Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dames...wanneer mag ik voor een echo? Ik heb gisteren net een positief streepje gezien en dat was op zaterdag :) Dan kan ik toch geen eens bellen. Bovendien eerst maar eens afwachten of t echt blijft zitten en denk dat ik pas ga bellen wanneer ik min 5 weken ben

@summer die 5 weken vliegen voorbij

@1stexmom bij jou gaat het ook niet echt van een lijen dakje he? Toen je zoon net ter wereld was ging te toch ook niet echt lekker? Maar nu ziekte of ..? Gelukkig groeit ie goed. En succes met het weer gaan werken

@moisie je wilt niet weten hoe hard ik voor jou duim.

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Bouwjaar: ik mocht na mijn miskramen vrij snel voor een echo komen, maar het heeft pas echt zin vanaf 7 weken. Daarvoor kan er nml nog twijfel bestaan over het kloppen van het hartje en vanaf 6,5/7 week moet het kloppen. Maar met Benjamin had ik dus bij 7 weken wel al een echo geloof ik...

Nee gaat allemaal niet echt van een leien dakje. Ik kan de roze wolk maar niet vinden... Maar iedereen zegt dat het beter gaat worden dus daar klamp ik me maar aan vast dan.
    Hij heeft waarschijnlijk verborgen reflux en last van moeilijke ontlasting. En zo nog wat dingen die elkaar opvolgen... Dus huilt veel, slaapt weinig... Na ja, zal jullie niet vermoeien met dit :(...
    Hoe voel jij je? Kun je de spanning wat aan?

Hoe is het met de rest?

3. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @1stexmom wat jammer dat het nog niet zo lekker gaat maar als iedereen egt dat het beter wordt zal dat toch wel gaan gebeuren:) tot die tijd mag jij ook altijd hier je verhaal kwijt daar zijn we toch voor. Wordt er wel onderzocht wat er aan de hand is

@bouwjaar snap dat je nog niet meteen aan de telefoon hangt en voor jou zal het langer onzeker blijven als de eerste echo maar ga wel proberen te genieten. Hoe voel je je verder? Al klachtjes

@moisie ben zo benieuwd morgen officieel testen als ik het goed heb? Heb je al een testje gewaagd? Hier wordt ook weer heel hard geduimd

Hier lekker vrij had eigenlijk moeten werken maar er is besloten dat we dicht mogen dus vanmiddag lekker het dorp in naar de cross en markt en vanavond verjaardag van een vriendin
    Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Bij Ukkie had ik een echo bij 6.4, toen zagen we een kloppend hartje. Ik wil dus ook niet eerder want als je niks ziet levert het alleen maar stress op. Ik zie wel wanneer ik bel.

Je vermoeid ons er toch niet mee? Wat jij mee maakt hoort er toch ook gewoon bij. M'n nichtje is ff ruim 4 weken terug bevallen van een 2-ling en die zei ook het valt niet mee. Het is natuurlijk fantastisch dat je een kindje hebt, maar soms is het ook gewoon zwaar. Je mag best ff spuien hier.

Ik kan het nog steeds niet bevatten. Dat het nu zo snel gelukt is blijft zo onwerkelijk, ik had me er al weer op ingesteld dat het toch mmm ging worden. Ik wil nu eerst mogen voorbij, nod, en dan week wachten denk ik en dan maar es de gyn bellen. De stoornis van Ukkie gaat al in een vroeg stadium mis, 4-6 weken dus ook dat vind ik eng. En hoewel me duidelijk gemaakt is dat het pure botte pech was, heb ik nu bij zoveel dingen: zo dit wel goed zijn, zou dat wel goed zijn. Ik ben (als dit goed blijft gaan) zó bang dat het weer een pokke-echo wordt. Daar zie ik heel erg tegen op. 2 juli zit ik op het zelfde termijn als dat we bij Ukkie de klote-echo hadden. Dus genieten is het niet, verbijstering dat is het eigenlijk.

@summer nee niet echt klachten. Het sneller buiten adem zijn/ beetje hartkloppingen en beetje last van obstipatie dat had ik bij Ukkie ook. Ik sliep aldoor slecht, maar vannacht wel oke geslapen.

@moisie hoe gaat het bij jou? Zo suf dat je zo hard kan hopen voor mensen die je eigenlijk niet eens kent, maar ik duim echt heel hard voor je.

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: gefeliciteerd! Wat onwijs 'spannend'! Ik hoop op een mooie zwangerschap voor je met een kerngezonde baby!

@Moisie: ook hier wordt fanatiek geduimd voor je! Heb je al nieuws?

@Summer: Het schiet op voor je meis! Nog 5 weken werken (inmiddels al weer 4 volgens mij), dus dat schiet op! En dan kun je heerlijk je verlof in om je kleine prinses op te wachten!

@1steXmom: het wordt inderdaad beter, echt waar. Loop je met je kleine prins bij een kinderarts? En gebruik je iets tegen de moeizame ontlasting?

Hier gaat het eindelijk beter met onze kleine man! Sinds 5 weken zit hij op dieetvoeding en ik heb serieus een ander kind, het is een wereld van verschil! Onze kleine man heeft medicatie tegen reflux en dieetvoeding vanwege koemelkallergie en nu lacht hij de hele dag door! En ik moet zeggen, ik voel me nu beter dan ooit!

Ik verzaak steeds om het goed bij te houden, sorry! :) Maar nu de kleine man ook makkelijker wordt, heb ik er in mijn laatste maand verlof goed van genomen: samen lunchen, de stad in, etc. Ik leef weer!

6. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar maak je niet te druk me is snap dat je er alles aan wilt doen om deze ze goed te laten verlopen maar heel veel kun je er niet aan doen uiteindelijk

@livelife wat fijn om weer wat van je te horen en dat het beter gaat met jullie kleine man mooi dat je nu een kunt gaan genieten!

Idd na morgen nog maar 4 weken werken ben echt aan het aftellen nu heb al uitgerekend dat ik nog 16 dagen moet :)
    Vanavond hier in het dorp het jaarlijkse oranjebal wel zin in! Zal morgen op het werk wel zwaar zijn

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Leuk weer van jullie allen te horen! Momenteel ben ik op vakantie in Frankrijk en typ nu via mijn telefoon.
    Helaas ben ik een paar dagen geleden ongesteld geworden :( dank jullie wel voor het duimen!
    Ik moet nu bij terugkomst van vakantie volgende week, voor de kijkoperatie komen :( dat vind ik echt helemaal niet leuk, maar het is niet anders...
    Gefeliciteerd bouwjaar met de positieve test!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie owh balen zeg :(ik het het zooo voor je gehoopt.
    Ik vond de kijkoperatie niet zo erg. Ik zag erg op tegen de narcose, maar dat viel gelukkig erg mee. Ik hoop dat het jou ook allenmaal meevalt. Dikke knuffel

@summer ik kan er ook niet veel aan doen. Maar blijdschap voel ik nog niet

@live fijn dat het weer beter gaat

9. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie :x stom ik had het ook zo gehoopt voor je! De operatie heb ik niet gehad hoop dat het vol jou ook meevalt maar nu nog even genieten van je vakantie

@bouwjaar oh ik kon het de eerste 10 weken ook niet geloven ( en nog af en toe niet) bel maar snel voor een echo dat geeft een klein beetje rust

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: jeetje wat balen! Ik hoop dat de operatie meevalt. Geniet nog even van je vakantie!

@Bouwjaar: hoe gaat het met jou? Heb je al een afspraak gemaakt of wacht je nog even?

@Summer: aftellen!!! Hoe ervaar je je zwangerschap? Vind je het lang duren of gaat het toch wel snel? Ik las in een topic dat je de naam L.iva op je lijstje had staan. Zo had onze kanjer geheten als hij een meisje zou zijn, was onze nr. 1 naam, hihi.

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie! Morgen is de operatie... Ik ben wel een beetje nerveus.
    Na hoeveel dagen was je weer de oude, Bouwjaar?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad

Succes morgen. Hoe laat mag je?

Ik volgens mij maar 1 dag thuisgebleven van werk. Op zich voelde ik me snel prima dus. Wondje in m'n navel wilde niet helemaal goed genezen, dat is nu een beetje een raar litteken, maar niks aan de hand.

Wat ik wel echt nog wel een aantal dagen last van had was pijn in m'n schouder. En dat schijnt te komen van restje gas die dan omhoog gaan en je middenrif prikkelen. Als ik dan over straat fietsen met veel oneffenheden was wat minder tof, maar als ik gewoon rustig zat, niks aan t handje.

Laat je even weten hoe het gegaan is? Gyn kwam t mij erna vertellen.

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie heel veel succes morgen hoop dat het meevalt voor je

@bouwjaar hoe voel je je heb je al een afspraak gemaakt?

@livelife ja begint een einde aan te komen vindt het lang duren ben erg ongeduldig en denk dat het ook komt omdat ik er al zo lang mee bezig ben (hormonen spuiten al een maand van te voren) en idd leuke naam hier vond vl het niet zo leuk dus wordt het een andere naam

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summer a.s. donderdag 1e echo
    Maar ik voel me nog helemaal niet blij ofzo. Zo anders dan de vorige keer. Misschien houd ik wel afstand omdat ik bang ben dat t weer mis

15. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Kan het me voorstellen, zelf bescherming, spannend hoor ga je extra testen doen? Zijn die er voor de afwijking die Ukkie* had?

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Er is chromosoom onderzoek gedaan. Conclusie zelfde kans op de aandoening als de vorige keer. En die is wel heel klein, maar ja je krijgt ook niet de garantie dat het je geen 2x overkomt..

17. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bouwjaar: spannend morgen de echo!
    Nou, ik vind het toch wel tegenvallen na de operatie... Ieder mens is anders natuurlijk, maar ik had liever gehad zoals jou.

@all: nou, gister dus de operatie gehad! Ik werd met best veel pijn wakker, maar gelukkig gauw iets voor de pijn 2x gehad in mijn infuus. Het valt me een beetje tegen alhoewel ik ook niet wist wat ik moest verwachtte natuurlijk. Ik ben nog nooit van mijn leven opgenomen geweest dus vond het erg spannend. Maar nu heb ik het er gelukkig opzitten. De uitkomst was goed in de zin van dat er niets gevonden is. Maar dat betekent dus weer dat er nog steeds geen reden is waarom we niet zwanger worden...
    Nu eerst maar eens even opknappen van de operatie.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie voor mij was t toen ook de eerste keer. Niet misselijk geweest van de narcose?
    Nu geen pijn meer? Beterschap!

19. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, nee ik ben gelukkig niet misselijk geweest. Ik had juist erg trek door nuchter te blijven.
    Voor de operatie met bloed prikken, wat niet wilde lukken werd ik wel in ene niet goed, maar gelukkig ging dat ook weer snel weg.
    De patiënt naast mij was wel non stop aan het spugen! Zo sneu.
    Ik heb nog steeds wel last van wat krampen en de wondjes, maar stukken minder. Het valt me dus tegen in de zin dat ik nog weinig kan. Gelukkig zegt mijn man dat ik ook helemaal nog niets hoef.
    Succes met de echo vandaag.

20. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie jammer dat de operatie toch is tegen gevallen gelukkig niks gevonden! Positief blijven als ze el iets vinden zijn je kansen op een zwngerschap snel op. Nu een maand je wachten tot je weer met iui mag beginnen?

@bouwjaar hoe was je echo?

Hier gisteren echo gehad ons meisje is aan de kleine kant ze zit op de ondergrens qua groei en ze gaan ons meer in de gaten houden beetje spannend maar ze is al vanaf het begin aan de kleine kant

Deel Deze Pagina