Oeps, ik had dus niet gezien dat Celle hier ook al het goede nieuws had verkondigd van Gummibeertje Leila, dat zou wel super zijn hé, dat jij woensdag ingeleid word, 3 op een rij zeg!!! Elin, blij te horen dat alles super gaat net je ukkie, toch weer even gerust hé Op naar de volgende controle Liefs Linske
@Linske, heel veel succes morgen @Elin, fijn zo'n goede controle @Gummibeertje, gefeliciteerd met je zoon
woohh super nieuws..van harte GUmmie geniet lekker van je wondertje. Linske ik wens je alvast veel succes morgen en hopelijk gaat alles spoedig. Leila nu moet jij nog...en hopelijk horen we woensdag ook t mooie nieuws.jij ook alvast heel veel succes. Berte je hebt zeker gelijk wat betreft tv kijken..ik kijk nu ook van alles en nog wat wat ik normaal nooit doe:.
Elin erg leuk dat alles goed gaat..en mooi om te horen dat je wat rustiger bent gewordenn..houden zo En geniet lekker van je zwangerschap.
Gummibeertje GEFELICITEERD!!!!!!! Wat een leuke naam en een super gewichtje zeg!!!! Hele dikke knuffel voor jou en baby! Linske, morgen wordt jouw dagje!! Zet 'm op he meid!!
Super dikke proficiat Gummibeertje!!! Ik ben blij om te lezen dat alles goed is verlopen en wat een mooi gewicht! Geniet van je kleine schat! Linske, veel succes morgen!! En hopelijk volgt Leila woensdag dan hé
PS Gummibeertje, ik durf te wedden dat mijn chocoladetaartje voor minstens 50gram van die 3790gram verantwoordelijk is
Gummibeertje, Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!! Geniet er maar van. Linske, heel veel succes vandaag Leila, nu jij nog.... Zo leuk al dat baby nieuws, ik kan niet wachten todat het hier zover is, maar dat duurt gewoon nog 20 weken (bloem blijft positief)...pfff we gaan rustig door met wachten. Ik wens iedereen een fijne dag,
Meiden, ik was jullie even kwijt! Hoe gaat het met jullie? @Gummibeertje gefeliciteerd met julie zoon!
@Aichaatje, veel belangrijker, hoe gaat het met jou? Als ik me goed herinner kwamen er deze dagen toch vriendinnen bij jou op bezoek?
Ha Berte, hoe gaat het met de kleine? Alles goed met jullie? Het is besef is nu voledig aangekomen! Het gaat dus zwaar !@# met mij. Goed onthouden mijn vriendin komt donderdag! Heb ook erg veel last van mijn hechtingen.. Sommige dagen stapje vooruit dan weer een paar achteruit..
@Aichaatje, die leegte van die mokerslag van besef kan ik mij nog herinneren, een jaar geleden was ik nu nog niet eens aan het werk. Het is gewoon zwaar !@#. Ik wilde dat ik wat kon zeggen dat het wat 'draaglijker' voor je maakte . Wat ik je nog vragen wilde, heb jij al gehoord van de site Lieve Engeltjes - WELKOM? Ik heb daar vorig jaar veel steun aan gehad. Met mij en de kleine man gaat het goed, dank je dat je het vraagt.
Aichaatje, Heb heel veel aan je gedacht. Wou je een pm sturen maar ik wist niet wat ik moest zeggen. Wat moet dit zwaar voor je zijn. Ik hoop dat je inder geval lichamelijk snel hersteld bent. Niemand nog iets gehoord van Linske? Kom net terug van de gynaecoloog. Ze heeft niet eens gekeken of ik ontsluiting heb. Ze wil wachten tot volgende week woensdag met checken. Dan ben ik precies 38 weken. Mijn suikers zijn ook weer omhoog aan het gaan en ben zo bang dat het door zijn gewicht niet gaat lukken op de natuurlijke manier. Ik voel me helemaal niet op m´n gemak. Hoe weet ik nu of het begint? straks beval ik thuis
Hey meiden, Hier ben ik dan, gister middag ben ik om 12.39h bevallen van Xanthi, een klein meisje van 3.010gr en 48 cm. Alles gaat goed met onze meid, bevalling verliep super vlot, in de 3de perswee was ze er al uit. Heb wel terug een knipje maar ik liep gisteravond al fit rond De bv is niet echt wat ik gedacht had verloopt moeizaam en is verschrikkelijk pijnlijk aan mijn tepels, ik hoop dat ik het echt nog een beetje kan volhouden. Liefs Linske
Wow, gummibeertje en Linske...GEFELICITEERD!!!! Leila, your next (bij mij keken ze ook niet naar de ontsluiting bij controle...maar als je het niet vertrouwt, gewoon terug gaan) Aichaatje, zal ook moeilijk zijn het goede nieuws hier te lezen...zo dubbel allemaal!!! Je had nu ook met je meisje moeten kroelen....Ik denk (nog steeds) aan je (en ga binnenkort die kaart die er al veels te lang ligt, echt eens op de bus doen)
@Berte, thanks enne ik mail al mee bij LE heel fijn! @Linske, gefeliciteerd meis! Lekker genieten nu! @Tijm, Ik gun iedereen zijn geluk echt van harte! Bedankt voor je lieven woorden! Enne ik wacht op je kaartje (((huggg)))) heb je mijn adres dan??
Linske, van harte gefeliciteerd!!!!!! Zooo, wat een snelle bevalling, whats your secret? Heb je een goede tepelcreme? Die van medela is echt super. Moet je wel even in de magnetron doen.