De ultieme tip? Ik voel me net uitgescheurd alsof er een baby langs de verkeerde kant is gepasseerd. Helaas nog constipatie erbij ook, en laat ik net gelezen hebben dat je dat moet vermijden, pff...
Een zoutoplossing heeft in principe geen slinkende werking. Dat oxyblabla stofje doet het hem, dat slinkt de slijmvliezen. Ik heb de laatste keer een verdovende spray gekregen vAn de ha, wat normaal gebruikt wordt bij kleine ingrepen. Zo kon ik het nog een paar dagen uitzingen tot het ging slinken. Succes!
Bedankt voor de tips! Ik heb gisteren veel sinaasappels gegeten tegen de constipatie (aiai de baby die allicht diarree gaat krijgen maar gezien vezels niet genoeg helpen voor mij), en met vochtige koude dingen hielp een beetje tegen de pijn. Ik hoop dat het nu wel snel gaat genezen (volgend toiletbezoek moet nog komen dus toch wel een beetje "spannend").
Je kunt ook Magrocol (movicolon) krijgen tegen obstipatie, gewoon even de huisarts bellen. Ik neem 1x in de paar dagen een zakje en alles blijft mooi soepel