Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bij de vk stelde niet veel voor, had ik ook niet verwacht. Veel vragen, wegen en bloeddruk meten. 16/1 weer retour.

M'n nichtje was heel erg blij voor me. Ze zei dat ze er nog aan gedacht had als ik het voor m'n verjaardag gelukt was (zelf testte ze 1 dag voor haar verj positief)

@moisie Hmm jammer dat ze je niet alvast op de lijst willen zetten. Ik hoop dat bij jullie de wachtlijst korter is.

Afgel maandag zei verpleegkundige: u heeft nog 2 afspraken staan. Ik: huh 2? Ene bleek intake voor IUI, waar ik een email over gehad zou hebben. Niets gezien. En ik was zo bang dat ze me meteen van de wachtlijst zouden knikkeren. Niet dus. Maar dat zou dus 18/12 geweest zijn: was dus wel echt 3 mnd wachten.

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    *Moisie: 03-01-'13 afspraak ZH voor wachtlijst IUI
    *Bouwjaar: ZWANGER!!!, uitgerekend: 14-7-2012
    *Summerbloom: zwanger, uitgerekend:01-07-2013
    *Livelife: zwanger van een jongen; uitgerekend: tussen 21 en 22 januari
    *1steXmom: zwanger van een jongen, uitgerekend: 9 maart 2013

Joyce: zwanger; uitgerekend: 21-11-2012
    Charity: zwanger van een jongen; uitgerekend: 08-10-2012

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik speciaal geregeld dat ik thuis ga werken vandaag. Nou geen wit te zien hoor hier.

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Summer: Ja heb al tegen manlief gezegd dat ik het toch wel pittig vind. Hij is blij dat ik het zeg (ben ik normaal niet zo van) en zorgt dus ervoor dat we naast werk niet al teveel dingen plannen enzo:). De lieve schat zorgt goed voor me hihi.

Ja ik ben zooo blij voor mijn vrienden, ze zijn er helemaal ondersteboven van, tot 4 maanden geleden dachten ze nog dat het nooit zou kunnen bij hun...

Nog niet geshopt dus? Hihi, ik kan niet ophouden met shoppen. Verschrikkelijk zeg!

@Moisie: 8,5 kilo eral af? Man, dat gaat als een trein! Na mijn bevalling ga ik ook zwaar aan de afval... Tenminste, dat is wel mijn doel. Doe je dan ook een dieet ofzo? Daar kijk ik wat tegenop, ik wil het proberen met gezonder eten en veel bewegen, daar ben ik vorig jaar ook 13 kilo mee kwijt geraakt...

@Bouwjaar: Mooi dat je nichtje zo blij was, had ook niet anders verwacht natuurlijk :D. Hebben ze bij de VK ook niet naar het hartje geluisterd? Ik weet niet hoe dat normaal gaat hoor, ik ben altijd in het ziekenhuis geweest en mijn arts maakt elke keer een echo. Vind ik ook niet erg natuurlijk:D. Hoe gaat het verder? Al wat gewend aan het idee?

@Livelife: Hoe is het meid? Beetje rust nu of nog volop aan het socializen?

@All: Afgelopen donderdag weer controle gehad, moet nu om de 3 weken naar de gyneacoloog en internist. Gaat allemaal prima, kleine ligt exact op schema. Ik heb een hele fijne arts, hij gaf al aan dat ze me echt niet laten lopen tot mijn kindje 8 tot 10 pond is (ivm diabetes natuurlijk grote kans op groot kind) en dat de kans erg groot is dat het met 38 weken wordt opgewekt... Hij zei, we laten je niet te lang lopen hoor... VInd ik wel een prettig gevoel om de een of andere reden. Verder nog steeds wel moe, maar gaat wel goed hoor.

Ik probeer ff foto van het kamertje te plaatsen:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      4
  5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee vk was alleen maar praten. Hartje horen we alleen in zh.

Leuk joh je kinderkamer!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Stilte...

Druk?

Wij hebben gisteren de kerstboom opgezet. Doen jullie daar nog aan?

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hi, ja beetje druk deze decembermaand:). Kerstboom doen we nog wel aan maar moeten we nog wel halen. Man heeft wel de buitenverlichting opgehangen (gewoon paar lampies, geen gekke dingen hoor).
    Vind het altijd wel gezellig staan zo'n boom:D. Moet nog wel even op zoek naar kadotjes. Daar vind ik dan weer wat minder aan, met die drukte in de stad.

Afgelopen weekend hadden we kerstdiner met vrienden. Doen we elk jaar vrij vroeg zodat er nog geen andere dingen gepland staan... 4 van de 6 meiden zwanger dus jullie raden al waar het de hele avond over ging:D

Hoe is het verders met iedereen? Ik moet nog 7 weken werken, begin nu echt wel af te tellen:D.

8. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie super dat je een afspraak hebt is toch weer een stapje in de goeie richting (al duim ik ook nog steeds mee dat je het niet nodig gaat hebben)
    en heel knap dat je al zoveel bent afgevallen! jo go girl!

@1stexmom wow wat een prachtige stoere kamer echt heel leuk!
    fijn dat ze er rekening mee houden dat niet van een 10 ponder hoeft te bevallen wel weer extra spannend natuurlijk, zo komt het wel snel dichterbij

@bouwjaar een hele waslijst vragen gehad van de vk vond het zelf ook maar lang duren:$ wanneer mag je weer bij je kleine spieken?

hier heel moe de laatste paar weken heb echt geen puf meer om wat te doen
    kerstboom staat hier sinds zondag moeten alleen nog lichtjes en versieringen in:)

9. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    aahhh moet het even kwijt, heb vanavond een afscheidsetentje gehad ivm mijn overplaatsing heb heel schattig een baby badcape gekregen en kom ik thuis is mijn hele kerstboom aangekleed super mooi en lief van mijn mannetje :D

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summerbloom Morgen 15.35 weer echo :)
    Lief dat je man de kerstboom ingericht heeft!

@1stexmom kan me voorstellend at voor jou het aftellen begint.

Moet ook nog kerstcadeautjes aanschaffen, wel leuk maar moet ff tijd voor maken.
    Wij hebben as zaterdag vrienden het sintekerstpaas-diner. Bij ons dus 3/6 zwanger maar ik hoop juist dat er vooral weinig over gepraat wordt omdat de vriendin bij wie t misging er ook is..

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou kom ik in zh: gyn net weggeroepen voor een keizersnede. Dus ruim half uur gewacht (gaat dan nog best snel overigens)
    Maar ukkie zat er nog hoor. Gyn liet het hartje horen en zei, indien je nog twijfels had...

Op terugweg meteen even langs schoonouders geweest, maar alleen s-pa was er. Maar die reageerde leuk. Later nog email van s-ma dat ze met ons gaan meegenieten.

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Energie keert langzaam terug, maar merk nu hoe vermoeid ik eigenlijk ben. Maar daar kom ik weer aangewaaid :D;)

@Bouwjaar: fijn om te lezen dat alles goed gaat, geen bloedverlies meer gehad? En vanochtend weer jullie prachtige wondertje mogen begroeten? Hoeveel cm is hij nu?

@Summer: wat lief van je collega's! En van je mannetje! Lukt het nu ook om echt te genieten meis?

@1steXmom: nog 7 weken werken! Heerlijk! Gaat snel hoor, voor je het weet zit je in je verlof! En ik kan je vertellen: vind ik leuk!!! :) Ik lees zo nog even iets verder terug, maar gaat alles goed met jullie mannetje?
    Edit: fijn dat de gyn je niet te lang laat doorlopen en dat je goed in de gaten wordt gehouden. Hebben jullie nog die 3D/4D echo gedaan trouwens? En leuk kamertje! Totaal anders dan die van ons, hihi.

@Moisie: fijn dat je een afspraak hebt, maar we blijven duimen dat het niet nodig is.

Hier ligt onze baby boy ingedaald (en dat voel ik :p). Hij ligt er dus al keurig voor! Morgen alweer 35 weken, dus we zijn nu echt de weken aan het wegstrepen. Ik vind het een beetje 'vreemd' om te beseffen dat hij over 2 weken al mag komen, hihi. Hoe meer ik daar aan denk, des te zenuwachtiger word ik voor de bevalling! :$ Dus druk aan de yoga, lezen, en vooral rustig aan doen.

13. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @moisie: Weken schieten op tot de 1ste afspraak, zenuwachtig?

@Summerbloom: Ja we zijn zo blij met het kamertje... en volgende week komt de kinderwagen. En de kraamzorg op visite. Begint nu toch wel echt te worden hihi.
    Hoe is het met de vermoeidheid? En nog last van andere kwaaltjes?
    En wat lief van je (ex) collega's en je mannetje:), fijn dat ze allemaal zo meeleven en meehelpen:D.

@Bouwjaar: Sintekerstpaas-diner? Hahaha, klinkt goed! Wij hebben net het kerstdiner (met vrienden) gehad, 4 van de 6 idd zwanger dus de hele avond babytalk... Hoop idd dat het voor je vriendin wat meevalt, anders even vragen van te voren of haar erop voorbereiden?
    Kerstkado's... moeten wij ook nog halen, zal wel weer op het laatste moment gebeuren, ons kennenden :(.
    Wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Voelt het nu ook beter en ben je meer gerustgesteld? Komt helemaal goed dus hihi.

@livelife: Mooi dat je weer wat energie krijgt! Bij mij daalt het nu even tot het diepte punt ben ik bang... ben echt zooo moe... vooral ook met werken enzo... man man... maar maandag nog 6 weken werken...
    Alles gaat prima met ons mannetje, van de week heeft manlief hem voor het eerst gevoeld, vond ie echt super mooi hihi. We hebben geen echo meer gedaan. Krijgen het wel steeds te zien bij de gynaecoloog. Vind het ook wel prima zo eigenlijk. Manlief vindt het nog steeds een beetje eng die 4D hahaha.
    Heb je een foto van jullie kamertje :D?
    WHATTTT? Nog 5 weekjes? Hihi, dan ben je moeder... gek idee?

@All: Van de week zo schattig hihi. Ik ben een wandelende hormonenbom, normaal nooit last van dus best apart dat ik zo emo wrak ben... anyhow: ik dus van de week janken... tegen man: ik wil niet meer, haal het er maar uit, voel me dik, moe, mega en mag niet drinken/roken/filet americain, helemaal niets....
    Nog harder huilen: En dit is voor jou ook helemaal niet leuk!
    Manlief: Maar schatje, dat hoort er allemaal bij, je bent zwanger... en echt ik vind het niet erg hoor...
    Ik nog harder huilen natuurlijk...
    5 min later niets meer aan de hand natuurlijk...
    hahahahahahaha muts :p:p:p

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb

@1stexmom het aantal cm weet ik niet
    de gyn kwam nu bij mij dus ook met 9.0 wk terwijl ik op 9.4 moet zitten (weet wanneer mijn eisprong geweest is). Vorige week maandag liep ik echter nog helemaal op schema dus ik vraag me ook wel af hoe nauwkeurig het gemeten wordt hoor. Een mm meer of minder is op dit termijn toch al heel veel.
    Beetje vaag dus, maar ach het zit er nog.

Het skp-diner was gezellig, we hebben het vermoede dat er nog een vriendin zwanger is

@livelife, hij mag dan al over 2 weken komen, ik zou toch denken misschien beter t/m 39 wk blijven zitten. Al kan ik me ook voorstellen dat je het op een gegeven moment een beetje zat bent

Hoe is het verder met iedereen

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    iedereen te druk?

16. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    sorry sorry sorry ben idd heel druk en heel moe helaas is december bij ons een drukke maand met veel verjaardagen en andere verplichtingen dus bijna geen een avond thuis en als ik thuis ben nergens puf voor hoop dat het zoals ze zeggen vanaf nu beter gaat

nu lekker 4 dagen vrij gisteren lekker niks en uit gerust, vanavond eten met onze vrienden, morgen met mijn familie en overmorgen met mijn schoon familie :) verder lekker niks (misschien 2e kerstdag nog naar de babydump)

jullie allemaal een hele fijne kerst!

17. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo dames,

ff geleden maar inderdaad nogal drukke periode bij ons. Hoe gaat het met iedereen? Kerstdagen een beetje overleefd?

Hier alles goed hoor, ben onwijs moe maar vanaf maandag nog 4 weken werken, dan mag ik met verlof. Ben er enorm aan toe merk ik wel. Een zwangere vriendin heeft haar nogal over de kop gewerkt en onwijs hoge bloeddruk. Met gevaar voor kindje natuurlijk. Zet je toch wel aan het denken om het toch maar rustig aan te doen...

Vrienden van die ICSi hebben vandaag de 1ste echo, spannend natuurlijk! Hopelijk zien ze een mooie pinda:).

LiveLife: rommelt het al wat?

Summer en Bouwjaar: Hoe gaat het meiden? Volop in de kwaaltjes of valt het mee?

@Moisie: Hoe is het meid? Volgende week de 1ste afspraak?

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Kerst was gezellig maar ook druk/vermoeiend. Ik ben nu ik vrij ben voor mijn gevoel veel moeier dan dat ik gewoon naar m'n werk ga.
    Hier geen kwaaltjes, dus lekker onzeker.

@1stexmom hebben je vrienden een mooie pinda gezien? :)

@moisie ben benieuwd of er na je afspraak van de 3e actie in de zaak komt.

@summer genoten van je vrije dagen? Ik had vrij vanaf de 21e en hoef pas de 2e weer. Heeerlijk maar de tijd vliegt wel

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Vrienden hebben mooie pinda gezien en een prachtig kloppend hartje. Heel bijzonder! Ik gun het iedereen uiteraard, maar ben super blij voor ze!

Pfff vandaag aan het werk, het is lekker rustig dus ik kan echt veel doen, maar heb eigenlijk niet zo heel veel zin hihi. Maar ik mag nu echt aftellen want over psies 4 weken ga ik met verlof! Afgelopen donderdag op controle geweest, jongen ligt prima op schema. Ze gaf wel aan dat er al afspraken zijn gemaakt met internist ed om kindje te halen bij 38 weken, dus ik ga ervan uit dat ik dan over 8 weken beval... Man man wat gaat dat hard ineens dan... Maar goed, kleine is niet te groot dus misschien dat ik dan ook wel gewoon de 40 weken moet volmaken... Ik zie het wel:D.

Suikers schieten wel omhoog. Dat schijnt normaal te zijn 3e trimester, maar wel behoorlijk vermoeiend. Ik spuit nu 200 EH per maaltijd en das echt extreem veel. Apotheek vroeg ook al of dit wel goed ging... Maar internist zegt dat het allemaal goed gaat dus daar vertrouw ik dan maar op...

Normaal hang ik altijd aardig de beest uit met oud en nieuw. Dit jaar zal dat dus wel anders zijn hahaha. We gaan heel degelijk gourmetten met mijn ouders en er komen wat vrienden langs, maar verder geen spectaculaire party's dus...

Jullie nog plannen?

Een heel fijn uiteinde toegewenst allemaal!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Wij zitten bij vrienden vanavond. Ik weet niet eens of er wel vuurwerk is, maar als het droog is gaan we wel even buiten kijken denk ik. Ik heb bij de slijter mousserende alcoholvrije "wijn" gehaald. Die vriendin bij wie t is is ook zwanger, dus kunnen we toch nog met iets proosten.

Deel Deze Pagina