik toch maar beter langs moest komen... Vanwege dat we zwanger willen worden en ik had verteld zaterdag mijn eisprong te hebben gehad.
    Met mijn buik is alles in orde en de dokter denkt aan een innesteling of misschien een sluimerende blindedarmontsteking aangezien bij mij de pijn ook rechtsonder zit.
    Het gaat inmiddels al stukken beter en ik hoop natuurlijk op een innesteling! De dokter hoopt alleen wel, door de pijn dat het allemaal op de goede plek zou gebeuren...
    We moeten afwachten; er is in ieder geval niets mis met mij op dit moment. En het is nog te vroeg om een zwangerschap vast te stellen. Gewoon in de gaten houden op dat de pijn niet heviger wordt en dat ik geen koorts krijg.

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi Dames! Bedankt voor jullie lieve reacties (knuffel voor jullie) Het was idd een heftige ervaring en merk dat het er goed heeft ingehakt zowel lichamelijk als geestelijk ben normaal niet erg snel emotioneel geraakt maar merk toch wel dat dit flink indruk heeft gemaakt vooral omdat het dik 2 en halve week geduurd heeft.. Maarja het is achter de rug en hoop nu dat mijn menstruatie snel op gang komt dat is ook nog maar de vraag met PCOS bah bah hahaha
    Heb gisteren nog een controle gehad en alles was mooi schoon om een soort van sliert na maar het was kleiner dat 5mm dus daar moet ik me niet druk over maken zeiden ze.. Is waarschijnlijk bloed en wat slijm (sorry voor de details)

@Moisie, dat is even schrikken meid! Ik duim met je mee dat het een innesteling was dat zou fantastisch zijn!!Nog een klein weekje en dan mag je testen oeehhh spannend!!

@Summerbloom, hahah facetime ideale optie he!! Betaal je daar nou eigenlijk extra voor als je dat met je iphone doet??

17. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dank je Fliertje! Ik hooop ook echt zo dat het een innesteling was! Maar moeilijk om niet de hele tijd eraan te denken nu...
    Het is nog te vroeg om te testen. Er wordt pas HCG aangemaakt vanaf de innesteling.

Wat is ''facetime'' eigenlijk? Ha ha ha

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: Oh joh, wat een heftig dagje had jij achter de rug! Ik duim voor je mee op een innesteling! Als dat zo is dan laat ie wel van zich horen ;).
    Facetimen is bellen, maar dan met beeld (net zoals skype).

@Fliertje: Fijn dat het achter de rug is, nu kun je het een plekje geven. En natuurlijk maakt het indruk, en dat blijft wel zo hoor. En je betaalt niet extra voor facetimen, gaat gewoon gratissss over de wifi :D. Ben jij dat trouwens op je avatar?

@Bouwjaar: Tuurlijk mag je dat vragen, mijn vriend is een project manager (internationaal). Dus hij moet regelmatig naar beurzen, klanten en prospects. Ja, die vele ziekenhuisbezoeken... Het scheelt dat het ziekenhuis op een kwartier rijden is van mijn huis en dat ik de ruimte van mijn leidinggevende heb om de afspraken in te plannen. Dat neemt bij mij al stress weg!

@Summer: hoe is ie bij jou meis?

@Charity en Joyce: hoe is het met de roze meiden? :)

@allemaal: Heeeeeeeerlijk weekend!!! Alhoewel, morgen nog even thuis wat werken en dan gooi ik alles aan de kant. En vriendlief komt morgen weer thuis (om vervolgens dinsdag weer op het vliegtuig te stappen voor 3 dagen).

Wat doen jullie trouwens allemaal voor werk en uit welke hoek van het land komen we allemaal? Geen idee of het al eens ter sprake is gekomen, en anders ben ik het kwijt.. :D

19. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moise :Dwow wat hoop ik ik dat het een innesteling is!!! wanneer mag/kun je testen??

@livelife gaat snel nu oppeens, wel fijn! maar waarom kort door de bocht?? je wilt weet toch ook niet hoe en wat nu, hoop dat ze snappen dat dit voor jou niet zo maar iets is

@werk is assistent manager bij kwantum en hoef maar een kwartiertje te rijden is wel fijn omdat ik geen vaste tijden (wel 37 uur in de week) werk kan ik dus ook makkelijk uren vrij plannen of ruilen om naar het zh te gaan

@weekend dit weekend vrijgezellen weekend van een vriendinnetje heb alles geregeld hoop dat het allemaal goed gaat.;)

ik moet elke dag puregon prikken tot de follikels groot genoeg zijn en dan 1x de pregnyl
    puregon (fsh) is het follikel stimulerend hormoon om de eicel te laten groeien (of meerdere eicellen) de pregnyl is om de eicellen te laten springen ongeveer 48 uur na de injectie springen de eicellen en de inseminatie is dus zo'n 40 uur na de injectie

ben nu weer over de eerste schrik heen en omdat ik een lage eicel reserve heb en mijn lichaam dus als extra hard werkt om eicellen te rijpen kan het dus zijn dat iui niet goed genoeg werkt en ik over moet gaan op ivf daar wil de gyn niet te lang mee wachten was dinsdag een beetje overstuur, vriendje was niet mee en 's avonds heeft ie me weer even gerust gesteld :)

20. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh; dat is ''facetimen''! Ha ha ha waar ik al niet aan dacht hahaha.

Nou Summerbloom, heftig hoor. Je zit er nu echt middenin he?!... Wat houdt dat verder nog in: ''een lage eicel reserve''? Heeft toch niets te maken met vervroegde overgang of zo? Hoe zou het normaal dan moeten zijn?

Nou, mijn temp is weer ietsje gezakt... naar 37.1 dus niet teveel, maar ik hoopte dat mijn temp rond de 37.2 en 37.4 zou blijven.
    Toen ik bij fertility friend ging inloggen vandaag zag ik dat ik weer een 5 dagen VIP trial heb!!! Dat is al de 2e keer dat ik dat krijg :). Ben wel blij mee! Helemaal voor het meenemen naar de fertiliteits arts a.s. dinsdag.
    Hebben jullie nog tips wat ik daar evt van zou kunnen gebruiken nu?

Deel Deze Pagina