Ja, inderdaad: spullen gaan wegdoen maakt het zo definitief... Zo triest en jammer. Ik had het ook niet van mezelf verwacht dat ik toch nog weer zou twijfelen. Meteen na de bevalling moet je alweer nadenken over anticonceptie enzo. En inderdaad die spullen bewaren heb je haast een extra opslag voor nodig... Ik heb het trouwens nog wel even benoemd naar mijn man; over de optie van een 3e. Ik vond niet dat hij er heel negatief tegenover stond. We laten het dus nog even open. Ik ga dan waarschijnlijk eerst het Mirena spiraaltje nemen. Wat doen jullie voor anticonceptie? Over een nieuw clubje: ik zat rond te kijken, maar vind het moeilijk waar te beginnen... Het heet inderdaad niet voor niets "zwangerschapspagina" ha ha ha. Waar kan ik het nu onderbrengen?.. Leuk! Je vriendschapsverzoek hier. Ik heb geaccepteerd, hoor! Gister heb ik weer een groei echo gehad en ben gerust gesteld. Hij zit nog steeds keurig op schema! Hoera! Volgende week gaan we een datum afspreken om in te leiden rond 38 weken SPANNEND!!! De echoscopiste verwacht dan zijn geboortegewicht rond de 3200 gram. Nou, dat wordt een ukkie vergeleken bij onze oudste zoon van 4580 gram. Ik hoop het maar. Zitten een hoop nadelen aan een hoog geboortewicht... Hoe gaat het met de borstvoeding?
O, ik heb wat gevonden! Het staat onder de categorie: "na de geboorte" en dan bij subcategorie: "de mama's" onder het onderwerp: "het gezellige mama kletsclubje" Kunnen we daar evt. verder kletsen.
Tja als het nog niet definitief klaar is, zou ik de spullen nog enit weg doen. kan altijd nog. Qua anticonceptie liggen er nu condooms in t nachtkastje. Niet je van het maar ja ik wil eigenlijk geen hormonen meer en dan is t koperspiraaltje de enige optie maar daar kun je weer erg ongesteld van worden. Nu je mn vriend bent, kun je ook wat foto's zien als je t leuk vind. Ik zoek t topic op!
Ik zie dat je het gevonden hebt inderdaad Ik heb ook even je foto's bekeken: leuk zeg! Wat een bos haar heeft je dochter zeg! Daar heb je meteen al werk aan ha ha ha. En wat een mooi geboortekaartje zeg. Jullie wisten toch niet wat het ging worden? Had je hetzelfde kaartje ook in het blauw?