Linske, gefeliciteerd met je dochter Wat betreft de borstvoeding, zoonlief is nu 3 weken oud en ik merk al dat het makkelijker gaat.
Linske; Gefeliciteerd met jullie dochter!! mooie naam ook!! Fijn dat je zo'n vlotte bevalling hebt gehad!! Geniet!!!
Linske van harte gefeliciteerd meid ik ben erg blij voor jullie geniet ervan. En succes met de borstvoeding. Leilaa hopelijk gaat t bij jou ook heel vlot. Wie is de volgende ik den Celle en dan Ellin en daarna Bloem en daarna ik en laatst Tulpje wat leuk allemaal hopelijk halen wij ook minimaal 37 weken ik zal voor ons allemaal duimen en bidden liefs mel
Nou het mag nog bij ons nog wel even duren he Celle!!! Bij mij minstens nog 11 1/2 week erbij hoor!! Hoop echt zo dat te halen! en dan ook een gewone kraamtijd te hebben!!
Linske, van harte proficiat! Jouw Xanthi is van formaat zoals mijn kleine schat, en ik vind dat dat prima past voor een meisje Wat de borstvoeding betreft: knap dat je het een kans wil geven, en ik hoop dat het vlug betert!!! Let op dat ze juist aanhapt, dan zou het niet pijnlijk mogen zijn... Succes!
zo raar om ineens de volgende te zijn! amai eigenlijk is het nog vrij snel gegaan, ik zie me hier nog meeschrijven op 16weken... maar inderdaad elin, het mag nog eventjes duren bij ons. ik wil er heel graag nog 4 weken bijdoen. morgen nog 2 weken en mag misschien nr huis! ik hoop het zo! gummi zal toch wel ver thuis zijn zeker? zou graag verhaal krijgen linske: bij jou is het precies wel vlot gegaan e? ik krijg schrik stilletjes aan. vooral om te scheuren... maar voorlopig is dat niet aan de orde, want de babyboy blijft maar in stuit liggen. als bevalling nu doorzet, zal het keizersnede worden... als ik 36 weken haal en hij ligt nog in stuit, gaan ze proberen extern te draaien, klinkt enorm pijnlijk. hopelijk draait hij braaf zelf! slaap lekker!!
Wauw Linske, gefeliciteerd!!!! Met die lengte en gewicht is het inderdaad een mooi fijn meisje!! Leuke naam ook!! Liefs
Bedankt voor de vele mooie complimentjes meiden! Deze nacht was het wel veel minder, ik dacht dat ik ons meisje kwijt was....ze had na de bevalling last van slijmpjes en vruchtwater, maar er word niet meer geaspireerd bij geboorte dus ja.. Deze nacht om 4h werd ze wakker, ik dacht dat ze honger had dus ik breng ze naar het verzorgingskussen om haar te verversen en merk dat ze terug last heeft van die slijmpjes, dan slikt ze altijd maar alsof ze spuug naar boven krijgt, dus ik wil haar even recht op houden en dan loopt het volledig mis... Ze blokkeerde volledig, haar ogen open gesperd, ze kwam paars rood, belletjes op de mond en haar bovenlichaam verstijfde, enkel haar beentjes spartelde als zot! Ik wist eerst niet wat gedaan, ben toen de gang opgelopen en beginnen roepen achter hulp, er kwam een vroedvrouw aan en heb haar direkt in haar handen geduwd en op dat moment bleek ze weer bij te komen, ik was in volle paniek. De vroedvrouw vertelde dat dit door de slijmpjes kwam en dat ze daar eigenlijk niet veel aan kon doen!! Ze heeft Xanthi eventjes bij haar op de arm gehouden tot die terug gekalmeerd was en na een half uurtje heb ik ze terug bij mij genomen, ik heb ze op mijn buik gelegd en ze is vrijwel snel in slaap gevallen, ik ben zo in in mijn bed blijven liggen en waken over haar tot deze morgen, rond 7.30h heb ik ze terug in haar bedje gelegd met een bang hartje, ik ben voor de moment een emotioneel wrak, heb al gebleit gelijk een klein kind... De kinderarts is ondertussen langs geweest, blijkbaar moet ik me er niet al te druk in maken, ze kan er niks aan overhouden met hetgeen wat vannacht is gebeurd, die slijmpjes kunnen ze tot 3 dagen last van hebben maar ze hebben haar rond 10h toch eens komen aspireren (slijmpjes wegzuigen), maar daar kwam niet zoveel uit, als ze het nu nog zou hebben moet ik er kalm bij blijven en haar gewoon op het gemak alles laten weg slikken, hopelijk gebeurt het niet nog eens hoor...ze hebben zij hier toch allemaal makkelijk praten ze, zo en zo doen...maar het overkomt wel mijn kind hé! Ik ga het nu wat proberen van me af te zetten... Celle, nog evetjes de tanden bijten meid, nog 2 weekjes en dan mischien nog even thuis wat genieten en voor je het weet heb je dan ook je wondertje in je armen En een uitwendige kering mag normaal geen pijn doen, op de dag van mijn bevalling waren ze in de kamer naast mij ook een uitwendige kering aan het doen en die verliep zeer goed en zonder pijn hoorde ik achteraf vertellen, dus maak je er nu nog niet te stressy in Voor de andere meiden blijf ik ook meeduimen hoor, jullie komen er ook wel, net zoals ons, jullie voorgangsters Liefs Linske
Jee Linkse, wat een verhaal.. Wat zal je geschrokken zijn! Het is goed om te weten dat je meisje hier zelf uit is gekomen, maar begrijp heel goed dat je je ogen niet meer dicht hebt durven doen! Het zal prettig zijn om te weten dat er veel deskundige mensen in de buurt zijn. Hoop dat ze er nu geen last meer van zal hebben! Gummibeertje, ben benieuwd hoe het met je gaat!
Druk, wat vliegt de tijd hier. Zelfs smsjes ben ik aan het verwaarlozen,straf. Nu typen met 1 hand, want onzen beer ligt te snoezen op arm. Verslag en bijlezen volgt later, zal nu eens zien of ik al profielfoto kan aanpassen ! Meet Mats....
Linske, dat van die slijmpjes vond ik ook angstaanjagend. De vroedvrouw had tegen mij de eerste nacht gezegd dat hij zeker op zijn zij moest blijven liggen, omdat hij anders wel zou kunnen stikken in die slijmpjes. En dan lig je daar als kersverse moeder de eerste nacht. Bijna geen oog heb ik dicht gedaan. Vanaf hij zich een beetje veroerde, direct klaarwakker! Hij heeft zich dan ook 1 keer zo verslikt en heb hem dan direct recht gehouden. Daarna heb ik het gelukkig niet meer meegemaakt... Ben benieuwd om ook eens een fotootje van je kleine meid te zien! Gummibeertje, 't is echt een pracht van een kereltje! Lukt de borstvoeding goed bij u?
Linske, wat zul je geschrokken zijn. Kan me voorstellen dat je geen oog hebt dichtgedaan. Gelukkig ben je in het zh en is er altijd iemand in de buurt. Gummibeertje, wat een heerlijk mannetje heb je. Lekkere volle wangetjes ook.
proficiat gummibeertje ik lees het net. ja in ziekenhuis kan het soms te druk zijn, ik vond dat toch. geniet ervan
ow linske jij ook he moet precies een beetje meer terug lezen ga ik direct even doen linske wat een verhaal, volledig normaal denk ik dat je in paniek slaat. zou ook zo zijn hier liggen we weer in zh , sinds vandaag, ze wil sinds dinsdag nog maar heel weinig drinken en ze weten niet echt hoe het komt. normaal was morgen opname, maar ik heb zo een bang dak gebeld had voor vandaag en ik mocht vandaag al binnenkomen. hier slaapt ze de nachten goed door maar voorbiej nachten had ik toch bang met datz e zo weinig binnen krijgt. nu zit ik hier naast haar ze slaapt. geniet van jullie wondertjes dames wie is de volgende?????
@Gummibeertje, knap, lief ventje heb je in je profielfoto staan @Linske, wat een akelige ervaring die slijmpjes, fijn dat je in het ziekenhuis hulp kon krijgen. @Jente, sterkte in het ziekenhuis, ik hoop dat je dochter snel weer helemaal gezond met je mee naar huis gaat.
Wat is het rustig vandaag. Zal wel door het weer komen. Hier scherpe steken van onderen als ik loop. Hoop dat het van het indalen is. Hoe gaat het met iedereen?
Leila, die steken had ik vh weekend ook erg fel, ik denk dat het inderdaad te maken heeft met indalen, ben echt benieuwd wanneer jouw wondertje zin zal hebben om te komen? Hier gaan we morgen voormiddag terug naar huis, ben blij, het is hier enorm druk in het ziekenhuis waardoor de service en verzorging hier op geen klote trekt!! Mijn meisje is heel flink, ze heeft nog een beetje last vd slijmpjes maar ik hoop dat het alleen maar betert en niet meer verslechtert, ik heb het nog altijd emotioneel lastig met het voorval met mijn kleine meisje, ik krijg dat verstikkend beeld maar niet uit mijn gedachte... Het zal een beetje moeten slijten... De andere dames hier nog oké? Liefs Linske
Goeiemorgen allemaal, Hier vandaag een bijzondere dag, mijn dochtertje wordt vandaag 4 jaar oud!! We gaan het toch een beetje vieren voor de familie, hoop dat ik het zelf wel rustig aan doe. Ik merk dat ik me goed voel de laatste dagen en ongemerkt steeds meer kleine dingen zelf ga doen. Vandaag blijf ik zitten op de bank. liefs bloem