Nou mijn vriend gaat er inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeel anders mee om. Maar dat is niet erg. Als hij thuis is is hij er voor me. Hij vind eht meer erg voor mij dan voor ons/zichzelf. Hij zei ook tja het zit in jouw buik. Op zich ook niet zo raar dat mannen er anders mee omgaan, zij voelen het niet, zitten niet onder de hormonen, enz Vanmiddag paps gebeld (vriendinnen werken allemaal), naar een tuincentrum geweest en samen boodschappen gedaan.
He Bouwjaar, Wat een verdrietige tijd voor je. Ik heb je foto's net bekeken, ze zijn erg mooi. Je profielfoto is ook heel bijzonder met zo'n piepklein handje. Hoe is de bevalling gegaan? Knuf van Moisie
Hoi Allemaal, Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Voor.... een Chlamydia test.....?! Ik dacht dat ze die allang gedaan hadden. Bleek dat dat alleen voor baarmoederhalskanker was.... Volgens mij hebben ze een foutje gemaakt, maar goed.... Als ik nu ongesteld zou worden, mag ik me aanmelden voor de 1e IUI. Hoe gaat het met de zwangere? En hoe gaat het met de bevallen moeders? Het is errug rustig hier. Het is ook akelig stil rond Livelife... Hopelijk heeft ze het gewoon erg druk met moeder zijn.
*Moisie: februari starten met IUI *Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren *Summerbloom: zwanger, uitgerekend:01-07-2013 *Livelife: zwanger van een jongen; uitgerekend: tussen 21 en 22 januari *1steXmom: zwanger van een jongen, uitgerekend: 9 maart 2013
Krijg ik een foutmelding nadat ik op reageren heb gedrukt. Weg verhaal... weer opnieuw. @moise De bevalling is eigenlijk vrij vlot gegaan. Om 9.00 melden in zh. Om 9.45 bracht de vk 4 tabletjes in. Ze zei dat ze dan na 3 uur gaan kijken of er wat gebeurt is. Dan doen ze er nog maal 2 in enweer wachten . Dit doen ze max 5x. Vriend rekende al meteen poeh dat is dan 15 uur. Maar na de 1e 4 voelde ik al snel de contouren van mijn baarmoeder. Vlak na de lunch voelde ik wat water lopen. De vk kwam daarna en ik vroeg of dat vruchtwater was. eerst twijfelde ze maar het bleek toch wel het geval. Nadat ze 2 tabetjes had ingebracht voelde ik al snel weene/krampen. Op een gegeven moment gebeld en de verpleegkundige adviseerde toen op de wc te gaan zitten zodat de zwaartekracht misschien nog kan helpen. Om 13.35 is *Ukkie geboren. Half uur later kwam de placenta, helaas twijfelde de gyn of het alles was en bij twijfel is het curreteren. Om 14.45 werd ik weggereden naar de OK, om 16.10 weer terug op de kamer. Vriend maakte zich al ongerust dat het zolang duurde want de ingreep zelf duurt maar 15 minuten ofzo, maar ik moest veel wachten nog. Om 19.45 was temp laag genoeg en bloeddruk oke en mochten we naar huis. Het was wel zwaar om *Ukkie daar achter te laten.
@moisie wat raar ik zou idd denken dat een chlamydiatest allang gedaan is en nu hebben ze een uitstruikje gedaan? Dacht dat de huisarts dat deed. Nouja vaag. Hopelijk kun je snel met de iui starten. Hoe is eht met de rest? Ik ben nu wel een beetje jaloers eerlijk gezegd.
Jee, heftig verhaal. En wat naar dat je eigenlijk al zo snel afscheid moest nemen. Een zwarte dag. Ja, dat van die uitstrijkjes is raar he?... En nee, ze willen alles graag zelf doen. Niks naar de huisarts Ik mag bellen om te starten met IUI zodra ik nu ongesteld wordt.
bouwjaar heftig hoor dat je ook nog gecurrateerd bent daarna phoe hoe gaat het nu met je? en heel gezond dat je jaloers bent, is niet leuk maar zou niet normaal zijn als je dat niet was moisie wat raar idd volgens mij hebben wij die ook al heel in het begin gehad maar dat weet ik niet meer zeker hoor. wanneer krijg je de uitslag? en wanneer verwacht je ongesteld te worden? vindt het zo spannend voor je!
Ha ha ha idd Ik zit er echt op te wachten nu want ik voel al een paar dagen (of langer ) het PMS gebeuren :x Maar ik vind het wel reuze spannend om dan echt de molen in te stappen. Ik droom er zelfs over... Hoe gaat het met je?
Hoi Summerbloom, Ik krijg dinsdag de uitslag. Ik verwacht elk moment ongesteld te worden... Heb ook niet echt hoop (altijd wel een pietsie natuurlijk) dat ik zwanger ben... Voel het al aankomen zeg maar Ik vind het echt reuze spannend om dan de molen in te gaan! Hoe is het met jou?!
Ik heb de uitslag al: goed natuurlijk! Ook ben ik vandaag ongesteld geworden... Ik hoop morgen van het ZH terug te horen.
Ben gisteren weer aan het werk gegaan (maar heb niet veel gewerkt). Zondag had ik geen bloedverlies weer, nou waar gisteren alles opeens vandaan kwam? Bah. Vandaag moe, zwaar gevoel op m'n hard. De waarom vraag blijft hangen, het geknaag dat we met lege handen staan nog erger. En dan begon de dag ook wederom met dat deprimerende weer. Wat wil ik eigenlijk verder in het leven? Ik weet het ff allemaal niet meer. Ik heb op dit moment geen toekomstplannen maar ook geen puf om ze te maken. (vriendin zei gisteren nog, je kan een zomervakantie plannen) Moisie ik hoop dat jij snel wat hoort. Hoe gaat het met de rest?
Oh meid, het is absoluut heel normaal om je zo te voelen... Wat naar voor je. Zou je niet met iemand kunnen en willen praten?... Het heeft mij echt goed geholpen de afgelopen maanden om mijn verhaal kwijt te kunnen en (professionele) adviezen te krijgen. Ja en idd: dan is het weer buiten ook nog zo deprimerend. Waren ze op je werk nog wel tot steun? Of ging daar alles gewoon door?
Hoi meiden, @Bouwjaar: jeetje, ik heb geen woorden voor wat er is gebeurd. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Dikke knuffel! @Summer: jij hebt binnenkort de 20weken echo he? Voel je je verder helemaal goed? @1steXmom: hoe is het met jou?? Jij loopt ook al op het einde! @Moisie: wat spannend dat je met IUI gaat starten! Ik duim voor je! Ik ben precies een maand geleden bevallen van onze kanjer M.ick! Maar door een vervelende start voor zowel baby als mij ben ik een tijd niet online geweest. Nu gaat het beter, hij is gelukkig aan de beterende hand en kunnen we van hem genieten! Xx
Heeee Livelife!! Wat ben ik blij dat alles goed met jullie is! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mick! Leuke naam! Wil je iets over kwijt wat er gebeurd is of liever niet?... En hoe gaat het nu allemaal? @all: vandaag ben ik gebeld dat ik morgen mag komen voor een echo + recept voor de hormonen. Het gaat beginnen!!!
Hoi meiden, Ik heb gister mijn afspraak gehad en we mogen beginnen! Vandaag mijn 1e hormoonprik gezet! -Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick! -1steXmom: zwanger van een jongen, uitgerekend: 9 maart 2013 -Summerbloom: zwanger, uitgerekend: 01-07-2013 -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren -Moisie: februari starten met IUI
@bouwjaar hoe is het heb je de hele week al weer gewerkt? misschien idd zoals moisie zegt met een professional gaan praten om het goed te verwerken. en je tijd nemen meid @moisie wow fijn dat het begonnen is hoe gaat het spuiten? @livelife fijn dat je wat laat horen! en wat fijn dat je eindelijk kunt genieten @1stexmom hoe is het bij jou verlof begonnen nog maar een paar weekjes spannend! hier gaat het goed nog steeds erg moe maar dat is niet anders dinsdag 20 wkn echo, vindt het heel spannend of alles goed is met ons kleine wondertje, en dan weten we eindelijk of het een jongetje of een meisje is
Hallo allemaal, ik zal ook eens even van me laten horen... Sorry dat ik niet eerder reageerde, schoot er een beetje bij in allemaal. @bouwjaar: Hoe voel je je nu? Nog steeds klote waarschijnlijk? Ik heb het ook gehad hoor, ook lusteloos, nergens zin in, geen nut meer zien van dingen. Dat is heel normaal en laat het ook maar gebeuren. Je mag boos zijn, verdrietig, balen, huilen en alles wat je maar wilt! Het enige lichtpuntje... Het wordt uiteindelijk echt beter. Je vergeet het nooit, maar er komt een moment dat je jezelf erop betrapt dat je weer ergens om lacht. Maar hoe lang dat duurt... En wat de meiden zeggen... Anders hulp vragen? Hele dikke knuffel meid! @Moisie: spannend zeg! Mooi dat je zo snel al kunt starten, hoewel je het graag anders had gezien natuurlijk. Maar goed, dat is nu eenmaal zo en dan nu maar voor de volle 100% hierin stappen toch? Lukt het allemaal wat? Ook veel last van de hormonen? @Livife: gatver, wat balen dat je zo'n slechte start hebt gemaakt , maar nu dus alles goed? En went het allemaal wat? Is hij ook de knapste van de hele wereld ? @Summebloom: spannend de 20-weken echo! Zover ik begrijp heb je dus niet tussentijds een echo gehad? En gaan jullie het geslacht ook delen? @all: 1ste week verlof ging lekker. Kleertjes wassen, serie kijken, lekker relaxt. Maar toen begon het. Vorig weekend snachts opgenomen met een hartslag boven de 200! Uiteindelijk ook nog op hartbewaking gelegen dus was schrikken. Niets aan de hand bleek later maar toch.. Na bevalling voor de zekerheid wel hartecho laten maken. En sinds afgelopen weekend stijgt ook mijn bloeddruk. Er is nog geen sprake van zeangerschapsvergiftiging, maar ik moet om de dag terug komen voor testen omdat het blijkbaar wel zo kan omslaan. Nu aan de medicijnen. Samen met de enorme hoeveelheden insuline die ik spuit, vermoeidheid en erg tintelende handen, maakt dat ik niet zo lekker in mijn vel zit... Het is allemaal nog niet ernstig, maar lekker relaxt is het momenteel niet echt...
He meiden, ik ben blij weer van jullie te horen! @Summerbloom: Ja, ik vind het ook fijn dat het begonnen is. Er valt een stukje onrust toch weg nu. Ik kan het in de handen van de artsen leggen en ik doe ondertussen wat ik moet doen van ze. Het spuiten ging gister (de 3e x) goed. De 1e 2 keer niet zo... De 1e x spoot ik de spuit (lees pen met eenheden) niet helemaal goed leeg helaas waardoor ik nog een x moest prikken. De 2e dag kon ik het niet... Mijn man had hem toen in been gezet, maar dat deed wel zeer. Gisteren heb ik hem daarom weer zelf gezet (in mijn buik) en dan wat langzamer. Dat ging goed pffff. Vanavond weer.... Ik moet donderdag weer voor een echo. Wat spannend je 20 weken echo dinsdag! Leuk dat je dan weet wat het wordt! Wat denk je?... @1stexmom: Ja, tuurlijk ga ik er voor 100% voor!!! Het prikken is nog wennen, zoals ik hierboven schreef. Maar komt goed. Ik had gisteravond last van stekende hoofdpijn, dat zou misschien van de hormonen kunnen komen? Maar vooralsnog nog geen gekke dingen. Het is vandaag ook nog maar de 4e dag, hoor. Je verlof begon hemels, wat jammer nu dat het in ene zo slecht met je gaat... Hou jezelf maar goed in de gaten. Ik hoop dat het niet meer terug komt. Extra, extra rust nemen dus maar he? Sterkte meid, hopelijk duurt het niet lang meer voor je...