Naam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door soraiia, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraiia

soraiia Lid

19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden !!

Even een heel nieuw onderwerp (geloof ik) :)
    Voordat ik zwanger werd hadden mijn vriend en ik al een naam voor een meisje en dan zeiden we: als het ooit een meisje word gaat ze zo heten.
    2 weken geleden kregen we te horen dat het een meisje word:D
    Nu zit ik dus met het probleem dat we de naam geheim willen houden maar ik het er steeds per ongeluk uitfloep hihihi
    Zijn er meiden met hetzelfde probleem of meiden met tips waardoor ik het er niet per ongeluk meer uitfloep hahahha

Bedankt alvast!

Liefs x x

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gefeliciteerd met je meisje!

Heb je het ook al tegen anderen verklapt nu? Ik denk dat je een andere naam moet verzinnen die je tijdens de zwangerschap gebruikt. Bijvoorbeeld boefje of frummeltje. Ik noem maar iets, maar als je daar zo snel mogelijk aan went dan zal je je niet zo snel meer verspreken. Noem haar ook thuis niet bij dr naam, probeer het zo min mogelijk over haar naam te hebben;)

3. soraiia

soraiia Lid

19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL

haha ja, ik denk dat daar een beetje het probleem zit, thuis zeggen we ook altijd ....:D hahahaha zou ik het bijna op internet zetten.. ongelooflijk hahaha... ik ga het proberen ;)

dankjewel !!!!!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dus je hebt nu 2 weken dr naam gebruikt? Of voor je wist dt t een meisje was ook al?

Toch maar even niet meer doen dan hihi, straks kan je er nog dr hele leven zo noemen;). De kans is anders echt groot dat je je verspreekt. Ik heb me nu 2 keer bijna versproken, maar dat komt omdat die naam zo in mn hoofd zit. We gebruiken m niet verder.

5. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    of een andere naam bedenken en die steeds noemen.. Mensen een beetje misleiden dus.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mssn moet je het thuis niet meer gebruiken de naam, deed ik ook niet meer bij ons zoontje, was ook bang het te verklappen. en mn vriend had het ook bijna een paar keer verklapt... nu hebben we wel een beetje n idee voor een naam, maar ik noem het kleintje standaard de baby, zo kan ik me ook niet verspreken...

7. soraiia

soraiia Lid

19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties hihi...
    misschien is het idd verstandig om een naam te verzinnen om zolang te gebruiken... is ook wel leuk om iedereen te verassen met een heel andere naam als ze geboren is:D hahaha
    heel erg bedankt !!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    bij ons heet de kleine al 9 maanden frum.
    ook in spreektaal tegenanderen gebruik ik per ongeluk die naam weleens en mijn zoon zegt ook altijd frum (terwijl hij wel weet hoe de kleine echt gaat heten) haha denk dat wijzelf straks als de kleine is geboren hem nog steeds af en toe frum gaan noemen..

9. soraiia

soraiia Lid

19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha leuk dit berichtje...
    Ik word al sinds mijn moeder wist dat ik in haar buik groeide 'puk' genoemd hahaha:D Nu nog steeds

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik herken dat wel van een kennisje van mij, zij heeft zich toen aangeleerd om het kindje Truus te noemen, iedereen was er uiteindelijk zo aangewend, baby geboren en heel veel mensen vroegen niet meer naar de dr naam die zeiden: Gefeliciteerd met Truus. *GEWELDIG!!* HIHI

11. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik heb de naam ook al een paar keer gezegt me moeder weet hem inmiddels hihihi en toen zat ik tegen een vriendin te vertellen nou had ik me ma aan de telefoon en toen zei ik toch ineens ............ ze zei doos hahaha nou weten wij het ook owjah dus of dat nou onderandere door de zwangerschap komt of dat ik nou echt zo lomp ben weet het niet maar we hebben er wel heeeeeel erg om moeten lachen dus ik probeer ook haar naam niet meer te gebruiken tussen mijn en me vriend

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier proberen we de kleine nog niet teveel bij haar naam te noemen. 'k Zou proberen een algemene naam te gebruiken.

13. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Wij strooien gewoon met namen, 1 daarvan lijkt heeel erg op de naam die we gekozen hebben, mochten we ons eens verspreken. Zo noemen we hem nu sjors, of kees, of johannes. Mijn ouders noemen hem steeds sjors, en dat is net de naam die heel erg op onze gekozen naam lijkt. Mochten we ons eens verkletsen dan verdoezelen we het gewoon met sjors:D

Deel Deze Pagina