@Summer: knuffel terug! En ja, 4+2, hahaha, maar het zou fijn zijn als er een knaller tussen zit ter bevestiging. Vandaag was de test alweer donkerder, dus het gaat de goede kant op! @Moisie: volgende week donderdag staat de afspraak bij Fertiliteit. Ik wilde ze vandaag bellen, maar ik was te laat. En morgen lukt het niet vanwege mijn werk, dus dan wordt het vrijdag. Ik wil toch wel graag de uitslagen hebben namelijk. @Bouwjaar: ik heb gestemd in je poll, ik denk toch echt CD16. @Joyce: wanneer had jij een knaller? Ik ga zo weer op kraamvisite! Ik had beloofd een brownie mee te nemen, dus die staat nu in de oven!
@livelife begonnen op 12-3 dat was een dag voor nod, en een knaller op 18-3. Toen was ie echt net zo donker als de teststreep. Dus bijna pas een week later nu zie ik. En ik heb er elke dag 1 gedaan. Owwww lekker brownie! Hier dalijk ijs met aardbeien!
@bouwjaar heb je je ei gehad? heb je 'm goed benut? @moise je hebt idd rare tempratuur schommelingen enig idee hoe dat komt? @livelife zie je joyce zegt het ook die knaller komt nog wel, en ze zijn al prachtig positief veel plezier zometeen. oh en ik zou idd nog wel naar de uitslagen vragen je weet maar nooit wat je er later nog aan hebt. @MvM heb me vorig jaar ook aangemeld de consulente was er 2 dagen later en had zoveel te vertellen dat ik haar bijna weg moest sturen omdat ik moest gaan werken, wat een verschil met jouw ervaring joyce morgen gaat 1 van mijn beste vriendinntjes trouwen vandaag de laatste dingetjes gehaald, heb knal blauw met roze schoenen en moest daar nog een tas bij, uit eindelijk een portomonnee gevonden in exact de zelfde kleuren, daar een ketting aan gemaakt en mijn tas dus zelf geknutseld (best een beetje trots op)
@moisie ja onze grafiekjes zijn heel anders.. @ lifelive ja aan de ene kant denk ik ook dag 16 maar omdat de stijging vandaag pas zo duidelijk was twijfel ik @summerbloom Ik denk dat we de kansen weer goed benut hebben, maar ja dat was vorige keren ook dus ach wat zegt het... Die MvM consulentes verschillen nogal. Ik kan me voorstellen dat met de ervaring die joyce heeft iemand de volgende keer denkt: laat maar.
@Summer: veel plezier vandaag! Leuk dat je je tas zelf in elkaar hebt geknutseld. Hoe gaat het nu verder met je? @Bouwjaar: laten we hopen dat het deze keer raak is! Hoe zit je er zelf in? Relaxed of toch gespannen? @Joyce: vandaag had ik een mooie test, hehe! Nog niet zo donker als de teststreep, maar ik ben nu goed op weg! @Moisie: sta je al klaar om je ei te pakken? Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld, de test van vandaag was een stuk beter, dus ik durfde het aan! Mijn afspraak van volgende week gaat dus nu niet door, maar over 3 weken heb ik wel al een echo bij hun. Dan ben ik ruim 7 weken. Dan krijg ik volgens mij ook nog wat uitslagen. Lekker lang weekend!!!
Nou, ik temp dus wel (niet volgens de regels) met een oorthermometer. Gaat eigenlijk altijd goed; altijd op dezelfde tijd voordat ik uit bed ga. Leuk! Heel veel plezier!!! Ja, ik heb mijn eisprong vandaag of morgen (heb gister positieve ovulatietest gehad). Fijn dat je wat eerder een echo krijgt! Normaal is dat altijd wat later voor de termijnbepaling. Dan kun je je beeb alvast gaan zien!!! En met die afspraak krijg je ook de uitslagen te horen? Het is natuurlijk wel weer een andere afdeling dan fertiliteit he? Nou, fijne Hemelvaartsdag allen! Heerlijk lang weekend!!!
@liflive, fijn dat je een echo krijgt. Zal mooi zijn om te zien Tja ik ben op zich relaxed, maar natuurlijk hoop ik dat het raakt is. Momenteel voel ik me zoals altijd, dus ja ach.. niet te veel aan denken en lekker andere dingen doen. @ moisie voor jou wordt het dus een klusweekend Hier ook morgen vrij dus 4 dagen niet de wekker om 5.50 uur. Heeeerlijk! Fijn weekend allemaal.
@Bouwjaar: wat een heerlijkheid om die wekker niet te hoeven zetten he! En ik ga duimen voor je! @Moisie: dus je gaat weer de spannende periode in! Ook voor jou ga ik weer duimen natuurlijk! De echo krijg ik trouwens nog wel bij Fertiliteit en daarna ga ik over naar gynaecologie. Hier begin ik in de middag aardig moe te worden. Verder voel ik me buik wel (een zeurderig gevoel) en ga ik voorzichtig om met mijn voorgevel . Maar ik voel me goed! Kijken jullie trouwens Draagmoeder Gezocht? Dat komt vanavond weer (3e aflevering).
Hallo allemaal, op uitnodiging van Livelife meld ik me hier ook graag aan. Ik ken Livelife nog uit vorige topics, dus vandaar. Ik zal me even voorstellen: Meid uit Leeuwarden, 28 jaar, geregistreerd partnerschap (we noemen het inmiddels mijn man), een onwijs lieve hond(je) genaamd Elvis waar we stapelgek op zijn en een diepe kinderwens. Helaas 2 x een MA gehad, waarbij in de tussentijd Diabetes en een schildklierafwijking is geconstateerd. Kinderwens is sterk aanwezig, maar nog niet vervuld. Door omstandigheden tijdje niet aanwezig geweest op dit forum (trok het even niet) maar vind het nu toch wel weer erug gezellig. Ik ben prettig gestoord (vind ik zelf dan) maar kan heel koppig en eigenwijs zijn Ik houd van motor rijden, lezen, stappen, koken met vrienden (waarbij zij meestal koken en ik eet/borrel), filmpje kijken en verslaafd aan schoenen! Dit was het in een nutshell. Als er vragen zijn.. stel ze maar! Ow ja, sinds mijn laatste curretage is mijn cyclus niet meer zo gelijk... ik vermoed dan ook dat ik ergens dit weekend of volgende week mijn ei heb... gelukkig gaan we vrijdagnacht op vakantie (dus duurt even voordat ik me hier weer meld) en kunnen dus goed klussen 36-32-?
Nee, dat kijk ik niet, lijkt me suf programma maar ik kijk dit soort programma's nooit... ik doe namelijk altijd heel stoer en als ik dan dit ga kijken barst ik toch altijd in janken uit
Hey 1steXmom, welkom bij de club! Leuk dat je er bent! En wat betreft Draagmoeder Gezocht, het is suf en inderdaad een tranentrekker, maar ik ben ook wel iets minder stoer . Ik vind het wel mooi om te zien wat er allemaal kan tegenwoordig.
@bouwjaar hoe voel je je? wanneer is je NOD, dan kan ik voor je duimen @livelife fijn dat je de uitslagen nog wel krijgt, en een vroege echo dat is ook wel fijn klein beetje extra zekerheid @moise je hebt een lang klus weekend voor de boeg veel plezier @1stexmom welkom! je hebt een zwaar jaar achter de rug, heel veel succes hoop dat je snel een plakbeeb mag krijgen. waar ga je heen op vakantie? de bruiloft was geweldig, alle regen viel als we binnen zaten dus helemaal perfect. Nu ook een lang weekend lekker uitrusten. het prikken is toch iets heftiger merk ik, de prik en het inspuiten voel ik iets beter,en ben erg emotioneel (wat altijd handig is op een bruiloft) dinsdag ga mag ik terug voor de eerste meting, hoop dat er wat moois te zien is
@Summerbloom We gaan 2 weken naar Oostenrijk, we vertrekken vannacht. Echt zin in, inderdaad pittig jaar geweest dus we kunnen wel wat tijd voor elkaar gebruiken... Jij dus net getrouwd? Van harte gefeliciteerd dan! En nu dus IUI lees ik in je banner? Hopelijk geeft dit snel positief resultaat! @all: zijn er ook meiden die hun eisprong dus bijna nooit voelen, merken? Ik heb hem 1 x vorig jaar gevoeld (overduidelijk) maar verder voel ik hem eigenlijk nooit, ook niet echt slijm (sorry) oid... Ik moet dus altijd afgaan op mijn eigen voorspellingen adhv mijn cyclus. Maar doordat die zo in de war is... We klussen dus nu om de dag en komende week wat vaker omdat de ei ergens komt, maar ja... Ik wil eigenlijk niet gaan temperaturen ofzo want dan maak ik mezelf helemaal gek denk ik
@Summer: ik hoop ook dat er dinsdag een mooi eitje (of 2) te zien is! @1steXmom: de verpleegkundige in het ziekenhuis geeft aan dat je het beste om de dag seks kunt hebben voor de beste kansen. Dat gaf ze bij mij aan in ieder geval. Ik voel mijn eisprong heel lichtjes, voor mijn MA eigenlijk helemaal niet. PS: vriendinnetje van Summerbloom is getrouwd Geniet jij lekker van je vakantie! @Bouwjaar: wanneer is je NOD inderdaad? @Moisie: zo druk met klussen dat je even out bent hier? Vooral doen hoor! Hihihi. Ik heb me gisteren aangemeld bij MvM en zojuist bij de verloskundige. Ik ga pas 20 juni naar de VK omdat vriendlief een week eerder weer voor het werk in het buitenland zit. Hebben jullie nog weekendplannen? Ik ga lekker NIKS doen, heerlijk! Zie wel waar ik terecht kom.
@1steXmom idd 1 van m'n beste vriendinnetjes is woensdag getrouwd , ik voel over het algemeen mijn eisprong en nu wordt ie met hormonen geregeld. heb 1 cyclus getemperatuurd maar dat is niks voor mij, werd helemaal gek van elke schommeling en van de wekker die ik moest zetten haha. @livelife oh dat duurt nog even voor je naar de vk mag, gelukkig krijg je voor die tijd al een echo hier ook een rustig niks hoeft weekend, fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, Welkom 1steXmom! Ik zou moeten ''klussen'' inderdaad ja afgelopen dagen.... maar ik kan me er niet toe zetten Ik kan me niet ontspannen en voel me gestresst. Hoe dan ook; zo werkt het niet voor mij. En eigenlijk vind ik het wel fijn om nu voor het eerst sinds anderhalf jaar een ronde me een keer niet hoeven druk te maken of ik nou zwanger ben of niet.... Deze ronde gewoon zeker een keer niet. Ik ben ook gewoon al zenuwachtig voor onze afspraak aankomende week bij fertiliteit voor de uitslagen. Ik heb hier op het forum ook al gelezen van iemand, dat volgend jaar nog maar 1 IVF poging vergoedt wordt Weten jullie daar wat van? Kortom ik krijg er de zenuwen van. Dan hoef ik niet nog meer stress van wel of niet zwanger bij te hebben (deze ronde althans). Wat hebben we wel een heerlijk weertje vandaag he?! O ja, en dan is het plan ook nog eens (van man en ik) om vanaf maandag weer te dieten... Ik ben bang dat ik dat namelijk sowieso om mijn oren ga krijgen bij fertiliteit (ook al ben ik maar ietsje te zwaar)....
#%#%# mag ik ff vloeken?!?!? Net 12 uren gereden, bestemming bereikt, komen we erachter dat vriendlief (en ik) de medicijnendoos op de tafel heeft laten staan... Geen insuline, Thyrax, foliumzuur!!! Huisarts en apotheek opgezocht, vet gedoe, 400 euro lichter. Wat een K vakantie! Hoop dat het vanaf hier beter wordt! Weet iemand wat foliumzuur in het Duits betekent?
Welkom 1steXmom, zo jij heb ook al het nodig achter de ruq qua kinderwens. Inmiddels de apotheek opnieuw kunnen aanschaffen? Wel k*t zeg. Hopelijk heb je verder een leuke vakantie! @moisie als je echt het "moeten" gevoel hebt is het idd niet leuk. Je ei lijkt nog niet geweest, laat je hert verder ook rusten. Misschien is een maandje overslaan zo slecht nog niet. @Summerbloom die hormonen hakken er dus toch wel in. Voor het goede doel hebben we echter veel over. Sterkte ermee! @ livelife of 20 juni duurt idd nog wel f, das pas over een maand Ik dacht laatst toch of m'n boobies wat gevoelig voelen, maar was dat vorige maand ook niet zo? Ik weet het niet meer, vast wel. Net onwijs pissig (omdat vriendlief de buxes-haagje "stiekem" heeft gesnoeid maar hij heeft geen oog om goed te snoeien en ik had al gevraagd of hij dat niet meer wilde doen. Bovendien is de tuin toch een beetje mijn afdeling) maar zo boos dat ik me nu weer verdrietig voel. Dat heb ik wel eens vaker. Lang leve de hormonen of aard van het beestje? verder tja ik heb vandaag gehoord dan een 'schoonzus' rond pasen een miskraam heeft gehad. Ik spreek haar bar weinig en hoorde het nu via een zwager (niet haar partner). Beetje dubbel, wat ontzettend naar dat ze een mk heeft gehad. Die domber na je blijdschap...Aan de andere kant vind ik het ook lastig omdat zij geen actieve kinderwens hebben. Als er 1 komt dan zien we dan wel weer, en anders niet......zo zei ze althans nog met kerst 2011. Als gebruikten ze ook al jaren een anticonceptie meer. Ik voel me een beetje dubbel. Uiteindelijk voel ik me hetzelfde als vorige maanden, geen bijzonderheden. Ik heb aan de ene kant nog steeds het gevoel dat er iets is bij ons waardoor het niet gaat lukken, aan de andere kant vind ik ook dat het nu lang genoeg heeft geduurd...maarja dat zullen wel meer dames hier op ZP vinden nod is ehh ff opzoeken, 26 mei. Ik houd wel eind mei aan.