Bij mijn zoontje zie je altijd de aderen lopen door zijn handen en armen. Ik heb het zelf ook wel eens, maar niet constant zoals hij. Komt dat door zijn lichte huid ofzo? Mijn dochter is half afrikaans dus heb daar verder geen ervaring mee. Aderen zie je natuurlijk niet goed door een getinte huid .
ik heb zelf een hele lichte huid (zonneallergie) en tsja bij mij zijn de aderen ook constant te zien. Niet om je zorgen over te maken volgens mij. (vroeger werd dat als mooi gezien, het betekende dat je genoeg geld had om niet op het land in de zon te hoeven werken, vandaar ook het gezegde blauw bloed hebben, door een zongebruinde huid zie je geen blauwe aderen, maar door een witte aristocratische huid wel ...)
Haha ok, daar had ik nog nooit van gehoord . Hij heeft wel een hele lichte huid volgens mij. Maar ja, dat hij voor mij heel licht lijkt is natuurlijk logische met een donkere dochter..
bij die kleine hier zie je ze heel erg bij zn hoofd. bij zn haargrens zie je allemaal blauwe lijntjes lopen. maar goed hij heeft een hele witte huid (wij ook allebei) en witblond haar (net als zn papa) dus was te verwachten. ik dacht eigenlijk dat alle babies dat hadden omdat hun huid nog heel dun is ofzo ??
Mijn jochie heeft het ook. Nu vooral op zijn borstkas, daar is zijn huid dunner/lichter dan op zijn armen. Maar eerder ook meer op zijn gezicht en armen. Die huid is nu wat dikker door de zon etc.. Het is echt een heel net van blauwe aders die op zijn borstkas lopen.
Hier ook voornamelijk op zijn hoofd onder z'n haartjes. Dat valt dus niet zo op. Verder eigenlijk niet op zijn lijfje.