GEFELICTEEEERD!!! Wat een kleintje inderdaad. En van bv weet ik niks maar ik heb wel gehoord dat t even op gang moet komen dus wellicht komt dat wel. Hoe gaat het met jullie? Viel de bevalling tegen of mee? Heel veel geluk toegewenst!
Gefeliciteerd! Wat een klein meisje zeg! Super leuke naam! BV kan inderdaad even duren... Hoe is het nu? @bouwjaar: wat zul jij geschrokken zijn! Blij dat alles goed is en idd hoe meer echo's hoe beter @moisie: baat het niet, dan schaadt het niet toch?
Bedankt! Bv gaat al een stuk beter aanhappen gaat nog niet zo goed en door haar lage geboortegewicht voeden we nu bij met kunstvoeding.vandaag thuis uit het zh wel lekker al mijn eigen spulletjes en spannend voor het eerst alleen met onze kleine meid
Spannende week weer voor je bouwjaar of valt het mee? Heb je donderdag de echo en hoe laat? Gaan jullie nog het geslacht vragen of wacht je daarmee tot de 20 weken succes met wachten iig deze week Hier gaat het sinds gisteren een stuk beter we zijn gestopt met bv en nu over op kunstvoeding geeft veel meer rust. Het aanhappen ging niet Kiki was te ongeduldig en een beetje te lui om haar best te doen aan de borst ik kreeg kloofjes en als ze dan maar goed zou aanhappen was het het wel waard maar vaak ging ik beide borsten afkolven en vl de gekolfde melk aan haar geven vond het te te moeilijk eerst afgewezen worden door Kiki en dan met pijn aan de kolf Verder gaat het super ze huilt weinig en is een heel tevreden meisje
@ summer vreemd ik zie je berichtje van 16 juli nu pas Ja het was een rare week. 1 omdat ik nu voor eht eerst verder ben en 2) omdat ik afgelopen zondag en woensdag behoorlijk wat bloedverlies had. (het liep er gewoon uit) Woe heb ik drm al een echo bij de vk gehad en gister waren we naar t buro, kon vriend ook ff kijken Maar alles is goed, de vk had nog div dingen gemeten en dat zit goed op termijn. Gister was t kindje rustig was lekker aan t lounchen in mama's buik. Probeerde nog een beetje in mijn blaas te schoppen maar daar kan t nog net niet bij en zal ook nog te weinig kracht zijn. Bloed kwam van stolsel, dat ligt/lag voor de bm-mond. Dus goede plek dat t er meteen uit kwam maar moest ook ff rustig aan doen want als je je drukt maakt kan t gaan irriteren en dan weeen veroorzaken en die wil ik volgend jaar pas Het ligt nu stuit, maar ach nog ruim 5 mnd om om te draaien (al zal je niet. In mn album staat de echo van woe, zal die van gisteren vandaag ook nog er inzetten. Bij jou goede stap dan overgaan op kv, hopelijk gaat t zo lekker verder! Ennuh lekker weer voor je verlof zo!
Het is hier wel rustig zeg Heel anders als hier wel druk hoor zo'n kleine als ik denk nu heb ik even tijd om iets te doen denkt zij daar meestal anders over en zet het op een brullen Ze is wel de liefste mooiste en geweldigste baby aller tijden Zal o even proberen een foto te plaatsen met m'n mobiel Bouwjaar wat zul je zijn gechrokken van het bloedverlies gelukkig weet je nu de oorzaak hoop dat het nog steeds goed gaat met je en dat je lekker geniet van het zwanger zijn Even nieuwsgierig weet je al wat het wordt? Wil je het wel weten? Hou je me op de hoogte ik kijk wel regelmatig op zp maar heb niet altijd tijd om wat te plaatsen Of misschien fb als je dat wilt stuur me dan even een pb (geld trouwens ook voor de andere hoor) Moisie al weer terug van vakantie? Een beetje kunnen genieten
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, Summer! Wat een klein schatje. @Bouwjaar: fijn dat de zwangerschap goed gaat! @all: ik ben weer terug van een weekje Duitsland en het was heerlijk. Mooie omgeving Oost Beieren. Voor de vakantie ben ik nog naar de acupunctuur geweest. Aparte ervaring zeg.... Vandaag is dag 40 van mijn cyclus... Dat heb ik al een hele tijd niet meer gehad sinds ik onder behandeling ben. Ook niet met de pauze van de operatie, toen zeiden ze dat het waarschijnlijk langer ging duren voordat mijn menstruatie weer zou komen, maar toen was het dus gewoon rond de 28e dag. Nu heb ik natuurlijk weer een pauze vanwege die cyste en heb ik geen kunstmatige hormonen gehad. Ik durf alleen echt niet te testen.... Geen zin in de teleurstelling.
@summer wat een moppie, leuke foto's! Nee wsl willen wij enti weten wat t wordt. Het maakt mij ook echt niets uit, vl hoopt op een zoon. Ik denk dat t een meisje is @moisie jeetje lastig snap dat je niet durft te testen. Zou dan bij mezelf ook iets hebben van het is te mooi om waar te zijn als je niet meer aan de IUI hoeft
hi allemaal, idd rustig hier de laatste tijd, maar merk aan mezelf ook dat de weken voorbij vliegen. Voor je het weet ben je alweer augustus... ZP schiet er dan ook regelmatig in bij me... @Summer: wat een schatje! En wat fijn dat alles goed is. Idd rare periode in het begin he? Net een bubbel... Ik was op een gegeven moment ook wel blij dat ik even uit die bubbel kon hoor. @Bouwjaar: Meid wat een schrik zeg! Maar fijn dat alles goed is. Voel je je nu wat zekerder? En heb je al kwaaltjes oid? Al aan het kijken naar babyspullen? @Moisie: pfffff, spannend hoor... wat ga je nu doen dan? Wachten tot je weer naar ziekenhuis moet of op den duur toch maar testen? @Livelife: hoe is het bij jou daar? Loopt de kleine al? @All: Zoals ik al zei, de weken vliegen echt voorbij. Nog minder dan 2 weken dan is Benjamin al een half jaar! Dat gaat zo ongelooflijk snel. Inmiddels zijn Benjamin en ik dus helemaal op elkaar ingespeeld en kunnen we samen de hele wereld aan. Begin periode was echt heel zwaar, achteraf gezien geen leuke tijd, maar daar zijn we helemaal bovenop gekomen! Gisteren heeft ie voor het eerst omgerold en Manlief en ik waren er beiden bij! Gillen en klappen als een stel randebielen hahaha. Dat is blijkbaar wat moeder zijn met je doet. Werken/mama zijn bevalt me uitstekend, ik krijg energie van het werk en als ik thuis kom, zo'n lief proppie waar ik nog meer energie van krijg. Life is good! Nu volgende doel: zwaar afvallen! Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb mijn 1ste afspraak bij mijn personal trainer... Zweten dus... ik zal proberen wat vaker te posten! Vind het namelijk erg leuk om jullie te volgen...
@bouwjaar: ha! Je denkt dus dat het een meisje wordt?! Leuk!!! En inderdaad; het zou toch te mooi wezen om waar te zijn als ik niet meer naar het ziekenhuis zou hoeven he?... Ik heb er weer over zitten googlen.... En het schijnt te kunnen dat door een cyste je menstruatie niet komt... In het begin voelde ik hem zitten, nu al een tijd niet meer. Hij kan natuurlijk ook alleen wat gekrompen zijn, dat ik hem daarom niet meer voel en hij er nog wel steeds zit. Al anderhalve week denk ik mijn menstruatie te voelen aankomen, vooral s'nachts heb ik last van buik-en rugkrampen. @1steXmom: ha ha herkenbaar hoor dat trots wezen op de mijlpalen en even uit je dak gaan Ik kan pas weer naar het ziekenhuis gaan, als ik mij meld voor 1e dag menstruatie en dat duurt nu dus zo lang... Dan moet ik of afwachten of gaan testen binnenkort....
@Bouwjaar, dus al bezig met de uitzet . Haal je veel 2e hands? Ik wilde met al mijn hormonen natuurlijk alles nieuw hebben... had beter heel veel 2e hands kunnen halen... wat een geld zeg haha. Maar goed, uitzoeken is wel leuk allemaal. @Moisie: Gatver, wat een spanning zeg. Begrijp wel dat je niet durft te testen hoor. Zou wel weer klote zijn als je negatief test... Heb je al eerder gehad dat je zolang krampen hebt voor je menstruatie? Ik weet ook niet zo goed of ik je nu moed moet inpraten of hoop of juist niet... Vind het lastig voor je hoor.
Ja als t er nog goed uitziet vind ik 2ehands prima. Ik vind nieuw echt zoveel allemaal. Ik heb helemaal niet dat t nieuw moet zijn, als t ook maar niet kapot is
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Hoera! Positief getest vanmorgen Hoe onwerkelijk is dit? Ik ben echt zo blij Hoelang wacht ik al om dit bericht eindelijk op ZP te zetten?! Ik ben echt over the moon zo gelukkig
JAAAAA!! Owh ik ben zoo blij voor je dat de tranen in mijn ogen schieten. Ik zag dat je gereageerd had en hoopt zo dat dit er zou staan. (vorige keer eigenlijk al) Gefeliciteerd, enorm gefeliciteerd. Ik ben echt superblij voor je. Spannende weken zijn het toch altijd, maar t gaat nu vast goed komen!
wauw moisie gefeliciteerd!!!! ben zooo blij voor je spannende weekjes nu laten ze maar lekker snel gaan reageer later op de rest als ik iets meer tijd heb