Thanks Summerbloom! Hoe voel jij je nu? Heb je al wat meer hoop voor deze ronde, of niet meer? Ik hoop het toch echt zo voor je! Vanochtend weer een test gedaan en hij kleurt nu mooi bij, ik blijf het toch heel eng en spannend vinden. Maar ik ben positief, het zal niet nog een keer gebeuren dat het geen plakbeeb is! Gisteravond is mijn vriendinnetje, waarmee ik samen zwanger was, bevallen van een dochtertje! Ze is een van mijn beste vriendinnetjes, dus hoe speciaal is het dat ik in de ochtend de bevestiging van mijn positieve test krijg en zij in de avond haar prachtbaby! Dus ik ga zo los op roze en daarna op kraamvisite! Hoe is het met jullie verder meiden?
@moise mijn vriendin was in belgie geweest en moest al zelf betalen vindt het zo rot voor ze @livelife echt super dat je testen zo mooi donker worden, wil nog wel een foto zien van je knal test hoor, die zie ik niet zo vaak @joyce haha zal wel lekker druk zijn met al een kleintje, fijn dat je lekker geniet, eindelijk de 12 weken voorbij gisteravond eerste roze gespot helaas, zet nu nog niet door dus krijg ik weer hoop zo maar weer eens checken wat er nu gebeurt
Wauw! Gefeliciteerd Livelife!!!!! Dat is geweldig! -Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Fliertje: miskraam -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: ZWANGER!!!! -Moisie: Don 24/05 afspraak bij Fertiliteit. NOD 04/06. -Summerbloom: deze ronde start iui(29-04) met lichte stimulatie NOD 13-05
Thanks Moisie! Ik kan het zelf nog nauwelijks bevatten! Ik pak wel 20x per dag mijn telefoon erbij om even de foto te bekijken . @Summer: oei nee! Waarom blijft het niet weg! Heeft het doorgezet? Hope not! Ik ben gisteren op kraamvisite geweest, wat een schattige baby! Echt zo lief! Ik mocht haar ook vasthouden, ze was nog geen dag oud! -Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Fliertje: miskraam -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: ZWANGER!!!! Uitgerekend: 20-01-2013 -Moisie: Don 24/05 afspraak bij Fertiliteit. NOD 04/06. -Summerbloom: deze ronde start iui(29-04) met lichte stimulatie NOD 13-05
helaas heeft mijn ongie nu echt door gezet, morgen naar het zh bellen wanneer ik mag komen voor de uitgangs echo, en wanneer en hoeveel ik mag gaan prikken @livelife wat leuk dat je de baby al zo snel mocht vast houden, moet een heerlijk gevoel zijn nu met zelf een baby in je buik, en heb je vandaag stiekem moederdag gevierd voor jezelf
vanochtend te horen gekregen dat we beter kunnen starten met ivf, mijn amh waarde was 0,2 erg laag en dus een zeer lage eicel reserve, om alle tijd zo goed mogelijk te benutten gaan we vast op de lijst. ik krijg de informatie avond eind juni. Ondertussen gaan we nu door met de 2e iui vanavond starten met prikken. -Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Fliertje: miskraam -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: ZWANGER!!!! Uitgerekend: 20-01-2013 -Moisie: Don 24/05 afspraak bij Fertiliteit. NOD 04/06. -Summerbloom: 2e iui NOD 10-6? 26-6 info avond ivf
Jeetje summerbloom. Dat slaat wel even in, neem ik aan? Veel sterkte maar weer met prikken, lijkt me toch geen pretje. Hoe staan jullie er in? Positief, ups and downs, ...?
Dat is heftig nieuws Summerbloom, pffff. Hoe voelen jullie je er onder? De informatie-avond is eind juni, hoe snel zouden jullie dan kunnen starten?
Jee, wat een nieuws Summerbloom... Wat vind je er zelf van? Je weet nu wel tenminste waar je aan toe bent en wordt volgens mij goed geholpen? Maar heftig hoor. Wij hebben deze week WEER bloedonderzoek en zaadonderzoek en dan volgende week eindelijk de afspraak weer bij fertiliteit. Hoe gaat het met jou Livelife? Volop op de rose wolk?!
@Moisie: weer bloedonderzoek en zaadonderzoek? Het gaat ook allemaal maar door he. Maar volgende week staat jullie afspraak, spannend! Ik ben nog wel onzeker: voor mijn gevoel kleuren mijn testen niet snel genoeg donkerder, maar dat is echt gevoelsmatig. Ik heb vanmiddag nog 10 testen gekocht... De onderste testen zijn van vrijdagochtend en de bovenste van vanavond. Qua kwaaltjes valt het echt mee: (nog) niet misselijk, wel last van de boobs en wat gevoel in mijn buik. En wat moeiig, maar dat had ik normaal ook .
@all bedankt voor jullie lieve reacties, ben zelf erg emotioneel en heb idd erg last van ups en downs, vriendlief is gelukkig veel nuchterder, stabieler en positief. Hij wil er voor gaan en dus kan ik het ook aan. Net een goed gesprek gehad er over en we gaan positief de iui in en anders straka de ivf. Oh als ik hem niet had was ik allang ingestort oh volgens de papieren start je 2 tot 4 weken na de info avond met het traject, er is een lang traject met 2 maanden hormonen prikken en een kort traject van 1 maand prikken en daarna punctie en terugplaatsing @moise duurt idd lang voordat je weer naar de gyn mag, maar als je er straks in zit gaat het erg snel vindt ik in ieder geval @livelife, brutale vraag ga je meedoen aan moeders voor moeders, er is een groot tekort aan pregnyl (wat van de urine van zwangere vrouwen wordt gemaakt) in nederland . Snap ook als je het niet ziet zitten om in een potje te plassen en dat op te laten halen of weg te brengen.
@lifelive de testen zien er goed uit hoor! wel apart dat die van vanavond een stuk duidelijker zijn of komt dat door de foto? en maar 10 testen gekocht, heb je je nog aardig in gehouden
Nee hoor, mag je gewoon vragen! En ja, ik doe mee aan MvM, voor de 2e keer. Op de afdeling Fertiliteit hangt een memobord met het bericht dat de pregnyl niet op voorraad is, dat vind ik echt verschrikkelijk! En als het kon, zou ik nog voor jou plassen ook! De onderste foto is trouwens van vrijdagochtend (even ter vergelijking). En ik heb nog moeite moeten doen om er niet nog meer mee te nemen... Vriendlief zag me al aankomen. Haha.
En hoe moeilijk het ook is, blijf het positief inzien. Je hebt echt een goeie aan je vriend! Maar ik begrijp dat je emotioneel bent. Wij blijven je steunen! Knuffel voor jou!
oh had natuurlijk weer eens niet goed gelezen de testen zijn niet heel donker maar positief = positief, misschien gaat je hsg wat langzamer omhoog en je bent pas 4+1 week das eigenlijk nog heel vroeg super dat je mee doet aan mvm wou het na vandaag gewoon even weten het is zo belangerijk. lief dat je voor mij wilt plassen (heb tranen in m'n ogen) *knuffel*
@moisie pff nou hopelijk hebben ze dan wel het plaatje compleet. Ik keek nog ff naar jou kaartje maar je temp maakt ook vreemde sprongen?!. Na vandaag werp ik die thermometer weer de kast in tot volgende ronde. Whahahahaha... ik hoop dat er snel eentje je helemaal overtuigd en je lekker op je wolk kan gaan floaten @summerbloom bij mij is vriendlief ook de nuchtere. Spuerfijn dat je veel steun aan hem hebt. Dat pregnyl tekort is idd nog steeds een probleem. Terwijl er toch zoveel zwangere vrouwen zijn... nouja toppie dat jij weer mee gaat doen lifelive. Als ik ooit nog es zwanger wordt ga ik het ook doen. Zou de verloskundige het ook stimuleren dat mensen daaraan mee doen? Alle beetjes helpen...
@bouwjaar bij ons word bij eerste telefoontje naar ee verloskundige gevraagd of ze je mogen aanmelden bij mvm. En dan word je door mvm gebeld. Bij mij beide keren pas 2 weken later gebeld, dat vind ik wel slecht! En de consulente hield der jas aan legt alles snel uit en weg is ze, ik heb t niet als positief ervaren...... Livelife Hahaha 10 testen! Ii heb er toen ook 8 gedaan ofzo! Ze werden bij mij ook maar langzaam donkerder.
Livelife, heb jij trouwens nog wel je onderzoeksresultaten terug gehad van de fertiliteit? Of maakt dat allemaal niks meer uit nu je zwanger blijkt?
Ja, ik heb rare tempen We zitten op dezelfde cyclusdagen deze ronde, maar hebben een totaal ander verloop. Ik moet mijn eisprong nog krijgen...