@Berte en partner Gefeliciteerd met jullie zoon!! Ben heel benieuwd naar je eigen verslag! Hoop dat jullie snel naar huis mogen. @Gummibeertje Jeetje spannend zeg morgen!!! Eindelijk is het dan zover!! Goed man!! @Linske Balen dat je je zo voelt! Hoop dat je snel opknapt voordat jullie meisje er is!! En donderdag ook al verwijderen cerclage!! Wauw!! Wat zijn jullie mooi ver gekomen zeg!! @celle Jammer dat je niet naar buiten mag!! Maar nu alles even voor de baby he!! Alhoewel dat soms wel moeilijk is!!! Hou vol!!! @Jente Wat confronterend steeds die post!! En dat kan je helemaal deze week niet gebruiken!! Hoop dat het stopt!! Hier is het een stuk rustiger in mn buik!!!! De antibiotica slaat aan!! Heb vandaag sinds weken weer is wat gedaan in huis!! Deed steeds kleine dingetjes maar nu lekker de zolder even opgeruimd en wassen gedraaid... nesteldrang??? Nu lig ik weer plat! Elke middag een paar uur dat voelt goed! Morgen heb ik weer controle bij de Gyn en ga is vragen wat ik nou precies wel en niet mag!! Hoop zo dat mn baarmoedermond ook gelijk is gebleven door al die onrust!!! Maar verder voel ik me dus goed!! Kleine is lekker aan het bewegen binnenin. Heerlijk!! Kan er nu ook echt van genieten! Vandaag alweer 23 weken! Over twee weekjes de termijn van mn meisje! Ik hoop zo dat we die ver over mogen komen!!
Spannend Linske, da klinkt net hetzelfde als bij mij. Wedstrijdje ? Had je nog wat baarmoederhals voor de cerclage trouwens ? Of hebben ze dat waarschijnlijk niet meer gecontroleerd ?
goede vraag. hoe ziet ze eruit. voor mij dus jaar geleden, mijn mama is haar in het weekend in de mis tegen gekomen. halflang bruin haar, 1m60 ( denk ik) en mager/slank. een vrij stille.
Oei, dat kunnen er best nog wel veel zijn. Toevallig ni met drie sproeten in haar gezicht ? (zo'n driehoekje)
Als ge daar een maand ligt en zij zijn uw enige vertier... Die drie sproeten waren echt wel cool, daarom dat ze mij opvielen. Ik dacht eerst dat het een mini-tattoo was. 't Is dus ni dat ik van verveling de mensen hun moedervlekjes in hun gezicht telde eh
@Berte, gefeliciteerd!!! hoop snel jullie zoon te mogen bewonderen. @Gummibeertje en Linske, wat komt het ineens dichtbij nu. Ben nerveus in jullie plaats echt waar. @Jente, wat vervelend van die post. en het is niet de eerste keer dat je dat gebeurt he. @Aishaatje hoe voel je je nu? en je migraine? @Bermel hoe is de plaatsing gegaan? Eindelijk babykleertjes gekocht. Nu heb ik ineens haast om alles klaar te hebben. Kan me niet voorstellen dat over een paar weken m'n mannetje de kleertjes gaat dragen. Echt zoooo onwerkelijk.
Ik peins dat ik die Leen trouwens voor mij zie wie je bedoelt. Allee, ik herinner me opeens een Leen. Keilief meisje met donker haar, praat precies wat verlegen maar is zeer vriendelijk. Ik heb ze op mijn laatste dag nog ontlopen omdat ik zo emotioneel was en ze mij maar bleef proberen op te beuren
Elin, goed te horen dat de AB aanslaat en dat je weer wat beter in je vel voelt, houden zo! Gummibeertje, hij heeft eigenlijk niet echt meer de bmh gecontroleerd, meer de cerclage en de opening, wat het wedstrijdje betreft, ik ga voor de 1ste plaats hoor, er houdt me niks meer tegen, ik ga ervoor Veel succes morgen alvast en laat ons iets weten hé hoe het gegaan is Leila, jij komt na mij en Gummibeertje zeker? Het komt inderdaad dichterbij hé, ook voor jou, ik heb ook lang gewacht om alles klaar te zetten en gerief aan te kopen, maar je bent op een termijn dat het nu zeker mag hé Liefs Linske
Hai lieve mama's Met mij gaat t nu wat beter. Operatie is geslaagd ik voelde bijna niks maar wel dat ze daar bezig waren. Ik vloei nog wel af en toe maar niet zo heftig. Na de ok was ik wel misselijk van de verdoving kon me benen 3 uur lang niet bewegen nu pas krijg weer gevoel en heb zelfst geplast en dat is goed ik moet nog wel een nachtje blijven ter observatie . Ik krijg straks ook een gesprek met de artsassistente want zij heeft samen met mijn gyn cerclage geplaatst en morgen heb ik gesprek met de gyn. Zij gaan vandaag ook nog een echo doen.en ik wil weten wat ik komende dagen moet doen of ik medicatie krijg etc.. Nouu nu maar hopen dat ik net zover kon als jullie. Linske gummiebeertje wat goed dat de cerclages verwijderd worden superr. Berte en echtgenoot hartelijk gefeliciteerd met jullie wondertje super leukk. Celle ik wens jou ook veel succes het is niet makkelijk om in ziekenhuis te liggen maar als t maar goed komt tochsucces. Ik wens de rest ook veel succes het gaat jullie goed Liefs mel
@Bermel, wat fijn dat het zo goed is gegaan. Een hele opluchting al he? Nu wordt het wachten en tellen Maar hoe verder je bent, hoe sneller het gaat en voor je het weet ben je de 30 weken voorbij. Heel veel sterkte alvast de komende tijd en als je wilt klagen, wij zijn er voor je.
bermel je benen niet kunnen bewegen is raar he. zo kwam de gyne binnen en die legde haar mappen op mijn benen en voelde niets. ik vond dat een heel raar gevoel. succes
Met Wout is alles ok, we zijn een beetje aant zoeken welke flesvoeding het best is voor hem (gestart met nan ar, maar daar heeft hij nog steeds zo'n honger van..., 'k heb een klein veelvraatje!). Morgen krijgt hij ook zijn eerste spuitjes, heb er toch een beetje schrik voor hoe hij zal reageren en of hij er niet te ziek van zal zijn. Leila, de weken tellen ook goed op hé bij jou. Heb jij al een datum wanneer de cerclage verwijderd wordt?
hoeveel drinkt wout???? hier 6 flessen van 120 ( niet allemaal leeg) Yinthe is toch een 4 tal dagen slecht gwest van spuiten , niet slapen, weinig eten en afvallen.
Berte en echtgenoot, gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!! Hoop dat jullie snel lekker naar huis toe mogen en ben natuurlijk heeel benieuwd naar de naam!! Linske en Gummibeertje, jullie hebben het toch maar mooi gehaald! top meiden!!! Ik ben heeeel benieuwd wie van jullie als eerste een klein prutske in zijn armen mag houden! Leila, voor jou begint het nu ook al op te schieten! Wat heb je voor kleertjes gekocht? Ik zie ook al zoveel leuke dingen hangen in de winkel. Ik kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen. Daar had ik de vorige keer helemaal geen last van, heb toen helemaal niks gekocht. Misschien een goed teken dat het nu zo kriebelt Indigogirl, de eerste spuitjes voor Wout ahhhh, dat is toch ook wat voor zo'n klein mannetje. Hoop dat hij er niet al te veel last van heeft! Bermel, wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan! Hoe vond je de verdoving uiteindelijk? Dat is eigenlijk het enige waar ik schrik voor heb. Ben daar niet zo'n held in En wat voor cerclage heb je nu gehad?? Aichaatje, hoe gaat het met jou meid? Gaat het al wat beter met je hoofdpijn? Even een vraagje... Hebben jullie eigenlijk al dingen gelaten voordat je de cerclage kreeg? Ik merk namelijk dat ik toch al rekening houd met het tillen van dingen en liever de auto pak dan dat ik een flink eind ga wandelen.
Julie, hij zou 8 flesjes van 120 willen drinken. Soms geef ik hem eens 150 zodat hij toch wat meer tijd ertussen laat. Er hebben mij ook al veel mensen de Beba aanbevolen. Eens raad vragen bij kinderarts... Tulpje, geen ervaring met preventieve cerclage en wat je ervoor doet, want bij mij is op 21 weken een noodcerclage geplaatst. Ik kan me wel voorstellen dat ik in jouw plaats ook al zou opletten met fysieke inspanningen. Het lot niet tarten hé...
Berthe en man, gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Bermel fijn dat het goed is gegaan!! Nu gaat het echte aftellen beginnen Aichaatje, meis hele dikke knuffel...die leegte en het gemis is zo verschrikkelijk....ik denk nog steeds heel veel aan jullie, vind het zo oneerlijk!!! Indigo, wij geven 5 x 165 cc (volledig). Hij moet daarna nog wel eens even huilen, maar mannetje heeft enorme zuigbehoefte, dus speen daarna doet wonderen! Btw volgens mij heb je van Nutrilon een voeding (forte?) dat extra voedend is. En tip van schoonmoeders mbt vaccinatie: nat koud doekje over de plek waar geprikt is leggen. Heeft bij ons geholpen. Tulpje, van te voren niks gelaten, daarna wel. Niet plat gelegen, maar vooral veel zittend op de bank de dagen met laptopje doorgebracht Leila, you go girl!! Lekker kleertjes gaan inslaan Gummibeertje en Linske succes met cerclageverwijdering!!! liefs Tijm