paar vragen over s' nachts wakker worden, tandjes 19 weken sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sundance11, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Een lange titel, maar ik weet even niet meer wat ik er mee aan moet.

Onze dochter 15 weken, sliep al vanaf 10 weken door van 20.00 tot 5.00 zonder ook maar één kik te geven 's nachts. De tijd van 5.00 heeft ze uiteindelijk zelf verlengt naar 7.00.
    Maar sinds een week of 2 wordt ze 's nachts regelmatig wakker. We hebben het eerst met een speentje geprobeerd en soms viel ze weer in slaap. De laaste paar nachten komt ze rond 3 uur en op advies van het forum hier kon het honger zijn. Dus geef ik haar nu een klein flesje 90/2. (Overdag krijgt ze 4 x 210 hongerige baby's).
    Na dat flesje gaat ze weer slapen, soms tot 7 uur. Maar ze wordt ook regelmatig rond 5 uur weer wakker, net zoals vanmorgen. Met het speentje lukte het niet, uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd en ze viel in slaap.
    Ik ben er niet echt een voorstander van om ze bij ons in bed te leggen, dadelijk went ze daaraan.

Nu lees ik verschillende dingen, dat het een fase is. Ze kan last hebben van de 19 weken sprong, die schijnt al bij week 14 te beginnen. Of misschien tandjes, ze sabbelt ontzettend veel op haar handje en heeft af en toe rode wangen. Maar ik zie voel nog niks in haar mond.

Nu vraag ik me dus af wat ik het beste kan doen als ze voor de 2e keer komt 'nachts, laten huilen? of speentje of bij ons in bed. Lastig hoor, zeker omdat we het niet van haar gewend zijn. Ze is vanaf de geboorte een goede slaapster geweest 's nachts en melde zich alleen voor de voeding.

Deel Deze Pagina