hoi, tijm : ik heb die pijn zo altijd wel wat as ik zit, ik denk dooradat alles dan wat duuwt op elkaar, liggen gaat het beste moederdag doe ik niets, heb wel voor mama gekocht, en ga kaartje schrijven met de kindere op de twee kleinkinderen, en de twee in aantocht. raar maar had daar zelfs niet bij stil gestaan moederdag voor mij. tot ik het hier net las, raar eig gr
nog even iets collega zei de uren dat wij nu wakker liggen snachts zouden na de bevalling de uren zijn dat kleintje wakker is, zou dit waar zijn??? ik hoop van niet want dan zal ze niet veel slapen vrees ik gr
Hey Tijm, ik kan niet zeggen dat ik het herken, maar ik denk dat dit eerder te maken heeft met het feit dat ik gewoon nog niet zo ver ben als jij. Denk wel dat het logisch is wat mamavansam zegt. Moederdag...daar had ik het vorig zo moeilijk mee. N&L waren een dikke maand dood en toen forceerde ik me echt voor mijn moeder om toch nog een beetje het leuk voor haar te maken terwijl ik de hele dag zat te denken 'en ikke ?'. Dit jaar hebben we iets leukere vooruitzichten, ik ga mij er proberen niet al te druk in te maken. Een bezoek aan hun grafjes zit er voorlopig nog niet in, het is niet direct bij de deur en voel me nog niet echt op mijn gemak om lang op mijn benen te staan eigenlijk. Maar de belangrijkste reden, ik weet dat ik terug zwaar zal crashen als ik daar ben en ik zou het mezelf nooit vergeven mocht dit effect hebben op het beebje dat nu rondzwemt in de buik. Bon, even m'n tranen wegvegen en eindigen met leuk nieuws: heb daarnet gebeld voor de resultaten van urine en vaginacultuur en alles was tippietoppie !!!! En volgende week ben ik bijna elke dag van de week bezet met bezoek !!! M'n vriend heeft een dagje congé, dan komt er één van mijn beste vriendinnen twee dagen een marathon Gooische Vrouwen houden (hebben dvdboxen geleend, best wel leuke serie) en dan komt de vriendin van gisteren ook nog eens een filmpje meepikken. Sebiet begin ik nog te verlangen naar wat rust
gummibeertje als je het inderdaad zo moeilijk hebt zou ik er ook even niet naar de grafjes gaan om toch geen stress te veroorzaken mijn zoontje zijn asse staat hier naast me op de kast end at gaat goed sinds ik zwanger ben ervoor ging dat niet ik kon zelfs hier thuis niks eten, kreeg niks binnen. leuk zoveel bezoek, ik ga deze avond wokken met men beste vriend maar maar kleine twee uurtjes is hier vlakbij is vooral om effe te kunnen zagen over mijn schoonzus en erna komt hij al naar alle kleedjes kijken, dat gaat wel effe duren gr
Over as zondag, wij vieren hier eigenlijk nooit moederdag. Ik ben niet opgegroeid met het idee dat dit een feestelijke dag is. Mijn moeder vond het vroeger onzin, dus spendeerde ik moederdag als kind altijd bij mijn grootmoeder van vaders kant, mijn vader was altijd heel duidelijk, dit was voor hem een verplichting (mijn ouders waren toen al gescheiden, dus mijn moeder was er niet bij). Mijn moeder vond het altijd te commercieel. Mijn vriend doet ook niet aan moederdag naar zijn moeder toe, ik heb hier eigenlijk nooit bij stil gestaan. Zijn band met zijn moeder is wel goed. Over mijn familie, ik heb helaas weinig illusies of mijn dochter er voor hen bij hoort. Mijn ouders vinden haar verlies iets wat ik goed moet verwerken, anders houd ik er volgens hen last van. De familie van mijn vriend is gelukkig anders, mijn schoonmoeder heeft wel om een aandenken van mijn dochter gevraagd. Ik heb toen met heel veel zelfoverwinning iets moois wat ik voor mijn dochter gekocht had aan mijn schoonmoeder gegeven, op één knuffel na mocht zij vrij iets uitzoeken. Mijn schoonmoeder is hier erg blij mee, ik daarom achteraf ook. Ook heeft de familie van mijn vriend foto's van mijn dochter en kunnen we daar wel over haar spreken. Op het forum lees je hier wel eens verhalen over schoonouders, ik denk dat ik het nog heel voorzichtig formuleer als ik zeg dat mijn vriend vindt dat hij het ook niet al te best getroffen heeft met de zijne.
Gisteren wilde ze ook niet hoor moest er extra voor terug vandaag! De eerste 2 foto's staat ze huilend op (de gyno zei het ook al)
Even spuien meiden, ik ben zo onzeker... Sinds dinsdag regelmatig verhoging en koorts die elkaar afwisselen... Zit constant boven de 38. Krijg sinds dinsdag antibiotica, amoxiciline. Voel me sinds 2 dagen echt koortsig, ik kan alleen maar liggen, meer niet. De artsen hebben GEEN idee, bloed was mooi, geen verhoogde infectiewaarden, Ctg's zijn prachtig dus ze denken geen infectie in de baarmoeder. Geen tekenen van griep of virale infectie... Die antibiotica zou allang aan moeten slaan, Waar komt die koorts vandaan? Ik vind het zo eng... Aichaatje, prachtige foto, prachtige dochter...top meis!!! Probeer later wat uitgebreider op jullie te reageren, Nu te belabberd...
Jeetje wat griezelig Beppie.. lopen er verder nog onderzoeken? ((((huggg))))) hoop dat de AB aanslaat en je je snel beter voelt!
Thanx Aichaatje, Meer dan bloedonderzoek en ctg's kunnen ze niet doen... Pas als ctg's gaan afwijken, gaan ze vruchtwaterpunctie doen (whaaaaaaaaaa) om te kijken of de baby niet in geinfecteerd water zit. Zolang ctg's mooi zijn (godzijdank) kunnen ze verder niets. Het is pas eng als alle artsen zeggen: "nou, ik snap er niks van, ik kan het.niet rijmen"
Aichaatje, wow, blijft zo onwijs bijzonder!!!! Moet ff een lekkere boost geven! Claire, ohw meis, wat afschuwelijk die onzekerheid...hang on!!! En ik duim me een ongeluk voor je!!! Berte, fijn dat je iig een schoonfamilie hebt om op terug te vallen en waar jullie meisje bij hoort!!! liefs Tijm
Oei toch, wat is dat nu weer ? Ik hoop zéér hard dat de AB toch snel aanslaat !!!!! Klote, die onzekerheid !
Beppie, natuurlijk mag je spuien, ik hoop dat die antibiotica heel snel aan gaan slaan. Alsof het nog niet spannend genoeg was voor je. Gelukkig zijn de ctg's goed.
Beppie, Heb een beetje gegoogled en gelezen dat koorts onder de 39C geen kwaad kan voor de baby. Boven de 39 zou alleen gevaarlijk zijn als je minder dan 5 maanden zwanger bent. Ook kan stress koorts veroorzaken dus misschien dat daarom de AB niet aanslaat. Hoop dat je je snel beter voelt.