Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar heel veel succes vandaag zal voor je duimen vanmiddag!

@1stexmom ben wel heel moe verder weinig last:( snap wat bouwjaar zegt dat ik het gevoel heb dat ik droom en ben bang dat ik wakker wordt en er niks waar is

@livelife en 1stxmom lijkt me heerlijk om aan de kinderkamer te mogen beginnen en wil nu ook al tegen mijn kleintje kletsen maar durf nog niet zo goed(het enige wat ik nu vertel is: goed blijven zitten uk) enne laat ze maar denken gewoon lekker kletsen tegen jullie jongens!

gisteren gehoord dat de laatste ivf van een collega mislukt is en we hebben samen veel gepraat en elkaar gesteund hoopte zo dat we dit nu ook samen konden doen en voelt erg oneerlijk dat ik nu dus na 1 keer wel zwanger mag zijn

hier nog steeds weinig klachten steeds minder eigenlijk en ben dus weer heel bang maandag een paar druppels bloed gehad en nu dus nog een week(je) wachten tot de echo hoop dat de week snel gaat begin wel maandag met werken in een andere vestiging en ben dan dus lekker druk daarmee twijfel nog of ik meteen zal vertellen dat ik zwanger ben of tot vrijdag zal wachten, heb daar eerder gewerkt (toen ik mijn mk had en toen heb ik alles verteld en zijn ze heel lief geweest) en denk dat ze het toch wel merken omdat ik niet meer rook en bijna geen koffie drink haha

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik snap wel dat je zenuwachtig bent hoor. Maar echt, ik merkte ook helemaal niets in het begin... Vanaf week 8 of 9 werd ik echt extreem moe... daarvoor dacht ik ook dat ze me voor de gek hielden... Maar nog een paar uur, dan weet je meer... Heb je het een beetje druk op je werk, dat je wat afleiding hebt?

3. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Summer: als je je heel erg zorgen maakt, vraag je toch of je iets eerder mag komen? Heb ik toen ook gevraagd, alleen voor de echo... Maar het zit vast goed en het feit dat je zo moe bent zegt mij genoeg:D. Ik had dat ook, kon wel in slaap achter de pc vallen...

Wat sneu voor je collega zeg! Het lijkt idd oneerlijk maar helaas kun je daar niets aan veranderen. Fijn dat je haar wat steunen kunt.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @1stexmom altijd genoeg te doen hier. Is ook maar net hoe druk je jezelf maakt :)
    Verhalen van mensen die ook niets voelen of zoals jij de 1e periode niks gemekt hebben doen me wel goed. Ik hoop dat ik straks gewoon heel dankbaar mag zijn dat ik me zo goed voel.

@summer wat naar voor je collega.

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Summer: als je je ongerust maakt, gewoon even bellen he meis. Zij begrijpen je echt wel en hoef je niet nog een week op je echo te wachten. En dan zijn jullie weer opgelucht.

@Bouwjaar: nog een paar uurtjes jezelf vermaken op het werk, maar wat 1stexmom al zei: dit zit helemaal goed! Jij bent pretty pink in 2012 :)

@1stexmom: hahaha! Onder druk of vrijwillig, jouw babykamer zien zullen ze ;):D. Voel je nu wel al duidelijkere bewegingen? En al uit de naam?

Nog 4 ochtenden werken meiden! Ik heb het alleen nog retedruk, dus ben bang dat ik het niet ga redden met alleen de ochtenden. Maar goed, het is het laatste weekje, dus zodra mijn lichaam nog niet protesteert werk ik iets langer door op de dag. Maar 30 november is het toch echt finito voor 5 maanden! :D

Wat betreft de nachtrust is het echt drama, een goede voorbereiding op straks ;) Nu even chillen!

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Livelife: Ja voel hem goed nu. Man kan hem nog niet voelen, maar ik denk dat dat ook niet lang meer duurt. Echt super gevoel hihi.
    Naam... pfff... we hebben een optie... Maar ik ben er nog niet geheel van overtuigd en een goede vriendin is 4 weken eerder uitgerekend, en krijgen ook een jongen... hoop niet dat ze dezelfde naam hebben hahaha.

Nog 4 ochtenden?? Heb je al bedacht wat je allemaal in je verlof gaat doen? De eerste weken dan, daarna weten we het natuurlijk allemaal wel:D

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Bouwjaar: Duim duim duim!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: ook vanaf hier wordt aan je gedacht!

@1stexmom: leuk he! En het wordt alleen nog maar meer! Straks zie je je buik golven! Dat vond ik eerst echt een beetje weird, maar nu lok ik het uit, hihihi. Mijn collega's liepen/lopen iets voor en die kregen ook beiden een jongetje, ik heb wel even geinformeerd naar het aantal letters, maar dat kwam niet overeen. Het zal je gebeuren! Dus misschien kun je dat nog doen?

Jep, nog 4 ochtenden, is niks he! Ik heb wel al wat dingen gepland voor straks: zwangerschapsshoot, een high-tea met een vriendinnetje, en ik heb met 1 van de meiden uit het bevallingstopic afgesproken, verder is er nog sinterklaas met collega's (dat sla ik natuurlijk niet over), en de kerstdagen. December raakt al snel vol! En dan heb ik ongetwijfeld ook nog mijn babyshower ergens :D Oh, en op de woensdag heb ik mijn moeder geclaimd om wat te gaan doen, dus ik kom mijn tijd wel door denk ik zo ;). Ohja en alles wassen, wassen en wassen!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    YEAHHH

Hij doet het :)

Minuscuul stip dat knipperde en nog veel bijzonderder: we hebben t hartje gehoord! Tranen in m'n ogen (en over m'n wangen). Wat bijzonder. Het is nog zo weinig en dan hoor je t gewoon al.

Soms zag je heel mooi die ring, maar beetje bewegen en het leek meer een vlek. Echo porbeer ik in te scannen maar die k*t-printer werkt natuurlijk niet mee, onding

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Gelukt. Het is wel een vage stip maar goed :)

11. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Vanaf mijn telefoon ben ik net zo goed in maar

Bouwjaar whooo gefeliciteerd! Ben zo blij voor je een prachtig knipperend stipje

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Thx!

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Mooiere stippen bestaan er niet he! Onwijs gefeliciteerd!!! Hoe vond je vriend het??

Geniet lekker nog even na van je prachtige echo!

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik wist het :D! Gefeliciteerd en geniet er lekker van!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Thx

Ik denk dat hij het ook wel mooi vond om te zien. En dat terwijl die eerst bijna niet mee hoefde. Vroeg ik dan ook aan hem: wil je weer mee? Zei die meteen ja. (assistente zei overigens ook natuurlijk ;) )

Zo raar om te bedenken dat er nu in mij een iniminie-hartje klopt.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja ik geloof dat ik nu iets meer rust heb.
    De basis ligt er iig, hoe het verder loopt is natuurlijk weer afwachten.
    Maar voor nu:it's alive!

Ga ik nu ook maar stoppen met tempen :)

17. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahahaha mijn man wil elke keer mee :). En vind ik ook wel fijn hihi.

Ben superblij voor jullie (jij en summer)!

@moisie: ik gun het jou ook zo! Knuffel...

18. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja we zitten al in spanning te wachten tot manlief de kleine kan voelen, maar ik ben nogal stevig (lees...dik:D) dus dat zal nog wel ff duren... Idd die letters is wel een goed idee! Zal eens even polsen hahaha.

Jij krijgt het smoordruk tijdens je verlof zie ik al hahaha. Inderdaad ja, wassen wassen wasssen... en ik ken mezelf, dan komt strijken strijken strijken... das trouwens eenmalig, daarna strijk ik het waarschijnlijk nooit meer:D

Hoe is het met de andere dames? Zijn jullie ook zo ongelooflijk toe aan weekend? Ben echt helemaal kapot!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #1179 Bouwjaar1979, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
    Yep!

@lifelive je krijgt het hartstikke druk tijdens je verlof ;)

@moisie heb jij nog wat afleiding de komende periode met al die feestdagen enzo?

Pff kan me helemaal niet meer concentreren

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Tja soms loopt je "ik ga het vertellen"plan helemaal in het honderd.

Gisteren eetdate met vriendinnen, 5 van de 6 (ene vriendin zie zwnger is was er niet, vriendin bij wie t misgegaan is wel). Vertelt op een gegeven moment nog een vriendin dat ze zwanger is....tja toen kon ik m'n mond niet meer houden.
    Wij zijn dus met zijn 3-en in de 1e helft van juli uitgerekend: tussen 6 en 14 juli.

Maarja m'n ouders wisten het nog niet...Dus vanmorgen voor het sporten maar even langs gegaan. Vanmiddag/vanavond viert ze haar verjaardag en als er dan allemaal mensen zijn vond ik ook niks.
    Maar goed ook, ze was zo blij voor me dat ze emo werd.
    Mijn vriend wil nog niks aan zijn fam vertellen...so be it. Ik zeg tegen iedereen uitdrukkelijk dat ze hun klep moeten houden en dan is het nog maar even afwachten.

Deel Deze Pagina