Hoi hoi allemaal! Laatste dagje hier, morgen gaan we weer naar huis. Kan ik zaterdag lekker onze pop ophalen (ons hondje). Die heb ik nml onwijs gemist! Neem de klavertjesvier en de gelukspoppetjes mee naar de volgende ronde denk ik. Beetje krampen vandaag dus ga ervan uit dat ik vh weekend ongesteld wordt . Wel verwacht, maar toch beetje balen. Hier rustig. Alles goed met iedereen? @Summer: al nieuws? Of wanneer weet je eigenlijk of het gelukt is? (sorry, geen idee hoe dat gaat) @livelife: nog misselijk? En wanneer echo? @bouwjaar: aan het voorbereiden op de 'winnende' ronde ? @moise: ben je nu wat rustiger? @charity: mooi dat alles goed gaat!!
@1stexmom hmm balen zou leuk zijn als je de vakantie leuk kon afsluiten Ik zou me wel willen voorbereiden op een winnende ronde, maar eerlijk gezegd is mijn stemming wisselend en soms niet echt happy. Probeer me wel op te trekken aan leuke dingen die te wachten staan, maar dat lukt niet aldoor. @lifelive leuk da je nog een extra test krijgt die het scherm afspetterd @summerbloom lukt het nog om ergens anders aan te denken? @moisie hoe voel jij je? ff wat anders, waarom zijn badkamersaccesoires zo duur of waarom is datgene wat ik mooi vind zo duur? Mat RVS...voor wat spulletjes in de wc+badkamer leg je zo een paar honderd euro neer . Maar ja we hebben wel vaker spullen gehad die na een paar jaar lelijk worden en die wil ik niet meer...lastig die pleerol moet toch ergens aan hangen Nog weekendplannen? Ik ga morgen mijn mams meenemen voor lunch, nog voor moederdag. Verder weinig op de agenda.
@bouwjaar: allereerst....g&#>$£^>verd@&'#%^+ Ten tweede: beetje suf misschien, maar idd RVs badkamerspul: NIET te betalen!!! Wij hadden dat twee jaar geleden ook! Niet normaal... Maar goed... Je moet toch wat ja. Anders ook zo sneu, die pleerol elke keer in het wasbakje 😜 Geen plannen vh weekend, ff lekker bijkomen en spelen met de hond
Héérlijk dit soort opmerkingen, dan kan ik weer even lachen (heb momenteel enorm last van een dip namelijk)
Pfff weet psies wat je bedoelt . Zit al ff te stinnen op meer opmerkingen , maar ja, dan komt het ook allemaal zo gemaakt over . Is leuker las het spontaan komt. Wat kunnen we voor je doen?
@livelife ah zo'n geluks poppetje pak ik ook even mee thanks!Wow dat is een echte knal test mooi hoor @1stexmom heet je hond echt pop of is het een koosnaam? ik noem namelijk iedereen altijd pop, ik mag volgende week zatardag testen nog een weekje geduld dus @bouwjaar oh dat weet ik nog van alleen onze wc verbouwing echt belachelijk duur allemaal! en ik wou ook nog persee niks meer op de vloer zodat ik makkelijk kon dweilen. he gatsie weer 1 zwanger weet nets te zeggen om je op te beuren, dus maar een digitale knuffel zo ik werd vanochtend wakker keek in de spiegel en zag niet 1, ook niet 2 of 3 maar 4 gigantische puisten allemaal op m'n neus en toen ik goed keek nog meer minder gigantische puisten, dit heb ik echt nooit, ja wel eens 1tje maar niet zo. Dus het zou kunnen dat het van vet eten komt van gister, maar ik gooi het toch maar op mijn veranderde hormonen door een innesteling die gister vanacht of vandaag zou moeten zijn. Die heb ik trouwens gister vanacht én vandaag gevoeld (wat op zich bijna kan met 2 goeie eitjes.mijn bosten doen trouwens ook pijn (alvanaf vorige week toen ik de pregnyl heb geprikt) kortom ik heb heel goede hoop! zal in de loop van deze week wel minder worden maar nu even lekker hopen en niet denken aan wat als het niet zo is. hier weinig plannen voor het weekend, zondag bij mijn zus haar nieuwe keuken kijken verder niks bijzonders
@summer: nee, hij heet Elvis , ik noem ook altijd iedereen pop. Nog een week dus? Super spannend zeg! Ik duim hoor! @all: ik baal toch wel een beetje... Kon het natuurlijk niet laten om te testen toen we thuis kwamen...en idd negatief. Had het wel verwacht maar goed... Pfff op naar de nieuwe ronde...
@Bouwjaar: ook vanaf hier een dikke knuffel! En die badkamer spullen zijn inderdaad achterlijk duur, ik vond het gewoon bijna zonde om te kopen, hihi (maar goed, dan stond ik ook wel voor dat rek met de gedachten 'van dit geld kan ik een leuk shirtje kopen, van dit leuke schoenen, jeeeeeetje'). @Summer: oeeeeh, wat een spannende week gaat dit worden voor je! Laten we hopen dat die pukkels er nu niet voor niks zitten . @1steXmom: ik kan wel zeggen dat je niet moet testen, maar dat doe ik niet hoor! Maar je bent nog niet ongesteld toch? Zegt niks he! Het is goed dat je jezelf beschermt en uitkijkt naar een volgende ronde, maar geen bloed geeft moed. @Moisie: hoe is het met jou? Hier kon ik vriendlief wel de deur uit zetten gisteren! Ik was zoooo moe na het werken, dat ik was neergeploft op de bank. Komt hij 2 seconden na mij binnen (of 2 minuten, voelde als seconden ) en vraagt meteen of ik kan helpen koken. Dus ik zeg dat ik moe ben en even wil blijven zitten. Zegt hij dat ik me niet moet aanstellen! Jullie begrijpen dat de hormonen toen gesproken hebben... Wat heb ik toch een heerlijke maaltijd voorgeschoteld gekregen! Hier beginnen de zenuwen voor de echo steeds meer te komen. Woensdag is het zo ver! In het topic met de zwangeren hebben er al een aantal bloedingen, echo met leeg vruchtzakje, miskraam, bah, maakt me toch echt wel bang. Hier vandaag lekker rustig aan doen en morgen een tuinfeest van een vriendinnetje, ze is 30 geworden. Which reminds me, ik word ook dit jaar 30! Bleeeeh! Hahahaha.
Lief maar niet veel ben ik bang...het waait wel weer over. Sjit is dat dan he, je bereid je er op voor dat het niets word en dan nog valt het tegen. Knuff. @Summerbloom mooi dat je hoopt hebt, wij hopen met je mee! @lifelive het leven gaat ook verder na de 30 hoor Al voelt het toch alsof je oud word! Maar ja ik zeg altijd maar: Beter oud dan dood. Nou zie ik net een ander topic (Na hoeveel IUI behandelingen zwanger?) En daar schrijft iemand: "... en ik alleen vijandig baarmoederslijmvlies had dat niets doorliet, met de IUI omzeilde ze dit probleem en was t meteen raak...." Ik heb me wel eens eerder afgevraagd of dat bij mij ook het probleem kan zijn... dan kun je natuurlijk proberen tot je een ons weegt. Nou weet ik niet hoe vaak dit voorkomt maar dit heeft de gyn niet eens opgenoemd en dus ook niet naar gekeken. Is dat niet een samenlevingstest? Nou heb ik ook wel gelezen dat gyn's niet altijd even zeker zijn over die test. Zit te peinzen of ik nou toch moet gaan bellen.
@1stexmom balen van je test, wanneer zou je nod zijn? @livelife haha hormoontje! arme man. jij ook een spannende week, je gaat je frummel voor het eerst zien! @bouwjaar als jij je er beter(rustiger) bij voelt moet je gewoon maandag het zh bellen, en als ze de slt niet (nooit)willen doen dan misschien een ander zh als soort second opinion? Je mag toch tegenwoordig zelf je zh kiezen, weet niet of dat dan gewoon vergoed wordt trouwens hier niks te melden, geen nieuwe puisten, borsten licht gevoelig en veel plassen oh kon ik idd maar door spoelen naar volgende week
ps de slt heb ik wel gehad was avond er voor klussen ochtend naar het zh soort van uitstrijkje wordt meteen gekeken of er beweeglijke sperma cellen zijn. volgens mij wel om vijandelijk baarmoederslijmvlies uit te sluiten
@Summerbloom die spanning lijkt me ook wel irritant, werd je maar misselijk ofzo Hmm ja ik denk dat ik toch maandag maar eens ga bellen, misschien kan ik het in een telefonische afspraak eens vragen zonder dat ik meteen langs moet. (dat kan wel om die test te doen als t mag) Als ik weet dat dat in orde is zou het me rustiger stemmen ook omdat ik meestal geen tot weinig vruchtbaar slijm tegenkom. Vandaag eindelijk de brief van de belasting dienst binnen. Hopelijk storten ze ook vlot
Vaag.. mijn temp is al 6 dagen hetzelfde, nog nooit gehad. Ik heb gister en vandaag zelfs nog uitgetest of die thermometer nog wat anders kan aangeven. En dat kan ie.. Wat een suf weer vandaag. Wat zal ik eens gaan doen..?
Goedzo gewoon bellen, idd misschien dat ze over de telefoon al je vragen kunnen beantwoorden. wat typisch van je temp. en de thermometer werkt dus echt nog? misschien een goed stabiel teken? oh en wat een saai weer, mag straks op visite maar krijg niet echt zin om iets te gaan doen met zulk weer.
@Summer: Nee! Wat ontzettend klote! Weet je trouwens zeker dat het je ongi is? Juist omdat het veel te vroeg is... Ik wil je geen valse hoop geven hoor. Knuffel!
Oh bha wat ontzettend (#*%*@#* meid! Sluit me even aan bij Livelife; is het écht een ongi? @Livelife; morgen echo zie ik.. Spannend zeg! Maar komt vast en zeker helemaal goed! Je zult zien dat je morgen jullie geweldig mooie kindje gaat zien met een super goed knipperlichtje !
@bouwjaar; zou ook bellen indd. Ik weet niet precies hoe het zat, maar kan me herrineren dat mijn ex schoonzusje ook last van vijandelijk baarmoederslijmvlies had. Toen ze verder gingen met behandelen zijn ex en ik uit elkaar gegaan dus ken de rest van het verhaal niet, maar geloof dat ze indd middels iui zwanger is geworden. Mocht dat bij jou dus indd het geval zijn... Hmm moet stoppen, mn moeder staat voor de deur!
Oh neee, wat ontzettend ...piep..!! Jeetje hoe kan dat nou weer?! Wat een teleurstelling.. Gaat het wat? Dikke knuffel.. Ik heb nog niet de moed/stemming gehad om te bellen. Ik had eerder ff moeten kijken dan had ik de fertiliteitsverpleegkundige kunnen vragen of ze daar zo'n slt doen. Degene die de afspraken maakt zal niets weten denk ik. @Livelife plezier morgen [edit] Oke zojuist toch even gebeld en degene die ik aan de lijn had die zei dat ze het eerst wel veel tegen kwam, maar afgelopen jaar nagenoeg nooit meer tegengekomen was. Dat ze er blijkbaar gestapt zijn. Ik heb al wel gelezen dat er over de waarde van de test veel discussie is. @charity ik heb ook hier gelezen dat mensen met een neg slt toch zwanger waren. Tja.. Nouja ik had stiekem gister pre-seed besteld om dat eens te testen, misschien scheelt dat nog. Ik moet weer even de pijlen bewust verzetten, het krijgt weer te veel focus. Maar ja die wens knaagt zo. Ik mocht ook van mezelf niet komen hier vandaag...en ben er toch weer