Mijn moeder deed niks in mijn haar en nooit gehad. Ik doe elke dag haarlak en Zwitsal haarolie in bij mijn dochtertje, maar die heeft ze al wel gehad. Volgens mij kun je het niet voorkomen.
Bij drogist kun je een dpray kopen tegen luizen. Na het douchen insprayen. Dochter heeft ze iig nog nooit gehad
Hoeveel doe je er dan bij? Dat kan ik nergens echt vinden Bij dochter op school ook geregeld luizen, zij heeft ze nog niet gehad. Maar als t door wat toevoegen aan de shampoo nog beter voorkomen wordt
Nou wassen wij allemaal ons haar met tea tree shampoo van Petal fresh. Vandaag haren in vlecht. En gezegd dat ze niet mag knuffelen met kinderen. Mag ook niet van de juf en die houd het goed in de gaten.
Ben luizenmoeder. De GGD vertelde laatst nog dat je het haar het beste kunt insprayen met lak of met haarolie. Dan kunnen luizen zich niet vastgrijpen en geen eitjes leggen.
Ik doe een paar druppels Tea Tree Oil in de anti-klit spray. Die gebruikt mijn dochter elke ochtend. Verder de haren vast in een staart of vlecht.
Wij doen helemaal niets en tot nog toe nooit een luis bespeurd bij mijn zoon. Hij heeft nog vrij lang haar ook. Nou is hij sociaal gezien nogal een apart geval, dus ik vermoed dat de luizen gewoon niet zo ver kunnen springen...
Hier wordt jongste dochter helemaal plat geknuffeld op school. Heel schattig maar niet handig in zo'n luizenplaag
Gewoon een paar druppels (4-5 denk ik). Je kan het ook in haar styling roducten, zoals een flesje olie, doen trouwens!
Hee slim van die duppels in de spray, ga ik zo direct ook doen. Als ze geen luizenmagneet was, zou ik me er ook geen zorgen om maken, maar inmiddels al te vaak een luizenplaag gehad met 20 luizen op de kam in 1 kambeweging... *rilt*