Hahahahaha gelukkig ken ik alle Quote stukjes wel dus als je die overslaat valt het best meer hoor Moisie: heb je je Ipad al?
@moisie Ja ik ga toch de kijkoperatie doen. Als er iets mis is wil ik het toch wel weten. Uiteindelijk is het dan 6 mnd na de hsg. Jouw gevoel over dat het op ivf uitloopt heb ik ook. Geen idee, waarom. Ik hoop ook dat dat niet zo zal zijn, maar ja het is een gevoel he. Weet je wat ik ook zo vreemd vind, is dat een lichaam zo kan veranderen. Je hebt een zoon, je bent zwanger geweest, is je lijf het nu opeens vergeten hoe het moet ofzo? Dat is toch...raar. Nou ondanks je gevoel hoop ik dat je in enkel een afspraak heb bij een verloskundige. Ja auto's kosten wat Vandaag stond al een kleine beurt gepland dus ben benieuwd wat daar de rekening van is. Die uitlaat was zo duur omdat de katalysator ook vervangen is. Die kerel vertelde dat daar platinum in zit, edelemetaal, en het daarom een duur ding is. Tja en in NL was eht ook wel gebeurd Mijn NOD is tussen 31/8 en 1/9 (LF 15-17 dg) @1stexmom Nog meer gehoord over je assesment? @ hier: :x Afgelopen maandag was bij ons de laatste dag van de kermis oftewel 'Lappendag' (info) Vriend gaat daar al jaren heen, ik geloof het wel sinds een aantal jaar. Dit jaar baalde ik omdat een piekbelasting van alcohol volgens de gyn niet goed is voor de zwemmers en vriend neemt het er altijd goed van. Daarom gevraagd of ie er om wilde denken en of hij dit jaar (gestart om 9.40) of ie voor 24.00 thuis wilde zijn. Om 22.40 kreeg ik via de whatsapp nog een berichtje dat accu van foon leeg was, geld op en dat het einde dag was. Dus ik dacht jippie eindelijk 1 jaar normaal. 00.45 was ie er nog niet, 1.45 was ie er nog niet, enz... Je leest tegenwoordig zoveel zinloos geweld enzo. Kijk ik nog op 112 melding, staat er een melding met spoed een ambulance naar het plein waar hij bij t laatste bericht zei dat ie was. Ik heb me zo f*king ongerust gemaakt, flarden slaap gehad en verder aldoor een hartslag van 100. Stapt ie om 6.00 het bed in... AARGh FLIPFLIPFLIP. Sorry hoor. Ik was zo blij dat ik boos kon zijn, maar wat was (ben) ik boos. En dan verdorie ik straks op die operatie tafel en terwijl er wsl komende 3 mnd geen zwemmer te vinden is. Nou ik ben benieuwd aangezien hij z'n kwak nogmaals zou laten testen. Aan de ene kant hoop ik dat er geen zwemmer te vinden is, gewoon om hem eens wakker te schudden en aan de andere kant niet natuurlijk want dan zouden we pas weer eind november kans maken. Hij heeft de volgende ochtend (na amper 4 uur slaap omdat ik alle gordijnen had open gedaan. Als ik niet slaap, jij ook niet ) wel meteen excuses aangeboden. En probeert op zijn manier het wel weer goed te maken. Sorry voor de lap tekst, maar even frusti hier. Het staat ook zo haaks op hoe hij verder is. Hij is supersociaal (das dus hier een medeveroorzaker), heel lief, behulpzaam en ik weet zeker dat ie er van me houd. Maar owh die stomme lappendag, ik HAAT t inmiddels. Oja nog wel even iets wat ik zelf positief vind. T/m vandaag geen bruinverlies gehad. Nou valt t wel vaker mee en het komt vast nog wel, maar vorige cyclus was t van 6 t/m 11 dpo waardoor ik ging denken dat er iets niet goed is in m'n lijf.
@Bouwjaar: ik zou echt enorm flippen ook in dit geval hoor.. Man man, wat kunnen kerels soms toch ongelooflijke *^&^*$%%^$*&** zijn... Alsof ze niet snappen hoe je er zelf mee bezig bent en af en toe mogen ze zelf ook wel wat laten merken dat ze ermee bezig zijn. Ik weet wel zeker dat zij dat op hun eigen manier ook wel zijn, maar toch... wat was dat ook alweer over Mars en Venus? Weet je al wanneer je de kijkoperatie krijgt? Ik heb nog niets gehoord over die sollicitatie. Ik hoop vandaag weer bericht te krijgen, maar het duurt me allemaal wel wat te lang nu... Geeft gewoon uitslag man, weet ik ook waar ik aan toe ben... Hoe is het met de rest?
Ik moet bellen om die kijkoperatie in te plannen op dag 1 van de volgende ronde. Dat wacht ik dus maar braaf af. Heb je al over je zwangerschap gerept in je omgeving? Ik zie dat je over 4 dagen over de 12 wk grens bent Balen dat je niks van de sollicitatie gehoord hebt.
Zo, ik ben vandaag weer lekker geĂŻrriteerd om niks... altijd een duidelijk pre-nieuwe fase signaal... Maar beter dan vorig rondje t/m nu nog geen bruin. Hopelijk kan me lichaam toch een "normaal" rondje houden, vorige keer gaf t me erg veel twijfel
Aankondiging ronde 17 alweer present...bruinverlies. Ik kreeg inmiddels al weer veel meer hoop dan me lief was, want ik weet: des te groter is de teleurstelling. Ook leken de boobies wat gevoelig, al kan ik me niet goed herinneren in welke mate ik dat vorige rondjes had. Morgen of overmorgen na echte start ZH bellen, yuk. Zie er eigenlijk wel tegenop. Voel me best wel kl*te, zie het ff niet meer zitten. Hoe snel kun je in een dip vliegen zeg :x
Gatver wat klote! Zeker elke keer die teleurstelling! Maar idd, hoe erg je er tegenop ziet, toch maar bellen, dan heb je dat maar gedaan... Gatver meid: dikke knuffel!
Dames, lekker rustig hier. Hoe gaat het met jullie? Wij hebben gisteren combitest gehad. Uitslag zeer goed! Kans op chromosoomafwijkingen kleiner dat gemiddeld, dus we zijn wel wat opgelucht. Merk dat ik er nu steeds meer van kan genieten. Verder positief op het werk. Ik ben aangenomen voor die nieuwe functie! Ik heb vanmiddag kennismaking gesprek met mijn nieuwe manager en vrijdag tikken we het definitief af. Ik heb er veel zin in! Fijne dagen nog allemaal
Hey, Ja rustig hier. Mooi dat de combitest goed was. En wat heerlijk dat je steeds meer kan genieten. Doorgaan zo! Gefeliciteerd met je nieuwe functie, wanneer ga je beginnen? Bij mij ongi nog niet echt doorgebroken, alleen maar bruine prut (sorry). Zal je zien dat de LF nu weer 17 dagen is. Zo is wachten ook weer vervelend. Ik voel dat het eraan komt, maar wil wachten met zh bellen tot het echt dag 1 is. Maar omdat ik er tegenop zie, heb ik dat liever achter de rug. Dan weet ik wanneer ik moet, zal ik t m'n ouders vertellen en kan ik me er op voorbereiden. We hebben ook niks te zeggen over ons eigen lijf.:x Gisteren ook even de vakantieschade in kilo's bekeken: +1. Lijkt misschien mee te vallen maar ik wilde daarvoor er ook al wat af hebben. Egenlijk moet er nu 3.5-4 kilo vanaf. Vanaf vandaag maar proberen niets extra's te snaaien. (gisteren was s-pa jarig, dus toch maar taartje gegeten )
Ik heb vanmiddag een gesprek met mijn nieuwe manager, dan ook bepalen per wanneer. Ik hoop zo snel mogelijk, heb er veel zin in! Hmmm +1 kilo valt inderdaad mee... maar -3,5/4 klinkt wel weer wat meer ja, maar ff de wandelschoenen aan dus! Wat balen dat je periode nu niet doorzet. Je wilt het nu ook maar snel in gang zetten zeker? En dan met ouders.. dat zal wel een moeilijk gesprek worden...
Nou inmiddesl heeft t wel doorgezet. Meteen maar gebeld. 10 september kijkoperatie, 3 sept afspraak bij anesthesiologie 10 september is cd 13. Best dicht op een eventuele eisprong en dat zal dus wsl kansloze ronden. Had al gelezen dat je tijdje geen tampons mag gebruiken, dus klussen zal ook wel niet mogen. Net weer zitten janken. Ik zie er tegenop omdat ik nog nooit opgenomen ben in het ziekenhuis. Onbekend dus eng. Ook baal ik baal dat het zover moet komen. Maar goed...wsl wordt t allemaal nog wel meer zh.
He meid, gatver! Is er iemand die je kunt bellen, met wie je eea kunt delen of tegen wie je kunt vloeken/schelden etc? Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar ik vind het wel meevallen die ziekenhuisopnames hoor... Is het bij mij wel om andere redenen geweest dan bij jou, maar de verpleegsters ed doen allemaal hun best (hoewel ze het soms wel druk hebben)... Hele dikke knuffel!
Thx. Ik werk thuis vandaag (gelukkig maar anders zat ik jankend op mijn werk..). Mijn partner zit momenteel zonder baan en zit dus beneden. Net even mijn moeder gebeld, die belt me terug als ze thuis is. (ze hoorde direct aan mijn stem dat er wat was..) Dus wel volk om te delen. Ik ben ook niet boos en heb geen scheld-behoefte, ben alleen maar verdrietig. Maandag het dan ook maar melden aan m'n leidinggevende. Op zich is het geen zware ingreep, maar ik weet niet of ik dinsdags al weer aan het werk kan. Ik hoop dat het meevalt. Ik moet me om 11.30 melden en dan is de operatie tussen 12.30 en 16.00 uur. Weet neit toch een beetje eng dat ze aan je lijf aan frunniken. Mag ik vragen waarvoor jij bent geopereerd?
Ok, ja idd maar snel aan je ouders vertellen, dan kun je het daar in elk geval kwijt en weten ze ook als je niet altijd even vrolijk bent. Blijft klote, ik had dat vooral na mijn miskramen, blij dat ik toch eea verteld had aan een aantal. Dan snappen ze het ook beter als ik eens niet zo vrolijk reageer op zaken. En idd leidinggevende informeren. Je zult waarschijnlijk nog wel vaker naar het ziekenhuis moeten, dan hebben ze waarschijnlijk wel meer begrip als je wat vaker afwezig bent en kun je eea misschien combineren met thuis werken. Ja hoor, ik ben een echte 'pechvogel' of 'rauwdauwer' zoals dat heet. Heb altijd wel wat maar nooit echt ernstig (levensbedreigend) gelukkig. Ik ben 2 x geopereerd aan mijn elleboog, deze had ik stuk (op jonge leeftijd) en daar zaten pinnen in. Die moesten er weer uit, dus vandaar 2e operatie. Mijn blindedarm is verwijderd. Vorig jaar dus 2 x curretage. Verder in het ziekenhuis gelegen met nierbekontsteking, die was al vergevorderd, vandaar de opname. En heel vaak EHBO in mijn tienerjaren. Voor kneuzingen, pols gebroken en allerlei ongelukjes... ik had altijd onnozele dingen, over hekjes springen, wat niet goed afliep, uit bomen vallen, tegen een schutting opfietsen (met mijn 'zeer stevige' oma achterop) hahahaha. Het lijkt heel sneu, maar ik kan er wel om lachen hoor... was gewoon iemand die altijd wat had hahaha. Vooral dat schutting verhaal, ik zie het nog gebeuren... 'Spring maar achterop oma.' 'Kan dat wel?' 'Ja hoor!' En daar vlogen we omhoog tegen de schutting hahahaha. Maar ik dwaal af en waarschijnlijk heb je helemaal geen behoefte hieraan... Sorry Het viel me alle keren mee in het ziekenhuis hoor. De verpleegsters enzo doen echt wel hun best om het zo min mogelijk vervelend te laten zijn. Althans, de meesten dan. Het moment voor de narcose is denk ik het spannendst. Maar ik ben altijd heel snel weg dus weinig tijd om me druk te maken. En daarna kom je bij en slaap je nog wat uit. En wil je ook graag slapen hoor...
En je merkt er dus helemaal niets van dat ze met je bezig zijn hoor... Hoe cliche het ook klinkt, over je heen laten komen en je niet al te druk proberen te maken. Je kunt er toch niets aan doen en je merkt er ook niets van. Behalve misschien napijn als je wakker wordt, maar dan vraag je gewoon paracetamol... Ik weet niet hoe de napijn bij jouw operatie is, daar heb ik geen ervaring mee...
Trouwens... ervaringen nu tov vroeger... Vroeger werd ik vaak misselijk wakker van de narcose, maar tegenwoordig kunnen ze dit veel beter doseren en de laatste keren was ik helemaal niet meer misselijk... Das wel prettig.. Overigens snap ik het wel dat je er tegenop ziet hoor, ik praat er heel makkelijk over maar het is en blijft natuurlijk wel een operatie... wat spannens is in elke situatie...
Wahahaha wat een verhaal, allebei overleefd? Heerlijk als ik even kan lachen. Maar jeetje zeg, jij hebt dit ook behoorlijk wat shit achter de rug. En dat van die miskramen is nl helemaal k*t. Daar moet ik al helemaal niet aan denken. Loop je eerst in euforie rond, stort je daarna naar beneden. Het is zowel emotioneel als lichamelijk zwaar. Als het dan ook nog een keer gebeurd ... Ben nu ook blij dat ik het verteld heb hoor. Ik kan er ook wel over praten maar de 1e keer vertellen was een beetje... emo. Moeders was niet thuis toen ik belde en later belde ze terug omdat bij haar het bericht ook even moest aankomen. Ze voelt zich machteloos... Ze vertelde nu ook dat het bij haar ook 14 mnd geduurd heeft maar dat was omdat zij het 1e jaar niet ongesteld werd. Super fijn dat je vandaag snel kon reageren. En fijn dat je jouw ervaringen verteld. Wellicht valt het voor mij ook mee. Als ik een beetje hoor hoe het gaat vind ik het vaak minder eng. (daarom ben ik ook de 1e keeer voorzowel mijn auto- als motor afrijden gezakt ). Net al even een info-filmpje gekeken van het ziekenhuis. Ik hoop natuurlijk dat ik als 1e aan de beurt ben die maandag, maar geen idee hoe ze dat gaan bepalen. Ben je inmiddels al baby-spullen aan het inslaan?
Hahaha ja allebei overleefd hoor, bij ons in de familie zijn dit soort dingen echt wekelijkse kost. Kan je verhalen vertellen hahaha. Eerlijk waar, snap niet hoe we dat altijd hebben... Ben ik het niet dan is het wel een ander... Maar je begrijpt hoe verjaardagen lopen bij ons... Hilarische verhalen... Valt wel mee hoor, de miskramen waren echt emotioneel gezien heel klote, de rest viel wel mee, klinkt erger dan het was. Daarnaast wel andere dingen beleefd die veel erger waren (zusje leukemie ed, daar is alles nu goed mee hoor), maar ook dat is lang geleden. Nu gaat het lekker, moet zeggen, das ook wel eens fijn ! En snel reageren geen probleem hoor, hoop dat je er iets minder tegenop kijkt en dat het je achteraf toch is meegevallen. Maar nogmaals, ik heb geen ervaring met jouw operatie... Misschien wel goed dat je van te voren even aangeeft hoe erg je er tegenop kijkt. Dan weten ze dat in elk geval.. Helaas kunnen ze je niet als eerste plannen... Hangt van de spoedgevallen tussendoor af... Maar soms heb je wel mazzel.. Ik hoop het voor je! Nee eigenlijk nog niets gekocht, behalve zwangerschapsbroeken.. Kan bijna geen gewone broek aan
Gelukkig maar, denk ook wel dat een mens dat nodig heeft. Dat van die spoedgevallen wist ik niet, dan hoop ik maar dat die er niet zijn. Voor de andere vrouwen beter van niet en hopelijk ben ik dan snel aan de beurt. Als ik van 11.30 tot 15.00 moet liggen wachten lijkt me niet zo relaxed. Tja uiteindelijk pas je gelukkig in geen enkele gewone broek . Verder heb je natuurlijk nog alle tijd om dingen aan te schaffen. Shop ze alvast
Gaat het vandaag wat beter met je? Nee ik hoop ook niet voor je op veel spoedgevallen enzo... Maar de ene keer wordt je vroeg geholpen bij dagopname, de andere keer laat . Laptop en boekje maar mee... Gaat je vriend ook mee? Ja echt verschrikkelijk, pas nu al nergens in bijna... Dat wordt nog wat als ik verder ben.. Maar ik klaag niet hoor, heb het er makkelijk voor over natuurlijk! Ja shoppen zal denk ik vanaf 20 weken zijn, als ik weet wat het wordt... Nu wel aan het rondkijken hoor