Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ja maar een donderdag kon wel vonden wij, nemen mensen de vrijdag maar vrij :)
    We moeten idd de trouwlocatie en eet/feestlocatie snel vastleggen, verder nog alle tijd. We hebben nu 2 opties of alles op 1 locatie bij een dorp in de buurt, of 2 locaties in de stad waar we wonen.
    Ik hoef ook niet te veel troep en hopelijk dat op een donderdag iets makkelijker dingen later te regelen zijn dan op een vrijdag.

De 10-10 datum is ook pas gisteravond besproken.

2. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, je bent al aardig ver dus met plannen :)
    Leuk, leuk!!! Ben je ook al aan het kijken voor een jurk?! Dat is bijna nog het leukste he?!!!

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou met opties bedoel ik ideeen :), niet vastgelegde opties...
    Beetje aan t kijken wat ik wil als jurk, een eenvoudige in ieder geval.

4. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Ik vindt 10-10-13 ook heel leuk klinken en op donderdag is misschien wel makkelijker met late reserveringen leuk dat je er mee bezig bent

Moisie dag 16 is nu over 2 weken toch? Ben iig voor je aan het duimen

5. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bouwjaar: succes en heel veel plezier in ieder geval met het plannen; hou ons op de hoogte!

@Summerbloom: Ja, dat klopt!... Spannende weken.
    Hoe gaat het met jou?

-Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick!
    -1steXmom: 20-02-2013 bevallen van zoon Benjamin!
    -Summerbloom: zwanger, uitgerekend: 01-07-2013
    -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren
    -Moisie: 18 februari IUI, 7 maart NOD

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hi allen,

Hoe is het met jullie? Rustig hier? Druk met trouwplannen, afwachten en zwangeren?

Ik ben gister thuis gekomen. Ben nog heel moe maar het gaat goed. Door alle omstandigheden komt de bv moeilijk op gang dus dat is nu even hard werken en zeer vermoeiend, maar de kraamhulp is erg aardig en ondersteunt goed.

Benjamin doet het super, 1ste nacht was wel even wennen en ik vind het allemaal nog wel spannend :). ML vond het vooraf nogal spannend maar is een echte natuurtalent! Ik ben zo trots op hem, alsof ie het al jaren doet. Hij verbaast zichzelf ook nogal geloof ik :).

Hebben jullie ook iets van Lifelive gehoord?

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi 1stexmom, fijn dat het goed gaat :)
    Nee, niets meer van Livelife gehoord...

Ik ben 2 dagen ziek geweest :( Last van mijn buik en koorts...

Fijne kraamdagen nog!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden!

@1steXmom: gefeliciteerd met jullie zoon Benjamin!!! Wat goed om te lezen dat Benjamin het nu super doet! Hoe gaat het met jou? Kom je een beetje aan slapen toe? :p

@Bouwjaar: gefeliciteerd met je huwelijksplannen! 10-10 is een mooie datum met betekenis voor jullie, alhoewel 11-12-13 ook erg leuk is. Daar kwam mijn vriend 'ineens' mee. Wel fijn om afleiding te hebben na deze nare periode.

@Moisie: spannende dagen voor jou meis! Mijn duimen draaien volop!

@Summer: een meisje! Hoe leuk!!! Ben je al flink roze aan het shoppen? En beterschap!

Hier gaat het nog steeds niet van een leien dakje... Onze boy bleef maar spugen, tot maagzuur aan toe, hysterisch huilen, ontroostbaar, niet willen slapen en hem ook niet langer dan een kwartier kunnen wegleggen. Mijn handen waren dus redelijk gebonden. Ze hebben nu eindelijk reflux geconstateerd en daar krijgt hij medicatie voor, dus hopen dat het snel aanslaat! De draagzak is nu mijn beste vriend, boy er in, en ik kan bewegen! Tik nu ook met hem bij me in zijn zak, hihi. Verder geniet ik dubbel en dwars van de momenten die wel goed gaan! Hij kan sinds 2 weken lachen, en doet dat nu steeds meer, dan smelt ik echt en verdwijnen alle wolken als sneeuw voor de zon.

9. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Livelife,
    Leuk weer van je te horen. Leuke ticker heb je!
    En wat bedoelde je met ''alhoewel 11-12-13 ook erg leuk is Daar kwam mijn vriend 'ineens' mee''?!!! Zijn er ook trouwplannen bij jullie?!

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff deze laatste wachtdagen zijn zwaar!

11. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie oh wat spannend! Ik hoop het zoooo voor je hoe voel je je?

@livelife wat een zwaar begin maar fijn dat je nu weet wat het is en r na kunt handelen. Wat voor draagdoek heb je? Wil er ook graag eentje maar weet nog niet
    welke

@1stexmom hoe gaat het nu snap dat het even wennen is met zijn drieën thuis wat heerlijk dat vl een natuurtalent is!

@bouwjaar hoe gaat het red je het een beetje?

Hier gaat het heel goed de 20 weken echo deed me toch meer als ik dacht sinds die tijd veel meer energie ben zo blij dat alles goed is met ons meisje. Reageer niet zo veel want heb de laptop 2 weken geleden gesloopt (kortsluiting) en 3 dagen later de tablet kapot laten vallen (oeps) nu dus alles via de telefoon vindt reageren erg lastig maar ja

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @1stexmom mooi dat ml het zo goed doet met de klein

@lifelive jammer van het zware begin maar hopelijk gaat t steeds beter

@moisie trek je t nog?

@summer owh balen dat je laptop en tablet kapot is, via de foon vind ik ook niet zo handig. Mooi dat alles goed gaat

@hier tja vandaag weer dag 1 van de cyclus. Gaat redelijk en af en toe waardeloos, zal nog wel een tijdje blijven. Het leven weer opgepakt. Soms heb ik niet de kracht om hier te reageren, hoewel ik het iedereen natuurlijk van harte gun.
    Als ik dan soms mensen zo leuk met een kindje bezig ziet/ hoort is het wel moeilijk dat dat wij niks hebben nog verwachten. Eind april meidenweekend: 3 vd 6 zwanger. Van de zwangeren 2 dames met wie ik even ver was. Zie er erg tegen op en zal wsl ook niet het hele weekend meegaan. Ik kom denk ik dan wel een dagje.

Trouwen wordt waarschijnlijk een jaar uitgesteld: dan valt 10-10 op een vrijdag, hebben we 15 jaar (klinkt mooier dan 14) en is die besmette 13 ook uit het jaartal.

Succes allemaal

13. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Summerbloom: O, wat enorm balen zeg dat je je tablet hebt laten vallen (ben ik ook altijd bang voor...) en dat je PC stuk is...

@Bouwjaar: Nou, dat is toch ook harstikke mooi, die datum?! En dan kun je in alle rust alles gaan organiseren. Geen haast en meer keuzes!
    Dat van je vriendinnenweekend begrijp ik helemaal, hoor. En je vriendinnen vast ook!

@All: ik ben vandaag ongesteld geworden helaas. De 1e IUI poging is hem niet geworden. Op naar de 2e poging maar weer.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie ... owh. Jeetje gaat het wat? Ik had op de een of andere manier verwacht dat je zwanger zou zijn, geen idee waarom maar dat zat zo in mijn hoofd. Dus nou ben ik zelfs teleurgesteld voor jou. Balen zeg.
    Nou dan gaan we samen voor de maand maart.

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ja, zo is dat: we gaan allebei voor de deze maand.

16. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bloed een beetje dood hier....

-Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick!
    -1steXmom: 20-02-2013 bevallen van zoon Benjamin!
    -Summerbloom: zwanger, uitgerekend: 01-07-2013
    -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren
    -Moisie: 19 maart IUI, 4 april NOD

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja misschien dat we ons een beetje in verschillende fasen/situaties bevinden?

Ik moest gisteren nog wel aan denken wanneer is je volgende IUI?
    Hier een onduidelijk lijf, of m'n ei is al geweest maar dat is absurd vroeg voor mij of hij moet nog komen. Tegenstrijdige signalen van m'n lijf :(

18. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat zal het zijn...
    Mijn IUI is vandaag. Spannende wachtweken breken weer aan...

Vervelend voor jou dat je lichaam tegenstrijdige signalen geeft. Je hebt wel al een positieve ovulatietest gehad zag ik op je FF?

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja dat was zondag. Afgelopen 3 dagen ook wel eitjes versierd, maar moet vanavond nou ook nog? (weet niet of vriend nog te motiveren is)
    En als ik op cd 13 ook een pos test zet dan krijg ik een (twijfel) ei op cd 13.
    Maar vreemde is dat zondag ik met een positief ogende dipstick om 11:00 uur ik geen smiley kreeg van de Clear Blue en om 15:30 uur wel. Ik had veel te weinig gedronken die dag, kan een ovu test vals-positief zijn door te geconcentreerde urine?

Nou spannend weer voor jou, succes vandaag.

Oja het trouwen hebben we naar volgend jaar verplaatst, dan valt 10-10 op een vrijdag en is de start 15 jaar geleden. Ook prima. Moet zeggen dat het wel rust geeft dat er niet van alles geregeld moet worden opeens.

20. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond zou niet perse hoeven volgens mij.
    Ik heb geen idee of die testen vals positief kunnen worden? Zou misschien wel denk ik.
    Ja, dat van je trouwdatum had ik eerder gelezen volgens mij. Is helemaal goed, toch?!

Deel Deze Pagina