Jihoeee Verox, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje! Wat fijn om te lezen dat het allemaal vlot en voorspoedig verlopen is. Nu lekker genieten van elkaar meid! Ooehhh ik realiseer me ineens heel erg dat ik volgende week aan de beurt ben
Hoi dames, ff snel een korte uitleg update Gisteren 30 oktober rond 19:00 is onze wonder van een zoon geboren, 3420 gram Na inleiding dinsdag toch via een keizersnede ter wereld gekomen en we doen het beide goed. @ verox: jij van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje ik zei al dat je mij voor zou zijn . Geniet ervan Andere dames, blij te horen dat het goed gaat met jullie
Oh super!!! Gefeliciteerd! Blij dat het goed gaat met jullie beiden! Toch een keizersnede dan...? Een goed herstel gewenst, en geniet van jullie zoon! Wow, Verox en 78Rsl1, jullie dochter en zoon hebben dezelfde geboortedag / verjaardag!
@78rsl1: waaw super!!! Geniet ervan! Alhoewel ik uit ervaring spreek, doe maar rustig aan! Een keizersnede is niet te onderschatten!! Heel fijn dat er alweer 2 tot goed einde zijn gebracht!! Hier is het superdruk! De kindjes zijn 2 weken thuis en de nachten zijn zwaar. Ze drinken niet goed aan borst dus kolf alles af en dat is best vermoeiend! Maar het zijn 2 schatjes, eten en slapen. We hadden dinsdag controle bij kinderarts en ze waren al beide 500 gram bij na ontslag uit ziekenhuis, dus ze doen het super!! Groetjes!
Yes weer super nieuws! Gefeliciteerd 78RLs1 met jullie wondertje! Ruim 41 weken volgehouden zeg! Nu lekker gaan genieten! Ben zo super blij voor jullie!! Wel jammer (denk ik) dat het alsnog een keizersnede is geworden qua herstel.. Maar wat maakt het uit je hebt je zoon in je armen, zo verdiend! Geniet ervan! Liefs
Trouwens nog een korte update hier.. Dinsdag controle gehad, kindje is al gedraaid en ligt met het hoofdje al vrij diep naar beneden (hopelijk draait ze niet meer!) Cervix heeft wel een funneling, maar de gyn zei dat hij verder nog 3,7cm dicht zit, super dus!! Verder was de groei echo helemaal goed, kleintje ligt mooi gemiddeld op de groeicurve en wordt geschat op 1580 gram.. Ze lieten het gezichtje in 3D zien.. Wauw!! Ben zoooooo verliefd!! Jammer dat m'n vriend er niet bij was om het te zien, maar m'n schoonmoeder die mee was vond het ook fantastisch. Alles ziet er dus goed uit. Sinds de 30 weken bereikt is heb ik wel weer meer last van m'n banden.. En ik heb medicijnen gekregen tegen maagzuur die gelukkig goed helpen.. Verder voel ik me goed. Ik zit heeeel erg te wachten tot m'n nichtje geboren wordt.. M'n schoonzusje is nu 39 weken zwanger! @Verox en 78RLs1 lekker gaan genieten nu! You made it! @Weegschaaltje84 nog een klein weekje wachten en je hebt ook jullie wonder in jullie armen! @Celle fijn dat de jongens het zo goed doen! @Soeki fijn om te lezen dat je ook meer vertrouwen krijgt! @Wandena hoe gaat het mentaal met je? Bevalt het nieuwe zkh? En wat zijn de plannen na de 32 weken? Je ligt echt al lang in het zkh he! Super hoor dat het allemaal stabiel is en je het zo goed volhoud
@ Verox: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter! @ 78rsl1: hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!
@ 78RLS1: Jeeeeeej proficiat! Van harte gefeliciteerd!! Je hebt het lekker achter de rug meid en het is vast en zeker al het wachten (bijna 42 weken wowww) waard geweest nu je je kleine wonder in je armen hebt! Ben super blij voor je, nu lekker genieten van elkaar! @ Sunnysiri: klinkt supergoed allemaal meid. Funneling of geen funneling, met een dichte cervix van nog 3,7 cm betekent dat dus helemaal niets. Bij bijna 31 weken nog wel wauwie! Die blijft gewoon potdicht zitten hoor, neem dat maar van mij aan Goed nieuws dus, houden zo! Fijn te lezen dat het met de rest ook allemaal goed gaat. Hier zijn we flink aan t aftellen... Nog max 6 daagjes te gaan. Ik heb gisteren trouwens naar Operatie live gekeken op Ned 1, waar een live keizersnede werd uitgevoerd op tv. Vond t best interessant om te zien wat me te wachten staat. Kreeg er wel de kriebels van hoor! Liefs
Gefeliciteerd meiden met jullie kindjes... Moest gisteren naar de zkh. weeën, rug-en buikpijn, maar het was gewoon niks. Ik voel me gek om naar de zkh te gaan voor niks, maar het was echt pijnlijk. bmh nog dicht en 4,6cm. Ik zal zeker gek owrden na dit zwangerschap.
Ai letloa, niet leuk dat je rug- en buikpijn had, gelukkig was het niks! Ik ken er alles van, ik heb ook het gevoel dat ik gek word soms De hele zwangerschap maak ik me druk om het minste... nu zit ik al meer dan 2 weken met af en toe voorweeën / oefenweeën en dat maakt ook dat ik me niet echt kan ontspannen... We'll get there!! Gewoon de moed erin houden!
Lieve dames, Een kort berichtje vanuit de kraamsuite van het ziekenhuis: ons lieve prinsje had geen zin om te wachten tot de geplande keizersnede over 3 dagen. Vannacht braken mijn vliezen en kwamen de weeen op gang, meteen naar het ziekenhuis, en om 1.41 uur is onze zoon met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen (bij exact 39 wk). Hij is helemaal gezond en is een prachtig kereltje! We zijn intens dankbaar en gelukkig! Liefs
Owh wat leuk!! Van harte gefeliciteerd @Weegschaaltje84 met de geboorte van jullie prins!! Wat fijn eigenlijk ook dat hij toch wat eerder is gekomen of niet? Was het even stressen of viel het mee? En hoe voel je je nu lichamelijk? Geniet lekker van jullie prins en laat je maar flink in de western leggen! Liefs
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, weegschaaltje84! Ik hoop dat je snel zult herstellen van de keizersnede en dat jullie dan naar huis kunnen.