@livelife: ja ik ben ook niet echt het borstvoedingstype, maar moet wel bekennen... Vooraf zei ik sowieso dat ik het niet wilde gaan doen, maar daar twijfel ik nu ook aan. Ik heb nog even om te besluiten, maar goed. Ik denk (vandaag dan tenminste) dat ik het eerst ga proberen. Mocht het niet lukken (en ik ga niet alles op alles zetten) dan is het jammer... Maar ga jij ook cursussen ofzo volgen van te voren? Naam... pfff lastig hoor. Het is zo dat we al jaren een meidennaam hebben (2 opties) maar jongensnaam komen we niet uit... Ik vind jongensnamen erg lastig. Daarbij heeft mijn man een belachelijke achternaam die niet te combineren valt... Maar we hebben inmiddels 1 optie. Ben er nog niet helemaal van overtuigd, maar hoe vaker we hem herhalen, hoe leuker hij wordt... alleen... een vriendin is 4 weken eerder uitgerekend en krijgt ook een jongen... hoop niet dat ze dezelfde naam hebben hahahaha. En... ik denk dat ik hem af en toe voel, zou niet weten wat het anders moet zijn dus manlief en ik hebben besloten dat het Sjaak is wat ik voel. Wel apart hoor hihi. @Summer: hmmm dat van die kilo's wist ik dus niet, das wel weer een argument voor hihi. Wat een spannende dagen voor je meid! Ik hoop heel erg dat er nog geen ongi is!? Morgen testen? Heb je de test al in huis? Duim duim duim...!!! Laten we hopen op een positief resultaat! Edit: zie net je laatste bericht... klinkt goed! Ik zou ook morgen testen hoor, maar goed, ik ben wel een testfreak. Ik heb weet ik veel hoeveel testen er doorheen gejaagd... en idd samen met manlief is veel fijner. Pffff, ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor jullie hihi. @Bouwjaar: Hoe is het met jou meid? En hoe bevalt de nieuwe baan van je hubby? Heeft ie het wat naar zijn zin? En nu je wat 'rust' hebt in de zin van niet naar het ziekenhuis... doen jullie samen nu ook wat leuke dingen (voor zover je nog niet deed natuurlijk)? Beetje opladen enzo? @Charity: inmiddels wel bevallen denk ik? @Moisie: Hoe is het met je, je bent stil? Hopelijk gewoon omdat je wat afstand wilt en niet omdat er iets met je is? @All: Met die vriendin van me gaat het inmiddels iets beter, ze loopt bij een maatschappelijk werkster (daar liepen ze al) en die kan haar goed helpen, dat is wel fijn. Ze is dus aardig rustig de behandeling ingegaan. 9/11 zou ze de 1ste echo hebben om te kijken of het allemaal goed gaat. Spannend dus... En vanmiddag de 20-weken echo! Ik ben er aardig rustig onder, vind het wel spannend maar verwacht eigenlijk geen gekke dingen... Of is dit de goden verzoeken? Ik denk dat ze de 'grote' dingen wel had gezien bij de pretecho en als ze nu wat vinden, kunnen ze meteen een behandelplan maken toch? Hoop ik dan maar... word nu toch wel zenuwachtig hihi. Ik heb de afspraak om 15:15, dus ben nu gewoon op het werk, beetje afleiding... Jullie nog dingen op het programma?
@summerbloom denk dat eisprong gisteren was, gezien de temp van vandaag @1stexmom eerste week is altijd even inkomen dus voor zover ik er iets over kan zeggen heeft hij te wel naar z'n zin Verder druk op werk, pff. Wordt gek van iets...aargh
Nee ik kan het helaas niet afschuiven, maar van 1 ding is inmiddels bekend waar het probleem ligt. @summerbloom ik durf t bijna niet te vragen.....al getest?
WAUWWWW Ik durfde echt niet te kijken vandaag... Maar super van harte gefeliciteerd!! Ben echt superblij voor jullie! Wat een goed nieuws zeg!
@all: alles was gister goed, dus wij zijn ook helemaal blij. Echt superblij! En prachtige foto waarop duidelijk de neus van zijn vader te zien is
@1stexmom wat een pracht mannetje blij dat alles goed is! @bouwjaar hoop dat er wat aan het probleem gedaan kan worden en laat je niet gek maken het is maar werk
weet ik nog niet moet nog naar het zh bellen maar durf nog niet zo goed eerst maar eens kijken of ik morgen nog steeds positief test probeer even een foto erbij te zetten
Hihi, dat kan ik me voorstellen ja. Wat een prachtige mooie streep! Hoeveel testen heb je in huis gehaald ? Morgen test je zeker ook positief hoor, kan niet missen! Wat zei je man?
Ik dacht ineens 'het is dinsdag! Forum checken!'!!! Lieve, lieve Summer en manlief uiteraard, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geweldig nieuws!
@1steXmom: Sjaak is looking good! En super om te horen dat alles goed is! Dat is weer een behoorlijke geruststelling he! Qua borstvoeding ga ik het ook niet koste wat het kost proberen. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben. En ook dan alleen tijdens mijn verlof, zodra ik weer aan het werk ga wil ik over zijn op de fles. @Bouwjaar: was het nog gelukt om het op iemand anders af te schuiven? Morgen de 3D/4D echo! Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!
thanks meiden wij zijn super blij! heb nog 2 testen en een clearblue digitale test maar die durf ik ook nog niet @livelife veel plezier morgen!
@LiveLife: Heel veel plezier morgen! Ben heel benieuwd naar de foto's... @Bouwjaar: al wat rustiger op je werk? @Summerbloom: haha, anders haal je toch gewoon nog een CB test? Ik heb er heel veel gehaald, lekker van genieten!
@Summer: snap ik, maar met die duidelijke streep hoef je je geen zorgen te maken dat de digitale iets stoms aangeeft. En anders even wachten tot morgenochtend, als je dat kunt . (ik bedoel dan de digitale met indicator). Ben je ondertussen aan het idee 'gewend'? Ik vind het zooooo leuk voor jullie!
Hoi meiden, hier ben ik weer Sorry, dat ik even niet van mij heb laten horen... Het was niet een hele bewuste keuze, hoor. Ik heb het superdruk gehad (en nog!) en wilde toch ook iets minder bezig zijn in deze ''pauze maanden'' (van het ziekenhuis) met zwanger worden.... Ik werd er erg gespannen van. @Summerbloom: WAUW! Gefeliciteerd zeg! Dat is fantastisch nieuws!