Even een ego berichtje vanaf mijn telefoon gisteren 2 uur in de wachtkamer gezeten, mijn dokter was ziek maar uiteindelijk goed nieuws de follikel was door gegroeid en mijn baarmoeder slijmvlies ook dus zondag krijgen we de iui vanavond pregnyl prikken voor de eisprong Nu werken, vanavond visite, en mrtorgen weer werken
Hoi dames!! Heb nog niet alles terug kunnen lezen doe ik straks ff Wow Joyce mooie echo!! *hearteyes @Moisie, ik heb ook PCOS is bij mij vorig jaar bij een random controle naar boven gekomen, maar ben uiteindelijk toch in de eerste ronde (cyclus was dan wel 6weken ipv 4) zwanger geworden! Het is dus heel goed mogelijk alleen wat moeilijker omdat je geen regelmatige eisprong hebt @ Summerbloom, jeeej! Goed nieuws Hier sinds gisteren begonnen met temperaturen ben benieuwd of ik mn ei daarmee kan opsporen Zit nu 2 dagen op 36.5.. Ben pas sinds maandag van t bloeden na de miskraam af dus ben benieuwd wanneer ik mn eerste menstruatie nou weer kan verwachten Fijne dag allemaal toegewenst dames!! En hebben jullie al leuke plannen staan voor koninginnedag??
@Summerbloom: Spannend succes met de IUI zondag en werkse morgen! @Fliertje: hoi, weer goed om van je te horen! Fijn dat de bloeding ook achter de rug is nu. Dus jij hebt ook PCOS! Vind ik aan de ene kant wel fijn voor de ervaringen te de delen hier. En ik weet dat je er gelukkig gewoon mee zwanger kunt worden
Hey meiden, @Moisie: wat een dagen heb jij achter de rug: die hevige pijn en de constatering van pcos. Gelukkig kun je zwanger worden, maar een extra hindernis is het natuurlijk wel. En wat gigantisch balen dat je weer in de volgende ronde zit, je had toch goede hoop dit keer! @Summer: wat fijn dat de follikel is doorgegroeid! Dus zondag je IUI, spannend zeg! I will keep my fingers crossed! @Fliertje: mijn menstruatie kwam een week later dan normaal, dus dat ging eigenlijk nog vrij rap. Ik hoop dat je snel weer in je oude ritme zit! @Bouwjaar: wat een mooie job heb jij! En ook stom dat jij weer in een nieuwe cyclus zit! Heb je eindelijk je keuzes kunnen maken wat betreft de verbouwing? @Joyce: mooie echo! @Charity: wauwie meis, een zoon! En wat goed om te horen dat de hematoom een stuk kleiner is geworden. Je gaat al hard he qua termijn?! Ik heb echt een hysterisch drukke week achter de rug, ben gesloopt! Ik lag gewoon al voor tienen echt te slapen, dat is niks voor mij. Maar goed, vandaag een echo gehad in het ziekenhuis om de eicel te meten en baarmoederslijm te checken. Slijm zag er mooi uit en had een goede dikte, mijn baarmoeder lag dit keer ook lager en de eicel zat op 16 mm al! Dus zondag heb ik mijn eisprong. Maar omdat het maandag Koninginnedag is, kan er dan geen samenlevingstest worden gedaan en dinsdag zou te laat zijn. Maar aangezien vriendlief en ik gisteren gefeest hadden, ging ze hem nu uitvoeren: het zag er prachtig uit zei ze. Dus dat is mooi! Wel opmerkelijk dat mijn eisprong valt op mijn uitgerekende datum... Is dit een teken?! Hoe zijn de plannen met Koninginnedag? Ik ga op een boot door de grachten van Amsterdam, helemaal leuk!
Dank je wel Livelife! Wat doen ze precies met de samenlevingstest? Die hebben ze dus toch nu (eerder) gedaan? Inderdaad opmerkelijk dat je eisprong op je NOD valt. Je bedoelt toch NOD? Want je schreef uitgerekende datum... Heel veel plezier maandag met koninginnedag op de boot! Wij gaan s'ochtends de vrijmarkt even op en verder rustig aan. Geen plannen. Ik heb eigenlijk niet eens zin in die vrijmarkt, maar ach we doen het voor ons zoontje. Hier heb ik hopelijk de ergste ongesteldheidsdagen weer achter de rug zitten want dat was geen pretje :x Ik heb alle afspraken gepland en zodoende kon ik onze afpraak 2 weken vevroegen bij de fertiliteitsarts. Het duurt al lang genoeg dus als we eerder terecht kunnen is alleen maar fijn toch?!
-Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: 27/04 echo bij fertiliteit -Moisie: Don 24/05 afspraak bij Fertiliteit. NOD 04/06. -Summerbloom: deze ronde start iui met lichte stimulatie NOD 12-05 -Fliertje: miskraam
-Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: 29/04 eisprong, NOD 15/05 -Moisie: Don 24/05 afspraak bij Fertiliteit. NOD 04/06. -Summerbloom: deze ronde start iui met lichte stimulatie NOD 12-05 -Fliertje: miskraam We hebben meer roze nodig in deze lijst!
@Moisie: merkte je dat je ongi anders was dan normaal? Ik heb altijd 1 dag dat ik echt paracetamol nodig heb, zo'n buik- en rugpijn dan. Wat voor afspraken heb je allemaal ingepland? En top dat je 2 weken eerder terecht kunt, je geduld wordt al lang genoeg op de proef gesteld! Ik bedoelde trouwens wel uitgerekende datum, dat is morgen, tegelijk met mijn eisprong dus. Tijdens de echo van 10 weken bleek toen het hartje niet meer te kloppen, terwijl ik een extra echo had om te weten of een 2e vruchtje een teken van leven had gegeven of niet. Tijdens die echo bleek echter dat de 1ste was gestopt op bijna 9 weken. Maar goed, alles gebeurd met een reden denk ik dan maar. Met de samenlevingstest halen ze weefsel weg om te checken hoe vriendlief en ik op elkaar reageren: dus leeft zijn mankracht nog deels of niet meer? Hoe is de viscositeit van mijn slijm, zuurgraad etc. Het is dus fijn om te weten dat wij een goede match zijn . Het was nog wel even grappig trouwens, want die dame deed dus een echo en vervolgens vroeg ze of wij gemeenschap hadden gehad gisteren.. , ik meteen: 'oh sorrrrrry, kun je dat zien?!!!' Hahaha, maar ze bedoelde dus alleen dat ze dan die test ging uitvoeren. Hihi. NOD staat voor 15 mei! Heb een iets langere post-ei-fase, dus om mezelf maar niet voor de gek te houden zet ik die op 16 dagen.
Hahaha, ik zie trouwens dat ik mijn bericht van gisteren met een duimpje naar beneden heb gepost?!? Dus nu even 'thumbs up'!
@fliertje volgens mij is het wel goed als je voor je eisprong een stabiele temp hebt maar ben niet zo goed met tempraturen als de andere meiden hier @moise gelukkig de ergste dagen gehad! fijn dat je 2 weken eerder terecht kunt alle tijd die je niet hoeft te wachten is mooi mee genomen @livelife jij zit lekker midden in de onderzoeken, wel fijn dat je niet een keertje extra hoeft voor de slt, haha ik ben elke keer bang dat ze kunnen zien of we de avond er voor geklust hebben maar dat is dus niet zo!daar ben ik blij mee durf ik weer meer gister heb ik de pregnyl geprikt, is wat meer vloeistof dus was wel iets minder prettig maar valt me alles mee, nu een beetje last van mijn buik. morgen om 10 uur vriendlief zijn potje inleveren, dan gaat het potje een uurtje door de centrifuge, en dan mogen we een uurtje later de beste zwemmertjes mee nemen voor de iui -Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: 29/04 eisprong, NOD 15/05 -Moisie: Don 24/05 afspraak bij Fertiliteit. NOD 04/06. -Summerbloom: deze ronde start iui(29-04) met lichte stimulatie NOD 13-05 -Fliertje: miskraam
Argh zeker weten Maarrrrr we doen ons best We zitten nu onderhand ook allemaal in de molen... De ene menstruatie verloopt soms heftiger als de ander (dus heb het niet elke keer drama, maar nu heel veel last van mijn rug gehad). De afspraken die ik moest inplannen zijn voor mij bloedprikken op dag 14 en dag 21 en voor mijn man 2x een zaadtest (met minimaal 2 weken ertuusen) en je mag 3 dagen voor de zaadtest dus geen seks hebben. En dan moet er nog een week tussen zitten voordat we kunnen terugkomen voor de resultaten (vanuit uit het lab) en dan zijn we dus een maand verder Zaadtest had de huisarts overigens ook al laten doen in het plaatselijk ziekenhuis, maar ze willen het in hun eigen lab meten (op een andere manier). O, sorry!!.. Nou, je bedoelde het toch zo... Dan is het inderdaad wel heel bijzonder ja! Wat een gek idee he? Dat je eigenlijk nu ongeveer een baby in je armen had kunnen houden? Da's mooi Whahahaha Zou ik denk ik ook hebben gehad hi hi hi Was me nooit opgevallen.... @Summerbloom: nogmaal succes voor morgen!!!
Goedeavond dames! @Summerbloom; Hoe verliep de iui vandaag? Nu kunnen we met zn allen meeduimen! Hopelijk met een positief resultaat . @Mosie & Bouwjaar; Balen!! Wéér een nieuwe ronde . Weet niet meer wie het zei, maar we hebben indd meer roze nodig in de lijst! @Livelife; Best dubbel of niet dat je eisprong op die dag valt. Hopelijk betekend dat iets goeds! Vandaag alle dozen met kleertjes van ons meisje uitgezocht. Niet verwacht dat dat nog zó moeilijk zou zijn! Maargoed, het moest er toch een keer van komen en nu hebben we dat dan maar meteen gehad. We hadden slechts één neutraal pakje dus dat word dure businiss. Ik voel ons kindje sinds vorige week schoppen en sinds deze week dagelijks. Super fijn, toch telkens de bevestiging dat alles nog goed zit daar binnen. Heb verder toch wat te veel gedaan vandaag, heb ergens in mijn buik pijn maar kan het niet plaatsen .
Moguh allemaal, Tegels en sanitair is inmiddels besteld. Er was een kortingsactie ("6% ipv 19% btw") en dat bespaarde nogal wat centen. Nu wachten we nog op 2 offertes van aannemers. Ik hoop dat ze het snel sturen want ik wil de knoop hakken. Bovendien is het de bedoeling dat het dan voor de bouwvak gefixed is. Toko waar sanitair besteld is heeft weinig opslag dus als het spul er al is en ze gaan nog niet aan de gang zullen we de garage vol moeten zetten Ai een is wel erg weinig. Geen vrienden oid die tevreden zijn met het aantal kinders bij van wie je later eea kan overnemen? We zijn zondagavond ff de kroeg in geweest. Gister niet erg brak maar ook niet helemaal fris, niet bijster veel gedaan en voel me nu ook nog moe, blegh ben meteen ontregeld. Maar het was gister wel superlekker weer, wat een geluk voor iedereen!
Hey meiden! Wat een superdag was het gisteren! Hebben jullie nog een leuke dag gehad? Ik ben in Amsterdam met een boot (en 39 anderen) over de grachten al dansend gaan varen! Super sfeertje! Mijn voeten doen nog zeer . Maar gelukkig ben ik nog 2 dagen vrij! En aangezien mijn eisprong zondag was heb ik het legertje van vriendlief omhoog gedanst! @Moisie: met die onderzoeken ben je inderdaad zo weer een maand verder. Nu maar hopen dat alles in orde is! Ik moet vrijdag weer bloedprikken en daarna een afspraak maken om alles te bespreken. En ja, die datum is apart! Ik ben geen spiritueel type ofzo hoor, maar bij de AH krijg je toch die mini's? Op 'de' zondag kreeg ik de mini van Baby Zwitsal ... @Charity: wat leuk dat je je uk voelt schoppen! Bijzonder lijkt me! En 1 neutraal pakje is niet veel, dus dat wordt nog even shoppen . Blijf rustig aan doen he, heb je nog buikpijn? @Bouwjaar: de kop is er af dus, nu de aannemers nog! En wat relaxed van die kortingsactie! Zo'n avondje of dag kan er in hakken he? Ik merk dat ik ouder word, hahaha! @Summer: hoe is je IUI gegaan? Viel het mee? Ik ga duimen voor je meis!
Hoi Charity, Ah ja dat zou ik ook hebben als wij nu een meisje zouden krijgen... Qua kleding Wat GEWELDIG dat je de kleine nu voelt! Dat vond ik toch het mooiste. Alleen aan het eind deden de bewegingen soms wat pijn, maar ik vond het zo geweldig dat leven in mijn buik te voelen. En inderdaad dat geeft ook vertrouwen dat het goed gaat daarbinnen. Jammer en een beetje angstig dat je ook een pijnlijke plek hebt in je buik. Misschien kun je eens navragen wat dat zou kunnen zijn?
Super dat je koninginnedag op de boot leuk was! Ik heb ook een leuke, relaxte dag gehad. En wat hadden we het getroffen met het weer he?! Gister heb ik mijn man zijn potje weggebracht Toch een beetje genant bij zo'n balie wha ha ha (ben niet de enige die dat zo voelt, toch?). Ik moet volgende week voor bloedonderzoek. En dit moet voor ons een beide nog een keer deze maand. 2 Rondes zeg maar. Nou, die datum werd alleen maar nog ''bijzonderder'' voor je he?! Het lijken wel signalen Nu maar hopen op een innesteling voor je de komende dagen
@moise nou dat potje weg brengen vond ik ook erg genant, laatst ook nog een keer naar nijmegen en toen moest vriendlief daar "produceren" in zo'n kamertje was lopende band werk vond ik helemaal vreselijk @charity wat heerlijk dat je je kindje voelt! en neutrale kleertjes zijn ook nooit zo leuk om te kopen dus kan me voorstellen dat je daar niets van hebt je zult straks wel veel kleertjes krijgen @bouwjaar lekker alles besteld kon je er nog makkelijk uit komen? en extra korting is altijd fijn @livelife ja wat was koninginnendag heerlijk, lekker genieten en ik heb ook de zwemmertjes naar boven gedanst haha typisch dat je de zwitsal kreeg moet haast een teken zijn de iui ging goed vriendlief zijn zaad was extreem goed, dus we hebben goede hoopverder gaat hier alles z'n gangetje wel testen op 13 mei,moederdag, is dat ook een teken???
Ja, dat lijkt me voornamelijk voor de mannen nog erger; in zo'n kamertje.... Zo, dat is mooi! En testen op moederdag Als die dan positief is; hoe romantischer kan het nog?! Ik duim voor je.
Ik ga ook maar eens meerdere quotes proberen, het leest wel lekker namelijk Dat klinkt al super! Laat die zwemmers nu ook maar je ei hebben gepakt! En testen op moederdag, hoe bijzonder als het raak is *zwijmel*! Hmmm, meerdere quotes is een gedoe, ik word er ongeduldig van, hihi. Hier ben ik uberrelaxed , want dat is het toverwoord... Borsten zijn zoals na elke eisprong gevoelig, dus daar zoek ik niks achter, soms voel ik wat in mijn buik (of verbeeld ik me dat? ), aders lopen over de borsten heen, net zoals normaal... En toch denk ik weer van alles, hahahaha. Kom op 2e streepje! Een van mijn beste vriendinnetjes is vandaag uitgerekend. Ik ben zo benieuwd! Steeds op mijn telefoon kijken of er al nieuws is, hahaha. En dan kan ik los op roze of blauw! Helemaal leuk! Ik kon het niet laten om van de week even alvast te spieken bij de Prenatal, kado-ideetjes opdoen. Ik kan het alleen niet tikken hier, want straks leest ze het Maar ik kon de verleiding dus niet weerstaan om ook even langs de babykamertjes te lopen (en laten we duidelijk zijn, dat geef ik niet kado ). Ik zit al boordevol ideeën qua babykamer, jullie ook? Nog een dagje werken en dan is het alweer weekend! Chill!
Nou dat zou wel heel speciaal zijn! Ik ben daar helemaal niet mee bezig. In het begin was ik ook wel naar namen e.d. aan het kijken maar nu ook niet meer. Eerst maar eens die 2e streep verder kijk ik niet nu niet meer. Hier hebben we nu ook een aannemer gekozen, moeten nog wat details aangepast maar in principe staan we ingepland voor half juni. Whihoe (wel daarna een shit-load of money kwijt, maar goed je hebt er ook wat voor ) Straks meidenweekend, vriendin haalt me begin vd middag op. Rest komt iets later aanwaaien. Het is belachelijk dichtbij (half uurtje rijden), maar ik was de enige die voor de verder weg locatie had gestemd...tja aan de enekant maakt het niet uit want het gaat erom dat we met z'n allen zijn (6p), maar het echt-weg-gevoel zal nu niet komen denk ik. Verder voel ik me nog steeds niet zo tof dus dat is ook wel jammer, zal dus rustig aan moeten doen (zo niet voel ik me steeds beroerder :x) Why net weer nu. Blegh