@charity Sorry was helemaal vergeten je te feliciteren dus bij deze @moise Is niet zo gek dat je dat niet wist, ik heb een vriendin die al jaren bezig is in de mmm en er heel makkelijk over praat, dus wist al een beetje wat het inhield maar anders had ik er ook niks over geweten @joyce Ik moest helaas wel de weg op voor mijn werk gisteren en de auto wou bijna niet starten pas de 5e keer met heel veel moeite maar als ik eenmaal onderweg ben valt het allemaal wel mee. Over een week al testen spannend hoor heb je er een goed gevoel over? @livelife Goede reis gehad? Ben je nu in Las Vegas vroeg me eigenlijk af wat voor weer het is in New York omdat je daar ook heen gaat. Hier is mijn vriend weer veilig thuis gister meteen aan de klus want mijn eisprong komt eraan vanavond zowiezo weer ivm de test morgen Hij is alweer schaatsen maar ik blijf lekker binnen vind het niks die kou en sneeuw doe mij maar 30 graden, zon, zee en een cocktail
Hé ik ken er nog 1 die vindt @charity ik heb je ook verzuimd te feliciteren Bij deze dan alsnog, leuke dag gehad?
Thnx voor de felicitaties! Heb een gezellige dag gehad . @lifelive; hele fijne vakantie gewenst! Hoop dat je een goede reis hebt gehad! Hier iemand die nog nooit gevlogen heeft, ben echt een schijterd wat dat betreft! Ik weet dat het er nog van gaat komen maar oh wat lijkt me dat toch eng. @joyce; nog een weekje wachten zie ik? Spannend hoor! Ik duim mee! Heb je er een goed gevoel over? @summerbloom; succes in het ziekenhuis vandaag! Wanneer krijg je de uitslag? Ligt er bij jullie sneeuw? Hier echt helemaal niks! Vind het toch wel jammer, had de slee al klaar gezet voor dochter. Onze hond vind de kou echt niets. Ze vertikt het om wat te doen buiten. Kan uren met haar lopen, maar ze doet gewoon niks! En zodra we dan weer binnen zijn ...
Je mag die sneeuw die bij ons ligt met alle liefde hebben! Die troep op de weg, kan niet meer normaal fietsen naar t station, dus kost weer extra tijd 's ochtends (veel te) vroeg. Vrijdag al dingen moeten afzeggen, bah.
@charity Ligt er bij jullie echt niets??? Hier ligt het helemaal vol! Word en nu al niet goed van. Ik werk bij de thuiszorg en moet dus van huis naar huis met de auto:x Gelukkig start die elke morgen nog!!! Vandaag mijn laatste werkstuk voor school afgemaakt! Nu nog 1 eindtoets en dan eindelijk klaar na drie jaar!!!!!!!
Hey ladies! @Summerbloom: hoe is de test gegaan vandaag? En wanneer krijg je de uitslag? Ik hou ook niet van de sneeuw, sterker nog: ik ben er allergisch voor . Het scheelt dat we hier in Las Vegas zon hebben, heerlijk zonder jas naar buiten en op een terrasje in de zon een (alcohol vrij) drankje doen! In New York daalt de temperatuur naar 1 graad als we er zaterdag zijn. @Charity: hoe gaat het bij jou? De reis was goed gegaan, maar 16 uur duurt lang! Vliegen is ook niet bij mij favoriet, maar eigenlijk is niks veiliger dan reizen per vliegtuig. Gewoon doen . @joyce: succes met je laatste toets! Nog even doorzetten en dan klaar! @Moisie en Bouwjaar: hoe gaat het met jullie? Nadert de eisprong al? Hier gaat alles goed! Heerlijk om weg te zijn! Geen werkstress! En 'geen tijd' om allerlei kwaaltjes te verzinnen, hahaha. Alhoewel ik natuurlijk wel iets voel . Gisteravond aan een tafel gegokt, maar dat heeft 10 minuten geduurd, hahahaha. Ik ben nog op zoek naar the big bucks . Doe voorzichtig met het winterweer!
@charity heb al wel een paar keer gevlogen maar niet ver vind er niks aan, en hier ligt wel veel sneeuw (hier is in de buurt van amersfoort) gelukkig zijn de wegen al wel weer schoon, haha ik zou ik ook niet in de kou willen ben blij met m'n warme wc @joyce lekker laatste loodjes voor school, wel druk en school en werk en een kleine, knap hoor @bouwjaar je woont in noord holland zag ik dan heb je ook wel de meeste sneeuw gekregen, en wat was vrijdag een drama zeg. ben benieuwd of de ijstijd (elfstedentocht) door gaat. @livelife oh lekker op een terrasje in de zon, haha en alles in 10 minuten op, altijd stoppen als je op winst staat! vanochtend viel me erg mee, kreeg meteen de uitslag, op de echo stonden m'n eitjes op springen (dus straks weer aan de klus) en het uitstrijkje bekke ze ook meteen en er was genoeg activiteit en mocht zelf ook even kijken erg grappig om die zaadcelletjes te zien
Ja hier ligt ook veel sneeuw, maar ik vind het wel leuk hoor. Alleen wel heel erg voorzichtig aan met alles buiten. @Livelife: Fijn dat je goed bent aangekomen in the States! Nee, mijn eisprong is voorlopig nog niet in zicht...
@joyce Lekker dat het einde in zicht is, wanneer heb je de laatste toets. Laatste loodjes zijn vaak wel het zwaarst, geef je jezelf af en toe wel een klopje op de schouder? Da willik ook! Nou lekker genieten. Wat een overgang qua temp overigens als je dan in NY aankomt. Nou lekker genieten van het niets 'moeten'. @summerbloom vrijdag was drama ja. Maar wat ben ik blij dat ik toevallig vrij had...ik reis nl altijd met de trein. Maar de uitslagen van gister waren dus goed begrijp ik? Ik verwacht m'n ei ergens tussen vandaag en en 13 februari. Maar het zal dat laatste wel worden, verder nog geen tekenen.
Er ligt hier echt helemaal niets nee. Opzich is het best lekker weer als je je dik aankleed. Het zonnetje schijnt volop en het is droog. Ik ben alleen echt een koukleum, dus ik blijf lekker binnen . @Joyce; ooh wat lekker dat het einde in zicht is of niet?! Wanneer is je eindtoets? Ik wil ook graag mijn school weer oppakken. Heb alleen nog geen idee wat ik wil gaan doen en denk dat het ook wel verstandig is om sowieso te wachten tot na de bevalling. En dan iets in de avonduren. @Livelife; wat heerlijk dat het daar zulk fijn weer is! Ik ben nog steeds jaloers hoor ! Als wij dit jaar nog weg gaan, dan word het simpel een paar daagjes Nederland! Geniet ervan en nog heel veel plezier ! @Summerbloom; veel klusplezier dan nog de komende dagen! Fijn dat de uitslagen positief zijn! (als ik het goed begrijp) @Bouwjaar & Moisie; hopelijk komt jullie eisprong snel en natuurlijk met een positief resultaat. Ik heb hier de verloskundige maar eens gebeld. Daarna meteen de echo praktijk en 28 febr. mag ik voor een echo, daarna vk terug bellen voor de intake. Vond het niet nodig om eerst de intake te doen. 3 weken lijkt nog zooo ver weg! Hoewel ik er goed vertrouwen in heb dat het deze keer helemaal goed gaat komen, leef ik toch dag na dag.
@Charity: Ow wat leuk dat je de 28e een echo krijgt!!!! Dat is toch het allerleukste he?!!! Ook spannend, maar als alles goed is, is dat toch het mooiste? Ik leef met je mee, hoor. Mijn eisprong duurt nog zo'n 16 dagen als ik mijn berekening moet geloven... Ik heb niet zo'n standaard cyclus. Ik ga vanaf volgende week vrijdag voor het eerst beginnen met ovutesten.
Niemand is hier verder geweest vandaag Ik ben vanmiddag anderhalf uur buiten op het ijs geweest met mijn zoontje brrrrrr wat koud Hoe was jullie dag? Ik ga zo maar lekker onder de wol Good night.
Jawel ik en charity waren er toch? Alleen van de early bird-sessie . @Charity ik kan me voorstellen dat 28 feb nog in den eewigheid duurt voor je, maar wel een leuk vooruitzicht. Nou wat schept mijn verbazing heute ochtend: een hoge temp. Ik heb er geen verklaring voor, op tijd gaan en goed geslapen standaard tijd gemeten. Zou ik ziek zijn / worden? Ik voel me echter (nog) goed. Is het een stiekem ei geweest, dat zonder ook maar enig signaal is ontsnapt? Ik ben geen 'eggwhite' tegengekomen. Wordt vervolgd.. Vriendlief zou vandaag de ha eens bellen of de kwakuitslag al bekend is. Hij wist ook niet of hij gebeld zou worden of dat hij zelf moest bellen. Stiekem hoop ik dat het zo is dat als zoiets dramatisch is de ha zelf belt, maarja gister was de praktijk dicht dus misschien duurt het wel gewoon een week. Het zou ook nog kunnen gebeuren dat vriendlief vergeet te bellen .
@Mosie; lastig dat je een ingewikkelde cyclus hebt, hoop dat je ei snel komt! Hoe vond je zoontje het gister? Ze zijn hier ook volop aan het schaatsen, leuk om te zien! Buiten het feit om dat we geen schaatsten hebben, durf ik ook niet zo goed om op echt natuurijs te gaan schaatsen . @Bouwjaar; Heb even je kaartje gekeken. Indd wel een flinke stijging! Zag aan de statistieken dat je wel je vruchtbare periode in gaat, misschien dan toch je ei?! Spannend! Wel goed geklust? (vind dat echt een rot woord hahah). Hopen dat je vriend niet vergeet te bellen! Zou ook wel spannend zijn, zo wachten op de uitslag.. Hopelijk is hij goed! De echo is een beetje dubbel. Voor heen keek ik er indd echt naar uit, nu ook wel maar toch anders. Bang voor wat geval het niet goed is.. Maar goed, we blijven positief! Denk dat ik echt gillend gek word als het weer mis gaat. Geen idee wat ons dan allemaal staat te wachten.
@charity Ja, wel dubbel een echo. Eigenlijk heel leuk maar zoooo bang voor wat er komen gaat. Ik zou dat ook hebben bij de volgende en dan zeker ook tot de 12 weken! Maar zoals bouwjaar zegt 3x is scheepsrecht!!!! Morgen heb ik mijn eindtoets! 2 maart diploma uitreiking! @bouwjaar Misschien is je ei idd al geweest, ik heb echt geen verstand van temperaturen. En je vriend al de ha gebeld voor de uitlsag?? @summerbloom Goed geklust?? @livelife Owww heerlijk vakantie!! Ik wil ook!!! @moisie dat is wel lastig zo'n onrelmatige cyclus, idd op tijd starten met testen dan weet je het zeker. En wij zijn ook heerlijk buiten geweest, dochter vind de sneeuw geweldig en geeft niets om de kou! Haha mama wel bbbrrrr! En weten jullie al wat je de zomer vakantie gaat doen? Wij hebben gister een camping geboekt in noord Italië!! Heb er nu al zin in. Alleen nog even een bevestiging terug krijgen en dan kunnen we uitkijken naar de zomer!!
Net even gekeken maar ALS gister het ei ontsnapt is, zitten we klustechnisch wel weer goed (3 en 2 dagen voor en op de dag zelf), maar ja ik weet van de afgelopen 7 keer al goed zaten maar da's ook op niks uitgelopen dus ik hecht daar niet zoveel waarde aan. In rondje 7 en 8 was het ook op dag 17 dus in die zin is het niet heel afwijkend zijn. Ik vind het woord 'klussen' wel grappig, een woord met een knipoog om het luchtig te houden. En 'gemeenschap hebben' is weer zo lang Mwaa geen idee, ik heb (nog) niks vernomen. Maar goed het is ook niet echt iets wat je gaat doorbellen als er collega's bij zitten. Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als hij het vergeten is (deze week bij een nieuw project gestart). Ach, het maakt nu toch niet zoveel uit of we het vandaag of over een paar dagen weten. HEEL VEEL succes!
@Joyce; heel veel succes morgen! Gaat vast helemaal goed komen! Heerlijk ook, naar Italië! Hier slaan we denk ik een jaartje over. Als we wel weg gaan, blijven we gewoon in Nederland. Gaan waarschijnlijk gewoon uitstapjes maken vanuit huis. Vriend heeft ook geen vakantie met de zomervakantie. Zn baas weet nog niet dat ik zwanger ben maar vrouw van collega is in mei uitgerekend. Collega wou graag 2 weken hebben na de bevalling en daar deed baas dus heel erg moeilijk over. Is normaal ook geen probleem, maar sinds ze voor 2 jaar terug (ongeveer) verbouwd hebben en groot zijn geworden, ziet baas alleen nog eurotekens in zn ogen, grr. Vriend heeft dus maar gewoon gezegt dat hij zn vakantie in oktober wil en over een paar weken gaat hij dan vertellen dat dat in moet gaan op de dag van de bevalling. Zo hebben we dat ook bij dochter gedaan . @Bouwjaar; Nou ik hoop, ga er vanuit, dat 3x indd scheepsrecht is ! Snap dat je er niet zoveel waarde aan hecht, het zegt indd niet altijd alles. Zo ben ik mijn 3e zwangerschap zwanger geraakt van alleen 2 dagen voor ei en 2 dagen na ei. Hoop dat jullie eindelijk eens een beetje geluk mogen hebben! Klussen klinkt opzich wel grappig maar als er iemand in onze omgeving dan verteld dat ze die of die dag hebben geklust, moet ik toch altijd even aan wat anders denken .
Whaha Het lijkt erop dat toch m'n ei ontsnapt is op dag 17, een vroegertje dus. Vervolgens kijk ik even wanneer ik dan weer ongesteld zal worden, uitgaande van een LF van 12-15 dagen. Zie ik opeens dat 12 dpo op de verjaardag van mijn vriend is. Gedver, positief testen dan zou té leuk zijn dus dat wordt 'm (vast weer) niet.Waarom kijk ik daar ook naar?! Nou wel ben ik blij dat m'n cyclus dan qua duur weer mooi wordt: 29 tot 32 dagen. Misschien dat die etos pillen toch werken bij mij. Of het duurt toch een jaar voor dat ik ontpilt ben. @moisie zou je ei trouwens pas op dag 30 komen pff.