Hi allen, ff snel hoor... T%f^s druk... @Summer: prachtig prachtig! Fijn dat het hartje er is . @Livelife: Blij dat alles goed met de jongen is! Rustig aan hè? Je moet idd je verlof ook nog wat kunnen genieten! @Bouwjaar: fijn dat je voor een echo mag! 6.4 is idd wel op het randje, das net de periode dat het begint met kloppen volgens mij. Hoeft niet, maar kan... Maar lekker laten staan die afspraak! En als het nog niet klopt, een week later nog een x terug!
Ow ja, @bouwjaar: Ja ik moet best wel vaak op controle. Zeker 2x per week contact met internist en om de 4 à 6 weken bloed prikken. Gynaecoloog om de 3 à 4 weken etc. Maar voelt wel goed, ze zitten er bovenop dus das prettig... En Ja, je vriend Moet mee (iets met Venus en mars??) en dat zou ik hem ook maar de ff goed duidelijk maken ! @summer: ben je nu ook helemaal in de roze wolk? @livelife: schitterende foto! Hier voelt het nu ook alsof het ineens heel hard gaat hoor! 1ste 12 weken dramatisch langzaam, nu echt mega snel! Ow ja: bouwjaar: die pinda foto! Hahahaha
NOu in het 1-15juli topicwaren er best een aantal dames die voor eerder dan ik volgende week ben (ja volgen jullie me nog dus <6w4d) al een kloppend hartje gezien hebben. Laat de afspraak maar staan en duimen dat wij ook wat zien. Ennuh vriend gaat mee hoor @1stexmom dan moet je idd best vaak (gaat hoop tijd inzitten) maar wel lekker dat ze er bovenop zitten en dat het zo goed gaat
Ja het kan ook wel hoor. Maar de kans is er dus dat ze het nog niet zien kloppen... Maar idd, ik zeg gaan! Ja kost veel tijd maar ach, dan zien we hem ook vaak
Ik had gisteren met vriend nog over dat ik me niet durfde op te geven voor mvm omdat ik bang ben dat ik onheil afroep. Hij zei maar misschien werkt het juist wel positief. Ook wel weer een mooie gedachte. Dus net maar even ingevuld, ook eng maar goed. Het is wel ff wennen met eten hoor. Gisteren 3 happen rundersaucijs op, bedenk ik me op eens dat de mijn wel doorbakken moest zijn. (wij houden er juist van als ie nog beetje rood is in midden) Hop weer terug de pan in, vriend kookt vaak dus even reminder ophangen Net een topic gelezen over iemand die de listeria heeft opgelopen.
@livelife fijn dat alles goed met je kleine man gaat en goed om jezelf denken @bouwjaar super dat je al zo snel een echo krijgt spannend hoor hoop echt dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen
Nou wat een zeikers op vriend zijn werk zeg. :x Hij moest officieel vrij vragen omdat ie 3 uurtjes eerder van het werk weggaat. Wij zijn dat allemaal niet gewend. Als het nodig is blijf je langer zonder daar moeilijk over te doen maar andersom ga je dan ook niet zeuren. Hij werkte ook eigenlijk aldoor een half uur te veel, maar ja net in oktober begonnen dus dan investeer je wat extra tijd die je niet meteen opschrijft. Ja had de projectleider gezegd, wij werken allemaal meer. Jesus he dat betekend dat je je begroting niet op orde hebt. Ik ga echt geen vrij vragen op mijn werk, ik ben er gewoon niet. Klaar en ik mis ook wel een overleg maar das in dit geval jammer en andere plek was er niet. Eigen verantwoordelijkheid dat je werk af is. Als ik echt een hele dag vrij neem schrijf ik het wel op. Hij heeft dus ook nog niet veel verlof opgebouwd en eigenlijk vind ik het wel zonde als hij nou 3 (hij had 4 gedaan) uur moet opnemen terwijl er op die echo nou nog niet heel veel te zien zal zijn en de afspraak wsl maar 10 minuten zal duren. Dan kan hij beter een keer vrijnemen wanneer er wat meer kind te zien is. Ben nu dus in dubio of hij wel mee moet gaan. Dan kan ik zelfs nog kunnen bellen of ze een andere plek hebben zodat het overleg niet mis.
@Livelife: mooie foto zeg!!! @Bouwjaar: je zegt dat ze op zp die ook net zwanger zijn, ook al een echo hebben gehad?... Ik dacht altijd dat je alleen zo vroeg echo's kreeg als je medisch zwanger was geworden?... Zijn ze dat ook? @All: weer ongesteld geworden...
@moisie yuk weer een nieuwe ronde... Mocht je echt pas weer in januari bellen.? Degene met een vroege echo lopen vast bij de gyn, mag nu dus ook zelf vroeg komen. Vandaag voel ik mn borsten ook niet, heb er een twijfelachtig gevoel over.
@Moisie: dikke knuffel meid! Gatver... Maar ik blijf hopen! @summer: hoe gaat ie? @livelife:al wat beter met je? @bouwjaar: ik snap dat je het zonde vindt van de vrije uren van je vriend... Lastig. Ik was blij dat man mee was, zeker toen het mis was. Maar daar gaan we niet vanuit bij jouw! Maar toch, 1ste x is wel heel bijzonder.... En dat je Boobs niet voelt is normaal. Echt! Maar onzeker blijf je toch wel, dus helaas moet je gewoon afwachten... Nog paar nachtjes...
@bouwjaar wat klote zeg van vriend zijn werk en snap dat je het zonde van zijn uren vindt maar het is wel heel erg fijn om samen te zijn bij zo'n echo heb nu een goede en een slechte mee gemaakt en beide keren had ik niet alleen willen zijn @moisie wat een ontzettend k*t blijf voor je duimen en hopen @1stexmom hier gaat het goed en met jou? heb je je vrienden gesproken is de punctie goed gegaan? hier rustig ook weinig klachten vandaag (gelukkig) weer wat meer als gister wordt daar ook weer heel onzeker van, gelukkig mogen we de 29e alweer naar de gyn en ik probeer zoveel mogelijk te genieten, we hebben het nu ook tegen onze goede vrienden verteld en ik tegen de meeste collega's is wel erg leuk en maakt het weer wat echter iedereen heeft ook zo met ons meegeleefd en is zo blij voor ons
Nou vriend heeft zijn uren aangepast naar 2 vrij te nemen uren en gaat met de auto ipv trein (sneller). @Summerbloom leuk dat iedereen zo meeleeft! Gisteren bij vrienden (die gelukkig niets zeiden toen ik geen wijntje hoefde), blijkt zij 12 wk zwanger van hun 3e! Echt niet verwacht dat ze er nog 1 bij wilde. Maar ze heeft 2 jongens, dus ben benieuwd wat de 3e gaat worden Pff mega-slecht geslapen vannacht, voel me nu ook niet echt tof. En t gaat een lange dag worden vandaag
@Summerbloom: Hier gaat het goed, ik voel me goed (moet wel rustig aan doen) en de jongen groeit ook precies volgens schema. Wel gek, had van te voren mezelf nooit zo ingeschat, maar ik geniet nu echt met volle teugen. We zijn druk met het kamertje aan de gang en ik loop elke ochtend en elke avond even binnen om te kijken. Een echte muts hihihi. Die vrienden van ons hebben vandaag de terugplaatsing! Er zijn 10 eitjes bevrucht, wat volgens de arts een hele goede oogst was. De kwaliteit was nog niet bekend, maar in elk geval vandaag terugplaatsing dus ik hoop heel erg dat het raak is... Nu begint het wachten tot ze mogen testen... Het lijkt misschien een beetje overdreven, maar het zijn echt hele goede vrienden, dus we leven onwijs mee... Wat tof dat iedereen ook zo met jullie meeleeft, is toch altijd wel fijn hihi. En de 29ste duurt nog even, maar idd, toch proberen te genieten... @Bouwjaar: fijn dat je vriend toch meegaat! Is voor jezelf en voor jullie veel prettiger denk ik. Voel je je niet tof? Als in: misselijk ofzo? Of onzekerheid? Komende week dus de echo? Ik duim voor je hoor! Maar ben ervan overtuigd dat het goed zit
@1stexmom, lijkt me heerlijk als je volop kunt genieten. Wow wat veel bevruchte eitjes. Dan moeten er toch wel een paar goede tussen zitten. Me niet tof voelen kon ik eerst niet goed plaatsen, maar ik geloof nu toch dat ik met vlagen last heb van misselijkheidsgevoel. Niet heel plezant, maar wel een stukje geruststelling dat er mogelijk toch iets gaande is.
Uiteindelijk 3 goede eitjes overgehouden! 2 in de vriezer dus nu is het afwachten voor ze... Spannend! Bouwjaar: dat begint idd ergens op te lijken hihi. De dag nog wat doorgekomen?
@Summer: leuk dat je het al meer verteld, maakt het inderdaad echter he! @Moisie: dikke knuffel! Het wordt hoog tijd dat die rode duivels eens wegblijven bij je. En bedankt voor je compliment, ik vind 'm ook prachtig! Hihi. @Bouwjaar: klachten komen en gaan he! Dus de ene dag je boobs gevoelig, betekent niet dat het morgen ook zo is. Ik heb toen in paniek het ziekenhuis gebeld, hihi . Nog 2 daagjes he! Spannend! Fijn dat je vriend meegaat. @1stexmom: hahaha, hier dan ook zo'n muts. Ik zeg zelfs 'hallo' als ik de kamer binnen kom, whahaha! Sssst! Maar fijn om te horen dat je nu ook echt geniet! Een spannende periode voor jullie vrienden, ik hoop het voor hen! Hier worden de nachten drama, haha, weet echt niet meer hoe ik moet liggen! En dan heb ik nog een aantal weken te gaan . Die kleine is de laatste dagen erg beweeglijk, duwt tegen mijn bekkenbot aan ofzo (zo voelt het) en steekt soms een voet onder mijn rib, erg comfortabel dus, hihihi. Vandaag een rustdag, dus lekker niksen en bijslapen. Fijne dag meiden!
@Livelife, ja het is echt verschrikkelijk... Ik hoor het mezelf nog zeggen: al die mensen die alleen maar over hun kinderen praten... Nou... ik ben nog veel erger.. ik sleep nog net niet iedereen die voorbij loopt, bekend of onbekend, aan de haren naar boven om de prachtige kinderkamer te zien hahaha. En idd, praten tegen de kleine doe ik volop. Overal, dus soms kijken mensen me echt heel raar aan hihihi. Is de kleine al wat rustiger? En als je 's nachts niet kan slapen, lukt het dan misschien overdag? Nog een paar weekjes dan kun je met verlof, wat gaat dat snel! Hoe gaat het met VL eigenlijk? Is die al wat gewend? @Summerbloom: Hoe gaat het met jou? Al wat kwaaltjes ontdekt? Extreem moe ofzo? De 29ste schiet al aardig op, hoewel het voor jou wel een eeuwigheid zal lijken... Nog meer leuke reacties gehad? @Bouwjaar: Spannende dag vandaag! Heb je wel wat kunnen slapen de afgelopen dagen? En merk je uberhaupt al iets (niet dat dat iets zegt natuurlijk). Hoe laat hebben jullie de echo? Ik weet zeker dat het een prachtige echo wordt! Succes vandaag!
Thx, ik ben eigen best zenuwachtig. Kwaaltjes zijn er nog steeds niet. Uitblijvend rood, geen krampen en ietwat gevoelige borsten die wat steviger zijn. That's it. Ik voel me zo niet zwanger dat het een droom lijkt, dat als de gyn vanmiddag zegt ik zie niks dat het me niet eens zou verbazen. Oh misschien heb ik wel iets meer trek, geen schranswerk ofzo, maar dat zou ook nog van de donkere dagen kunnen komen. (ik ben meer van het daglicht) en kan ik deze week slecht onthouden welke dag het is. Inslapen gaat prima maar de laatste tijd beetje dat ik echt vroeg wakker word (4 of 5 uur) en dan niet meer kan slapen @Summerbloom ja hoe gaat t bij jou? @lifelive kun jij nog een beetje tukken? @ moisie ik blijf voor je duimen dat je 2012 toch met een positief gevoel kan afsluiten. Proberen maar hard op werk te focussen, moet hier 13.55 weg. We hebben de afspraak om 15:40. Nu even duimendraaien dus..