Bermel, veel succes meid, je niet te druk maken, komt allemaal goed, het is maar een kleine ingreep. Veel succes en hou ons op de hoogte hé, Liefs Linske
Ik dank jullie allemaal erg lief van jullie. Ik heb me om 12 uur aangemeld heb een bedje geregen en ze hebben tot nu toe alleen mijn bloeddruk gemeten paar vragen beantwoord. Ze gaan zometeen nog een echo doen om te kijken of mijn kleintje t goed doet. En vanavond krijg ik een middel om mijn darmen te legen. Ik ben positief hopelijk is dit mijn oplossing daarom heb ik alles voor ove t is allemaal voor goed doel nogmaals bedankt allemaal ik gou jullie zeker op de hoogte.
@gummiebeertje ik mag morgen naar huis als alles goed gaat.dus als de verdoving weg is en als ik me goed voel mag ik naar huis. We zullen zien.
Heel veel succes Bermel! Ik ga aan je denken! Nog een week of zeven en dan ben ik ook aan de beurt Is het bij jouw ziekenhuis standaard dat je een dag van tevoren wordt opgenomen?
Hier gewoon stronte ziek, ben al van 4h deze vannacht op, kan niks meer ademen door mijn neus, zit pot toe en mijn keel is gelijk schuurpapier, ben echt een wrak.. En ik sla soms in paniek omdat ik bijna niet kan ademen, heb al schrik voor deze nacht Morgen om 10h bij de gyn... Liefs Linske
Kom snel verslag uitbrengen eh Linske, ben eens benieuwd hoe het ermee is. Slaap een beetje rechtop deze nacht, want anders gaat ge lang wakkerliggen vrees ik ! Celle, hoe is het daar bij u mieke ?
Dat klinkt niet best Linske, daar kan je je flink beroerd door voelen! Heb je al geprobeerd om te stomen? Dat wil bij mij nog wel eens helpen.
@ linske: spoeling met zeewater. Kan je kopen bij apotheek (beetje laat wel nu) helpt bij mij, is wel niet lekker... Hier rustig, buiten de normale harde buiken. Morgen ben ik hier al week. Hopelijk gaan de komende weken even snel! Ze leveren deze week de kinderkamer. En dat is wel moeilijk. Ik keek er zo nr uit zijn kamertje op orde te stellen. Nu zal het (hopelijk) nog weken duren eer ik het zie. Frusterend... En met jou gummibeertje? Wat denk je zelf? Wanneer is de bevalling fantastisch dat je al zo ver bent dat we dit kunnen vragen Xxx
Bedankt tulpje voor jou ook spannend het is bijna zover het is niet standaard hier maar in mijn geval was t wel nodig omdat ik morgen als eerst wordt geopereerd ze moesten nog routine controles doen zoals bloedprikken, bloeddruk meten, bloedverdunners prikken, vragen beantwoorden en het leukste was dat ze met echo gingen kijken mijn kleintje deed t prima enn ja dat was t z'n beetje. Ik laat jullie weten hoe t is gegaan Liefs Mel
Celle, spoeling met zeewater heb ik al geprobeerd, blijft pot dicht zitten Heb het lastig om zelfs te drinken en te eten, mijn mond moet non stop open blijven want anders begin ik te hyperventileren De tijd gaat wel snel zeg, al een week in het zk, hopelijk blijft je beebje nog vele weken in je buikje, ik duim voor je hoor Tulpje, stomen heb ik nog niet geprobeerd, mischien dat ik dat nog eens probeer Gummibeertje, morgen laat ik zeker iets weten hoe ik ervoor sta, hopelijk al wat opening en dan verwijderd hij mischien al de cerclage i.p.v. te moeten wachten tot donderdag Liefs Linske
Super ! Ivm bevallen: ik hoop eigenlijk op dinsdag, als ze de cerclage eruithalen. Niet dat ik per se onze vent live wil zien, nee, ik wil vooral al in het ziekenhuis zijn als 'het' gebeurt. Zie er echt tegenop om thuis te wachten en schrik te hebben. Maar...buiten een paar uitzonderingen, zijn er nog niet al te veel madammen hier direct de dag zelf bevallen eh. Ik hoop dat het wat in mijn voordeel pleit dat m'n hals al verweekt is, volledig ingekort langs de ene kant en dan ik al een beetje opening heb.
Hallo, Dit is de man van Berthe. Zij ligt zelf nog in het ziekenhuis waar ze verblijft omdat ons kindje nog in het ziekenhuis ligt, maar we mogen blij verkondigen dat onze zoon afgelopen woensdag 14 september 2011 gezond geboren is. Ze blijven zoals het er nu naar uit ziet een week in het ziekenhuis, vandaar dat ik nu degene ben die een update post aangezien Berthe zelf niet kan posten. Ik zal hier zelf niet vaker komen, maar als Berthe weer thuis is en in staat is om achter de PC te klimmen zal ze ongetwijfeld jullie op de hoogte houden.
Woehoe!!! Dikke proficiat Berthe en echtgenoot!! Ben benieuwd nr naam Hier net de prof buiten, mijn plannen beetje int water gevallen. Had gevraagd of eens buiten mocht met rolstoel zodat mij man mat de hondjes eens kan langs komen maar hij zei dat ik daar pas mocht aan denken vanaf 31 weken. Ondertussen spreken ze ook niet meer om de gang eens op en af te wandelen. Alles vr de baby, mr was stiekem toch beetje teleurgesteld. Ben vertrokken zonder te weten dat ik zolang niet ging thuis zijn en heb geen afscheid genomen. Gummibeertje: is dat morgen dat ze cerclage verwijderen?? Spannend!!! Xxx
Dag man van Berte ! Alvast een dikke dikke dikke dikke proficiat ! Wij zullen geduldig wachten op het verslag van haarzelf, maar kan je misschien wel even toelichten waarom de kleine nog in het ziekenhuis moet blijven ? Waren er complicaties ? Alles toch hopelijk nu goed aan het evolueren ? Geef Berte een ferme knuffel van mij !!!!!! Celle, yes yes, morgen is de dag. Ik hoop echt dat ik daar mag blijven. Ik ben al in zaag en klaagmodus mocht het niet zo zijn
Zo spannend!!!! Je hebt het gewoon gehaald! Hihi, koffertje klaarmaken, alle spulletjes klaarleggen! Moet super zijn! En dan als ultieme bekroning voor al je hard werk, je kindje in je armen! Ik hoop mee met je! Xx
berthe proficiat , geniet ervan, ik kijk uit naar je verslag hier ben ik de reclame op jente zijn naam dus echt moe, en heb nu nog eens gebeld. ze hebben ze verontschuldigd en gingen jente zijn gegeven uit de computer halen en ze ging ook naar de roze doos bellen. langs ene kant raar dat ik zijn naam laat wissen , maar kan het deze week ( 22ste jaar geleden) echt niet hebben dat ik papier krijg waar op staat proficiat je kindje word 1 jaar en gata nu opvolgmelk drinken. met die bons ben ik niks en moet die brief niet krijgen. hoop dat het nu eens stopt. sorry voor mijn geklaag. gummibeertje duim mee met je werkt daar op u afdeling in leuven waar je zo lang gelegen hebt geen Leen? een meisje van rond de 16 jaar. Leen blocckjou???? die was er bij jente bij en is van hier afkomstig. gr
Berte, dikke proficiat! Ik ben benieuwd naar de naam en je volledige verslag! Linske, Gummibeertje, deze week de cerclages eruit....!!! Celle, nog even volhouden hé!! Binnenkort heb je de weken met de 3 vooraan bereikt! Bermel, hoe was het vandaag? Niet te misselijk van de verdoving? Julie, die reclame moet echt frustrerend zijn om te ontvangen. Hopelijk stopt het nu eindelijk! Hoe gaat het met Yinthe? Heeft ze nog steeds veel last van krampjes?
Hey meiden, Deze morgen controle gehad, cerclage zit nog altijd goed, bmh bijna vol. verweekt en 1 cm opening, whoop whoop!! Donderdag morgen moet ik om 07.30h binnen op het verloskwartier om de cerclage te verwijderen en daarna een uur aan de monitor en nog eens alles nakijken. Ben benieuwd! Berte, dikke proficiat meid, ik hoop dat alles goed verlopen is met jou en je beebje, geniet er nu maar van Bermel, hopelijk is het vlotjes verlopen vandaag! Celle, voor je het weet ben je aan de 30 weken, je eerste week is nu ook voorbij gevlogen hé, komt allemaal goed meid Jente, ik kan het goed geloven dat je het beu bent iedere keer die reclame te moeten ontvangen, het blijft iedere keer confronterend hé, hopelijk houden ze er nu rekening mee. Hier nog altijd goed ziek, deze morgen zat ik alweer om 04.30h recht in bed naar adem te snakken..ppfff...hopelijk is het gedaan tegen dat mijn meid geboren word Liefs Linske
linske super. en kon ze iets zeggen of je vrij snel zou gaan bevallen dan ne het verwijderen????? yinthe haar krampen veel beter. ze heeft vorige week allen 4 d last gehad van heer eerste spuitjes. hoe gaat het met wout???? gr