Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Summer: dat meen je niet!?!? Go#>£|*,*~^£><< en nog veel
    meer! Weet niet wat ik verder zeggen moet:(

2. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @livelife morgen de echo heel veel succes/ plezier morgen

@charity hoe gaat het bij jou? ruim over de helft heb je misschien buikfoto's vindt ik altijd leuk om te zien ;)

@1stexmom thanks, was heb jij nog een keer getest of heb ik gemist dat je menstuatie is gekomen?

weet het echt zeker het geen spotting, had zondag al last van licht roze afscheiding maar we hadden gevreeën en dacht dat het daar van kwam maar gister was het wel echt duidelijk mijn mestruatie helaas, ga donderdag naar het zh voor een uitgangs echo of we nog een 3e iui mogen starten, als dat mag vraag ik meteen of ik ustrogan (geloof ik) mag nemen dat moet de lf langer maken maar dat moet ik zo nog even uitzoeken allemaal

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Summer: wat ontzettend k*t! Maar wat raar dan dat je cyclus 'ineens' korter is... Misschien geeft de echo morgen meer informatie?

@Bouwjaar: heb je al gebeld? Bij mij en mijn vriend hebben ze wel een SLT gedaan en het stelde me toch gerust dat we een goede match zijn. Ook al hebben niet alle ziekenhuizen vertrouwen in dit onderzoek, het neemt toch wat onrust weg (bij mij dan).

@1steXmom: helemaal uitgerust van de vakantie? Ben je inmiddels gestart met de volgende ronde, of is er nog hoop?

@Charity: al veel jongenskleding gekocht? :)

Ik ben hier al helemaal wakker (al een uur ondertussen). Ik kan niet meer slapen: blijf maar draaien en malen, draaien en malen. Kan wel janken van de spanning... Ik hoop zo een geweldig knipperlichtje te zien straks!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lifelive en? knipper-de-knipper?

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik ben verliefd!!!

Alles is helemaal goed, mijn topper is precies 1 cm groot! En ik loop goed qua telling. Een dag minder lang zwanger zegt ze, maar 1 dag eerder uitgerekend :(, ik vind het goed! Dus 19 januari 2013 is mijn dag! *zeg ik met tranen in mijn ogen*.

Bijgevoegde bestanden:

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Wauw!!! Super man! En wanneer mag je weer een echo laten maken? Wat zal dat fijn voelen zeg! Ben zoooo blij voor je!!!

Ik zit nu idd in de volgende ronde. 17 juni is ongeveer ei dus we mogen weer aan de klus:)
    Baalde vh weekend wel even, was het weer ff zat maar ga nu met goede moed er weer tegenaan. Mijn bloedsuikers zijn mooi en stabiel dus daar ben ik wel erg blij mee!

Verder gister zo mooi nieuws gehad over vrienden die al 2 jaar in de MMM zitten. In Nijmegen hebben ze bij hem Pieter Vd Hoogebandjes gevonden dus kunnen ze waarschijnlijk een IVF traject in! Nog een lange weg te gaan maar dit is al meer dan waar ze ooit op gehoopt hebben!

Hoe is het met jullie?

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @1steXmom: over 2 weken weer, ik mocht kiezen wat ik wilde! :D Alleen op voorwaarde dat ik niet meer zou testen... Er stond gewoon in mijn dossier dat ik in 1,5 week al zeker 20 testen er doorheen had gejaagd, hahaha. En toen vroeg ze wanneer ik voor het laatst had getest: 'uhmmm, vanochtend twee stuks? :):):)'.

Ik snap dat je er van baalt! Dat mag ook! Dus jullie staan weer op scherp rond de 17e! En wat een goed nieuws voor je vrienden!

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahaha 20 testen. Das nog niet alles toch? ;) Mooi dat je zo snel al weer mag! Ben benieuwd naar de volgende foto!

Ja heb opnieuw maar ff uitgelegd aan de man wat de bedoeling is en hoe het werkt:) en wat ik dus van hem verwacht de komende tijd hahaha. Hij heeft beloofd zijn best te gaan doen. Maar man man, ik heb echt weinig geduld hoor! Hoop dan ook op een goede ronde! Maar ja, wie niet?

Vrienden van mij helemaal top! Ze zetten de zaadjes nu op kweek en over 2 weken kunnen ze dan zien of ze deze kunnen gebruiken. Als dat zo is kan ze ws over 2 mnd starten met IVF. Vind het zo mooi voor ze! Hoop echt dat het allemaal lukt! Ga er straks ff heen op de koffie. Pfffff gun het hun bijna nog meer dan onszelf!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summerbloom je bent toch gisteren naar het zh geweest? Mag je voor de 3e iui starten en wat zeiden ze over dat ustrogan?

@lifelive mooi plaatje en lekker dat je weer snel mag. Ennuh jij bent echt een testfreak Whahaha :D:D

@1stexmom hopelijk hebben die vrienden volgend jaar iets moois in handen!

@moisie ik mis je hier..alles oke?

Een nichtje van mij, tevens hele goede vriendin, kwam woensdag nog ff buurten. Zij was in nov gestopt met de pil en ze zijn net gestart voor het echie. Maar omdat haar rondjes 8 weken duurde was ze toch eens naar de ha en gyn geweest. Blijkt ze pco te hebben. Ze is gewoon een slankie dus dat is iig geen oorzaak. Maar zij en die hele familie overigens hebben al allemaal zoveel medische shit (gehad), gewoon oneerlijk. Ze was er echt ff stuk van. Ik vind het zo sneu voor haar en haar vriend. Gelukkig was ze dus wel eerder gestopt en hebben ze nu niet een jaar hoop achter de rug, ze mag straks met clomid beginnen, hopelijk helpt dat.
    Ik zou het eigenlijk wel supertof vinden als zij en ik tegelijk zwanger zouden zijn, maar ja dat is wishfull thinking

Bij ons verder weinig bijzonders te vertellen. Tegels & sanitair zijn gearriveerd. Dus de net binnengekomen belastingcenten konden meteen doorgestuurd. En dan straks de rekening van de aannemer nog ;). Nog zo'n 1,5 week voor hij gaat beginnen. Ondanks dat m'n vriend een 3d tekening gemaakt heeft ben wel benieuwd hoe het eruit eindelijk uit zal zien.

Nog weekend plannen jullie?
    Ik heb vanavond een eetdate met vriendinnen (1x per maand bij iemand thuis allen de man des huizes mag aanwezig zijn:p) Morgen sporten, boodschapjes doen, 's middags komt s-pa de garagedeur repareren :) en zwager komt ook nog om met zijn allen voetbal te kijken. Zondag geen nog plannen.

Laterz!

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Summer: ik ben ook benieuwd hoe het gisteren is gegaan.

@Bouwjaar: wat een vervelend nieuws voor je nichtje. Maar gelukkig dat ze meteen kan starten met chlomid. En ik hoop voor je dat jullie samen zwanger zijn!

Dus het badkamercircus gaat over 1,5 week eindelijk beginnen. Hoef je nu niet meer in de wastobbe buiten t badderen, maar heb je gewoon een mooie badkamer ;):p Hihi.

Veel plezier vanavond met je vriendinnetjes!

@1steXmom: een extra uitleg kan geen kwaad :), en vooral blijven herhalen ;). Die mannen zijn soms toch een beetje eigenwijs en denken het vooral beter te weten, hahaha. Succes deze ronde!

Eigenlijk bijzonder he wat de medische wereld allemaal kan om te helpen bij een kinderwens. Wat zullen deze 2 weken slopend voor hun zijn.

@Moisie: waar ben je Mois? Ik hoop dat alles goed met je gaat...

Hier een dagje ziek thuis, loop al 2 weken te kwakkelen met keelpijn, hoesten, benauwdheid en vond het nu welletjes. Slaap echt van geen meter in de nacht, mijn klachten worden dan alleen maar erger. Maar goed. Morgen zouden we eigenlijk naar vrienden gaan om voetbal te kijken, maar dat moet ik nog even bezien.

Ik denk dat ik ondertussen testverslaafd was geworden... Ben soms echt niet goed bij mijn hoofd hoor :D. Tja, iedere gek z'n gebrek he. Haha.

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ey hoi allemaal,

@Summer: hoe was het in het ziekenhuis?

@live: nog getest? &#128540; En maar ff goed uitzieken en rustig aan!

@Bouwjaar: nieuwe badkamer dus? Eerst ff in de bende maar straks een heerlijk plekje!

@all: pffff wat kan zo'n ronde weer lang duren. Maak me nu alweer druk over van alles en nog wat. Wat als het lukt? Wat als het weer niet is gelukt? Waarom gaat het niet sneller? Waarom zie ik gister zo'n 15 jarig meisje met een peuk achter de kinderwagen...?!? Ik weet het, allemaal onzin dingen maar zit weer in een dipje. Vraag me af of ik ooit weer zwanger wordt (wat natuurlijk belachelijk is, geen indicatie dat dit niet zou lukken) en als dat zo is, waarom het dan voor de 3e x wel goed zou gaan.... Pffff wordt soms zo moe van mezelf... Sorry dames voor mijn pessimisme:(... Zo... Ben het alweer ff kwijt...

Plannen dit weekend: vanavond eten bij kennissen, morgenavond voetbal bij ons met een groep. Beamer aangsloten, vanmiddag alle vlaggen ophangen, oranjehoed, Oorbellen, slippers, mutsen, hoedjes, shirts en nog veel meer ligt klaar:). Kortom; wij zijn EK proof!! Nog meer voetbal liefhebbers of niet echt?

Wel klein lichtpuntje: had verteld dat ik wilde afvallen... Ben nu 1,2kg kwijt door alleen veel water, gezonder en iets minder eten en meer bewegen:):):), gaat de goede kant op! Morgen wordt natuurlijk wel zware avond (voetbal, pizza, hapjes en bier :(), maar goed. Af en toe zondigen mag!

12. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @livelife wat prachtig wat een mooie echo! fijn dat je mocht kiezen wanneer je weer wilt gaan. hoe voel je je vandaag?

@1stexmom wat een goed nieuws voor je vrienden! en wat knap dat je al 1,2 kg kwijt ben!
    snap hoe je je voelt, heb op dit moment ook geen goed gevoel over de iui waarom zou deze wel lukken, maar je weet het niet en het eninge wat je kunt doen is wachten en positief blijven.en van je af typen helpt gelukkig ook *knuffel*

@bouwjaar voor jou vervelend nieuws voor je vrienden, maar idd gelukkig dat ze al eerder gestopt is en nu al weet wat er aan de hand is. wanneer begint de grote verbouwing?

@moisie ben ook benieuwd hoe het met je gaat.

ik mag weer verder met de 3e iui, moest wel een zwangerschapstest doen omdat mijn baarmoederslijmvlies te dik was, was negatief natuurlijk, en daardoor ben ik de ustrogan helemaal vergeten vraag het volgende week bij de eerste meting.
    oh ik werk in een winkel en soms zie ik zwangere vrouwen met al 3 kinderen waarvan ze er 1tje al niet aan zou kunnen of dat ze niet eens naar de kinderen om kijken en de winkel wordt gesloopt en de parkeerplaats overgerend, levens gevaarlijk. en vindt dat dan zo oneerlijk.
    vanavond natuurlijk voetbal kijken, had al met vriendinnen afgesproken dat we de film gaan kijken van ons vrijgezellenfeest in april dus na de voetbal lekker soort meiden avond.nu even boodschappen doen en mijn huis poetsen.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @1stexmom volhouden he dat gezonder eten en meer bewegen. Go for it!

@Summerbloom Fijn dat je door mag met iui (hoeveel gaan ze er doen eigenlijk?) Ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van wat je af en toe in de winkel ziet.

@hier, boos, verdrietig, gefrustreerd
    Vrijdagavond dacht ik we moeten het maar weer eens gezellig maken want de kansen komen er weer aan. Meestal proberen we maar om de dag tot dat ei geweest is. Ik kwam laat thuis en zat op de bank toen ik iets voelde waarvan ik dacht hmm een ei? Nu al, had geen verdere aanwijzingen gehad (ovu-test middags leek neg, geen slijm en geen gevoelig tepels wat ik meestal wel heb). Bm-mond eens gevoeld en die voelde wel open...aan de slag dus maar zekerheidshalve. Vriend had de dagen ervoor ‘savonds geen zin, was moe. Dus ik dacht das iig beetje voorraad....blijkt dat hij ’s ochtends zijn voorraad verkwanseld had.:x:x Laat maar zitten dus. Ik was zo boos, hoe kan hij dat nou doen? En jahoor volgende ochtend temp hoog... Ei gemist dus deze ronde.

Ik ben zo teleurgesteld, voor mijn gevoel hadden we vrijdagavond een mooie kans kunnen hebben. Het doet pijn als ik er aan denk. Ik ben ook boos, waarom kan mijn vriend niet nadenken? Prima als hij zichzelf pleziert maar waarom potver nu? Ik ben ook boos op dat stomme, stomme lijf van mij. Waarom komt dat stomme ei opeens al op dag 14? Waarom zijn er geen voortekenen geweest dat dat ding ging komen? (en ik nog bang zijn dat ie ging springen als ik een nachtje niet thuis zou zijn, dat is komende donderdag pas...)

Proberen zwanger worden is helemaal niet leuk meer! :(:x

excuses voor mijn depri bericht, vraag me af hoe anderen hier mee omgaan

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @summer: pfff snap wat je bedoelt over het oneerlijk verdelen... Hopelijk slaagt deze ronde iui voor jou!

@bouwjaar: Wat een zak zeg! Maar hebben jullie helemaal niet meer geklust? Wat ik overigens best snap hoor, zou helemaal over de zeik zijn! Vandaar dat ik hem nogmaals maar ff heb verteld wat de verwachtingen zijn deze maand... Maar moet eerlijk bekennen dat ik ook niet altijd meer zoveel zin heb... Soms moet ik mezelf echt dwingen hoor. En het lijkt net of ik altijd zin heb op de momenten dat het voor de eisprong geen zin heeft&#128530;... Zwanger worden is niet altijd leuk!!
    Wat zegt je vriend ervan dan? Snapt hij wel hoeveel je ermee zit?

Voor mezelf bedacht dat als deze ronde niet lukt, ik dan ga temperaturen (omdat ik mijn eisprong nooit voel) maar jeetje, wat een gedoe is dat zeg! Moet ik nog maar ff over nadenken...

15. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @moise en livelife: Hoe is het met jullie?

16. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar jeetje wat stom zeg van je mannetje, wat dat aan gaat is de iui wel handig je weet 2 dagen van te voren wanneer er wat van je verwacht wordt. het vrijen is nu ook weer leuker omdat het niet meer 'moet'.al zeiden ze bij de eerste iui dat we 'savonds ook aan de slag moesten voor een extra grote kans, toen wel gedaan maar bij de tweede hadden we beiden geen zin en dus ook niet gedaan.

@1stexmom wanneer verwacht je je eisprong ongeveer. tempraturen heb ik maar 1 maand volgehouden vond het niks om de wekker er voor te zetten (zeker in het weekend:$) en maakte veels te druk over elke tempratuur schommeling. maar moisie en bouwjaar zijn experts met tempraturen volgens mij;). mijn schoonzusje deed het ook en was de 4e maand zwanger.

hier niet zo veel te melden, weer elke avond aan het prikken as donderdag eerste follikel meting.

ps wat een k*t wedstrijd zaterdag nu maar hopen dat we duitsers in kunnen maken woensdag

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey, hier ben ik even...! Gaaaaaaaaaaap!

@Summer: moest je een test doen? Konden ze niet 'gewoon' bloedprikken om een zwangerschap uit te sluiten? Wel fijn dat je met de 3e IUI kunt starten. 3x is scheepsrecht hoor!

@Bouwjaar: ohjee, ik kan nu van alles zeggen, maar ik hou het even bij de opmerking dat het niet zo handig van hem is! En dan druk ik me uiteraard erggggg zacht uit. Ik hoop dat je desondanks nog wel heb geklust en het niet uit boosheid hebt gelaten (ik zou na de daad weer boos zijn ;)).

En gek, het is totaal overbodig om jezelf te excuseren, daar zijn we voor!

Gebruik je weleens ovulatietesten? Alleen tempen toch? Misschien is het toch een idee om dat eens een ronde te gebruiken, dan ben je in ieder geval op tijd bij je ei en kun je vriendlief goed instrueren over de do's en vooral dont's.

@1steXmom: Tuurlijk word je weer zwanger! En hoor mij dat zeggen, ik geloofde er ook niet meer in, en zie mijn banner :). Op het moment dat je wens heel groot is, zie je alleen maar rampfiguren! Ongelooflijk!

Haha, oranjegekte bij jou dus!

Hier gaat het moeizaam en heb ik het best pittig. Ik kan mij een paar posts eerder een opmerking van mij herinneren: 'al breng ik 24 uur op de plee door, I love it!', zoiets... Hmmmm, ja I love it, maar ik ben echt de hele dag misselijk en met de moeheid erbij... Tsja, ik ben weleens energieker geweest!

Ik ga maar op tijd naar bed!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @1steXmom ik heb ook neit altijd evenveel zin, maar meestal heb ik wel veel zin rond de eisprong, was nu dus ook niet zo.
    Tja ik wilde juist het niet allemaal zo precies tegen m'n vriend zeggen omdat ik niet wil dat hij druk voelt. Maar misschien is dat de volgende keer wel beter. Tja hij bergeep wel uit mijn reactie hoeveel ik er mee zit. Ik alweer roepen WIL je wel een king. Ja zegt ie maar het was niet zo dat hij er per se een moet (oftewel k*t als het niet lukt, maar mijn leven gaat door).
    Gehannes ook, ik had mijn ei ook nog niet verwacht gemiddelde dag over vorige cycli is dag 18, nu had ik inmiddels 2x dag 17 en de vorige keer was dag 16. Maar dan verwacht ik neit dat ie al op dag 14 komt.

@Lifelive Ja ik gebruikte dit keer juist weer wel die ovu-testen (vanaf dag 13) , maar ik heb een hekel aan die dingen. Om 12:00 ('s ochtends weinig gedronken) was dat kreng niet positief, ja je zag wel iets maar niet zo duidelijk als de controle streep. Vrijdag avond nog 1tje gedaan en die leek wel bijna positief, maar meestal komt je ei pas zo 12 na je LH piek, dacht ik. Niet op hetzelfde moment.

Zaterdagochtend nadat ik mijn temp had gezien moest ie verplicht aan de slag (ik werd om 6uur wakker, fijn bioritme;)) Maar dan is dat ei toch al verlept.

@summerbloom, tja met iui is je schema iig wel duidelijk ja.

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @summer: ik verwacht mij ei komend weekend. Tenminste, als ik uitga van mijn cyclus (28/29) en dan dus dag 14 pak. Dan zou hij de 17e moeten zijn. Maar ik voel het dus nooit, dus ben er niet zeker van... Maar ja, 2x eerder zwanger geweest dus moet me niet druk maken... Maar 2x mis gegaan en last van schildklier/diabetes dus denk soms ook dat 2x zwanger misschien gelukje was. Kortom: praat mezelf soms ook wat aan...
    Voetbal... G&@€€*^#^ wat baalde ik afgelopen zaterdag zeg! Maar er is nog een kansje idd... Wordt wel een spannende wedstrijd woensdag!

@livelife: oranjekoorts is hevig bij ons ja! Kan me helemaal inleven hahaha. Heb ook echt nog steeds een kater van 2 jr geleden tegen een land wat ik niet meer uitspreek hahahaha!
    Misselijk is echt klote, maar heb stiekum geen medelijden hoor! Ben er blij om want dat is een goed teken dat je misselijk bent toch? &#128516;&#128541;

@bouwjaar: Ik wilde eerst ook niet zo'n druk leggen... Maar begreep op een gegeven moment wel dat hij toch Echt niet precies wist hoe eea werkte... En toen ik een paar weken geleden HELEMAAL overstuur was op een kinderfeestje (vet suf) omdat iemand hem vroeg of wij geen kinderen wilden en dat het allemaal zo geweldig was en bla bla bla, heb ik het toch maar uitgelegd en kunnen we er ook wat beter over praten. Hij snapt het nu wel en doet ook zijn best deze week&#128521;.

Wie weet is zaterdagochtend toch nog op tijd geweest... Ik hoop het echt! Fingers crossed!!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    wat een typ fouten staan er in mijn vorig bericht.

Nog ff over dat tempen. Ik zet ook niet (meer) de wekker ervoor in het weekend hoor. Zaterdag ben ik meestal toch wel vroeg wakker.
    Doordeweeks sta ik altijd op dezelfde tijd op, ding ligt op nachtkastje, ff meten klaar. Ik vind het niet zo'n probleem. Nu m'n ei geweest is gaat ie ook weer de kast in.
    Ik wil enkel zekerheid wanneer die geweest is, weet ik ook wanneer nieuwe cyclus is.

Deel Deze Pagina