Pretty Pink in 2012?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door livelife, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wij gaan kerstavond naar mn schoonouders en eerste kerstdag naar mijn ouders. Tweede kerstdag nog geen plannen.

Jullie?

2. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @moisie voedingskussen is wel fijn om mee te slapen en idd proberen te genieten van je laatste zwangerschap

@bouwjaar lekker rustig aan doen en veel ananassen eten :D

wij hebben vanmiddag goed nieuws gehad Kiki mag haar spreidbroekje overdag af en nog 4 weken snachts aan dan kan ie in de kliko:p de afwijking was helemaal weg maar voor de zekerheid nog even de nachten aan

allemaal fijne feestdagen!♥

3. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bouwjaar: Wij waren kerstavond eten bij vrienden, 1e kerstdag uit eten met mijn schoonfamilie en 2 kerstdag uit eten met mijn familie. Overdag lekker rustig gehad gelukkig. Home Alone gekeken met mijn gezin.

@Summerbloom: Hoera!!! Wat een goed nieuws zeg van het spreidbroekje, ik hoopte het al voor jullie.

Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar dames!!!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @summer ah goed nieuws van het spreidbroekje

@moisie hoe gaat t met je?

Hier wat harde buiken maar verder geen rare dingen. En blijf nu dan nog maar 2 dagen zitten lieve Frummel. ;)

5. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Alvast de beste wensen meiden! ♥

en frummel mag nu idd nog even blijven zitten, al zou het wel een mooi begin van het jaar zijn;)

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Heel fijn nieuwjaar toegewenst voor allemaal!

7. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar!!

Van de week heb ik een afspraak bij de internist (diabetes)
    gehad, die was tevreden. Dus ik ook!
    Af en toe heb ik onwijze last van mijn bekkeninstabiliteit en dat is heel vervelend. Pijnlijk ook.
    Hopelijk kan ik binnenkort terecht bij speciale bekken fysio. Het wil niet echt vlotten met de aanvraag daarvan...
    De 16e heb ik mijn eerste groei echo. Ik krijg er 2 of 3.

Hebben jullie ook weer alle kerstspullen aan kant?

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Vanmorgen alle kerst spullen opgeruimd.

Nog 1 dag maar nog geen enkel signaal dat er iets gaat gebeuren.
    En ik heb t wel gehad. Hoop zo dat ie niet nog een week blijft zitten. Duim, duim.

9. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Gelukkig nieuwjaar meiden!

@bouwjaar al verandering? Spannende dagen hoor duurt iig niet lang meer geniet nog even van het gevoel in je buik en snel van je kindje in je armen

@moisie fijn dat je internist tevreden was betekent dat dat je suiker niet erger wordt?

@livelife gefeliciteerd met je kleine mannetje 1 jaar alweer wat gaat dat snel zeg

@1stexmom hoe gaat het met jou?

Kiki heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen, natuurlijk 1 januari alle familie afgelopen dus de 2e was ze nog een beetje van slag maar nu gelukkig weer in haar ritme

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nope, de gedachte dat t nog bijna 2 weken kan duren voelt wel als heeeeel lang

Ik vind t altijd zo bijzonder dat kinderen gewoon kunnen doorslapen met dat geknal.

11. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    2 weken duren lang als je wacht als de kleine er is vliegen ze om hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten

Ja en snap er ook niks van dat ze daar door heen slaapt als ik zachtjes langs haar kamer probeer te sluipen wordt ze wel wakker:$

12. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    En bouwjaar al nieuws ??

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja. :)

Gisteravond om 20:51 is onze dochter Frederieke geboren.

Het gaat goed.

14. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Ooooh gefeliciteerd!

wat een leuke naam♥
    en fijn dat alles goed gaat jullie eigen wondertje in je armen, prachtig is het hè

Geniet ervan, alle slapeloze nachten alle prachtige nachten als ze vredig in je armen ligt

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bouwjaar: HOERA!!!! Een dochter!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Frederieke :)

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Jaaa! Gefeliciteerd met jullie dochter Bouwjaar! Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent van de kleine meid!

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: jij schiet ook al op he! Leuk! Hoe gaat het met je gezondheid? Hier trouwens ook een tweede prins onderweg <3

@Summer: kriebelt het al? :D;)

18. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Livelife: tijd niets van je gehoord meid! Wat leuk dat je ook een 2e boy erbij krijgt! Of had je stiekem op een meisje gehoopt?
    Ja, ik schiet al aardig op nu he?! Ruim 28 weken nu.
    Het is geweldig, maar ook zwaar. Ik heb last van bekkeninstabiliteit en maagzuur. Slaap slechter s'nachts... ;)
    Ik ben ook zo klaar met mijn werk, ik heb er ook nog maar weinig interesse voor merk ik. Maar ik moet nog 6 weken! :$

Vorige week heb ik mijn eerste groei echo gehad. Hij zit precies goed op schema :)
    Zo leuk om hem weer even te zien!

19. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Moisie: oeh, bekkeninstabiliteit, dat is niet fijn. En hoe is het met je suikerwaarden? Die heb je onder controle? Wat leuk dat je 'm vorige week weer even gezien hebt <3 ! Jij zit gewoon alweer in je laatste trimester, nog even en je hebt je wondertje in je armen! Ik ben inderdaad nauwelijks meer geweest hier, spreek veel ZP meiden (van het bevaltopic 2013) op facebook, dus dan stel je daar makkelijk je vragen. En Summer 'volg' ik ook daar, leuk om haar prinsesje te zien (en natuurlijk om te weten hoe het gaat). Dus mocht je FB hebben, stuur me dan even een pb als je wil linken ;).

Mijn gevoel zei vanaf begin af aan dat het weer een jongetje zou worden, net zoals bij onze kleine man. Een koningskoppel had ik bijzonder gevonden, maar 2 jongens vind ik bijzonder leuk! Ik was dan ook geen moment teleurgesteld of wat dan ook, mijn plaatje klopt zo! :) Ik merk alleen wel dat ik nu echt voor een 'lieve baby' ga qua kleertjes en babykamer, terwijl ik onze kleine man al vrij snel stoer kleedde. Grappig dat verschil in relatief korte tijd!

20. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat komt waarschijnlijk doordat je nu weet hoe snel die baby tijd ook weer voorbij is... :(
    Gaat mij tenminste veel te snel!

Ja, suikerwaarde heb ik aardig goed onder controle gelukkig.

Wij hebben afgelopen weekend de babykamer opnieuw behangen. 1 Wand hebben we hetzelfde gelaten en verder kunnen we alles weer van onze zoon hergebruiken. Dat is wel zo makkelijk met weer een 2e kindje van hetzelfde geslacht! Al die tijd hebben we alles bewaard en nu kunnen we het eindelijk weer tevoorschijn halen en om te gebruiken nog wel :D

@Bouwjaar: hoe gaat het met je?! En de kleine?

Deel Deze Pagina