Preventieve cerclage DEEL 2

Discussie in 'Prematuur' gestart door Linske, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel succes morgen leila! xxx

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Succes morgen Leila!

Die huilbuien zijn zeer herkenbaar en dan is het voor jou nog zwaarder omdat je bevalling bij je oudste zoon ook zo verschrikkelijk was. Maar je kunt het, dat heb je bij je dochter al laten zien.

3. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    SUcces Leila!! Denk aan je!!!

4. Yokeke

Yokeke Lid

12 okt 2011
    62
    0
    0
    hallo meiden,

kom weer net van bij de gyn..ons kleintje doet het nog steeds super! en mijn baarmoederhals is ook nog lang genoeg, cerclage zit nog op zen plaats, en alles zit nog mooi gesloten en de gyn zei ook dat ik nog ruimte heb tussen men baarmoederopening en de cerclage dat men vruchtzak dus nog ni op men cerclage steunt... *OEF* wat een opluchting was dat !! nog een goeie 3weken en we zijn mijn 'cruciale' weken gepasseerd ! mijn gyn gat nu 3weekjes op verlof dus mag erna terug komen maar hij zei dat hij normaal geen problemen ging verwachten!! *fingers crossed*

voor de rest ni veel last meer van de bandenpijn (gelukkig) wel af n toe nog wat steekjes in men zij..
    ach ja wat wij allemaal ni over hebben voor onze wondertjes he!! wij zijn wel degelijk het sterkere geslacht :p

5. Yokeke

Yokeke Lid

12 okt 2011
    62
    0
    0
    good luck leila !!

6. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Celle, wanneer ga jij eigenlijk weten of je effectief langer moet blijven ? De 34 zijn bijna daar (waarvoor een héél hard applaus :) )

7. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linske: het aanleggen ging best wel vlot, maar m'n fontein is nog altijd maar een onnozel straaltje. Da manneke is dus dood van den honger op 't einde van de dag. We zijn nu exact twee weken later en als ik afkolf, kolf ik tussen de 15-40 mil af. Vandaag had ik opvolging van de vroedvrouw en we gaan nu proberen met stimulatie door medicatie. Als dat niet lukt, moet ik er mij gewoon bij neerleggen dat 100% borstvoeding geven niet voor mij is. Ik zou dat superjammer vinden omdat ik er echt wel al veel tijd en energie ingestoken heb dat ik anders aan knuffels voor onze vent had kunnen geven. Maar goed, de moedermelkvitamientjes dat hij nu al binnen heeft, heeft hij toch maar mooi binnen. Maar de 'dit is puur genieten'-fase heb ik dus nog niet bereikt. Toch wel wat frustrerend.

Ladies, misschien interessant om ons lijstje nog eens bij te werken ? Ondertussen al een pak nieuwe mensen bij.
    Ik stel voor dat we dat overzicht anders op deel één van ons forum zetten. Zo kan iedereen makkelijk het lijstje terugvinden, das dan gewoon maar op het einde terug te vinden.

8. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yokeke. Fijn dat je een goede controle hebt gehad!!

Gummibeertje Wat knap dat je zo doorzet met de borstvoeding ik denk dat veel moeders ook al zouden stoppen!!

Hier vandaag weer controle gehad! Kindje doet het goed!
    Ze heeft even gemeten en komt gemiddeld op 27 weken uit! Ben ik ook precies en kindje word nu geschat op 1071 gram! Helemaal goed!
    Gyn wilde niet inwendig kijken omdat ik ook geen klachten heb! En ook omdat dat het advies is vanuit UMCG. ik heb er ook wel vertrouwen in!
    Moet wel zeggen dat ik door t vele liggen wat last van mn rug krijg! Herkennen jullie dit??? Iemand nog tips????
    Op naar de 28 weken!

9. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leila, ik ben echt wel benieuwd..je zit mischien al met je kleintje in je armen :)

Yokeke, je kan je geen betere controle wensen hé, super meid!!:D
    De komende 3 weekjes je héél rustig houden maar zoals het er nu uitziet hoef je niet echt veel zorgen te maken hé ;)

Gummibeertje, RESPECT voor jou meid!! Amai, jij hebt er inderdaad wel al veel tijd en moeite ingestoken, ik hoop echt voor jou dat je productie toch nog goed op gang komt hoor, laten we duimen voor een tsunami!!:D

Elin, ook bij jou zo een super goede controle zo te lezen, wat kan een mens nu nog meer wensen hé:D

Hier een lastig kleintje s'avonds door de buikkrampjes :(

Liefs Linske

10. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraag me ook af of leila haar kindje al heeft! spannend...
    @yokeke: leuke controle! houden zo :)
    @gummibeertje: chapeau dat je het zolang bezig bent!

hier vandaag nog eens echo gehad en ook bmh gemeten.
    ons kleintje weegt al 2k450!!! tis echt een dikske!
    de bmh zag er ok uit, wel kleiner als ik hoestte en nog funneling maar ik weet niet hoelang, kon niet meekijken op echo.
    ach ja, kan ik me er geen zorgen om maken ook.
    de dokter hier zegt dat als het van haar afhangt, ik nr huis mag donderdag! mijn gyn moet wel beslissing maken, ik hoop het zo!!!!
    nog 2 weken thuis en eens 36 weken mag ik weer alles doen zei dokter! in hoeverre ik dat kan natuurlijk. fysiek is nihil!

groetjes xxx

11. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Celle, wat een mooi gewicht al zeg, dat gaat een ferme brok zijn!:D

Ik duim met je mee dat je donderdag naar huis kan meid ;)

Leila, jij houdt het spannend hoor, je bent alvast wel al mama geworden aangezien we je hier niet zien hé :)

Liefs Linske

12. Yokeke

Yokeke Lid

12 okt 2011
    62
    0
    0
    thx, ik was ook wel opgelucht..!! nog even volhouden dus..!

@elin08 : ook leuk he dat je controle ook zo goed was!!
    @celle: mooi gewicht, hopelijk mag je snel naar huis en kan je je daar nog wat voorbereiden!! :)
    @leila: ???????? hopelijk al goed nieuws ????

13. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Supernieuws Yokeke, Elin en Celle !!!

Hoe zou het met Leila zijn...iets zegt me dat ze niét in een ballenbad van Ikea ligt... :D

14. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws.
    Ben gisteren om 16:28 bevallen van onze kleine man.
    Nou ja klein, 3510 gram is meneertje en hij doet het super.
    We moesten nog een nachtje blijven en ben heel erg moe dus doe snel m´n bevallingsverhaal.
    Spreek jullie snel!

Groetjes

15. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Proficiat Leila! Spoedig herstel en véél geluk toegewenst!

16. tulpje85

tulpje85 Actief lid

6 apr 2011
    132
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Leila, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!!! Mooi gewichtje hoor! Rust maar goed uit en ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!
    Liefs

17. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    proficiat leila! geniet ervan! xxx

18. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Leila!! En ben ook wel beetje nieuwsgierig naar de naam hoor! :)

19. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Hartelijk Gefeliciteerd Leila en geniet van je kleine mannetje;)
    en heel veel sterkte en rust lekker uit;)

20. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leila, dikke proficiat meid!!
    Ik kijk uit naar je bevallingsverhaal en natuurlijk ook de naam van jullie flinke vent hé :D

Geniet ervan met volle teugen ;)

Liefs Linske

Deel Deze Pagina