Alles gaat goed hier geen klachten volgende week heb ik weer echo MAAR heb een afspraak met de gyn helaas niet mijn EIGEN gyn ik ben erg teleurgesteld ze had beloofd om langs te komen maar heeft ze niet gedaan dus na de operatie heb ik haar niet kunnen spreken heb geen goed gevoel zij heeft t erg druk ze geeft me niet genoeg aandacht of geruststelling daar maak ik me druk om voel me niet begrepen door haar voor de operatie heb k haar ook niet gezien mij is dus niks verteld over operatie van wat de complicaties kunnen zijn etc. En vandaag dit geen spoor van gyn als excuus krijg ik van haar asssistent dat ze t druk heeft met colleges geven nou als t zo door gaat wil ik een andere gyn waar ik me wel goed bij voel. Nou sorry voor mijn geklaag maar ben echt pissig vandaag ik wil niet derde keer mijn kindje verliezen door nalatigheid van de gyn!!
Van harte Gummiebeertje ben blij voor je dat t achter de rug is heel mooi en nu maar hopen dat de kleintje op tijd komt succes de komende dagen.
Mispoes, wij hebben op een terras ons middageten verorberd....keihard in de zon !!!!!!!! Daarna nog een bevallingsbh gekocht en kleine kleerhangerkes, maar daarna was mijn pijp uit. Na 23 weken platliggen heb ik duidelijk geen enkele spier meer in mijn rug, heupen, benen,.... Jawadde
Thx Bermel ! En das is geen geklaag, ik begrijp je heel goed ! Als dit blijft duren idd een gyn zoeken waar je je wél goed bij voelt !!!!
@Elin, wat een stressvolle tijd voor je. Maar de metingen van de baarmoedermond kunnen heel erg verschillen. Als ze hem een paar keer achter elkaar meten komt er elke keer een ander getal uit. Het is dus een schatting wat de computer maakt. Aangezien er bij jou maar 5 mm verschil in zit heb je grote kans dat je baarmoedermond gewoon hetzelfde is gebleven. Kan me echt wel voorstellen dat je bang bent hoor. Veel dames hier kregen hetzelfde te horen van de gynaecoloog en na een paar dagen bedrust werd de baarmoedermond langer dus blijf maar lekker liggen. @Gummibeertje 15 minuten met zo'n enge eendenbek!! JAWADDE Zeg en gebruik ik het goed? ben geen belgische namelijk.
Leila, ik ben zo fier als een pauw Fantastisch En yeps, tien minuten een 'gewone' eendebek en vijf minuten een langere, maar smallere eendebek. Joy oh joy
Elin, heb volgens mij (van hier) begrepen dat de bmh een spier is en daardoor per meting kan verschillen. Hier ook elke keer enorme stress gehad van het aantal cm/mm. Bloem, welkom!! En wat fijn dat ze er nog op tijd bij zijn (en ook nog in een goede periode om een cerclage te zetten). Gummibeertje, wow!!! Ik ga hard voor je duimen meid!!! En zo fijn dat je nu een 'normaal' zwangere bent en van alles nog mag (haha als je het nog kunt met die dikke buik! )
Hallo Allemaal, Bedankt voor alle lieve reactie's! Ik ben nu in het ziekenhuis en morgenochtend is het zover. Ik ben ook erg blij dat ik hier zo'n goede gyn heb in het ziekenhuis. Oorspronkelijk zouden ze mijn baarmoedermond alleen maar bij 12 en 14 wkn opmeten. Maar gelukkig zei deze gyn, ik vertrouw het niet ik wil je wekelijks zien. Ben blij dat ze dat heeft gedaan want nu ben ik er hopelijk optijd bij. ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan.
Elin, het is inderdaad schrikken als ineens je bmh een stuk korter is geworden maar zoals hier al gezegd, de metingen zijn soms met een paar mm verschillend, het blijven uiteindelijk wel schattingen, maar het is wel goed dat er verder naar gekeken zal worden en dat ze je zo niet laten verder lopen hé. Celle, hopelijk zwakken de harde buiken een beetje af, zolang ze niks teweeg brengen zit je nog goed hé, dus veel rusten meid! Gummibeertje, zo te horen verliep het allemaal redelijk goed, dat het wat pijn doet zal normaal zijn zeker, alhoewel ik er een beetje schrik voor heb gaan ze je vrijdag dan terug inwendig controleren? Bermel, als je je niet goed voelt bij je gyn, niet twijfelen om te veranderen hoor, ik had vroeger ook zo een gyn die ik nauwelijks zag en als hij er was, zag ik hem maar 1 minuut, zo kan je geen vertrouwen hebben in je gyn vind ik, daarom ben ik ook veranderd, voel me nu echt goed opgevolgd ze en dat is veel waard Bloem, veel succes morgen, niet teveel stressen, komt zeker in orde, hou ons op de hoogte hé! Liefs Linske
Welkom Bloem! Goed om te horen dat ze er op tijd bij zijn geweest, toch fijn zo'n oplettende gyn! Heeel veel succes morgen en ik ga aan je denken!! Elin, dat zal inderdaad wel even verschieten zijn geweest! Dat zijn juist de metingen waar je je vertrouwen op baseerd, en dat vertrouwen heb je keihard nodig. Ik ga voor je duimen dat het is wat Leila zegt en dat je volgende keer weer een goede meting hebt! Gummibeertje, nog een paar uurtjes voordat de dag voorbij is..... Ik zet mijn geld in op volgende week, dan ben je 37 weken en mag je beeb gelijk mee naar huis Heb gehoord dat het goed weer wordt dit weekend dus kan je nog een beetje terras conditie op gaan bouwen
@bermel: zoals linske zegt, als je je niet goed voelt bij gyn, veranderen! @ gummibeertje: had ook gedacht dat je zou bevallen zijn vandaag! Het zal goed zijn in je buikje! Hier had ik hier juist regelmatige harde buiken maar ondertussen is het weer rustig. Het is toch altijd schrikken ze. Ik wil echt nu nog niet bevallen! Hij moet echt nog eventjes blijven zitten. Als ze niet zouden geminderd zijn, dan zouden ze weer een kuur opstarten ja. Maar hoop echt dat da niet meer nodig is. Morgen heb ik echo! Ben benieuwd hoeveel hij al bikgekomen is en hopelijk niet meer in stuit ligt! Xxxx
Celle, ik hoop echt voor je dat hij nog een tijdje in je buik kan vertoeven, elke dag bij is een gewonnen dag hé en morgen ben je 30 weken, die 3 vooraan doet ook al veel hoor zowel voor jou gemoedsrust als voor de gezondheid en conditie van de beeb. Gummibeertje, alles nog oké? Tja, nu wil ik je wel elke dag horen hé Ben benieuwd wanneer je beeb er zal uit floepen Liefs Linske
Succes met de verwijdering !!! Snel verslag uitbrengen !!! Hier is het bloedverlies gestopt ! Joepie ! Nu weet ik tenminste dat als ik terug rood in de broek zie, ik gewoon mag vertrekken naar het ziekenhuis. Ik lig wel nog braaf in mijn bed. Durf zo precies niet al te veel te doen. Heb ook niet echt een gedacht van wat ik zou moeten doen anders. Ideekes altijd welkom
Gewoon doen waar je zin in hebt, na zoveel weken rust te moeten houden hebben zal er toch wel iets zijn wat je nog wilt doen, gaan shoppen, naar kapper, een cinemake doen, gezichtsmassage laten doen, gaan uiteten, terrasje doen vh weekend want het word nog nazomers weer.... Ik ga deze middag nog naar de kapper, heb lang haar en nu zal het een kort carré'ke worden, ne goede opkuis dus, mijn nageltjes ga ik deze namiddag nog doen, wil goed staan op de foto's met mijn kersverse spruit en kroost Liefs Linske
Celle, hoe was je echo vandaag? Hopelijk blijft die bmh nog even stabiel! Linske, veel succes morgen!! Gummibeertje, volg maar het advies van Linske op en probeer nog maar wat leuke dingen te doen voor jezelf. Misschien kan je dit weekend nog van het mooi weertje genieten. Eens dat kleintje er is, zal die waarschijnlijk een groot deel van je tijd opeisen! Bermel, het is belangrijk dat je een gyn hebt waar je je goed bij voelt en die je goed opvolgt. Ik zou in jouw plaats veranderen. Hier heeft Wout voor de eerste keer een nacht doorgeslapen (van 23u30 tot 7u15!!) Waawww, wat een zaligheid!
Hoi hoi! Beebje ligt niet meer in stuit en is 1660 gram! Dus alles ziet ee goed uit. Ze doen enkel een uitwendige echo. Willen niets op gang brengen dus weet niet hoe het me bmh gesteld is! Gummiebeertje: in jouw plaats zou ik eens lekker uit eten gaan, borstvoedingsbh+ tshirten gaan kopen en poetsen, poetsen, poetsen. Zit met zo een nestdrang waar ik geen weg mee kan Xxxx
Voor dat poetsen heb ik geen spieren meer denk ik. Ik kan zelfs mijn eigen kousen trouwens al een paar weken niet meer aan doen hehe, niet alleen omdat ik niet meer flexibel ben, het doet ook gewoon pijn aan mijn heupen. Oooooh, jammer dus, iemand anders zal moeten kuisen En joepie, niet meer in stuit !!! Toch alvast één zorgje minder !!!!! Ik heb ondertussen kortgeknipte haren mét mèchekes ! Yes yes yes ! Een vriendin die mij ontvoerde en haar eigen afspraak aan mij gaf ! Super eh !!!!!!! IG, woooooow, zo snel al zooooo lang ! Hopelijk is het geen eenmalige gebeurtenis !!!! Linske, rond hoe laat mogen we voor jou een kaarsje branden ?
hoi, gummibeertje dat had ik al heel vroeg in d zwangerschap dat ik mijn kousen niet meer aankreeg. en dan op einde ben ik nog nieuwe schoenen gaan kopen , en heeft mama ze me moeten aan en uitdoen wow IG super. daar droom ik ook van. nogthnas zijn onze kindjes even oud he . deze nacht fles om 22u, 3u30 en 8u. dus ik blijf met één nachtfles zitten. dikke week terug heeft ze wel paar keer van 22u tot 5 geslapen, maar sindsdien is het terug 3 a 4 uur. ah ja gummibeertje as je nu bevalt, de overbuurvrouw is ook bevallen in leuven gisteren gr
een raar gevoel, nu een jaar geleden waren Jente en ik nog samen en morgen is het voorbij. weet eig niet hoe ik me moet voelen, denk dak heel de nacht kan wenen als ik niet op pas. voor degene die al voorbij de eerste verjaardag zijn. wat deden jullie??? liefs