Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey dames..

Als jullie het goed vinde kom ik ook gezellig hier meekletsen..

nog 2 dagen tot mn nod ( mn banner klopt niet )

2. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bouwjaar1979: ik zit op dag 43 ;) En mijn langste cyclus van afgelopen maanden is ook 43 dagen...

@Thea23: welkom hier :) 2 Dagen voor NOD; spannend! Wanneer ga je testen?

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zo dames, heel wat bij gekletst zie ik :D.

En thea, welkom! Spannend, nog 2 dagen tot nod. Heb je er een goed gevoel over? :)

@lifelive; ik heb meestal maar een paar dagen last van rekbaarslijm. Bij mij komt mijn ei dus vrijsnel daarna. Maar dat verschilt heel erg per vrouw geloof ik. Gewoon gezellig blijven door klussen, dan kan je je ei in elk geval niet missen :D!

@mosie; Je houd het wel spannend hoor! Opzich is het best een goed teken, nog niet ongesteld, geen teken dat die er aan komt én ook nog een hoge temp! Maar kan me voorstellen dat je met een witte test nog weinig hoop over houd. Ga je binnenkort nog eens testen? Misschien maak je indd wel wat trager hcg aan. Of misschien is je ei wat later geweest of een latere innesteling?

@bouwjaar; kan me goed voorstellen dat je niet veel behoefte hebt aan al die polonaise aan je lijf. Het is ook niet niks natuurlijk, de mm. Ik heb ook geen echte klik met mijn HA, dus ik weet hoe dat is. Is dan ook niet bepaald fijn als je over zulke intieme dingen moet praten, met iemand waar je geen klik mee hebt. Ik heb begrepen dat om de dag beter is voor de kwaliteit van het zaad. Maar als man gewoon goed zaad heeft, moet dagelijks ook geen probleem zijn.

Hier doet mijn temp het nog steeds goed. Vandaag 37.1, dus ik ben tevreden. Maandag zit ik op 14 dpo, dus het begint nu écht spannend te worden. Heb na genoeg eigenlijk helemaal geen kwaaltjes die zouden wijzen op een zwangerschap. Sinds een paar dagen wel wat misselijk tijdens het opstaan, maar dat hoeft niets te betekenen natuurlijk.. Gister ook wat ongesteldheidskrampjes, dus ben er al bang voor... :(

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Oh er is stiekum dus nog een kansje... nog testplannen?

@Thea23: Welkom, ik zie dat jij ook al de nodige teleurstellingen achter de rug heb. Spannend weer komende dagen.

@charity, tja ik hoop voor je dat het goed gaat. Maar dat temp niks zegt blijkt wel weer uit mijn laatstje ronde: strak 37 graden aldoor en op dag 12 een daling waarmee het ook klaar was. Nou ook voor jou spannend.

5. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag ongesteld geworden....

6. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie oh wat jammer *dikke knuffel*
    over de mm ik wou er ook nog niet aan denken vorig jaar maar na mijn miskraam raakte ik steeds verder in de put elke maand, en nu heb ik het gevoel dat ik zelf wat kan doen (wat niet zo is :)

Ik heb trouwens ook niks met mijn HA gelukkig had ik de invaller en die stuurde ons meteen door naar de fertiliteitsarts.

@bouwjaar het is wel heftig voor de mannen zo'n test (dat is hun mannelijkheid) en idd het enige onderzoek bij de man dan moeten ze toch even slikken

@livelife haha dat vind ik allemaal van de mm, spannend, eng, kijk er naar uit en tegenop wil graag weten of er iets mis is, en wil natuurlijk niet dat er iets mis is. Maar als er wel iets mis is kunnen we daar misschien wat aan doen en dan liever vandaag als morgen.:(

@thea Welkom! spannend nog 2 dagen altijd de ergste dagen succes

@charity temp ziet er idd goed uit ook spannend hoop dat je zonder kwaaltje roze test

@all Wij doen het meestal om de dag rond het ei, afgelopen maand hebben we vanaf dag 10 tot dag 16 elke dag geklust maar dat was niet altijd leuk

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    :( -pieeeep- :(

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Heey Dames

Ben ik ook weer ff. Om een of andere reden had ik geen abbo meer op dit topic, dus was het een beetje kwijt geraakt zeg maar.

Heb niet alles bijgelezen maar Moise wat rot dat je ongi bent geworden....

@thea welkom!

Ik heb er net weer twee dagne school op zitten, over twee weken nog een keer 2 dagen en dan ben ik klaar!!!!!:)

Ik ben vandaag weer begonnen met ovu testen, vorige keer was ik meteen zwanger de maand dat we ze gebruikte.Dus ik heb goede hoop!!!!

9. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning!

Bedankt voor jullie medeleven! Mijn ongesteldheid kwam toch nog wat onverwachts zomaar s'middags, maar ja ik had de dag daarvoor toch ook al negatief getest dus wist eigenlijk al genoeg. Wat zonde van de test weer. Gelukkig had ik de KV2 gebruikt dan heb ik maar €2,50 verspild zeg maar.

@Summerbloom: Nee, elke dag klussen is idd niet altijd leuk. Ik denk dat het beter vol te houden is om de dag te doen.

Voor hoeveel dagen houden jullie dat allemaal vol? Op FF staat in ieder geval altijd 6 dagen aangegeven wanneer je mogelijk je ei gaat krijgen. Dus ik dacht eerst die dagen alle dagen te klussen, maar dat was dus niet eens gelukt :)

@Joyce86: Ovutesten heb ik nog nooit gebruikt... Vanaf wanneer gebruik je die dan? Doe je dat ook in combi met tempen?

Wat de MM betreft zei ik al dat ik januari en februari nog zelf wilde proberen en dan daarna ga ik wel de 1e stap zetten... Kan ik me mentaal nog even voorbereiden. Alleen er schijnt wel een wachtlijst te zijn bij de fertiliteit en dat is het enige wat me nog doet twijfelen om nu niet vast al de verwijsbrief te regelen...

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @mosie; ooh meid wat *$&%*#*! :(

@bouwjaar; ik weet dat het indd weinig zegt. Maar dat mijn temp boven de 37 uitkomt, vind ik best hoopgevend..

@all; ik ben heel bang, doodsbang dat het weer misgaat.. Maarrrr... Heb vanmorgen getest en er staat een hele mooie roze streep :D:D:D:D! Nog wel geen knaller, maar ook echt geen tuur streepje meer!

11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden, ik lees even snel vanaf mijn telefoon dus ik antwoord straks iedereen nog even...

@Charity: whoehoe! Gefeliciteerd meis!!! Fotootje? Ik snap dat je bang bent, maar probeer er ook al van te genieten!

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @charity Woehoe!!!! Snap wel dat je bang bent, zou ik ook zijn! Maar GEFELICITEERD!!!!!

@moisie Ik gebruik alleen ovu testen, niet tempe, veel te veel gedoe voor mij. Maar ovutesten gebruik ik ongeveer 10 a 12 dagen na mijn ongi, totdat mijn eisprong is geweest. Ik vind het erg makkelijk, 1 en soms 2 keer op een stikje plassen en hij geeft aan of je eisprong er is of niet.

Vanavond mijn ouders te eten, dus nu flink opruimen en schoonmaken:) Fijn weekend

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
  14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @charity Gefeliciteerd!! Duidelijke streep!

15. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    mooie test gefeliciteerd!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Heel duidelijk Charity!Nogmaals gefeliciteerd!

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Op die streep zit ik ook te wachten! :D Ziet er goed uit meis! Kun je er al een beetje van genieten nu?

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Joyce: welkom terug! :p

@Thea: gezellig dat je komt meekletsen. Jij hebt ook al een behoorlijke weg afgelegd... Ik hoop dat het snel raak voor je mag zijn.

@Moisie: dat lukt ons ook niet hoor, die 6 dagen. Dus ik hou het bij om de dag. Het lijken me dan kansen genoeg, maar goed... Vriendlief moet die soldaatjes eens duidelijke instructies meegeven ;).

Hoe was jullie weekend meiden?

Ik heb wat last-minute aankopen gedaan! Wat is shoppen toch eigenlijk vermoeiend! :) Nu nog de laatste 4 dagen werken, een dagje 'rust' en dan op naar Schiphol! Volgens mij is mijn eisprong al geweest, maar ik twijfel wel een beetje... De eipijn was niet zo duidelijk als de vorige keer, maar goed, we klussen vrolijk verder, just in case!

Het klinkt stom, maar ik heb er deze ronde vertrouwen in! Nu maar hopen dat mijn gevoel me niet in de steek laat...

Fijne avond!

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Bekijk bijlage 219253
    Vandaag weer getest en volgens mij, ziet het er wel goed uit!

Probeer zo positief mogelijk te blijven, maar het is wel erg spannend natuurlijk..

@livelife; fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt deze keer! Hopelijk kom je met goed nieuws terug van je vakantie!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @livelife heerlijk dat je de dagen kan aftellen! En als je goede gevoel nou ook nog ff resultaat aflevert... :)

@charity ik kan me ook wel voostellen dat de komende weken spannend voor je zijn. Hopelijk kun je je nog een beetje ontspannen en je focus ergens anders leggen zodat je niet bij elke darmkronkel je zorgen maakt dat het mis is. Want dan worden het wel 2 heeeeele lange maanden.

Ik heb wel lekker weekend gehad. Zaterdag een soort familiedagje, was nog het verjaardagskado met m'n moeder. Was gezellig. Zondag foto's uitgezocht op de pc, binnen zitten dus ;).

Zo deze plant ik ff voor ons allemaal:

Deel Deze Pagina