Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ charity wat was je temp op cd22, die zie ik nu niet meer :)

2. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: fijn dat je die afspraak hebt gemaakt. Ik hoop dat ze je donderdag al iets meer kan vertellen of je dan in ieder geval een doorverwijzing krijgt. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht!

@Charity: ik heb je kaartje nogmaals bekeken en dag 18 lijkt me de enige dag voor een eisprong, wat vreemd dat FF zo aan het schuiven is.

@Moisie: hoe is het daar bij jou? Heb je al getest?

Ik was vanavond bij een stel vriendinnetjes. Een van die meiden had ik een paar weken niet gezien en die vroeg me of ik zeker wist dat ik niet zwanger was, mijn borsten waren zo aanwezig, hahaha. Ik ging er nog bijna door twijfelen... ;)

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Ik heb nog niet getest.... Ik durf niet :)
    Ik zat wel erg te twijfelen voor vandaag, maar ik wacht nog even 2 dagen of zo.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    @bouwjaar; mijn temp was die dag 37. Dus 0,1 gestegen. Als hij nou gezakt was die dag, kon ik het nog begrijpen dat ff mijn ei verplaats. Maar omdat hij dus licht gestegen is, snap ik er echt niets van..

@livelife; ja vraamd hé?! Heb hem nu maar handmatig op dag 18 gezet..

@moisie; spannend hoor! 2 dagen overtijd zie ik aan je banner. En nog geen rood te bekennen? Dat beloofd veel goeds :D!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @charity, dan doet FF bij je kaartje wel vreemd ja

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: Oeeeeeeh! Wat spannend! En wat een discipline dat je nog 2 dagen wil wachten.

@Bouwjaar: hoe is het nu met jou?

@Charity: een dezer dagen maar hopen op een innestelingsdip he!

Ik krijg weer een beetje de zenuwen! Ik weet niet zo goed wanneer ik nu mijn eisprong kan verwachten, het kan variëren van zondag t/m woensdag. Dus druk aan de klus! En dan ga ik praktisch door tot op Schiphol ;):D, hihi.

7. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @livelife Wauw dat zijn volgens mij de 3 leukste steden van amerika ik wil zelf nog erg graag een keertje naar Las Vegas lijkt me zo leuk over the top. En veel plezier met klussen ;)

@ charity vreemd dat ff je eisprong verplaatst, als ik zo als leek kijk zou ik ook dag 18 zeggen, misschien omdat je temp daarna nog omhoog is gegaan?

@ bouwjaar fijn dat je bij de ha langs gaat succes donderdag, en je huid kan zeker op je hormoonhh reageren

@ moise oh wat knap wat een geduld, hoop dat je een posi test krijgt!

Ik geloof dat ze bij mij rond dag 14 (dat is 6 feb)van de cyclus een inwendige echo maken om te kijken hoe mijn eitjes groeien dan kunnen ze zien of ze op springen staan maar als het zover is vertel ik wel wat er precies gebeurt is :)

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ livelife Lastig he als je niet weet wanneer je ei komt. Ik maak het gewoon bijtijds om de dag gezellig tot dat ik zeker weet dat ie geweest is :) Maarja succes niet gegarandeerd.

@Summerbloom nou ook wel weer spannend die echo ook al duurt het nog even. Hopelijk levert het een goed plaatje op.

Ik heb het even zo druk dat ik amper tijd heb om te reageren en al helemaal neit om over zwanger worden na te denken. Morgenochtend..naar de ha, terwijl ik er nu helemaal niet mee bezig ben (loop toch leeg). Ik mag wel eens wat vragen op papier gaan zetten

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Goedemorgen dames :D.

@mosie; en en en??? Heb je al getest? of wacht je nog een dagje? Je houdt het wel spannend hoor! :D

@summerbloom; indd best spannend! Hopelijk een goede uitslag!

@bouwjaar; opzich best fijn dat je er even niet over nadenkt. Geeft denk ik ook wel een beetje rust, of niet? Succes bij de ha morgen! Laat je weten hoe het is gegaan? Indd wel een goed idee om wat dingen op papier te zetten, zo vergeet je ook niet wat je vragen/zeggen wou.

Temp was hier vandaag 37. Begin nu al wel te stressen hoor.. Het is maar goed dat ik geen testen meer in huis heb en geen zin om naar de kv te gaan, anders had ik al getest geloof ik!
    Ik hoop zo dat het raak mocht zijn deze ronde.. Weet niet of ik het al verteld heb, maar ik heb mijn kaartje van toen ik posi testte nog eens bekeken, en het viel me op dat mijn temp toen wel wat hoger lag. Minimaal 37.1 maar meestal tussen de 37.2 of 37.3. Hoop maar dat het niets betekend dat ik deze ronde nog niet zo hoog gemeten heb. Nog steeds ook erg koud met opstaan, dus vanavond toch maar eens de wat dikkere deken erbij pakken denk ik.

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! (nou ja, voor mij niet helemaal goed, maar ja evengoed)

Ik heb vanmorgen getest, maar helaas negatief :(:(:(
    Nu afwachtende van menstruatie.

Groetjes Moisie

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    ooohh mosie wat balen meid! Dikke knuff!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie gedver wat een teleurstelling. Waardeloos. Nou al het dan niet zo mag zijn laat die menstruatie dan maar komen. Of je hcg meto een beetje traag zijn.

@vanmorgen naar de huisarts geweest.
    Fijne vrouw. De variatie in cyclus hoef ik geen zorgen voer te maken. Het is gewoon niet bij iedereen stabiel. Ik had m'n grafiekjes meegenomen en zei dat je obv die grafiekjes wel kan zeggen dat er een eisprong is. Dus stap 2 sperma onderzoek.

Ik had m'n vriend dus beter wel mee kunnen nemen. Maar goed die belde ik erna. Het is nu handiger als hij zich bij deze huisarts laat inschrijven. En dan meteen ff vragen of de assisitentes een sticker met zijn gegevens willen uitdraaien. Het lab-formulier voor eht onderzoek heeft de ha al mee gegeven :).

Maar vriendlief leek nogal overvallen (dus hij had er beter bij kunnen zitten). Hij moet actie ondernemen nu en ik verdenk hem er een beetje van dat hij daar niet zo'n zin in heeft. Ik heb ook al vaker opgenoemd dat er een probleempje bij hem kan zijn, maar nu komt het over alsof hij dat niet opgeslagen heeft. Tja het balletje ligt nu bij hem.
    Ik zal vanavond maar eens even een gesprek gaan beginnen, als hij geen zin heeft in de mm zal ie dat duidelijk aan moeten geven.
    Of hij denkt er helemaal niet over na, maar dan vraag ik me in hoeverre hij daadwerkelijk graag kinderen wil.

13. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charity2010: Dank je wel :)

@Bouwjaar1979: Ja, laat dan de menstuatie maar komen idd :x Ik denk niet dat ik traag HCG heb :(
    Wat je vriend betreft is denk ik wel ''man eigen''. Wij als vrouw zijn zowieso veel meer bezig met het zwanger worden en lijkt wel of het alleen allemaal van ons lijf afhangt... Maar ja op een punt moet toch ook inderdaad het zaad nagekeken worden. En dat is dan nog maar het enige van de MM waarin zij eigen deel hebben.
    Succes met je gesprekje met je vriend, zal vast goed komen.

Weet je ik zie zelf zo op tegen de MM dat ik daar eigenlijk helemaal niet aan wil beginnen... Die tierelantijn aan mijn lijf pffff

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik heb daar ook helemaal geen zin in, gehannes. Ik weet ook niet hoe ik daarmee om zal gaan en het echt zover komt.

Ik vind wachten tijdverspilling en er zal wat tijd verspild worden in wachtkamers. Maarja zoals vandaag; afspraak 9.40 uur. Zij riep mij 9.50 en ik stond ruim 5 over 10 pas buiten. Dus als haar agenda volstaat wacht degene met een afspraak om 9.50 uur alweer een kwartier. Zal dus wat worden bij specilisten.

Was dus ook pas 10.45 op het werk vandaag (heb nogal wat reistijd)

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat het allemaal veel van je tijd kost is ook nog eens zo.
    Maar ik zie er meer tegenop hoe ze met je omgaan etc. En ik moet natuurlijk als allereerste naar mijn huisarts waar ik niet echt een klik mee heb...
    Maar ja, ik moet gewoon het einddoel voor ogen houden waar ik het voor doe, maar ik sta nog in dubio wanneer en of ik die 1e stap neem...

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh maar die klik met mijn huisarts had/heb ik ook niet, maar dat boeit mij niet zo. Tenzij je natuurlijk geen klik in de meer negatieve zin bedoelt, dan is het wel lastig.
    De praktijk waar ik zit is zeker lastig want de afgelopen jaren zijn er nogal wat wisselingen geweest en nu is er nog steeds voor 2 dagen een waarnemer.
    Maar tja je moet er gevoelsmatig wel aan toe zijn denk ik, lastig hoor. Maar je wens kriebelt vast genoeg om uiteindelijk naar de ha te gaan.

Vriendlief (momenteel even thuis door failliete werkgever) had tenminste wel actie ondernomen om zich bij de praktijk in te schrijven. Nou hèhè. Als ie morgen nou meteen die gegevens sticker kan krijgen hebben we daar hopelijk ook snel duidelijkheid over.

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey ladies!

@Moisie: wat stom die negatieve test! Maar je hebt nog geen ongi-klachten toch? Ik hoop dat het wegblijft en dat je 'gewoon' traag HCG aanmaakt. En hou inderdaad je einddoel voor ogen, zoiets moois wil je niet missen, toch?

@Bouwjaar: en hij gaat nu ook actie ondernemen richting het onderzoek? Ik begrijp ook best wel dat hij overvallen werd, het is allemaal niet niks. En ik ben het helemaal met je eens dat je gevoelsmatig klaar moet zijn voor die stap, beiden trouwens.

@Charity: Hoe is het met je temp? Gaat ie goed?!

@Summerbloom: ik ben heel benieuwd wat ze allemaal kunnen zien. Hoe ga je er zelf mee om en hoe sta je er in? Vind je het spannend, eng, kijk je ertegen op of juist naar uit? En ja, Las Vegas, ik ben dol op die stad! Alles kan, alles mag, niets is te gek! Heerlijk!

Ik ben inderdaad druk aan de klus! En Bouwjaar, inderdaad om de dag om maar niks te missen. Ligt het aan mij of lukt het jullie wel om er elke keer nog een feestje van te maken? :) Wij feesten volgens een strikt schema, haha! Vriendlief doet overigens wel zijn best, dus dat is wel heel schattig!

* Zucht *, ik kijk zo uit naar het 2e roze streepje!

Het is zo tijd voor Wie is de Mol! Leuk!

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Even een vraagje tussendoor: vanochtend had ik dat doorzichtige rekbare slijm, hoe snel volgt dan eigenlijk de eisprong? Die voel ik namelijk nog niet.

Thanks! Fijne dag!

19. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Livelife: volgens mij klopt je banner prima. Je kan een paar dagen dat ''eggwhite'' slijm hebben en in die dagen komt je ei.
    Flink aan de klus dus ;) En dat ben je al las ik hieronder dus hopen voor het beste. Misschien deze ''ei-dagen'' toch elke dag aan de klus?

Ik heb nog geen teken van menstruatie en mijn temp blijft ook maar hoog ;) Maar ja; met een omo witte test hou je weinig hoop over :(

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lifelive mbt het eggwhite, ik denk dat het van de persoon afhankelijkn hoe snel dat komt. Bij heb er nl altijd maar bar weinig van.

@moisie op welke cyclusdag zit je nu dan? Is dat tov de rest al veel langer?

En wat is nou "beter" tijdens de vruchtbare periode? om de dag of elke dag? Er is eens een topic over geweest en toen dacht ik dat toch om de dag beter was.
    Aangezien mijn ei over een vrij brede periode kan komen gaat elke dag t m niet worden. Met om de dag lukt eht tot nu toe nog wel elke keer een feestje van te maken.

Deel Deze Pagina