Hoi @summer veel plezier vandaag! gisterochtend weer wat bloedverlies gehad, vanochtend wat bruin. Kan me er niet heel druk om maken, als het maar niet meer in grote hoeveelheden komt. Liever helemaal niks meer. Superfijn dat ik maandag weer langs mag
Wat naar voor je zeg... maar blijven vasthouden aan de laatste echo en maandag hopen op goed nieuws! Ik denk in elk geval aan je (niet dat je daar ook maar iets aan hebt). Ben je wel aan het werk gegaan?
Ja vandaag ook weer naar werk, voel me verder wel ok. Gisternacht en vannacht best aardig geslapen, dat scheelt toch ook wel veel. Ik heb wel een beetje van ach, als ie er na die puinbak van maandag nog zat.. zal die niet zijn biezen pakken met die kleine beetjes. Icm met de mededeling van de gyn dat de kans op een mk vrij klein was..ach gaat het wel. Hij was zo relaxed dat stemt me rustig denk ik. Zal momenteel niet de meest productieve werknemer zijn, maar ach volgende week weer. Morgen lekker vrij! Ff langs bij een vriendin, bij de verbouwing van hun nwe huis. Op t gemakkie boodschapjes doen en 2 taarten maken. Mams zal wat te eten maken voor zaterdag, dus helemaal toppie. Verder dit jaar geen ingewikkelde hapjes.
@bouwjaar hmmm snap dat je je nog steeds niet helemaal top voelt maar toch knap hoe je ermee omgaat hoor! hoop echt dat je bloed verlies stopt en maandag je frummel lekker naar je zwaait geniet morgen lekker van je verjaardag, lekker taarten bakken en fijn dat je moeder je helpt @1stexmom vervelend dat je 'snachts wakker wordt maar idd wen je er vast aan voor straks als de kleine er is over een uurtje zijn we aan de beurt ben erg zenuwachtig weer
alles gaat goed heb een lastige baarmoeder en was niet makkelijk om onze frummel in beeld te krijgen maar alles groeit goed op termijn ben volgens de meting 1 dag korter zwanger
@bouwjaar: hopelijk een beetje een leuke verjaardag morgen! Alvast van harte gefeliciteerd in elk geval en succes met de taarten! @summer: wat een prachtige foto! Helemaal in de wolken natuurlijk! Al geshopt ?
@summer ja los gegaan in de winkels Mooie echo @1stexmom thx Taarten zijn gelukt. Het gros van de mensen komt morgen middag, dus avonds rustig. Nouja prima. ben toch bijtijds moe.
He Bouwjaar, dat was even schrikken zeg! Hoe gaat het nu? Hier gaat het zijn gangetje, heb het onwijs druk met van alles en nog wat!... Pfff Mag volgende week bellen voor een afspraak voor januari. Morgen Sinterklaas vieren!
@moisie nu al 2 dagen rustig. Maar wel fijn dat ik moregn nog een echo mag. Is het lekker druk? Beetje afleiding enzo? Hopelijk kun je snel terecht volgend jaar (nou ja blijf hopen dat je niet terecht hoeft) Was sinterklaas leuk?
Hier deed ukkie het weer prima, bij het opmeten (1.7 cm) kwam er 8w1d uit. Dus hij ligt precies op schema Nu maar eens proberen echt te gaan genieten. De eerder gemaakte afspraak van volgende week donderdag mocht blijven staan, yeahh.
Ey Moisie: Gezellige Sinterklaas gehad? Januari dus... ik hoop nog steeds dat het straks niet hoeft meid! @Bouwjaar: Jeej! Moest vandaag wel aan je denken hoor! Mooi zo, dan is nu de kans erg klein dat er nog niets misgaat dus idd maar proberen knop om te zetten
@1stexmom hoe gaat het met jou hou je het nog vol hoe lang nog tot jij met verlof mag? @moisie leuke sinterklaas gehad? ben je goed verwend? @bouwjaar gefeliciteerd! heel fijn dat alles goed gaat, en nu eindelijk genieten meid! @livelife hoe gaat ie meid? aan het genieten van je verlof? hier na donderdag de laatste goede vrienden het nieuws verteld en afgelopen weekend op facebook echt super leuke en lieve reacties gehad
@Summerbloom: Wat fijn dat iedereen zo lief reageert. Je klinkt lekker blij dus volgens mij geniet je volop! @Bouwjaar: Heb je er nu wat meer vertrouwen in? En volgende week mag je weer of deze donderdag? @Livelife: Hoe bevalt je verlof meid? Je bent zeker lekker druk? Alle kleertjes al aan het wassen en strijken? @Moisie: Hoe gaat het met je? Nog steeds lekker druk? @All: ik wil niet klagen hoor, echt niet, maar zit er een beetje doorheen deze week. Behoorlijk druk op het werk, moe, het valt me nu toch een beetje zwaar 40 uur waarvan 1 dag per week aan de andere kant van het land. En ik zie echt enorm op tegen bevallen... pffff... Gisteren kreeg ik het er spaans benauwd van... En als ik dan bedenk wat we nog allemaal moeten doen... We hebben nog steeds geen naam, wel een optie maar nog niet vast, geen kaartjes, moeten nog wat spullen kopen... etc etc...AAARRRRRRGGGHHH... Ben echt heel moe... *klaagmodus uit* Maar met de kleine jongen is alles goed, komende donderdag weer afspraak bij gyneacoloog. En zijn kamertje is echt prachtig! Nog 8 weken werken, dan gaat mijn verlof in. Vervanger is geregeld, die begin ik januari in te werken, wat dat betreft gaat het allemaal wel snel.
@Summerbloom: Leuk dat iedereen lief reageert (en terecht..) Heb je nou al zwaar gesjopt? @Lifelive hoe gaat het bij jou? @Moise Ik blijf voor je duimen xxx @1stexmom bij ons is fulltime 36 uur en in principe heb ik 1x in de 2 weken vrij. Nou werk ik soms wel, maar vandaag dus lekker vrij. 40 uur buffelen lijkt me ook best pittig. 8 weken nog, wat lijkt eht soms toch snel te gaan Straks rijbewijs vernieuwen (ik heb nog zo'n papiertje), daarna door naar de vk. En dan door naar een nichtje om lekker bij te babbelen. Zij is inmiddels wel een week of 24 (2ling) dus ik ben benieuwd hoe haar buik is. En ik ga haar vertellen dat er in mij ook iets groeit
Hi allemaa, Bij mijn vrienden is de 1ste poging gelukt! Ben zooo onwijs blij voor ze! Al met al zijn zij nu al 6 jaar bezig dus hoop echt dat het goed gaat! @Bouwjaar: veel plezier vandaag en succes bij je vriendin
@1stexmom ik vind 40 uur ook best pittig hoor werk zelf 37 uur maar dat vindt ik ook al best wel eens lastig met het huishouden erbij durf zelf nog niet aan het bevallen te denken gelukkig gaat alles wel goed met je jochie en heb je foto's van het kamertje? je maakt me erg nieuwsgierig veel plezier morgen @bouwjaar had je vk intake? of weer een echo? leuk dat je het je vriendin gaat vertellen hoe heeft ze gereageerd? en zeker een flinke buik met een tweeling van 24 wkn oh 1stexmom wat geweldig dat het gelukt is bij je vrienden! ben nu super blij voor totaal onbekende maar wat heerlijk voor hun hoop dat alles goed blijft gaan en dat ze over 8 maanden hun wondertje vast mogen houden heb nog niet geshopt moest afgelopen zaterdag werken en nu de hele week dus zaterdag even tijd, maar smiddags ga ik met mijn vriendinnen sinterklaas vieren dus niet veel tijd moet wel echt positie broeken gaan halen want ik kan geen broek meer dicht krijgen
Hoi dames, Ik heb een afspraak staan voor 3 januari! De tijd gaat toch wel snel (komt door de drukte). Jammer dat het alleen een afspraak is om op de wachtlijst te worden gezet Afvallen gaat nog steeds lekker; nu inmiddel 8,5 kg eraf Ik lees met jullie mee, hoor Groetjes Moisie
-Moisie: 03-01-'13 afspraak ZH voor wachtlijst IUI -Bouwjaar: ZWANGER!!! Uitgerekend: ? -Summerbloom: zwanger, uitgerekend:01-07-2013 -Charity: zwanger van een jongen; uitgerekend: 08-10-2012 -Joyce: zwanger; uitgerekend: 21-11-2012 -Livelife: zwanger van een jongen; uitgerekend: tussen 21 en 22 januari -1steXmom: zwanger van een jongen! Uitgerekend: 9 maart 2013