Ha meiden heb eindelijk de tablet terug dus kan weer iets makkelijker reageren. Moisie hoe is de iui gegaan? Bouwjaar mooie datum 15 jaar is al heel lang samen mooie gedachte, hoe gaat het verder op zoek naar je ei Duim dat het voor jullie beide de maand is Livelife en 1stexmom hoe gaat het met jullie druk met jullie mannen Hier nog steeds niks spannends voel me goed, en ons meisje is al lekker druk. Dit weekend gaan we klootschieten in Tsjechië jaarlijkse traditie elk jaar ergens anders nu dus een mooi eindje rijden wel altijd super gezellig
@ summer het is onduidelijk deze ronde en nu ook alweer een lage temp. 't wordt niks. Leuk weekend gehad?
-Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick! -1steXmom: 20-02-2013 bevallen van zoon Benjamin! -Summerbloom: zwanger, uitgerekend: 01-07-2013 -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren -Moisie: 2e IUI ook mislukt; ongesteld
@moisie Owh sjit, ondanks dat je er rekening mee houdt is het toch een teleurstelling. Hier ook niks, het is alleen nog niet echt doorgebroken maar bruine troep al aanwezig. Wacht nu dus op dag 1, hopelijk vandaag nog en anders morgen maar soms komt het ook past na 16 dpo echt door (zou dan overmorgen zijn).
Oh meiden balen zeg Moisie ga je meteen weer door met de iui hoeveel iui's mag je doen? Bouwjaar hoe gaat het verder met je Het weekendje weg was erg leuk en gezellig heb helaas wel een week lang last van mijn rug/bekken gehad maar dat is nu weer bijna over
Gistermiddag is een nieuwe ronde gestart, loop nu leeg. Eigenlijk gaat het niet zo lekker sinds afgelopen week. Ik heb een terugval, moet weer veel huilen.
He, Bouwjaar dat is balen zeg! Wat jammer dat je je zo voelt. Maar het is ook niet gek natuurlijk. Het mag gewoon; laat de tranen maar vloeien als ze komen. Het is beter dan opkroppen. Het is zeker niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt! Ja, ik ga weer verder met de 3e IUI. Ik had vandaag weer de startecho, dan ben je nog ongesteld bleeehh. Tot mijn verbazing wilde de arts mij toch op HCG laten prikken omdat ze mijn baarmoederslijmvlies er nog wat dik uit vond zien. Maar we gaan er niet van uit. Het plan voor de 3e IUI is evengoed alvast gemaakt en de recepten weer mee..... Vanmiddag wordt ik over de uitslag opgebeld.
Bouwjaar snap dit je je nog niet goed voelt en deze dagen van de maand al helemaal niet gewoon aan toegeven meis Moisie heb ik ook een keer gehad met de iui moest een urine test doen in het zh stom je krijgt toch een beetje hoop, en ik nu ook voor jou Hier niks te melden gaat z'n gangetje werken slapen eten enz
He Summerbloom, Dus jij hebt dat ook een keer gehad?! Inderdaad STOM :x Want s'middags werd ik natuurlijk gebeld voor de uitslag: negatief Ja, hoe kan het ook eigenlijk anders Maar idd je krijgt toch weer even een sprankje hoop toegeworpen.... Nu gaan we verder voor de 3e IUI. We gaan een iets hogere dosering proberen dit keer...
-Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick! -1steXmom: 20-02-2013 bevallen van zoon Benjamin! -Summerbloom: zwanger, uitgerekend: 01-07-2013 -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren -Moisie: april 3e IUI
Dames hoe gaat het? Hier deze week buik griep gehad was even helemaal uit de running maar nu gelukkig weer beter hopelijk komt de zon er snel door kan ik even energie slurpen
O, dat lijkt me erg vervelend: zwanger zijn en ziek zijn.... Gaat het weer? Hier gaat het wel. Morgen heb ik de 3e IUI. Vorige week dachten ze nog 2 eitjes te zien, maar nu bleek er toch maar 1 doorgegroeid te zijn. Ik had deze ronde meer mogen spuiten in de hoop juist voor 2 eitjes, maar helaas... Ik heb er ook maar 1 nodig natuurlijk, maar het zou de kansen wat vergroten.
Nee was niet leuk zwanger en ziek je voelt je toch schuldig tegenover de baby en je voelt je al zo beroerd maar nu alles weer goed gelukkig net borstvoeding info avond gehad samen met vl was erg veel info en interessant ben nu wel echt van plan om het te gaan proberen Moisie hoe is de iui gegaan? Jammer toch maar 1 eitje maar hopelijk precies degene die je nodig hebt sterkte weer met wachten, ik duim weer voor je Misschien een beetje voorbarig maar hoeveel iui gaan jullie krijgen?
Hoi Summerbloom, Na deze 3e IUI stopt het even want dan moet ik een kijkoperatie... Daarna nog weer 3 keer IUI of meer... We gaan eerst lekker op vakantie!
Spannend hoop dat de kijkoperatie niet nodig is! Heb je de vakantie al geboekt? Wat zijn jullie plannen?
Dames ik ben in shock vandaag. Het dringt ook nog niet door Zie ticker, nod is eigenlijk pas 1 mei, zit nu op 12 dpo. Eerst een gevoelige test van Z&K licht streepje, met zelfde urine kv, ook licht streepje (beiden wel te zien) en smiddags een CB met indicator: 1-2 wk Ik vind het nog dood eng of nod overleefd, de eerste weken en dan weer die rotecho. Owh moisie wanneer mag jij testen? Ik hoop zooo dat je geluk mag hebben dit keer. Summer hoe gaat het met jou
Whoooh gefeliciteerd wat super! Nog wel even spannend heb je al een afspraak voor een echo? Oh ik ben zoooo blij voor je! Moisie wanneer ga je testen? Zou wel heel mooi zijn al jullie samen zwanger mogen zijn! Fingers crossed Hier alles goed afgelopen woensdag pret echo gehad samen met mijn moeder en zus een half uur naar ons meisje mogen kijken kan niet wachten tot ik haar in mijn armen mag houden Eerst nog even 5 weken werken
Hè dames! Lang niet geweest en wat zie ik daar!? Gefeliciteerd Bouwjaar! Wauw! Gaat vast goed komen ! Maar zullen vreselijke spannende weken worden ... Wanneer mag je voor de echo? @all: tijd niet geweest, liep allemaal niet zo heel lekker... Lang verhaal. Inmiddels gaat het sinds een paar dagen stuk beter! Nog 5 weken dan mag ik weer aan het werk. Zin in maar toch ook spannend, hoe dat combineren gaat zometeen... Onze knul groeit als kool! 1ste weken maat 50, nu zit in in 62/68. Hij wordt lang . Hoe gaat het met jullie?