@moisie hahaha bij mij staan de ovu-testen ook al op mijn inpaklijst hoor Ik heb met een trap geschilderd, maar ik denk dat als het weer nodig is ik een stellage zou kiezen. Huren kost wel weer geld (geen idee hoeveel), maar ik denk dat het veel comfortabeler is (en veiliger). Vooral dat zolderraampje...(zie foto)...was best een beetje eng. Jullie zouden ook een paar offertes kunnen vragen en dan bedenken wat je doet. Als je het zelf gaat doen is mijn tip toch wel om goede verf te kopen en een goede kwast. Scheelt een hoop ergernissen. Nog niet ongesteld, maar alle ongi-kenmerken zijn aanwezig. Ik voel niets afwijkend en mijn LF is de meeste keren 15 dagen geweest. Dus als het vandaag niet komt, komt het morgen wel. Heerlijk dat je al bijna vakantie hebt! Hoe lang ga je weg? Ik ga 1 weekje later, maar kijk er ook al heel erg naar uit. Ennuh die ipad mag wel opschieten dan, is nergens te informeren hoe lang t nog gaat duren? Hopelijk heb je goed nieuws donderdag... @1stexmom nog 1 dagje... Trek je t nog? Moe zijn is toch een symptoom wat past bij een zwangerschap..Mijn duimen draaien weer verder. @liflive en hoeveel blauwe dingen heb je inmiddels aangeschaft
@moisie: Texel was inderdaad heerlijk! Samen met een vriendin (was eigenlijk verrassing voor haar, maar kon het zelf goed gebruiken). We gaan dit zeker vaker doen! Jij dus al begonnen met testen, dan weet je in elk geval zeker dat je hem niet mist... Wie weet een heerlijk vakantie met een goed kadotje thuis! Ik duim duim duim hoor! Waar ging je eigenlijk naartoe (even gemist denk ik)? En wat jammer dat je Ipad er nog niet is. Ik zit er echt elke dag mee te spelen, voornamelijk internetten en onnozele spelletjes hoor @Bouwjaar: O M G!!! Op zo'n ladder zal je mij echt noooooit (meer) zien... heb 1 keer dakpannen gelegd bij een vriendin... heel hoog, zonder reling of wat dan ook, en dat doe ik echt noooooit meer! Dat was echt vet eng, maar goed, ik heb het maar weer beleefd denk ik dan maar weer... Klote dat je weer ongi wordt, maar aan de andere kant, dan heb je dit in elk geval niet op je vakantie! Ik trek het bijna niet meer... hoop zo erg dat het goed is (natuurlijk) maar durf er zo niet op te hopen... na ja, nog 23 uur... dan weet ik het. Morgen 09:30 afspraak dus hoef niet de hele dag te wachten in elk geval... @Summer: hoe is het nu met je? @Livelife: foto van je shopgebeuren ? @All: Normaal gesproken ben ik een echte nachtbraker, gisteravond lag ik om 19:00 op bed! Vet suf, maar ik was zooo moe... werd ik om 01:30 wakker door een irritant gezoem in mijn oor... en dan kan ik dus echt niet meer slapen.. ik het licht aan, man wakker... ik zeg: die neef/mug moet dood! Zoeken, zoeken... niet te vinden... hele nacht als ik bijna in slaap viel... weer gezoem... Vond hem vanmorgen om 07:00...:x:x:x Moest denken aan het liedje van Jochem Meijer Jochem Myjer- muggenlied - YouTube
@Bouwjaar: Jee! Dat ziet er wel heel eng uit ja jij op die trap! Petje af, hoor. Als we het zelf gaan doen, dan wel op een stellage ja. We gaan voor 2 weken op vakantie. En jij? @1steXmom: We gaan naar Italie. Veel succes morgen bij je echo afspraak!
@moisie wij gaan ook voor 2 weken weg, maar ik heb 3 weken vrij. Wij zitten in Duitsland bij het Beierse woud, vlak bij de Tsjechische grens. @1stexmom hoe laat heb je de echo eigenlijk. Ik hoop voor jou 's ochtends
@1stexmom Zie ik net dat je eerder al schreef 9.30 uur ... lekker scheel lezen. Nou hopelijk loop (huppel) je in middels stralend rond, duim duim
@livelife een jongen zoals je zelf al dacht! ben ook erg benieuwd hoeveel blauwe en stoere dingen je al gekocht hebt @moisie toch maar vast begonnen ik zou ook niet het risico willen nemen dat je 'm mist. bijna vakantie wat heerlijk ik moet nog 4 (3 en half nu eigenlijk) weken wachten. hoop dat je op vakantie je ei vindt en dat het je geluk brangt @1stexmom wat heerlijk dat je eventjes lekker er tussen uit bent geweest soms heb je dat gewoon nodig. hoe was je echo? @bouwjaar oh ik dacht dat je steeds eerder ongesteld was, maar gelukkig dus niet. stoer hoor dat je dat durft zo hoog in die trap dat doe ik echt niet gisteren met het zh gebeld dat de iui niet gelukt is nu mag ik de volgende ronde beginnen met de ivf, dan begin je dag 21 van de cyclus met hormonen spuiten en je mag dus niet zwanger raken die keer.nu gaan we over 4 weken met vakantie en ik twijfel nog of ik een maand later zal beginnen zodat we op vakantie er echt niet mee bezig hoeven te zijn (en dus ook niet met condooms hoeven te vrijen) maar ik wil ook zo snel mogelijk beginnen iedereen haalt me nu al in laat staan als ik zelf een maand extra wacht. heb het er nog niet met vriendlief over gehad maar de schat vindt het zo zwaar voor me dat ie toch doet wat ik wil, dus wil ik er eerst uit zijn voordat ik er over begin. iemand nog tips
@all: huilen hier... Van opluchting! Groei was goed (zijn ons beruchte punt voorbij) en een heel duidelijk kloppend hartje! Zal Later een foto plaatsen, hoewel er nog niet veel te zien is... Pfffff wat een spanning zeg! Over 3 weken termijnbepaling. @Summer: vriendin van mij die aug mocht beginnen met IVF heeft bewust en duidelijk gekozen om toch maand uit te stellen (dus sept starten). Omdat ze dus eerst 'zorgeloos' op vakantie wil en helemaal opgeladen het traject in wil stappen... Weet niet of je er iets aan hebt... Maar je moet vooral naar jezelf luisteren natuurlijk! Wat voelt goed?
@1stexmom oh ik schrok heel even van je eerste woorden gelukkig alles goed nu kun je gaan proberen te genieten! bedankt voor je tip ik weet het gewoon nog niet denk dat ik het er vanavond maar over ga hebben met vriendlief wat hij vindt
@bouwjaar thanx, ga zeker mijn best doen om te genieten nu! Jij de masseur al geboekt? @Summer: Zij zitten ook al jaren in de MMM en hij wil niets liever dan zo snel mogelijk beginnen, maar zij wil er echt goed in gaan zitten en dus liever nog een maand wachten... Maar het lijkt me een lastige keuze, ik ben totaal niet geduldig dus ja... ik zou ook zsm willen. En het is te makkelijk om te zeggen: wat is nu een maandje? Dat weet je alleen zelf maar denk ik. Gelukkig dat je vriend zo begripvol is! @all: Hier is ie dan
Mooie echo! Pff hier na de lekkage tot gisteren geen bruin meer gezien, waardoor er toch weer een sprankeltje hoop om de ook kwam kijken die ik vervolgens probeerde weg te redeneren. Terecht: vandaag kramp en rood. Straks maar es bellen voor een afspraak na de vakantie. Ik vind zwanger worden helemaal niet leuk meer. De zin om weer een nieuwe ronde te proberen is er niet eens meer, het lukt toch niet. Vervolgens vraag ik me af hoe jij dat doet Summerbloom. Heb jij nog hoop en vertrouwen elke keer?
@Bouwjaar: Ik kan me goed voorstellen dat je de moed verliest hoor! Tenminste, voor zover ik het kan voorstellen natuurlijk... Het is op deze manier ook echt helemaal niet leuk en gezellig en zoals de 'boekjes' allemaal zeggen:x Dikke knuffel van mij! En snel bellen voor die afspraak!
Thx. Nou ik belde voor een afspraak bij voorkeur op dinsdagavond. Dan was het 31 juli of pas weer in september. Dus dan toch komende dinsdag maar. Afspraak stelt wsl verder toch niks voor, wsl zal de knoop gehakt worden dat het een kijkoperatie wordt. En dat wordt dan toch na de vakantie. He bah als ik dit zo schrijf moet ik janken, maar ik zit op m'n werk dus dat kan niet. Bah dan gaan we straks dat hele circus in, zie er tegenop Dan wil ik ook dat ie eens serieus ingaat op dat (oud) bloedverlies. Tijdens de LF. Hij kan wel zeggen dat dat normaal is maar ik vind het maar vreemd.
Je moet gewoon al je vragen die je hebt, opschrijven, dan kun je ook niets vergeten... Ik hoop dat het heel erg meevalt, maar ja, blijft natuurlijk klote die MMM... Gatver meid... wilde dat ik wat voor je doen kon
@1stexmom wat een prachtige echo! @bouwjaar goed dat je de stap hebt genomen ik denk dat je er rustiger van wordt als je het gevoel hebt dat er in ieder geval iets gebeurt en dat dat weer elke keer een stapje vooruit is in plaats van afwachten. wat betreft hoop en vertrouwen, elke maand weer opnieuw hoge bergen diepe dalen, nou ben ik thuis vrij emotioneel en voor de buitenwereld roep ik dat alles goed gaat je kent het wel dus jullie krijgen samen met vriendlief al mijn emoties mee, al heb ik wel een paar x zwaar overstuur op het werk zitten janken (omdat m'n eitjes niet groeide en een keer dat ik net voor ik naar het werk ging het eerste bloed had) toch denk ik nu weer volgende ronde misschien wel raak en dan toch geen ivf, misschien wel op vakantie zonder stress, maar als ik snel met de ivf begin ben ik misschien wel de gelukkige die met 1 ivf al zwanger is dus moet ik daar eigenlijk niet mee wachten, dus toch weer hoop, dat had ik afgelopen zaterdag echt niet meer en dan denk ik dat ik beter kan stoppen zodat ik het af kan sluiten dat ik me er bij neer leg dat er nooit kindjes zullen komen want wat als alles voor niks is. poeh nu ik het uit typ klinkt het weel heel heftig. maar ik denk dat alle meiden die al langere tijd proberen wel deze gevoelens hebben.
Hoi, Nou ik heb mijn afspraak gehad van uitslag HSG en ze hadden een kansberekening gemaakt... Ik zit precies in hetzelfde schuitje nu als bouwjaar helaas. Alles was goed en ik zit op de grens van 7 a 8 cyclussen in een jaar dus moeten we verplicht zelf weer gaan proberen zonder ziekenhuis hulp. We komen pas in januari weer in aanmerking en dan pas worden we op de wachtlijst gezet voor IUI. Het liefst willen ze ook een kijkoperatie doen, maar dat is niet verpicht voor verdere behandeling dus dat ga ik niet doen. Zover wil ik niet gaan (zeg ik nu althans). Ik heb erg gehuild vanmorgen (bij de arts al)...
@summerbloom wat je verteld klinkt een beetje herkenbaar, maar dat zal dus wel erger worden. De hoge bergen diepe dalen, bedoel ik dus. Ik denk ook wel eens dat het niet voorbestemd is voor ons... @moisie Tja lekker dubbel dus. Bij jou waren wel beide eileiders te zien? Tja dan is dus alles goed, maar.. het lukt toch niet. Bij mij stelden ze de kijkoperatie voor, maar na het half jaar wachten en ik denk wel dat ik t wil. Ik heb me groot gehouden bij de arts, maar vervolgens in de auto zitten janken. En inderdaad je hebt nog niet zoveel kansen gehad als een gemiddelde vrouw, die kreeg ik ook te horen. Tja dan moet je nu dus maar vertrouwen hebben in je lijf.... Lastig. Nou morgen eerst maar es lekker op vakantie! Hopelijk heb je veel leuke dingen die je gedachten afleiden. Heel veel plezier!! @1stexmom tja eigenlijk valt er ook niet veel over te zeggen. Het is gewoon kut. Ik ben er nu alweer bang voor dat hij vindt dat ik te snel terug kom. Het gesprek hadden we eind maart, dat was verlaat omdat het verzet was door hun. Maar tussen eind maart en 31 juli zit maar 4 maanden. Aan de andere kant die hsg had ik al begin maart en voordat er verder wat gaat gebeuren zijn we ook weer een kans verder. Nou ja ik hoor t wel. ps ik heb de slak op mijn ticker wel verandert in een kikker. Misschien dat dat nog helpt Na vandaag nog 4 daagjes werken.
@moisie snap dat je er even van baalt, gebeurt er weer 6 maanden niks maar als je eenmaal in de mmm zit heb je steeds minder kansen dus om het positief te draaien heb je er weer een paar extra kansen bij (oh ja had ik al gezegd dat ik weer in mijn hoop/positief weken zit) @bouwjaar hoop dat de kikker sneller is als de slak