Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Wat?!?! Wauw!!

Van harte gefeliciteerd Moissie! Gaat helemaal goed komen!
    Jeej! Nu gaat het eindelijk voor ons allemaal goed komen :D

2. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar leuk dat je het geslacht als verassing houdt! Ik kon me zelf niet bedwingen we hadden tegen niemand verteld dat we het wisten anders verlul ik me toch:$
    Lekker aan het shoppen:) fijn om dingen te kopen wordt het steeds echter

@1stexmom fijn het zo goed gaat en dat je weer mee kletst:D
    Stoer hoor een personal trainer ben benieuwd hoe het bevalt hier van de 20 kilo erbij na de bevalling pas 5 eraf dus moet binnenkort ook aan de slag

@moisie oh vindt zo fijn voor je eindelijk die positieve test! Op vakantie verwekt?

3. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Summer: ja...pfff personal trainer is denk ik het enige wat me een beetje dwingt... Heb nu 24 lessen met hem afgesproken, 2 x per week, dus 12 weken. Dacht voor mezelf dat dat te overzien moet zijn...
    Vanmorgen 2e les gehad, ben echt kapot...
    Ben sinds de bevalling 17 kilo kwijt, maar blijf nu hangen. Niet echt fanatiek bezig geweest omdat in het begin met Benjamin zat. Maar nu moet er dan toch maar wat gebeuren... hoop dat ik na die 12 weken denk: Wauw, hier ga ik mee door:D

@Moisie: kun je het al wat bevatten? Hoeveel testen heb je inmiddels gedaan? :D

4. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1444 moisie, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
    @Summerbloom: waarschijnlijk was ik al zwanger op vakantie! Maar ja, ik durfde niet te testen he... Ik had pakken maandverband mee op vakantie i.p.v. een test ha ha ha.

@1stexmom: ja! Nu zijn we eindelijk allemaal zwanger of net een baby :)
    Ik heb nog maar gewoon 1 test gedaan. De teststreep was overigens wel dikker als de controle streep :D En gister is er in het ziekenhuis nog een bloedtest afgenomen waarvan ik s' middags meteen de uitslag van kreeg: positief :):):)
    En die testen met indicator zijn zo duur... Ik heb nog wel gewone, maar ik geloof ik het wel hoor :)

-Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick!
    -1steXmom: 20-02-2013 bevallen van zoon Benjamin!
    -Summerbloom: 10-07-2013 bevallen van dochter Kiki!
    -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren/ zwanger
    -Moisie: ZWANGER! 29-8 1e echo

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @summer ja spulletjes kopen maakt t wel echter.

@1stexmom mag ik zo vrij zijn om te vragen hoeveel je was aangekomen. Ik zit nu al op +7 kilo en als t in dit tempo doorgaat zit komt er nog es 10 kilo bij tot UD (of meer...)

@moisie wannner is je ud?

6. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bouwjaar,

Ik denk dat mijn uitgerekende datum 3 of 5 april is.
    Ik doe exact mijn 1e zwangerschap na, toen was mijn laatste menstruatie ook 27-6..... Toen werd mijn ud naar aanleiding van de termijnecho 1 april (!)

7. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @1stexmom haha hoop ook voor je dat je idd denkt yes ik ga er mee door maar als je op mij lijkt denk yes ik heb het gehaald en ben er vanaf

@Moisie dus je dochtertje is ook rond die tijd geboren (twijfel nu of je een zoon of dochter hebt) hopen dat je het niet helemaal exact na doet en op een andere dav bevalt

@bouwjaar ik ben 20 kilo aan gekomen maar helaas maar 5 kwijtgeraakt na de bevalling maar de meeste raken in ds eerste weken na de bevalling wel meer kwijt volgens mij

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @moisie laten we niet 1 april doen. ;) Het mag geen grap zijn!

@summer jij bent dus ook wel wat aangekomen. Beetje jammer dat je mar 5 kilo bent kwijt geraakt na de bevalling. Nou is een kind belangrijker dan gewicht, maar ik zou het niet heel erg vinden als ik niet onnodig aankom. Nouja.

9. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Moisie: Hehe, ik heb zoveel testen erdoorheen gejaagd... echt belachelijk... ik sla dan altijd een beetje door :D, nu weer met kleertjes voor Benjamin... niet normaal... maar goed. Ben echt heel blij voor je meid! Vind je dan de 1ste echo ook zo lang duren?

@Summer: Ja idd, ik ben ook zo hoor, pff blij dat ik het gehaald heb... maar goed, als ik 12 weken vol maak en ik ben 12 kg kwijt, ben ik er nog lang nog niet... Wel ben ik erg resultaatgericht, dus als ik snel, veel resultaat zie, ben ik ook wel weer geneigd om door te gaan... we zullen zien:D. Wie weet kan ik over een jaar in maatje 38... dat zou tof zijn hahaha. Hoewel ik momenteel al blij zou zijn als ik maat 42/44 ooit weer haal... Maar die diabetes maakt het ook niet makkelijker om af te vallen... Anyhow, eerst maar de 10 kg!

@Bouwjaar, ik was tijdens mijn zwangerschap ongeveer 18/20 kg aangekomen, weet het niet precies omdat ik op het laatst niet gewogen heb want Benjamin kwam 3 weken te vroeg. Das maar goed ook dus :D. Ik heb me nooit zo druk gemaakt om gewicht, ik was immers toch al te zwaar... Had zelf in het hoofd om na bevalling echt veel af te vallen.
    Wel is het zo dat ik om me heen zie dat wanneer je fit was voor de zwangerschap, de meesten het er vrij snel en makkelijk weer af hadden na de zwangerschap...

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hoe is het eigenlijk Summer? Kleine meid wat gewend enzo?

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hoe is het dames?

@Bouwjaar: bijna GUO zie ik? Erg zenuwachtig?

@Moisie: wanneer had jij ook alweer de echo? over 2 weken ofzo?

@all: hier niets nieuws, lekker aan het werk, balen van het weer:D. Nog 4 weekjes en dan eindelijk op vakantie. Vind werken leuk maar ben wel toe aan vakantie... En jeetje.. Benjamin is over 4 dagen gewoon 6 maanden... Das echt bizar zo snel als dat het gaat!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @1stexmom ja snel gaat t weer.

Ik ben best zenuwachtig ja voor de guo

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar idd kindje is belangrijker maar ga vanaf volgende week wel proberen om wat meer te bewegen
    spannend de 20wkn echo maar straks weer een geruststelling als alles goed is

@1stexmom oh lekker laat vakantie duurt altijd zo lang dan als iedereen al terug komt en Benjamin al bijna een half jaar gaat echt snel
    begint te wennen met de kleine meid, heb het plannen van mijn dag losgelaten bedenk sochtens 1 ding dat ik in ieder geval wil doen en als dat lukt is mijn dag geslaagd:D net beneden stof gezogen, als Kiki het goed vindt ga ik boven ook nog stofzuigen :p maar dat zal wel morgen worden
    ga wel elke dag een stuk met haar wandelen of naar de supermarkt, naar 1 van de oma's of lekker het bos in

@moisie al gewend aan het idee dat je zwanger bent? hoe voel je je heb je veel last van kwaaltjes?

14. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Summerbloom: ja, mijn zoontje is ook dezelfde tijd geboren.
    @1stexmom: over 2 weken de 1e echo ja. Spannend!
    @bouwjaar: wat is guo?..

@all: gatver ik ben deze afgelopen week toch ziek van de zwangerschap!.... Mijn hele blijheid is naar de achtergrond doordat ik mij zo voel... Ik ruik alles (vies), opgeblazen buik (kan geen broeken verdragen), hele tijd misselijk (nog niet overgegeven, maar wel vaak koren) en mijn temp is zo hoog waar ik ook niet goed van wordt. Steeds tussen 37,4 en 37,8: dat voelt echt niet lekker. Kortom: BLEH!
    Ik kreeg alweer flashbacks van mijn vorige zwangerschap; toen had ik dit vrijwel de hele zwangerschap ook. Worden dit nu mijn komende 8 maanden?!....

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh moisie jammer dat je je zo naar voelt. Weet je wel zeker dat de hormonen rondgieren ;) Het einddoel in ogen maar houden, daar doen we t allemaal voor. Wel typisch dat er zoveel verschil zit tussen vrouwen. Sterkte!

Er zijn twee 20wk echo's:
    Structureel echoscopisch onderzoek en (SEO) en geavanceerd echo-onderzoek.(GUO) Die laatste is een uitgebreidere versie. Ik heb daar een indicatie voor ivm de vorige zwangerschap.
    Nog 49,5 uur....

16. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @Moisie :) je zoontje dus hoe oud wordt hij volgend jaar? Wat rot dat je je zo voelt hopelijk gaat het deze zwangerschap weer snel over

@bouwjaar alweer een paar uur voorbij lekker slapen vanacht en leuke dingen doen morgen gaat de tijd snel;)

17. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Bouwjaar: Hoe is de GUO gegaan? Hoop dat alles goed is en dat je lekker hebt kunnen genieten van de kleine!

@Summerbloom: ja zo kun je maar het beste de dagen door idd, niet teveel willen doen en als iets wel lukt is het mooi meegenomen:D. En wandelen is altijd goed, zeker met het weer wat er nu aan komt!

@Moisie: vervelend zeg dat je je zo naar voelt. Goed zwanger dus! Pff, ik ben blij dat ik dat nooit zo erg heb gehad, hoewel ik daardoor vaak heb gedacht dat ik helemaal niet zwanger was :D. Voel je je inmiddels wat beter?

@all: ik miste ff een paar dagen, kreeg geen melding van nieuwe berichten:( dus beetje late reacties allemaal...
    Vanmorgen weer wezen sporten, donderdag ook weer. Zit nu ook aan de kwark met noten en powerfoods... Ook zuurdesembrood en speltbrood en verder weinig koolhydraten. Benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen haha. Donderdag moet ik weer wegen, buikomvang meten en vetgehalte... als ik de weegschaal thuis mag geloven is er nog niets af, maar eerlijk is eerlijk.. conditie voelt wel stuk beter... en hoop dat ik hierdoor mijn suikers weer wat op peil krijg... maar man man, wat is sporten irritant zeg... Overigens zit ik niet op zwaar dieet hoor, alleen ontbijt en lunch aangepast, en geen tussendoortjes meer, tenzij ze supergezond zijn:). Hopen dat ik hierdoor in elk geval een beetje afval.
    En nog 4 weken werken dan eindelijk vakantie!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Yeaah it kindje is gisteren goedgekeurd :)
    En we weten niet wat t wordt. Ik dacht aldoor al een meisje, maar omdat vriend niks zag op de echo vermoed ie nu ook een meisje. Bijzonder dat ie dat ahv de echo bedenkt want ik zag de helft van de tijd niet waar we naar keken. Maar we zullen zien.

Hoofdje is wat aan de kleine kant maar dat schijnt vaak voor de komen bij stuitligging. Aan de binnenkant was alles goed dus ik hoefde me geen zorgen te maken.

@1stexmom succes met je afval race. Hopelijk snel iets van resultaat op de weegschaal want dat motiveert altijd wel (iig wel bij mij)

@moisie nog steeds ellendig?

@summer poeh ik ben ook benieuwd hoe ik dan ga ervaren. Ik ben nogal een planner namelijk

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Jeeejjjj! Opgelucht zeker? Leuk dat jullie het een verassing houden... ik kon dat niet haha. En klein hoofdje is idd helemaal niet erg, had Benjamin ook (nog steeds iets kleiner dan gemiddeld). Gaat de bevalling misschien ook makkelijker ;).

Morgen wegen... zeer benieuwd...

20. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @1stexmom you go girl! vind het echt heel knap van je succes met wegen morgen

@bouwjaar oh wat fijn dat alles goed is! En spannend een verrassing
    Dat plannen is idd lastig ik ben ook echt een planner ( zeg maar controle freak)maar dat moet je echt loslaten geeft mij iig veel meer rust dat ik niks meer hoef van mijzelf

Hier gaat alles zijn gangetje Kiki begint te lachen *smelt* en steeds meer te ontdekken

Deel Deze Pagina