Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: als het zo even niet voor jou werkt vanwege de spanningen e.d. dan even niet toch? Misschien is even een ronde pauze niet zo'n verkeerd idee en knap je er ook nog van op. En logisch dat je al zenuwachtig bent voor de uitslagen, dat is ook super spannend! Ik heb trouwens niks gehoord of gelezen over het vergoeden van 1 IVF. Maar probeer je daar nu nog niet druk over te maken, het hier en nu is even belangrijker!

@1steXmom: jij hebt een lekkere start van je vakantie! Heb je alles nog kunnen vinden daar? Ook de foliumzuur? En dan nu echt vakantie he! Snuif de zuivere berglucht nog even op en... Geniet! :D

@Summer: kan het dinsdag al zo zijn dat je eitjes al op springen staan? Of moet je nog paar keer naar het ZH om ze te volgen?

@Bouwjaar: Hahaha, heeft vriendlief gewoon zonder dat hij het je heeft gevraagd geprobeerd te helpen met de buxushaag? :D;) Niet meer boos zijn hij bedoelt het goed, en oefening baart kunst toch! Voor je het weet staat het Disneypark in je achtertuin ;).

Ik snap dat je je dubbel voelt wat betreft je schoonzus, maar helaas gaat het nu eenmaal zo. En hoe actiever jouw kinderwens, des te meer vallen de anderen op. Maar blijf positief! De doktoren zagen in eerste instantie toch geen problemen? Het gaat jullie ook lukken! Mijn duimen draaien volop!

Hier verder onwijs lui geweest van het weekend! Gisteren wel weer naar mijn allerkleinste vriendinnetje geweest en lekker uit eten met vriendlief en mijn ouders. Maar meer is er ook echt niet uitgekomen! Hihi.

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ging gisteren lunchen met een vriendin (een van het groepje wie ik laatst van onze kinderwens heb verteld)
    Kreeg ik een geluks armbandje van haar :)

3. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie het is ook wel een keertje lekker om niet te hoeven denken oeh een steekje, zou het dan toch :$. en niet te veel zenuwen voor je afspraak hoe zwaar het ook is je komt wel weer een stapje verder *knuffel* oh en lukt het dieten een beetje? Gaan jullie een speciaal dieet volgen of "gewoon" minder snoepen meer bewegen ;)

@1stexmom oh lekker is dat hoop dat je al je medicijnen gevonden hebt en nu rustig kunt genieten van je vakantie

@bouwjaar wat dubbel van je schoonzus, maar is het geen zelfbescherming van haar dat ze zegt als het komt dan komt het? omdat ze al zo lang geen ac meer gebruikt?
    haha vriendlief doet zijn best voor je maar ze doen ook altijd precies de verkeerde dingen! mannen;) en wat ontzettend lief van je vriendinnetje

@livelife lekker lui weeken d heb ik ook gehad zondagochtend in een nieuw boek begonnen en tot de avond gelezen dat ik 'm uit had, tussendoor lekker met een vriendin asperges gegeten want onze vriendjes waren samen weg heerlijk!

morgen naar het zh voor de 1e meting waarschijnlijk eind van de week nog een keer en dan hopelijk dit weekeinde de iui, heb net de pregnyl gehaald (1 spuit om de eisprong op te wekken) ben er super blij mee vorige maand was ie niet op voorraad en moest een andere kopen en deze zit in het basis pakket scheelt toch weer.

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: Wat lief van je vriendinnetje! Die gaat geluk brengen! Dat word jouw lucky charm.

@Summer: Spannend meis, morgen! En wat fijn dat de pregnyl op voorraad was! Ik was net aan het klagen dat Moeders voor Moeders nog niet had gebeld, maar ze stond net op mijn voicemail. Laat je even weten hoe het met je meting is gegaan?

Hier was ik helemaal in paniek vanochtend! Mijn boobs deden ineens minder pijn en dacht dat daarmee het begin van het einde naderde. Ik helemaal in tranen! Toch maar het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe of wat, maar het schijnt dat je de ene dag meer last kunt hebben dan een andere dag. De kwaaltjes schommelen dus! :) Ik nog 8 testen gehaald en volgens 'schema' gaf de CB digitaal 3+ aan, dus ik kan weer opgelucht adem halen.

5. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties, dames :) Dat is precies hoe ik het nu ook voel. Even een maandje rust is wel even goed en precies wat ik nodig heb.
    Het komt denk ik ook een beetje door die innesteling van vorige maand; ik was zoooo dichtbij een zwangerschap voor mijn gevoel... En die heftige pijn had ook indruk gemaakt daar zit ik even niet weer op te wachten, maar goed dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook helemaal niet gehad dus hoop dat dat zo en zo wegblijft.

@Summerbloom: wij doen het South Beach Dieet.
    Hoe ging de meting?

@Livelife: heb vertrouwen meid! Niet zo veel testen...

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja dat denk ik nu dan dus.
    Maar aan de andere kant vraag ik me af dat als je echt een kindje wilt en het blijft na jaren uit, dan ga je toch een keer naar de huisarts? Als je wens groot is doe je er toch zoveel mogelijk/alles aan om 'm te verwezenlijken?
    Kijk jou bijv, die verrotte spuiten zet je wel mooi zelf om je wens te verwezenlijken.
    Daarbij roken ze beiden, zij gooit (letterlijk) water bij de wijn zodat ze niet zoveel drinkt maar mijn idee was altijd dat ze er niet echt omdacht ofzo. Ik weet niet met een eigen zaak, druk, vaak ook in het weekend werken.... misschien is het mijn beeld van hen echter kwam het voor iedereen als complete verassing. Zelfs die ene zwager die ze veel spreekt, had zoiest hoe gaan ze dat doen. Terwijl hijzelf ook de nodige aanpassingen heefgt meoten doen voor de kids. Wat ik dus eigenlijk ook erg vind, dat als ik zou horen dat ze zwanger(weer) zou zijn ik niet eens echt blij voor hen kan zijn. Dat vind ik gewoon zo raar van mezelf.

:$:D
    Vervelend dat je je er zo onzeker overvoelt, maar ook wel begrijpelijk. Heb je de vorige 10 testen er al doorheen gejast? ;) hihi
    Nou ja vooral doen wat voor jou goed voelt!!

7. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    ik ben net terug van de 1e fm had 2 mooie eitjes van 12 en 13 mm donderdag weer terug voor de 2e meting, ben zo blij

@livelife oh meisje je moet je niet te druk maken hoor! gewoon een glaasje roosvisee (en doen alsof het rosé is) drinken komt alles goed schatje.

@moisie lekker rust als het helpt iets minder hier komen (hielp voor mij om er even niet mee bezig te zijn) behalve donderdag, dan moet je wel even komen vertellen hoe het gegaan is

@bouwjaar ja zonder achtergrond weet je zowiezo niet wat er aan de hand is als je het nu verteld snap ik je gevoelens meer (en die van haar minder), moet wel zeggen dat als ik vorig jaar niet gevoeld had hoe het was om zwanger te zijn, ik denk ik niet zo ver was gegaan. had me er al op voorbereid met mijn geschiedenis dat het nooit ging lukken. nu wil ik er alles aan doen om het wel te laten lukken.

ps. livelife je moet hier wel blijven posten hoor de andere zwangeren zijn een beetje afgehaakt maar dat is niet de bedoeling!

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Dames het typt wat naar op de telefoon dus kort berichtje...

@Moisie: je hebt groot gelijk dat je het ff laat rusten. Wij zijn nog maar een jaar bezig, maar ik word er nu al af en toe gestoord van. Ik wil het nu nog 1x proberen en dan vind ik het ook wel even goed. Tenminste: dat vind ik nu dan...

@bouwjaar: ik snap je frustratie hoor. Ik kan er bij de 1 ook beter tegen dan de ander... Kennis van mij die bijna nooit rookt en zelden drinkt, die was zwanger en toen begon ze ineens ongelooflijk te zeuren dat ze zoooooooo zin had in bier en sigaretten.... Op zich is dat niet erg, maar ze heeft mijn beide zwangerschappen en miskramen van zeer dichtbij meegemaakt. Ik ben toen ik zwanger was gestopt met roken, maar heb daar enorm veel moeite meegehad. Zo erg dat ik in huilen uitbarste op elk feestje omdat ik niet mocht roken/drinken... Vet stom maar ja... Toen zei dus zwanger was en begon te zeiken tegen mij kon ik dat echt niet hebben van haar. Maar zal van je sz allemaal zelfbescherming zijn ja... Maar toch... (inmiddels ben ik uit mezelf trouwens 4 weken gestopt met roken, ben vet trots op mezelf, maar dat terzijde:))

@sumerbloom: mooi van die eitjes! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het nu verder gaat? Zou het kunnen dat je deze maand al zwanger bent/wordt? Ik hoop het en duim uiteraard enorm!

@livelife: kan me je paniek heel goed voorstellen hoor! Mocht ik ook weer zwanger worden dan ben ik continu in paniek denk ik en bestel de testen per 100 tegelijk! Kun je wel een klein beetje genieten of is het alleen maar enorm spannend? Als je maar weet dat ik er nog steeds 100% vanuit ga dat je een mooi klein wondertje straks in je armen hebt!

@all: heerlijk hier op vakantie. Ondanks waardeloze begin vermaken we ons nu prima hoor:). Ik probeer de hele tijd te ontdekken of ik mijn ei ook voel maar ik merk niets... Hopen maar dat onze klus frequentie zijn vruchten afwerpt hahahaha.

Hmmm toch iets langer verhaaltje geworden. Nou ja, iedereen veel geluk de komende tijd! Tot snel!

@

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Summer: moooooi! 2 eitjes! Ik kan me voorstellen dat je blij bent! Laat ze maar mooi doorgroeien en dan hop! Dan zal je ze zaterdag of zondag wel mogen laten springen of niet?

Hihi, lief van je! En ik heb meteen trek in RoosVicee :D

En ik blijf hangen hoor, ik wil toch echt wel weten hoe het met jullie gaat!

@Bouwjaar: jouw tijd gaat ook echt komen! En ik snap dat je het raar vind van jezelf dat je bij een nieuwe zwangerschap van hen misschien niet eens blij kunt zijn. Maar dat zul je niet bij iedereen hebben. Hoe voel je je nu trouwens? NOD nadert...

@Moisie: jij had toch vandaag je afspraak bij Fertiliteit? Of ben ik in de war? Hoe is het gegaan? Ik hoop dat je goede uitslagen hebt gekregen meis!

@1steXmom: wat goed dat je bent gestopt met roken! Je zal merken dat het meer goed voor je doet dan je had verwacht: het is ook veel beter voor je suikerspiegel! (ik klink ondertussen als een echte internist :p). Hou vol he! En vooral blijven klussen, om de dag is het beste is mij verteld.

Hier ben ik weer rustiger hoor! Die 10 testen van een van de vorige posts had ik er al doorheen gejaagd ja, te erg hoor! Ik zit alleen wel de hele dag (subtiel hoop ik) aan mijn boobs... In de auto, op kantoor, in de supermarkt, hahaha. Ik lijk wel gek! Maar ben het niet hoor! :D

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #650 Bouwjaar1979, 23 mei 2012
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
    @summerbloom Mooi dat er 2 eitjes klaar staan! Bij hoeveel mm springen ze eigenlijk? Ben benieuwd hoeveel ze donderdag dan zijn, geen idee hoe snel zoiets groeit namelijk

@1steXmom Ja het zal ook wel dat je van de ene meer kan hebben dan van de ander. Nou ja we zien wel. Nichtje van mij (onverwacht zwanger) schreef tijdje terug op FB dat ze 'baalde' dat ze niks meer mocht. Toen had ik wel dat ik dacht: potver ik wou dat ik dat had, JA!:x
    Goed dat je al 4 weken niet gerookt hebt:), volhouden hoor! Als je de behoefte krijgt kom je maar even buurten hier ;). Heb je jezelf nog een beloning in het vooruitzicht gesteld?
    Fijn vakantie verder

@moisie Ja jullie hebben/hadden deze week toch een afspraak bij fertiliteit?

@lifelive Tja lichamelijk voel ik niets. Ik bedacht me eergisteren wel dat ik tot nu toe nog geen bruinverlies heb gehad deze LF. Dat heb ik 1x eerder gehad, waarna ik ook gewoon ongesteld werd :(. Van het weekend voelde ik me vrij positief, momenteel neutraal of nou ja.. het kan beide kanten opgaan. Ik vind het eng/beetje spannend, ik wil geen hoop hebben omdat het dan zo'n klap is als ik vrijdag/zaterdag gewoon weer de kurken uit de kast kan trekken.

Ik heb het idee dat iedereen die zwanger bleek wel iets voelde voordat ie een positieve test in handen had (steken, buikpijn, misselijk, zichtbare aders op de boobs, pijnlijke boobs, ...weet ik veel wat allemaal nog meer. Merkte jij eigenlijk nog iets voor je getest had?

Dit wil ik ook nog even een keer benadrukken :)

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @livelife: je klinkt idd als een echte internist ja:), doe mijn consultant voortaan maar bij jou😃

@bouwjaar: ja ik ben nogal schoenenfreak. Die koop ik sowieso wel, maar vh geld dat ik uitspaar door niet te roken wil ik een paar 'echte' schoenen kopen. Die ik normaal nooit zou kopen... Nml Prada 😁. Maar dat duurt dus nog even :)

@all: had mezelf voorgenomen om mezelf niet meer gek te praten... Maar nu NOD dichterbij komt en we sinds deze maand echt serieus op de juiste dagen proberen te klussen, word ik toch weer nerveus... Ik heb alleen geen regelmatige cyclus meer sinds laatste curretage dus moet wat gokken wanneer NOD is... Na ja, we zien het wel (sprak zij stoer).

Verder besloten om na onze vakantie drastisch en dramatisch af te vallen. Ik was voordat ik zwanger werd 12 kilo kwijt, maar door afgelopen jaar en insuline zit dit er meer dan ruim weer aan. Omdat ik echt veel en veel te zwaar ben en afvallen heel moeilijk vind (ben nml echt heel gek op eten), heb ik besloten het anders te doen! Ik had bedacht... Als ik als kettingroker op eigen kracht (wel coach, geen medicatie) kan stoppen met roken... Dan moet ik ook extreem kunnen afvallen! Wat vinden jullie?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou mijn spanning is weer weg, 1e bruin is zojuist gespot. :x Morgen wordt ik weer ongesteld.
    En daar gaan we wéér :(: nieuwe ronde nieuwe kansen gvd
    Van het weekend lekker aan de rosé...

:$ :) Nou dat is dan wel een echt kadootje

Tja dat afvallen he, ik jojo ook een klein beetje door de jaren heen. Begin 2011 9 kilo afgevallen maar momenteel zit er weer 4-5 aan. Nou woog ik toen bijna 60 en dat een beetje extra is niet erg. Ik wil eigenlijk onder de 62 blijven (nu 64 à 65). Ik heb dat in 2007 (?) ook gedaan, toen met SB en vorig jaar met het schema van Mentaal Dieet Plan. (beperkte koolhydraten) Mijn eetpatroon is wel veranderd en ik ben daardoor wel bewuster inkopen gaan doen. (koop bijv vnl volkoren producten)

Dus het ligt er een beetje aan hoe je in elkaar zit denk ik.
    Zelf heb ik, als ik echt wil afvallen een handvat nodig. Bij SB volgde ik gewoon de weekmenu's, maar dat kon ik vorig jaar niet meer opbrengen. Verder lijkt het ook wel alsof ik eerst iedereen moet duidelijk maken dat ze hun opmerkingen voor hen moeten houden over wat ik dan eet. Bijv: soms beetje vage lunch bij SB en dan collega's met kritiek...prima dan lunch ik niet meer mee...vinden ze weer ongezellig...prima waffel houden dan. En een partner die niet zo blij was dat hij m'n boobies zag krimpen ;).

Als jij gedisciplineerd genoeg bent om op je eetpatroon te letten en voldoende te bewegine/sporten moet het een heel eind komen denk ik. Alles wat je niet koopt hoef je ook niet op te eten, dat scheelt bij mij al veel. En natuurlijk proberen structureel dingen te veranderen. Verder is steun van je partner natuurlijk ok erg belangrijk.:)

Waar ik de laatste keer achter kwam is dat als ik veel brood eet (vind brood heerlijk) ik daar juist een rommelende buik/ kramp van kreeg. Dat gaat nu stukken beter.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Potver, een dip. Nu voel ik me toch weer teleurgesteld/sjagie/ beetje verdrietig. Ik heb onbewust blijkbaar toch té veel hoop gehad. :( Stom lijf. Ben wel blij dat ik dus niet vroeg test.

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hè g*dv&@€*#! Begrijpelijk dat je teleurgesteld en verdrietig bent hoor! Je mag je wel lekker even afreageren! Ik zeg ook altijd heel hard: we zien het wel. Maar ondertussen laat ik elke maand ook een traantje als ik ongie wordt...

Wat een fuckzooi is het soms!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Het feit dat je er zelf weinig aan kan doen is gewoon frustrerend.

He 1steXmom, ik zie dat jij ook motor rijdt. Nice me too!:cool:

Ik zag net dat salaris mèt vakantiegeld vandaag gestort is :D

16. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Geldt hier hetzelfde, ik kan niet ook niet zo goed tegen deze onzekerheid elke x, maar we moeten wel. Of stoppen maar zover ben ik ook nog niet.

Ja ik rijd ook, maar echt een mooi weer rijder. Daarbij ben ik ook angstig in de bochten dus heel goed ben ik niet hahaha. Maar vind het supergaaf! Heb nu een Honda Shadow, maar wil eigenlijk heel graag een Suzuki Gladius. Maar dat duurt nog ff ben ik bang:(. Wat rij jij?

Mooi su, je hebt wel een shop middagje verdiend! ;)

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik heb een Suzuki SV650, 2-cylinder. (bagage is ivm weekje zuid-engeland in 2010)
    Ik ben ook een suffe mooi weer rijder.;) Ik houd van sportief rijden, maar geen racer en heb ook de knietjes niet aan de grond in de bocht. Gewoon leuk rijden.
    In het verleden wel met de motor (niet in winter) met de motor naar m'n werk geweest, maar toen geen lol meer in plezier ritje. Ermee gestopt dus.

18. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Nice! Wij zijn toen we net ons rijbewijs hadden op vakantie geweest naar Tsjechië. Met een geoep(hele familie motor dus mooi clubje). In 1 week hebben we toen 3500 km gereden. Dat was wel wat teveel vh goede op een chopper hahaha. Sindsdien alleen maar weekenden en dagjes weg geweest. Maar we zijn nu met de auto in Oostenrijk en zie hier allemaal motoren en super wegen dus denk dat we volgend jaar toch weer op de motor gaan :).

19. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @1stexmom oh ik wil ook heel graag 1 paar prada's maar dat zit er hier nog niet in haha. en wat stoer dat je hebt besloten om echt af te gaan vallen!

@livelife haha zie je al helemaal staan in de supermarkt, even voelen subtiel ;)

@bouwjaar oh wat ontzettend naar weer baal echt voor je! wel positief blijven en een lekker roseetje nemen. en stoere motor hoor vind het zowiezo stoer als vrouwen motor rijden, ik durf dat echt niet, ook al ben je mooi weer rijden dat is toch ook veel leuker

vanochtend weer fm gehad, ze waren nu 17 en 19mm mocht dus vanavond pregnyl prikken, ik werk altijd op donderdag avond en dus baalde ik wel even moest ik die toch wel grotere spuit op de wc op het werk zetten:$ maar ging wel goed gelukkig, nu zaterdag ochtend de iui:)

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: oooooohw nee! Hoe stom weer! Dus dat wordt morgen toch de flessen ontkurken... Dislike! Ik vind het zo niet leuk voor je, knuffel!

@Bikergirls :D: stoer hoor! Hier geen motorrijbewijs! Heb 1x op een motor gereden op zo'n outdoordag, maar het leek wel of ik op een paard zat, hahaha. Geen gezicht dus! Het mooie weer is er, dus jullie kunnen weer los!

@Summer: Spannend zaterdag! En onhandig dan he, maar het is voor een uberrrrgoed doel!

Ik ben vanavond voor het eerst deze week niet na het eten al op de bank gaan liggen! Was een hapje eten in Amsterdam met een oud-collegaatje. En wat denk je... Heeft een vogel op mijn schouder en haar gescheten! BAAAAAAAH! En ik heb wat langer haar, dus... :$ Een fles shampoo verder ben ik weer clean hoor! Hihi.

Deel Deze Pagina