Sorry voor mijn 'paniek' berichtjes... @Bouwjaar: hoop dat je voor vrijdag je ei hebt! Wie weet nog voor je vakantie... duim duim @Moisie: Hoe is het nu meid? @Summer: Hoe is het met jou en hoe is het met je nichtje? @livelife: Woensdag spannende dag, slaap je nog wat?
Jee, dat was vast even schrikken voor je 1steXmom! Hopelijk zijn je waarden al wat beter met meer keren meer spuiten? @All: Ik ben nog niet ongesteld... Ik wacht het nog even af voordat ik die pillen slik want eigenlijk ben ik nog maar 1 dag over tijd en dan test je misschien nog niet altijd positief he... Stel je voor dat ik dan met die pillen mijn vruchtje weer zou wegspoelen.... Dus.... nog even wachten
Nou 1steXmom, gelukkig dat de internist je heeft kunnen geruststellen. Ik zou wsl ent zo gedacht hebben als jij hoor, als het aldoor zo goed gaat en dan nu zo anders opeens. Ennuh jij had toch gisteren een 2e gesprek voor die interne functie? Is dat nog doorgegaan en zo ja hoe ging het? @moisie .. huh.. nou f***.... ik kijk net ff op je temp kaartje omdat je schreef dat je nog niet ongi was en nu zie ik een nieuw kaartje Mijn ei is gister gesprongen, zie kaart. In het weekend 2x geklusd dus qua timing zit het wel ok. Alleen slijm-technisch kan ik t allemaal niet zo plaatsen. Nou ben iig niet ongi als we op reis of vakantie zijn en hopelijk komt het helemaal niet. En ik schat in dat er van een vakantie-ei komt. @summerbloom alles ok? Druk? Gaan jullie nog voor een 4e iui? @lifelive nog 1 nachtje slapen
@Bouwjaar: inderdaad WTF :x toch nog weer ongesteld En ik voel me toch naar Last van de algehele malaise van ongesteld zijn zeg maar... Jij hebt je ei gehad? Nou nog even 2 dagen doorklussen dan he? En dan ga je op vakantie? @All: -Bouwjaar: HSG: 5/3 1 eileider te zien | nu zelf nog beste kansen, half jaar wachten dan zonodig kijkoperatie. -Charity: Vk 11/4. Uitgerekend: 08-10-2012 -Joyce: 04-05 Termijnecho. Uitgerekend: 20-11-2012 -Livelife: 29/06 termijnecho. Uitgerekend: tussen 21 en 22 januari -Moisie: Ongesteld. 17/7 HSG. 26/7 uitslag HSG. -Summerbloom: 4e iui nod 28-07? -1steXmom: ZWANGER!!!
@Moisie: dus toch? Balen balen! Wat een *##£&@) zooi! Knuffel van hier! @bouwjaar: voor jou gaan we dus op het wachtbankje zitten. En stiekem blijf ik toch wat hopen... Sorry @all... Gister na bezoek internist leek het wat beter te gaan, maar gisteravond weer hoge waarden, ondanks enorme hoeveelheden insuline... Vanmorgen was ie zelfs net zo hoog als gisteravond. Nuchter dus 13,8! Ik vanmorgen veel, heel veel insuline spuiten, bijna niets gegeten, 2 uur later, 11.8!!! Ik bellen, helemaal overstuur (weet niet of het hormonen zijn maar goed..), Tsja... Moet het gewoon maar even afwachten, zeggen ze...Gewoon bijspuiten.. Wat ik al doe dus... Durf niet eens wat te eten omdat dan de waarde weer omhoog gaat... Pffff heb me ziek gemeld en ben naar huis gegaan. Lig de hele dag al te janken want ik heb er geen goed gevoel over... Gatver...
hey hier weer even tijd net bij mijn nichtje geweest en alle slangetjes zijn verdwenen! het gaat super goed en waarschijnlijk mag ze deze week naar huis vanochtend alweer de iui gehad gister de 1e meting was al 1 eitje te zien van 22mm en 1e van 15mm dus meteen pregnyl gespoten en vanochtend dus iui (zometeen nog even wat extra zwemmertjes er tegen aan gooien) @1stexmom wat ontzettend vervelend dat je waarden zo stijgen heb je dat bij je andere zwangerschappen ook gehad? @bouwjaar wow wat is je badkamer mooi geworden! en nu alweer druk aan het klussen @livelife fijn dat de misselijkheid eindelijk minder wordt. morgen weer echo heel veel plezier @moisie klote dat het niet gelukt is nu de hsg spannend hoor, hoop dat het allemaal meevalt wel iemand meenemen om je naar huis te rijden ik werd er helemaal licht van in m'n hoofd
Ja ei is maandag geweest, gisteren nog even voor de zekerheid geklust. Vraagt vriend eerst nog of ie nog een rust dag mag (maandag zelf niet geklust), nee dus. Komend weekend is het plan om met de motor weg te gaan vrij-zon. Met vriend ga ik over 3 weken weg, 3 of 4 aug voor 2 weken. @1stexmom balen dat de waarden nog zo hoog blijven. Hopelijk komt het snel binnen een beetje normale waarden. Knuf @summerbloom mooi dat het zo goed gaat met je nichtje! En we gaan weer duimen voor je
@Moisie: Bleeh, balen! Dikke knuffel! Wat stom dat je lichaam je toch weer hoop geeft he? @1steXmom: Hoe is het nu met je? Krijg je de waarden weer onder controle? @Summer: duimmmmmmmen! En wie weet brengt die extra lading zwemmers ook nog geluk! @Bouwjaar: ik duim ook voor jou! Wie weet helpt het motorritje nog om de boel omhoog te trillen Vanochtend de combinatietest gehad. De nekploometing was goed! Nu nog wachten op de uitslag van de bloedtest. Baby doet het goed en was weer lekker bezig met vooral niet meewerken , maar uiteindelijk lukte het allemaal! 2 dagen vooruit gezet, dus de definitieve datum is nu 19 januari 2013. Mijn nieuwe grote liefde!
Vandaag een weekendje weg met de motor...nu aan het wachten tot het droog wordt De voorspellingen zijn niet denderend: morgen kunnen we wsl uitslapen.
@1steXmom: hoe is het nu inmiddels met je waarden?... Erg vervelend voor je! @Bouwjaar: ha ha ha vriendlief mag dan inderdaad GEEN rustdag ha ha ha. Veel plezier met motorweekend! Hopelijk wordt het weer wat beter.... @Livelife: prachtig plaatje! @Summerbloom: Ja, mijn man gaat mee hoor. Komt helemaal goed. Spannend voor jou met de IUI weer! Maar krijg je er onderhand niet een hard hoofd in? Geef mij IVF maar zou ik dan denken, maar helaas werkt het niet zo...
Dat vraag ik mij ook af.. @moisie Lekker gehangen zaterdag en voelde je je zondag alweer beter? Ik heb een prima weekend gehad. Vrijdag dus wachten tot het droog werd. Vertrokken wel meteen een bui waarbij ik vrij snel een toch wat nattigheid binnen mijn jas voelde. Zaterdag geanticipeerd op de buienradar, 3 druppels gehad en verder prachtig weer. Geweldig mooie weggetjes en mooie omgeving om te rijden, noorden van Groningen. Zondag ook heerlijk weer, alleen 10 km voor huis een buitje. Toen we eenmaal binnen waren (gingen bij mij koffie drinken) ging het nog ff storten. Later koen m'n broer ook droog naar z'n eigen woonplaats. Helemaal prima weekend dus! En jullie?
Nou ik denk + het voelt dat het weer niks is, weer zoveel bruinverlies dat het bijna is alsof ik morgen ongi moet worden. Net als vorig rondje. Volgende week gewoon weer een nwe ronde. Ga me nu afvragen of het hormonaal allemaal wel klopt. gvd
@Bouwjaar: Ik voel me vandaag pas weer een beetje beter. Hopelijk ben je nog niet ongesteld? @All: Vanmiddag heb ik mijn HSG dames....
Hallo allen, sorry, beetje afwezig geweest... Waarden gingen tot aan afgelopen vrijdag niet goed, bleven hoog ondanks meer hoeveelheden Insuline... Sinds vrijdag dalen ze enorm... nu zit ik constant in de hypo's... Wordt er wat kriegel van... Hypo's is trouwens wel minder erg dan Hypers maar goed... De hele tijd trillerig en zweterig en duizelig is ook niet prettig. Verder voel ik me sinds een paar dagen totaal niet zwanger meer, had daarvoor ook niet veel last, maar nog wel af en toe misselijk en last van borsten... nu dus helemaal niet meer. Daarbij is dit het punt waarop het vorige 2 x mis ging (6.3)... Vanmorgen gebeld met gyneacoloog, maar die gaf aan (en snap ik ook wel) dat het echt geen zin heeft om nu een echo te maken ofzo... ik moet echt afwachten tot volgende week maar het voelt allemaal niet zo goed...
@moisie: succes vandaag! @bouwjaar: Gatverdamme zeg, weer niet dus? Wel bijna op vakantie dan? En lekkere dooddoener.. probeer je zinnen dan wat te verzetten...
@moisie nee nog niet ongesteld maar dit blijft gewoon weer pruttelen tot aan ongi echt begint, volgende week :-x Hopeloze zaak. Het duurde nog even voor je je weer beter voelde Hoe is je HSG gegaan? @1stexmom verrot dat die waardes niet stabiliseren en dat je er ziek van bent. En waardeloos dat ze nu geen echo kunnen doen, kan me voorstellen dat je dat onzeker maakt gedverdegedver Ik voel me ook k*t. Weer dat bloedverlies, hoe komt dat toch? Er klopt gewoon iets niet bij mij. Pff ik zie het niet gebeuren dat ik zwanger raak, ben er beetje deri van. Tja ik zou er wel vertrouwen in moeten hebben, maar dat is soms gewoon heel moeilijk. Ik ben ook moe, hoofdpijn, last van m'n schouder/nek spieren (stresspunt) en ook nog verkouden of eoa holte ontsteking, gezien de kleur snot. Blegh. Nog 2 weken dan heb ik vakantie, maar ben nu ff niet in bijna-vakantie stemming.
Hey meiden, @Bouwjaar: als het deze ronde niet lukt, bel je dan het ziekenhuis? Ik bewonder je geduld, maar denk aan jezelf. Dikke knuffel! Die positieve test gaat er echt komen! @Moisie: hoe is het vandaag gegaan met je HSG? Ik hoop dat het meeviel. @1steXmom: bah, je blijft maar rommelen met je waarden. Waarom voel je je niet zwanger meer? Klachten kunnen echt van de een op de andere dag minder of niet aanwezig zijn he. Ik begon pas echt misselijk te worden vanaf week 7 (en ben het nog steeds ). Komt goed meis! @Summer: hoe is het met jou? Volgens mij komt je NOD ook wel dichterbij, of niet? Hier gaat het goed hoor, nog steeds erg moe en misselijk, maar ik kan het steeds beter handelen. Soms moet ik nog spugen, maar ook dat is bijna onder controle! Vandaag 'alweer' 13+3, de safety zone ben ik toegetreden en dat lucht op! Ik ben natuurlijk super nieuwsgierig naar het geslacht! En met behulp van de NUB theorie wordt gedacht dat het een jongetje wordt , ik vind het zo leuk om te bedenken dat de baby een hij of een zij is!