Preventieve cerclage DEEL 2

Discussie in 'Prematuur' gestart door Linske, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor Gummibeertje, wij wachten netjes op jou.
    Morgen is jou dag!!!
    Spannnend, spannend spannend, zal aan je denken.

Bermel, goed zo hou je maar rustig.
    En ja, wat kun je doen?
    Is er niks wat je altijd hebt willen leren?
    Spaans of een andere cursus.
    Via internet kom je al een heel eind hoor, ook gratis.
    Anders hebben we nog boeken, puzzelboekjes, online spelletjes en chatten.
    Met uitzending gemist kun je je ook goed amuseren.
    En wij houden je ook wel bezig:)

2. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bermel, leuk te horen dat je nu wat betere dagen begint te krijgen, het is niet altijd makkelijk hé. Wat bezigheden betreft, tja, ik weet het niet zo direkt maar inderdaad tv-series kunnen wel wat tijd doen voorbij gaan, het internet en spelletjes...
    Ik wist hier bij momenten ook niet echt wat doen hoor, de verveling slaat soms vlug toe...
    Maar ik heb hier nog 2 andere koters rond lopen dus ja, dat brengt ook wel wat tijdverdrijf met zich mee.

De steekjes zijn hier ondertussen ook weer voorbij gegaan dus ben maar thuis gebleven, morgen avond moet ik toch op controle, ik hoop dat ik het tot dan nog rustig kan houden.

Gummibeertje, doet dat goed hé :D:D

Liefs Linske

3. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi!

@gummibeertje: je mag nr mij ook sturen, zal nummer via priveberichtje versturen
    @bermel: ik vind grey's anatomy (lekker toepasselijk :) alleen is hier geen mcdreamy) en gossip girl leuk om te bekijken nu

mijn maag is gelukkig beter. mijn man is vandaag met hondjes geweest maar de harde buiken zijn wel meer nu. ik ben er ook doodop van. zal snel slapen...
    de komende dagen geen uitstapjes met rolstoel meer!

succes morgen gummi!!

xx

4. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    gummibeertje: hopelijk krijg je privé berichtje van kan hier nog niet mee wrken...

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.851
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gummibeertje, heel veel succes morgen.

Linske, ga je Gummibeertje nog inhalen? misschien bevallen jullie allebei morgen.

Leila, nog een paar dagen, dan mag je ventje direct mee naar huis.

Celle, gelukkig dat het weer wat beter gaat met je maag.

Bermel, ik had ook breispullen in huis gehaald, en toen raakten mijn vingers gevoeloos door de zwangerschaps RSI ;), ik heb in ieder geval een breistukje leren opzetten :p. Op Amazon kun je ook veel leuke breiboeken vinden.

6. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Lieve dames bedankt voor jullie tips;)
    Het gaat allemaal goed komen..:)..op dit moment kijk ik veel tv lees veel en internet is ook heel ideaal.

Celle doe maar heel rustig aan en hopelijk heb je morgen geen hardebuiken meer..rust goed uit.

Berte breien vind ik ook heel erg leuk..ik kan maar een soort van me ma geleerd maar ik wil wel meer leren dus ik denk dat t beste is vooral in de winder maanden;)

7. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Vandaag word het spannend hé, ben benieuwd of gummibeertje als eerste haar baby'tje zal vast hebben :p

Vanavond moet ik op controle en hoop dat ik toch al evt 4 cm heb hoor, gister toch redelijk wat last gehad, wel redelijk goed geslapen en nu soms af en toe eens wat menstruatiepijn....maar verder niks ;)

Met de andere meiden hier alles nog oké?

Liefs Linske

8. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linske hoe krijg het voor elkaar om goed te slapen?
    Ik wordt wakker van de pijn elke keer als ik me omdraai.
    Hoe was het gegaan op controlle?
    We verwachten trouwens live verslag over Gummi van jou

9. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb gummi mijn nummer ook gegeven, maar nog niets gehoord. is normaal denk ik als ze inleiden. kan vrij lang duren é...
    zo spannend!

10. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leila, dat slapen is hier ook een ramp hoor, bij elke draai ben ik wakker en ik kan hoogstens 15 min op één kant slapen, en ik lig nochtans met een slangenkussen (borstvoedingskussen) tussen mijn benen maar dat helpt niks meer. Ik spring ook meerdere keren per nacht recht door het zuur die tot in mijn mond komt, lekker hoor :D
    En dan nog 2 keer op staan om te plassen en dan spreek ik nog niet van mijn kinderen die af en toe ook eens liggen te wenen door te dromen ofzo...mijn uurtjes dat ik dus slaap zijn bitter weinig :)

Rond Gummibeertje is het nog altijd stil, ik denk dat ze in de namiddag wel iets van zich zal laten horen, ik hou jullie alvast op de hoogte ;)

Ik moet pas vanavond om 19h op controle, ik hoop echt dat ik al 4 cm heb door mijn voorweeën, dan wilt hij me mischien inleiden maar ik denk het niet, hij wil echt elke zwangerschap zover mogelijk brengen, wat wel normaal is voor een gyn zeker ;)

Liefs Linske

11. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat houden jullie het spannend dames!!
    Ben benieuwd of we vandaag wat Gummibeertje gaan horen! hoop voor haar dat het niet lang gaat duren!

Hier de termijn van mn dochtertje bereikt!! 25 weken!!!
    De eerste mijlpaal hebben we gehaald!!

Vanmorgen controle gehad bij de Gynaecoloog. Baarmoedermond was aardig gelijk gebleven, nu 2.1 cm. Baby doet t goed. Vorige week heb ik weer een antibiotica kuur gekregen omdat ik weer een erg onrustige buik had en urine ook niet schoon was. Dus preventief gestart met Ab. En die hielp al vrij snel. Buik is nu aardig rustig gelukkig.
    Omdat we nu boven de 25 weken komen zullen ze me nu eerder preventief naar UMCG laten gaan als ik onrustige buiken heb. Omdat ik daar dan op goede plek ben en kindje per dag nu meer kansen krijgt. Ik hoop zo dat dat voorlopig niet nodig is! Elke dag thuis is er weer 1 bij!!
    Spannende weken!!!
    Op naar de volgende mijlpaal 28 weken!!

Celle hou jij het nog wat vol in t ziekenhuis?? heb je veel bezoek??
    Bermel. Ik vond Flikken Maasstricht ook leuk om terug te kijken!! Ben nu met serie Dawsons creek bezig!! Haken is ook leuk!! Ben ik ook weer mee begonnen!!
    Liefs

12. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elin, zeker spannende weken voor jou nu.
    Gelukkig goede controlle.

Linske zeer herkenbaar allemaal.
    Slangenkussen(mijn man noemt hem worst) ligt inderdaad niet meer zo lekker als in het begin.
    En maagzuur heb ik ook. heb Rennie geprobeerd maar helpt niet.

Ben benieuwd hoe het met onze Gummi gaat.
    Ik denk dat het wel eens heel snel zou kunnen gaan.
    4 cm is al een heel eind.
    Prachtige dag om te bevallen ook.

13. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Ellin gefeliciteerd met je mijlpaal super hopelijk haal nog meerdere mijlpalen;) doe maar lekker rustig aan. En bedankt voor je tip tv of series kijken is niet mijn favoriet maar nu moet t maar:)

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.851
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Bermel, je kunt nu dingen op tv kijken waar je normaal nooit de tijd voor zou nemen. Ik weet nu bijvoorbeeld hoe de spelregels van curling en snooker in elkaar zitten :p, allemaal dankzij Eurosport.

@Elin, 25 weken super :D, opdat je er nog maanden bij mag krijgen.

15. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier nog altijd niks gehoord van Gummibeertje, hopelijk is alles in orde...

Elin, super meid, 25 weken!!!:D
    Het kan alleen maar beter worden ;) En nu het toch terug kouder begint te worden is het ideaal veel series op de tv te volgen hé, en dan tikt de tijd ook al wat vlugger voorbij.

Leila, ik gebruik nu Gaviscon en daarvoor nam ik Maalox, maar het mist alletwee zijn effect hoor :)

Deze avond naar de gyn geweest, bmh is verweekt en heb ruim 3 cm opening, we hebben dan ook beslist om morgen in te leiden :D:D
    Aangezien ik héél vlug beval en beetje te ver vh ziekenhuis woon wou mijn gyn het risico ook niet nemen dat ik in de auto zou bevallen :p
    Dus morgen hebben we ons moppie in ons handen!!:D

Ik zal jullie morgen proberen op de hoogte te brengen hoor!

Liefs Linske

16. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa Linske morgen!!!
    Wat fijn dat het ook al meteen gebeurd.
    Anders zit je toch maar in spanning.
    Nou als ik morgen meer onsluiting heb word ik misschien woensdag ingeleid dus dan hebben we 3 op een rij.
    Ik hoop snel iets van Gummibeertje te horen.
    Heeeeeel veel succes morgen en denk maar zo: de eerste 3 cm heb je gratis gekregen:D

17. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi!
    net sms van gummi. ze is bevallen van een kerngezond zoontje! aangezien ik niet weet of ze de naam openbaar wil delen, laat ik dit plezier aan haar!
    maar alles is goed met moeder en kind!
    fantastisch toch! wie had gedacht dat ze zo ver zou geraken!! waaaw!
    xxx

18. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie nu ook de laatste berichten:

elin: proficiat met je 25 weken!
    linske: waaaw morgen inleiden!! het gaat hier ineens snel! veel succes!
    leila: hopelijk ook snel verlossend nieuws!
    xxxx celle

19. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Leila Balen dat Rennie niet helpt maar er zijn meerdere dingen die mag gebruiken toch??? Zal wel grappig zijn 3 op een rij!!!

@Linske!! Jeetje morgen!! Spannend hoor!!! Succes voor morgen en hoop dat je vanacht beetje kunt slapen!!

Net weer thuis van de 3d echo!!!
    Wauw wat bijzonder!
    Kindje lag erg diep en erg op mn blaas met zn hoofdje.
    Ze vroeg al of ik vaak moest plassen of klachten daardoor had.. En toen viel er wel een kwartje... Steeds wel klachten maar komt steeds uit de kweek geen blaasontsteking!! Zij vond dat ook wel logisch gezien de ligging!! Hopelijk is dat het en gaat het vanaf nu wat beter!
    Ook ging ze kindje nog even meten!! En toen viel ze wel even stil!!
    Kindje weegt 751 gram!! Dochtertje woog met geboorte 750 gram!!
    Ze zei ook zo dit is wel heel bijzonder!! Zo'n leuk mens ook!!
    Alles zag er goed uit!!!
    Dus ik ga hier even goed van genieten en ben zelf ook weer wat rustiger!!

20. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Buddy nieuws*

Gummibeertje is mama geworden van een flinke zoon, 3.790kg en 51 cm groot.

Dikke proficiat nog eens meid!!:D

Deel Deze Pagina