@1steXmom: geniet je een beetje van je vakantie? En afvallen is altijd goed! Maar let er wel op dat je het niet te streng doet als je zwanger wilt worden, dat is niet goed voor je hormoonhuishouding. Sonja Bakker mag zelfs als je zwanger bent, dus wellicht is dat een optie?
@Summerbloom: ja prada's, Jimmy choo's, valentino's... Ik kan er uren over dromen 😍. Ken je mytheresa.com? Super schoenen! Maar goed... Betekend voor enorm sparen hoor! 😏 En zaterdag belangrijke dag dus? Heel veel succes!!!! @livelife: zeggen ze niet dat als een vogel op je poept, dat dat geluk brengt hahahahaha?! Lets hope so! Nee ga niet streng dieeten. Hou ik niet vol. Sonja is op zich te doen, maar ik lust dus helemaal geen fruit. Dan valt er heel veel af... Wat ik me voorneem is veel groente, geen (vooral hartige) tussendoortjes meer, low back in the alcohol en elke dag meer bewegen... Ik mag dan vervolgens van mezelf 1 x per week (met mate) zondigen. Daarnaast proberen lekkere maar gezondere alternatieven te vinden voor de vette dingen die we eten. Zo ben ik vorig jaar ook rustig 12 kilo kwijt geraakt. Als dit niet lukt kan ik altijd nog dieeten! Vakantie bevalt uitstekend! Heerlijk weer en superomgeving! Hoe is het verder? Nog meer kwaaltjes die komen? @all: nog pinksterplannen?
@SHOES!: heerlijk he! Ik kijk altijd mijn ogen uit bij mijn zusje: als echte fashionista heeft zij de mooiste schoenen van de beste designers! Zwijmel! @Summer: zet 'm op morgen! @1steXmom: 12 kilo is niet niks! Gewoon langzaamaan, dat is toch meer dan voldoende (en dan nog 'leuk' ook). Bij jou dus ook een drama met fruit, herkenbaar! Lekker dat je zo aan het genieten bent! Wij hebben gelukkig een lang weekend voor de boeg Naast de moeheid lijkt het wel of mijn borsten nog gevoeliger worden! En als ze gevoelig zijn, waren ze al gevoelig , haha! Maar ik ben er helemaal happy mee natuurlijk! En wanneer ik moe ben, te druk ben geweest, dan voel ik het in mijn onderbuik. Verder gaat het eigenlijk prima! Nog niet echt misselijk, eerder weeiig. Dus mij hoor je niet klagen, en dat zal ik ook nooit doen trouwens, ook al hang ik misselijk boven de plee . Morgen ga ik lekker de stad in! Ik wil nog gekleurde pumps hebben: blauw of groen, die vind ik zo leuk! En ik ga van het weekend met mijn zusje naar de film What to expect when you're expecting. Ik hoor er leuke dingen over! En na het pinksterweekend nog een weekje wachten tot de eerste echo! Hoe spannnend!
Hoi hoi, Even een kort (ego) berichtje want ik ben zoooo moe en moet zo dringend naar mijn bedje toe Gister hadden wij de uitslagen idd: alles goed behalve bij mij dat het mannelijk hormoon iets aan de hoge kant is Maar goed daar had ik al op gerekend vanwege de echo en PCOS. Nu worden we in het team besproken en hebben op 14 juni weer een afspraak of we wel of niet in aanmerking komen voor behandeling en evt. welke. Waarschijnlijk denkt ze met medicijnen voor mijn cyclus regelmatiger te laten verlopen, maar we moeten nog even afwachten. Oke, welterusten....
@summerbloom heel veel succes en geluk vanochtend!! Owh gedver, dat heb ik ook een keer gehad. Je wast het er zo wel uit, maar je voelt je zo goor. Zo ver ik weet mag je niet (veel) afvallen als zwanger bent. Vanwege stoffen die in vet opgeslagen zijn die dan vrij komen. Of is dat een broodje-aap-verhaal? @moisie Hopelijk lekker geslapen? Ben benieuwd wat er uitkom 14 juni. @hier Niet gister maar vandaag weer op dag 1. Komende ronde voorspelt FF mijn ei net wanneer ik 1 of 2 nachtjes weg ben (denk dus dat het er maar 1 gaat worden.) Gister lekker op de motort naar m'n broer & koters geweest. Leuk die moppies weer te zien. Het jongentje heeft al 2 tandjes, zij nog noppes. Hij is nu ook aan het blazen wanneer hij niet meer wil eten, ...niet zo handig met vooral met pap of vla. Maar er zat dus ook wortel op mijn hoofd Juist... mijn kat heeft zojuist gekotst...:x
@moisie: ego berichtjes kennen we hier niet hoor. Lekker geslapen? @livelife: ja, die kwaaltjes zijn dan ineens meer dan welkom , laat ze allemaal maar komen of niet? Echo dus bijna... Onwijs spannend zeker?!? @bouwjaar: Zoals ik het vorig jaar deed en dus nu weer wil gaan doen, vond de internist geen probleem als ik Rustig aan afval... Als ik maar genoeg en gevarieerd eten binnen krijg. En als ik zwanger ben, dan geef ik afvallen er graag eerst voor op en begin na zwangerschap hoor! Maar geen goed gevoel bij deze ronde dus kan ik nu wel beginnen Kots, wortel, vogelschijt... Heerlijk topic dit hahaha! @all: wij gaan ff de natuur in! Kabelbaan omhoog de bergen in, naar beneden wandelen! Fijn weekend en tot later!
@Moisie: egoberichtjes mogen! Ik hoop dat de 14e meer duidelijk voor jullie wordt over hoe en wat. Maar er is vooralsnog niets anders uitgekomen dan hetgeen wat je al dacht? @Bouwjaar: zo leuk om te lezen hoe dol je bent op de kids van je broer! Een collegaatje van mij trouwens kreeg SB aangeraden door de verloskundige, dus misschien zijn de meningen erover verdeeld. @1steXmom: retespannend zelfs! Hihi. Hoe is het weer bij jullie? En een lekkere wandeling kunnen maken? Ik ben gisteren de stad in geweest, en waar ik normaal absoluut geen probleem heb met shoppen, had ik er nu met 3 winkels al genoeg van! Thuisgekomen moest ik echt even slapen, ik kon niet meer! En dan ben ik dus gerust 2,5 uur in diepe slaap. Ik ga me vandaag installeren op de loungebank, met parasol, factor 50 en wat magazines, volgens mij gaat dat wel goedkomen! Ohja en vanavond naar de film! Leuk! Vriendlief gaat mee!
@livelife gatsie vies he, ben ook een keer bescheten, op het werk maar gelukkig niet in m'n haar maar je voelt je meteen heel vies haha. Heb je gister nog wel schoenen gevonden, je lichaam is lekker druk met de baby dus, goed uitrusten vandaag! @1stexmom knap hoor dat je zoveel bent afgevallen, en idd als je maar de goeie voedingstoffen binnen krijgt moet het met wanger worden/ijn toch ook goed gaan, en anders na de zwangerschap @moisie jeetje moise spannend nog dus, wel fijn dat er verder niets ernstigs te vinden is. @bouwjaar haha wat vreselijk zoon kotsende kat, en wat heerlijk dat je zo geniet van de dagen met je neefje en nichtje straalt van het scherm af Gister alles goed gegaan over daar iets over te zeggen valt, vriendlief had weer veel goed zwemmmers, 68 miljoen waarvan de helft beweeglijk , je zou toch denken dat 1tje het nu kan vinden Vanmiddag lekker op visite, waarschijnlijk met z'n alle naar het strand lekker genieten van dit mooie weer
Ah rustig geweest hier. Ik neem aan dat iedereen elkker van het weer heeft genoten. @lifelive welke film ben je heen geweest? En het moe zijn tja lekker veel slapen komende tijd dus @summerbloom nou gelukkig ruim voldoende zwemmers dus... je zou idd toch denken dat er iig 1 eht ei kan vinden. Al moet het vervolgens ook nog goed innestelen natuurlijk. Nou wel spannend weer, ik zal voor je duimen! Ja ik kan echt wel genieten van mijn neefje en nichtje. Ik had voor allebeid een grote nijntje gekocht (m'n broer vond ze leuk, maar twijfelde dus ik zei och dan krijg ze die van mij.) Jongentje ging er meteen mee spelen, geinig om te zien. Ik hoop alleen dat zijzelf ook een nichtje of neefje krijgen, zonder dat het leeftijdsverschil erg groot wordt...tja we zijn aan de goden overgeleverd
Jazeker van het weer genoten! Wat een mooi pinksterweekend was het he?! Alleen daardoor valt de kou van vanmorgen wel even tegen.... Maar ik zie nu dat zonnetje af en toe komt kijken tussen de wolken door. Ik ben in afwachting van mijn ongesteldheid; zou een dezer dagen moeten komen. Wij zijn met de uitslagen gewoon gezond verklaart op uitzondering van mijn PCOS na, maar daar deed de gyn heel luchtig over deze keer.... Misschien voor hunzelf om een slag om de arm te houden en eerst de bespreking achter de rug te hebben?
Ik ga zo eerst even bijlezen maar heee, Livelife van harte harte harte gefeliciteerd zeg!!! wat super!!!
Aller eerst; sorry dames dat ik een beetje heb 'afgehaakt'! Dat was/is niet mijn bedoeling hoor! Erg druk geweest de afgelopen weken en weinig op zp. Maar ik ga er iig erg mijn best voor doen om jullie weer beter bij te houden, I promise. Heb veel bijgelezen en veel gemist, dat ik niet overal op kan reageren.. Wat is er veel gebeurd zeg! @Summerbloom; lees dat je inmiddels al 2 iui's achter de rug hebt. Hopelijk brengt deze 2e jullie eindelijk geluk. Duimen draaien hier overuren hoor! Voor jullie allemaal! En las ik nou goed dat er ook al over ivf gesproken werd (of was dat toch bij iemand anders?), heftig zeg! Gelukkig heb je veel steun aan je man en blijf hoop houden hé, het gaat lukken hoor!! @Mosie; een pauze ronde zie ik! Fijn dat de uitslagen op pcos na, goed waren.. Ik kan het gemist hebben, dan sorry (!), maar wat gaat er nu gebeuren? Of is dat nog niet duidelijk. @Bouwjaar; wat een stoere motor zeg! En erg fijn dat je toch zo kunt genieten van je neefje en nichtje, lijkt me best dubbel allemaal. Zie dat er weer een nieuwe ronde begonnen is, maar ook voor jullie gaat het een keer lukken hoor! Dat móet! @1stexmom; Jou ken ik nog niet, hihi! Mijn welkom zou wellicht al wat laat zijn, maar toch bij deze; welkom! Zie dat jij ook een heftige periode achter de rug hebt helaas . En heerlijk op vakantie in Oostenrijk lees ik, geniet ervan! Mijn moeder is vorig jaar ook geweest en aan de foto's te zien is het prachtig daar! @Joyce; 14 weken al! Heerlijk hé?! Kun je er al volop van genieten?! Ook jij bent wat minder actief zie ik, kom terug jij hihih. @Livelife; Hoe voel je je? Wat super voor jullie zeg ! Deze keer gaat het goed hoor ! En wel even je knal test showen hé! Volgende week al echo? Spannend maar wel heel leuk natuurlijk. Hier gaat alles goed! Vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed met ons mannetje . Hematoom is nergens meer te bekennen dus dat is ook super. Kan nu oprecht zeggen dat we er nu echt van genieten, ik althans. Man vind het wat minder, natuurlijk omdat de eerste weken best spannend en onzeker waren en lichamelijk heb ik meer klachten dan met onze dochter. Namelijk veel last van banden en rug pijn en ons seksleven staat behoorlijk onderdruk. Eerst omdat het niet mocht vanwege het hematoom en nu is mijn zin gewoon nergens te bekennen, veelal ook wel door de pijn. Hij begrijpt het wel, maar leuk is anders natuurlijk. Kleine man is iig erg druk, nu al een voetballertje, hahah. Hij schopt ontzettend hard en is vrijwel de gehele dag aan het bewegen. Vooral s'nachts mag hij graag tegen mijn blaas aan schoppen....
Hey ladies! Dit weer bevalt me beter! Ik kreeg het van die warmte gewoon een beetje benauwd ook, bleh! @Summer: 68 miljoen?! Dat is niet mis he! Laten we het hopen dat er minstens eentje een routebeschrijving bij zich had! Spannend weer! @Bouwjaar: naar de film What to expect when you're expecting. Leuke film, maar soms ook best even een heftig momentje. Ik maar stoer naar het scherm blijven staren terwijl de tranen over mijn wangen rolde! En dan voel je ineens dat je linkerhand wordt vastgepakt door mijn zusje en mijn rechterhand door vriendlief... En ik maar strak naar het scherm kijken! Wanneer onderneem je trouwens weer actie richting het ziekenhuis? Moet je echt die 6 maanden afwachten? Of wil je dat ook zelf? @Moisie: laten we hopen dat er geheel onverwachts iets heel moois gebeurd! @Charity: fijn dat je hematoom is verdwenen! En uiteraard dat je zoontje het goed doet! Jeetje, je bent alweer op de helft! Hier gaat het goed, ik vind het natuurlijk super eng, maar dat weet jij als geen ander. @Joyce: hoe is het met jou en je ukkie? @1steXmom: hoe is het daar in Oostenrijk? Heb je je eispong inmiddels te pakken gehad? Ik was vandaag voor het eerst misselijk! Jeeeej!
Hi allen, Ff snel. Vakantie gaat nog steeds prim . Weer wordt wel iets minder maar in NL ook zagen we al... We gaan nog ff 2 dgn chillen en vrijdag op huis aan. @lifelive: ei nog niet gespot, maar ik voel hem sowieso al bijna nooit... Eind deze week, begin volgende week ergens NOD.. Maar geen goed gevoel over deze ronde...
Tja we gingen naar huis met de mededeling dat we over 6 maanden mochten bellen... Tja ik vind het aan de ene kant sjit, maar vind ook dat ik het wel een kans moet geven. Op zich is 1 eileider zeker open, ik heb een eisprong en vriend heeft voldoende zwemmers, dus wat dat betreft moet het lukken. Op de een of andere manier hoop ik toch nog steeds dat het ook zelf lukt. Aan de andere kant probeer ik me te beseffen dat eht kan zijn dat het nog lang duurt of nooit lukt. Maar goed op een gegeven moment zal ik wel verder willen ja, dus ik weet niet of ik echt pas afwacht tot september om te bellen. Na dat gesprek ben ik nu pas 2 rondes verder, als ik begin sept zou bellen heb ik vanaf nu tot dan nog 3 kansen... tja dat overleef ik wel denk ik. Misschien bel ik wel eerder, voordat je terecht kan is meestal minimaal een halve maand verder. Maar goed ik denk gewoon aan de leuke dingen die op t program staan, start verbouwing badkamer (18 juni), weekendje weg met m'n fam (vriend, ouders, broer, s-zus +koters), weekendje weg op de motor (ouders+broer), hapje eten met vriendinnen. En verder nog eens denken òf , waarheen, wanneer we nog op vakantie gaan dit jaar. Komende periode voorspelt FF mijn ei net in een periode waarin ik 1 nacht niet thuis slaap, hoop maar dat ie weer voor dag 20 komt . En ei volgende maand kan net tijdens dat motorweekend zijn (2 nachten weg). Dus dat kan net onhandig uitkomen. Ik hoop maar dat t goed komt, ik kan moeilijk nooit meer weggaan....het valt toch niet te plannen. Owhh ik wil hier ook helemaal niet over nadenken :x Ik denk te veel (resulterent in lappen tekst -sorry-), waar zit toch die UIT-knop? @charity fijn dat alles goed gaat @moisie op zich fijn dat op de pco na alles goed is, ik duim voor je dat het zelf nog mag lukken en anders misschien met een klein beetje hulp zoals een ei-versneller (clomid ofzo)? @1stexmom nou nog maar even vollop genieten dan deze laatste dagen! Voor dezekerheid gooi ik voor ons allemaal nog maar een paar van deze hier:
@bouwjaar: Ik herken alles wat je zegt hoor... Wat als... Waarom niet... Wat kan ik anders doen... Maar idd je kan niet nooit meer weggaan. En het hoeft toch niet perse op dezelfde dag als eisprong? Dacht dat paar dagen eerder ook nog goed kon zijn? Anyhow: ik hoop heel erg dat volgende ronde raak is! Laten we dat afspreken ok?
@bouwjaar druk met van alles, dat is beter dan alleen maar aan zwanger worden denken. idd wel optijd bellen voor je afspraak je weet maar nooit wat de wachttijd dan weer is, volgens mij zijn de fertiliteits poli's erg druk tegenwoordig.Lastig dat je je ei niet kunt plannen haha, komt vast goed en vergeet niet dat zwemmertjes 36 uur kunnen blijven leven @moisie hoop ook voor je dat je met )had ik nog niet gehoord->) een eiversneller in ieder geval minder hoeft te wachten @charity 20 weken al weer super dat alles goed gaat en dat de kleine zo lekker druk aan het oefenen is voor het EK 2032. en als je lichaam al druk is met alle pijn verwerken, dat kost een hoop energie, maar niet de ideale situatie, misschien een romantisch avondje samen plannen? @livelife misselijk! wat mooi dat je blij wordt van misselijk! @1stexmom geniet van de laatste dagen vakantie, hier wordt het weer idd ook weer minder helaas hier lange dagen wachten tot 9 juni dus neem graag wat van je klavertjes vier om mijn geluk te helpen en deze dagen wat sneller te laten gaan
Ik begin even met het uitdelen van gelukspoppetjes. Lieve Summerbloom, Moisie, Bouwjaar en 1steXmom, ik wens jullie al het geluk van de wereld voor een prachtig wondertje! Er zijn er 5, dus dan pik ik die laatste, oké!?
Zo, first things first . @Bouwjaar: moeilijk allemaal he: wel of niet een nachtje weg, of misschien wel 2? Hoe dan ook, het houdt je ten alle tijden bezig. Ik zou wel al eerder bellen voor een afspraak, straks krijg je te horen dat er ook nog eens een wachtlijst is van 2 maanden... @Summer: die lange dagen! Waarom bestaat er geen knop dat je gewoon 5x in je leven even fast forward mag ofzo, dat zou een uitkomst zijn! Hier is MvM trouwens net geweest, dus ik loop de komende 10 weken met een dikke (water)buik van het vele drinken . @1steXmom: geniet nog lekker van de laatste vakantiedagen! En uiteraard ook van je mannetje! Ik heb in het begin nog weleens een test laten zien, maar die van MvM wil ik wel even delen! Nog voordat de controlestreep zichtbaar was, knalde de T al. Volgende week de echo, ik kan gaan aftellen!