Hier stress gisteravond beetje helderrood bloedverlies, vanmorgen donker. Gebeld volgens assistente is dat het donker wordt meestal een teken dat het stopt. Even vanochtend/vandaag afwachten en als het weer begint of bij twijfel weer bellen. Gvd het zal toch niet. Hebben we er 20 maanden over gedaan en dan gaat het ons nu verlaten? Ik had gisteren juist een beetje rust in mijn lijf, vertrouwen. Nou dat is helemaal weg. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet goed zit. Enige lichtpuntje is dat ik geen buikpijn of kramp heb
Ja dat heb je nu eenmaal soms . Met zijn 3-en uitgerekend dus? Hier ook zoiets, vriendin in feb, ik maart, andere vriendig april en nog 1 in mei. Allemaal zelfde vriendengroep... Hangt in de lucht ofzo. Fijn dat je ouders zo meeleven! En ik snap je vriend ook wel hoor, ik ben altijd heel makkelijk geweest in het vertellen, zeker omdat het ook al eerder mis was gegaan bij ons. Maar ik snap het wel als mensen het stil willen houden... Hoe voel je je verder? 7+1 nu zie ik, schiet alweer wat op he? Of duurt het nog steeds een eeuwigheid? En wen je al wat aan het idee? @Summer: 9 weken! Hoe voel jij je? Beginnen er al wat kwaaltjes te komen? Ik had in het begin geen kwaaltjes, duurde bij mij heel lang voordat ze kwamen (en nog vallen ze mee) behalve heel erg moe. Heb jij dat ook? Begin je wat aan het idee te wennen? @Livelife: Nog een paar daagjes, dan heb je lekker verlof! Hoe gaat het? Mag je al wat meer slapen van de jongen? @moisie: Hoe is het meid?
He meid, ik wasl net klaar met typen... Het komt vast goed! En als je twijfelt, gewoon bellen hoor! Proberen om rustig te blijven (lukt vast niet, maar toch)... Je hebt er niets aan, maar een vriendin van me heeft het ook gehad en daar is het ook goed gekomen. Dikke knuffel!
Twee dames in het 16-31 juli topic schreven ook als dat ze bloedverlies hebben gehad de vorige zwangerschap, de hele zwangerschap door. Maar gloeiende gloeiende, dat ga ik toch niet trekken als dit de komende periode blijft. Assistente zei ook hoor dat ik als het blijft ik voor de gemoedsrust langs mocht komen, gingen ze ff kijken wanneer er een plekje was deze week. Wat ook zo frustrerend is is dat ik nu helemaal niets meer durf te kopen. We hadden gisteravond een grote nijntje gezien in de folder van blokker (40 cm hoog), was in de aanbieding en die hebben we via webshop besteld daar gisteren kwam nog 15% kassakorting bij (deze). Wij leuk dan is dit het eerste wat we kopen voor ons ukkie. Bah ik ben zo bang dat we daarmee onheil hebben afroepen. Of had ik niet moeten gaan zwemmen zondagochtend met de ukkies van mijn broer? Had ik die halve zak chips niet leeg moeten vreten zondagmiddag? Ik voel van alles in mijn buik. Er speelt zoveel door je hoofd. Zucht
Anders ga je toch gewoon langs? Als die assistente het al aangaf...gewoon doen! En wat betreft kopen... meid, je kan jezelf wel gek maken maar echt hoor... daar heb je geen enkele invloed op... Maar goed, ik kan het mooi vertellen allemaal... ik was net zo zenuwachtig als jij hoor... Gewoon bellen en langs gaan!
oh bouwjaar wat ontzettend klote ben je net rustig krijg je dit weer het kan natuurlijk heel veel vrouwen hebben lichte bloeding (ik dus ook vorige week maar wacht gewoon tot donderdag) maar snap helemaal dat je weer in de stress zit bedenk wel dat jij er alles aan doet om gezond te leven en dus geen schuld kan hebben aan een eventuele mk (wat niet gaat gebeuren daar moet je volgens mij wel echt krampen voor hebben) heb je nog gebeld of wacht je af? wel gaaf dat je met je vriendinnen zo dicht op elkaar bent uitgerekend lijkt me heel speciaal om dat te kunnen delen en bij ons is vl ook wat terughoudend met vertellen terwijl ik het juist tegen iedereen vertel ook als het mis gaat heb ik deze mensen ook nodig om mij te steunen @1stexmom begin nu echt te merken dat ik super moe ben, overdag niet vooruit te branden en om 9 uur gaat me lampje uit, slaap dan wel weer heel slecht ben vaak wakker en vroeg op ook als het niet nodig is. fijn om te weten dat jij ook weinig klachten had verder, maakt me nog steeds onzeker dat ik zo weinig voel. @livelife bijna verlof! eindelijk! lekker genieten, wassen, uitrusten en leuke dingen doen @moisie denk aan je meis hier donderdag dus weer echo wel weer spannend hoor daarna gaan we het echt tegen de hele wereld vertellen vrijdag mijn eerste positie kledingstuk (maillot) gekocht wou eigenlijk een leuk baby pakje kopen maar durfde toch niet na donderdag zijn de baby winkels hier in de buurt en marktplaats niet meer veilig
Nog meer bloedverlies vanavond. (17:45, kon dus ook niet meer bellen) de tampons er maar bij gepakt. Mvm afgebeld. Morgenochtend bellen wanneer ik langs mag. Dit is echt wel game over. Voel me ook anders.
gatver bouwjaar wat vreselijk hoop voor je dat je vandaag terecht kunt en dat je een sterke plakbeeb hebt heel veel sterkte ik duim voor je
@1steXmom: ik heb al 2 dagen redelijk geslapen, moet niet gekker worden! Ik denk dat ik onbewust teveel met werk ben bezig geweest en nu het einde echt nadert, ik een stuk meer relaxed wordt. Hoe is het met je vrienden? Wanneer is het duidelijk of de terugplaatsing is gelukt? Leuk trouwens dat je met vriendinnetjes zo dicht bij elkaar bent uitgerekend! @Summer: spannend donderdag! Maar komt helemaal goed! En lekker shoppen wanneer het goed voelt. Ik ben trouwens helemaal fan van de positiemaillot! Gisteren op controle geweest bij de verloskundige. Buik was vorige keer helemaal niet gegroeid en nu met de rust in nog geen 2,5 week 5 centimeter! Baby boy heeft een groeispurt gemaakt en loopt nu weer voor op schema, zo snel kan het gaan blijkbaar, hihi. Ze schat hem wel groter dan de gemiddelde baby, maar het kan nog veranderen. Kreeg gister spontaan last van m'n doos .
@Livelife, 2 dagen al doorgeslapen? Zo zo, dat begint ergens op te lijken. Ik word nu gemiddeld 2 x per nacht wakker getrapt... en gisteren zat ie volgens mij heel hoog, drukte erg tegen mijn ribben aan en voelde aan mijn zijkant een hartje heel snel kloppen... dat was ik zelf niet, want mijn hartslag ging normaal... Maar voelde wel heel apart hahaha. Vrienden kunnen komende maandag testen... vind het zo spannend en gun het ze zo erg... Maar ja, je hebt het helaas niet voor het zeggen... Ai, iets groter dan gemiddeld... ik krijg ook spontaan last... pfff moet echt nog niet aan Dat moment.. ik blok alles wat met bevallen te maken heeft tot ik 38 weken ben... @Summer: spannend donderdag! Nog 2 daagjes... En idd, wat Livelife zegt, als het goed voelt, lekker shoppen... @Bouwjaar: Denk aan je meissie...!
@1steXmom: hihi, niet doorgeslapen, maar wel veel beter dan normaal. Jouw kleine man is dus actief in de nacht! Ze zeggen toch, druk in de buik is een rustige baby? En inderdaad, over bevallen nadenken heb ik ook nog uitgesteld. Maar nu toch maar een boek besteld en aankomende donderdag doen we perstechnieken tijdens yoga. Ik kan het niet meer ontwijken nu . Een vriendinnetje zei trouwens: een grotere baby slaapt sneller door, dan hou ik me daar maar aan vast, hahaha! Nog even spannend voor je vrienden dus!
Nou dames ik heb veel bloed verloren, vanmorgen by de gyn geweest. Het zit er nog. Hartje klopt nog, kan het niet geloven. Hij wist ook niet waar al dat bloed vandaag kwam, en er zaten gewoon brokstukken bij hoor. Ben ook niet blij. Ben kapot, emotioneel uitgeput. Het allemaal te onwerkelijk. Mag maandagochtend weer langskomen voor een echo. Nu lekker in een lauw badje, later meer.
Zo badje was lekker. Nog wel heel moe Gyn zei overigens als de 1e echo goed is en het klopt met de 1e dag vd laatste menstruatie enzo (dus de echo die we vorige week hadden) dat de kans op een miskraam best klein is 1-2%. Maar ik hoop toch dat die bloedingen niet te vaak gaan voorkomen, slecht voor het hart...
He meid, blijven onzekere tijden, maar ben blij dat hij/zij er nog zit! Spannende tijd tot maandag... gatver zeg... Dan kun je idd ook nog niet blij zijn he? Kon je de 12 weken maar skippen...
oh wat goed dat je plakker er nog zit! en dat je maandag alweer mag komen, heb je nu nog bloedverlies? Ben zo blij voor je
Nu is het gelukkig rustig, maar ik ben heeeel bang dat het weer gebeurd. Ik heb echt van half zes 's avonds t/m deze ochtend bloed verlies gehad. Ik kan het nog steeds niet geloven het matched gewoon niet dat bloedverlies en dan toch nog een kloppend hartje. Het zou fijn zijn als je die 12 weken kan skippen ja, op zich heb je dan nog geen garanties en weer andere stress momenten, maar goed. Nu op dit moment voel ik me ok. Even kijken morgenochtend dan denk ik dat ik woe+do ga werken en vrijdag vrij neem (ook mijn verjaardag) Ik heb wel met lange vlagen hoofdpijn, maar durf nu geen paracetamol meer te nemen @summer jij overmorgen 2e echo he. Zin in? Ik hoop dat je met een heel gerust hart en helemaal blij kan gaan shoppen donderdag na de echo Ik hoop over een aantal weken en iig na de 12 weken ook iets te durven kopen. @lifelive fijn dat je kereltje weer lekker gegroeid is @1stexmom 2x per nacht wakker blegh, kun je daarna wel weer inslapen? Ik was dus afgelopen nacht 3.33 uur wakker en kon daarna niet meer m'n houding vinden, bleef draaien.
@Summer: veel plezier vandaag! Lekker genieten van de mooie foto's ! @Livelife: Grotere baby's slapen door he? Hihi, ik hoop het voor je . Ja, mijn jongen is 's nachts aardig actief, maar ook rond lunchtijd en avondeten (en vind ik stiekum ook wel fijn, dan weet ik dat ie er is). Gisteren een klein stukje gelezen over de verschillende fases van bevallen... O MY GOD... Ik heb al tegen mijn man gezegd dat het toch wel verstandig is om maar wat te lezen... @Bouwjaar: Hoe gaat ie meid? Maandag kon je terecht toch? Slaap wel weer in hoor, als ik wakker word. Zal wel voorbereiding zijn op kleine straks omdat die dan ook zovaak komt per nacht.. ofzo... ik weet het niet