Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @moisie hoe gaat het nog ziek?

En de rest? Alles oke?

Hier nog 2 dagen werken dan lekker op vakantie

2. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds ziek. Wordt al erger. Ik heb al 2 soorten medicijnen gehad, maar het helpt niet. Ik heb me nu sinds deze week ook ziek gemeld helaas, het gaat gewoon niet. Ik zit er best wel een beetje doorheen. Ben ik eindelijk weer zwanger, voel ik me zo ziek...
    Morgen heb ik de echo, dan zie ik hopelijk waar ik het voor doe!

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Vervelend hoor dat je zo ziek bent :(
    Veel succes morgen, hopelijk geeft dat weer steun :)

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Bouwjaar: vandaag op vakantie? lekker hoor! Waar naartoe?

@Moisie: wat klote dat je je zo voelt zeg. Had je dit de vorige keer de hele zwangerschap lang? Ik begrijp dat je er doorheen ziet. Pfff zeg, zo geniet je natuurlijk totaal niet.. Ik hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen en anders, dat die 9 maanden snel voorbij gaan;)

@Summer: kiki lacht dus? Mooi he? Hier ook joh, Benjamin lacht echt de hele dag... van 's ochtends tot 's avonds haha. Heel soms baal ik wel als ik hem hoor om 06:30 (wat al prima is natuurlijk, maar toch) en dan kom ik zijn kamertje binnen, dan is ie lekker aan het kwebbelen met zijn knuffels, ziet ie mij, begint ie van oor tot oor te lachen... idd... *smelt*

@All: nog 2 weken keihard knallen op het werk, dan mag ik eindelijk ook op vakantie. Agenda zit bomvol en werk veel over nu om alle deadlines te halen. Wel druk en ben heel moe maar komt wel goed, zal de 1ste dagen van de vakantie wel helemaal kapot zijn...
    Thuis gaat het zoals altijd, prima dus :D.
    Afvallen gaat langzaam, maar ik val wel af... af en toe slecht avondje (drankjes, en lekkere hapjes) maar goed...
    Morgen weer sporten:$

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee we vliegen morgen naar Kefalonia.
    Gister en vandaag lekker vrij om nog wat dingen te regelen, huis schoongemaakt en tas net bijna klaar ingepakt.

Zal dus 2 weken afwezig zijn dames. Ik meld me na de vakantie weer..

@1stexmom nou bikkel ze nog dan komende tijd. Sterkte en alvast fijne vakantie. Waar ga je heen?
    Ik weet dat bij mij na de vakantie een drukke tijd komt, maar ik hoef dan nog geen rekening te houden met een kleine thuis.

Ik wordt geschopt :) Heerlijk :D

6. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar fijne vakantie geniet er van en van de schoppen!

@Moisie hoop dat je je ondertussen beter voelt anders beterschap

@1stexmom nog even door bijten en dan vakantie heerlijk

Wij hebben voor de laatste week van september een midweek geboekt in een huisje bij zee lekker met z'n drieën ertussen uit

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bouwjaar: wat fijn die schopjes :)
    Fijne vakantie!!!

@all: de 1e echo was leuk!!! We hebben een klein knipperend hartje mogen zien :) over 2 weken heb ik weer een echo, ik was nu eigenlijk nog iets te vroeg; de kleine is nog geen 2 cm!
    Ik ben nog steeds ziek :(

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo dames, rustig hier.
    Moisie: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Voel je je al iets beter?
    Bouwjaar: fijne vakantie!
    Summer: hoe is het?

@all: nog 4 dagen (en avonden) keihard werken en dan eindelijk vakantie! Het is daar rukweer maar we waren toch niet van plan heel veel te doen, lekker chillen on vakantiehuisje. En nu eerst ff sporten :(

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik durf bijna niks meer te plaatsen... :D;)

Maar Moise! Gefeliciteeeeeeerd!!! Joehoee! Ik hoop dat het inmiddels al beter met je gaat. Super fijn om te lezen dat je zwanger bent, ik ben onwijs blij voor je!

En Bouwjaar, wat zit je al op een mooie termijn! En geweldig dat je de baby voelt schoppen! Geniet! Elk schopje vond ik zooo bijzonder.

Summer, jij bent heerlijk aan het genieten van je mooie prinses! Wat een lieverd is ze om te zien! Hoe gaat het verder met jou?

Bijna vakantie 1stexmom! En ik las dat ook jij nu na de heftige periode heerlijk van je kleine man aan het genieten bent! Hoe gaat het met zijn ontwikkeling? Ik heb er eentje die op mij lijkt, liever lui dan moe ;)

Nu onze kleine man het goed doet, had ik het 'ineens' weer druk: sporten, lunchen, werk, socializen. Back to my old self, maar dan in een mama-jasje! Ook voor ons staat onze eerste family holiday voor de deur! En wellicht zien jullie het al in mijn onderschrift :D:D:D, druk dus! :p

10. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie fijn dat je een goeie echo hebt gehad! wanneer mag je weer? en hoe gaat het nu? bijna 12 weken hopen dat de ergste misselijkheid dan over is

@1stexmom bijna vakantie!!! je hebt het vast al verteld maar waar ga je heen? geniet er iig lekker van samen met je mannen

@livelife!!!! welkom terug wat fijn om weer wat van je te horen! Jij dus ook bijna op vakantie, waar gaat jullie reis heen? wat heerlijk dat je zo geniet van het moederschap! mooi onderschrift :D

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Livelife: dank je wel voor je felicitatie! Zo zo; alweer voor een 2e aan het klussen?! ;)

@all: ik ben nog steeds zo misselijk :( De tabletten Emesafene helpen bij mij wel dat ik niet hoef te spugen, maar misselijkheid blijft 24/7 Echt waardeloos, ik heb ook helemaal geen energie meer....
    Ik heb gister weer een echo gehad, maar de uitslag was niet helemaal positief helaas. Hij was wel goed gegroeid (nu 3 cm) en een goede hartactie te zien, ook lekker beweeglijk met armen en benen :) Daarna werd ons door de arts verteld dat ze een verdikte nekplooi zien, wat vocht bij de hersentjes en de darmen zitten nog niet in de buik. Dat laatste had ik ook bij de 1e echo van mijn zoontje dus daar waren we enigszins op voorbereid en dat is gewoon goed gekomen. Maar die verdikte nekplooi.... Toen de arts het liet zien, zag ik het ook wel goed inderdaad. We hadden oorspronkelijk gezegd geen combinatietest te doen, maar de arts vroeg ons er toch nog over na te willen denken gezien wat ze nu op de echo hadden gezien. Ik blijf nu nog onder controle van het ziekenhuis, terwijl ik had gehoopt na de echo van gisteren me mogen aan te melden bij de verloskundige thuis. Wat een domper. Ik ben zo bang voor het hele medische circus waar we waarschijnlijk in gaan belanden. Het zegt allemaal nog niets zei de arts, het kan nog alle kanten op. Dus we blijven maar (bezorgd) positief tot het tegendeel getoond wordt. Het kindje is tenslotte nog in wording. Er is nog een hoop ontwikkeling voor hem/haar te doen.

-Livelife: 05-01-2013 bevallen van zoon Mick!
    -1steXmom: 20-02-2013 bevallen van zoon Benjamin!
    -Summerbloom: 10-07-2013 bevallen van dochter Kiki!
    -Bouwjaar: 25-01-'13 vlinder ukkie geboren/ zwanger
    -Moisie: Zwanger, uitgerekend op 11 april 2014

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Zo dames, terug van vakantie :)

@liflev alweer aan de slag voor nr 2?! Vlotjes hoor. Veel succes

@moisie hmmmisselijkheid is k*t en dan die echo die toch voor ongerustheid zorgt. Ik hoop dat t allemaal niks is

@summer veel plezier op je midweek, wanneer ga je precies weg?

@1stexmom inmiddels lekker aan t chillen?

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie oh meis wat vervelend voor jullie wanneer hebben jullie weer controles (gehad)? zo wordt genieten wel heel lastig

@bouwjaar hoe was je vakantie? lekker genoten met een drukke buik?

wij gaan as maandag naar zeeland de weersvooruitzichten zijn goed dus hoop dat we lekker veel langs het strand kunnen wandelen
    sorry dat ik hier ook niet meer zoveel ben het is druk met zo'n kleintje, en dan hebben we nog een ideale baby die al doorslaapt en bijna nooit huilt ;)
    nog 2 weken dan moet ik al weer werken gisteren intake gehad bij het kdv waar Kiki 1 dag per week heen gaat voelde weer helemaal goed! we zijn een uurtje geweest en hebben haar bij de andere kinderen gelaten en toen we terug kwamen lag ze heerlijk te slapen in een hangmatje dus zij vond het ook wel goed geloof ik :D

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summer Vakantie was heerlijk.
    Lekker weer en gewoon relaxed!
    Drukte in buik wisselde, op een gegeven moment een paar dagen rustig dat ik me toch wat ongerust maakte.
    Gister weer controle bij vk, alles ok. 30 oktober een groei echo.

Was t lekker in Zeeland?

En hoe'st met de andere moeders?

@moisie ...ik keek even bij al je berichten of je verder nog op t forum was. Maar las toch iets wat iets zorgen geeft. Succes morgen!!

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb gelukkig goed nieuws!!! Gister hebben wij de nekplooimeting gehad, waar we een beetje met lood in onze schoenen heen gingen vanwege wat ze allemaal gezegd hadden met de vorige echo....
    Maar alleen maar goed nieuws! De nekplooi was 2,7 iets meer verdikt als het gemiddelde, maar gewoon prima. Het moest in ieder geval onder de 3,5 zijn. Uitslag van de gehele combinatietest was ook goed. Buikje was mooi nu dicht nu en hoofdje zag er ook prima uit. Het was flink beweeglijk ook, vol leven. Zo ontzettend leuk om te zien!
    Ze gaan nu in overleg of ik definitief naar mijn eigen verloskundige thuis mag. Dat hoor ik eind volgende week. Ook hoef ik niet meer voor de medische echo met 14 weken (de GUO). Er had nu een arts meegekeken en het was prima in orde zo. Blijer nieuws hadden wij niet kunnen krijgen!

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: wat een spannende tijd hebben jullie achter de rug, maar gelukkig goed nieuws! Super! En wat blijft het een prachtbeeld om te zien he, zo'n echo met een actieve baby. Willen jullie straks ook weten wat het geslacht is?

@Bouwjaar: fijn dat je een relaxte vakantie hebt gehad. Begint het nu al zwaarder te worden voor je, of ben je topfit? Mijn verloskundige zei toen trouwens dat je de kleine 10x per dag moet voelen, misschien is dat een geruststelling.

@Summer: hoe was je vakantie met je gezinnetje? Genoten in Zeeland? En alweer bijna aan het werk dus! Zie je er tegenop of heb je er juist zin in?

@1steXmom: hoe gaat het bij jou? Ook een goede vakantie gehad?

Wij zijn terug van bijna 2 weken Spanje. Heerlijk! Zon, zee, zwembad, boek erbij als de kleine man sliep. Ik ben zen! Zelfs de autoreis ging goed met hem. En ik heb het allermooiste souvenirtje meegenomen dat ik me kon wensen! :D Totaal niet verwacht!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mosie wat een superfijn nieuws!!

@lifleive jeetje alweer zwanger voor nummer 2. Wel snel zeg. Gefeliciteerd!!

Voel me goed maar niet meer topfit. Nu flauw omdat ik wat moet eten maar mn maag voelt alsof er niks meer bijpast

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Bouwjaar: zeker vlot! 1ste poging! Had dit niet verwacht omdat ik voor onze kleine man in de onderzoeksfase zat. Maar super blij natuurlijk! Voelt alleen nog heel onwerkelijk! :)

Anders even wat vitaminen naar binnen werken, daar kikkerde ik in ieder geval weer van op. Met hoeveel weken ga je met verlof? 34 of 36?

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @liflive nou hartstikke leuk toch. Ik ahd ook echt enitverwacht dat ik na *Ukkie zo snel zwanger zou zijn.
    Vitamine gebuirk ik al wel (vergeet t ook nog wel eens) en t plan was met 34 weken verlof. Maar dat is t plan dus ja. Lijkt em wel fijner om wat meer tijd erna te hebben. Al wilde ik al wel de week ervoor vrij nemen dus dan zou t v/a 35 weken zijn. Hoef ik neit meer te werken vanaf mn verjaardag :)

20. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @bouwjaar fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad mijne was ook heerlijk goed weer veel strandwandelingen gemaakt
    oh ik werd ook zo zenuwachtig als ik een rustige buik had, ging dan maar turfen hoe vaak ik de baby voelde :$

@moisie oh wat een goed nieuws! gefeliciteerd! nu weer genieten, nu dus wachten tot de 20 wkn echo?

@livelife wow nog meer goed nieuws ook gefeliciteerd! oh en in 1 keer raak! wat heerlijk geen gestress van zou het deze maand lukken. wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Hier dus een heerlijk (mid)weekje zeeland gehad lekker elke dag langs het strand gewandeld en zelfs 2 keer uit eten geweest met een slapend meisje in de kinderwagen naast ons.
    en nog een weekje en dan weer werken, voelt heel dubbel ik wil voor geen goud bij m'n meisje uit de buurt zijn maar lijkt me ook heerlijk om even niet alleen maar mama te zijn. hopelijk went het snel ik ga 4 dagen werken en vindt dat nu toch wel veel, terwijl ik voor de bevalling echt niet minder wou werken;).

Deel Deze Pagina